EUROKINISSI
Ελλάδα

Κουκάκι: «Γιατί μας έχετε δεμένους;» - Ηχητικό ντοκουμέντο με τον σκηνοθέτη Ινδαρέ και τους αστυνομικούς

Ηχητικό ντοκουμέντο από την επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ στο Κουκάκι, όπου ο σκηνοθέτης Δημήτρης Ινδαρές ξεσπά στους αστυνομικούς

Ηχητικό ντοκουμέντο από τη χθεσινή επιχείρηση της αστυνομίας στο Κουκάκι, όπου ο σκηνοθέτης Δημήτρης Ινδαρές ξεσπά στους αστυνομικούς, έφερε στο φως ο τηλεοπτικός σταθμός OPEN. 

 

Ενώ αστυνομικοί τον έχουν ακινητοποιήσει στην ταράτσα, δίπλα στην κατάληψη της οδού Ματρόζου, ο γνωστός σκηνοθέτης ακούγεται να λέει: «Το δέσιμο είναι ταπείνωση, γιατί κάνεις δεν σας έχει αντισταθεί. Είναι ταπείνωση. Λύστε με γιατί δεν μπορώ άλλο. Αμέσως. Η φυσική κατάσταση είναι να είμαστε ελεύθεροι και να μην υπακούμε σε κανένα μίσος. Κανενός αναρχικού. Σαν αναρχικοί συμπεριφέρεστε. Σαν αναρχικοί συμπεριφέρεστε. Που καίνε τα μαγαζιά έτσι από καπρίτσιο. Από ιδεοληψία. Αυτό που κάνετε είναι χειρότερο. Γιατί μας έχετε δεμένους; Δεν σας αντιστέκεται κανείς».

 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το περιστατικό καταγράφηκε από γείτονες, με τον ίδιο τον Δημήτρη Ινδαρέ να αναφέρει ότι δέχτηκε χτύπημα από ένστολους κατά την έφοδο. Η σύζυγός του ακούγεται να φωνάζει: «Δεν είμαστε καλά! Έχετε τρελαθεί τελείως; Έχετε τρελαθεί τελείως; Ντροπή σου!».

 

Την ίδια ώρα, οι δύο γιοι του σκηνοθέτη είναι δεμένοι από τους αστυνομικούς: «Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει. Δεν τους έχουμε μειώσει, δεν τους έχουμε βρίσει, δεν τους έχουμε επιτεθεί. Μας έχουν επιτεθεί. Μας έχουν δείρει. Μου έχουν σπάσει τα γυαλιά και ένα ακουστικό βαρηκοΐας έχει εξαφανιστεί. Περνάνε μέσα από το σπίτι μας χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη. Είναι ντροπή. Σαν κλέφτες. Είναι στο σπίτι η γυναίκα μου μόνη της. Δεν έχουν το δικαίωμα να μπουν από την ταράτσα του σπιτιού, σαν κλέφτες. Στην γυναίκα μου που είναι μόνη κάτω», ακούγεται να λέει στη συνέχεια.

 

Όλη αυτή την ώρα, δεν ακούγεται κάποια απόκριση από τους αστυνομικούς: «Καμαρώστε μας όλους, την κατάντια μας εδώ. Αυτή είναι η Ελλάδα, ένας διαρκής εμφύλιος. Όπου οι μεν βασανίζουν τους δε, με εναλλασσόμενους ρόλους. Τέλειωσε ο παραλογισμός με τους αναρχικούς και τώρα έρχεται ο παραλογισμός με αυτούς που ήρθανε να». Σε αυτό το σημείο η καταγραφή διακόπτεται. 

 

Αφού αφέθηκε ελεύθερος, ο σκηνοθέτης Δημήτρης Ινδαρές δήλωσε: «Έχει δημιουργηθεί μεγάλη ένταση σχετικά με το θέμα, πράγμα που είναι έξω από τις επιθυμίες μας. Μεγάλο μας παράπονο είναι ότι δεν είχαμε καμία ανάμειξη σε αυτά για τα οποία κατηγορηθήκαμε. Όταν καταλαγιάσει όλο αυτό θα μπουν τα πράγματα στις πραγματικές τους διατάσεις όμως το να υπάρχει μία πόλωση εξωφρενική, οδηγεί στο να χαθεί το νόημα και πολλά άλλα πράγματα». Τόσο ο ίδιος όσο και οι γιοι του θα δικαστούν αύριο από το Αυτόφωτο Τριμελές Πλημμελειοδικείο.

 

 
Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κεραμέως: Οι μαθητές που γυρίζουν από την Ιταλία θα ελεγχθούν μόνο αν εμφανίσουν συμπτώματα

Ελλάδα Κεραμέως: Οι μαθητές που γυρίζουν από την Ιταλία θα ελεγχθούν μόνο αν εμφανίσουν συμπτώματα

24.2.2020
Κρήτη: Ελληνική δύναμη μόνιμα στη Σούδα

Ελλάδα Κρήτη: Ελληνική δύναμη μόνιμα στη Σούδα

24.2.2020
Μεταναστευτικό: Ξεκινούν οι εργασίες για τα κλειστά κέντρα -«Μπορεί να γίνουν επεισόδια ανά πάσα στιγμή»

Ελλάδα Μεταναστευτικό: Ξεκινούν οι εργασίες για τα κλειστά κέντρα -«Μπορεί να γίνουν επεισόδια ανά πάσα στιγμή»

24.2.2020
Τζόκερ: Στο Αργοστόλι το δελτίο που κέρδισε τα έξι εκατ. ευρώ

Ελλάδα Τζόκερ: Στο Αργοστόλι το δελτίο που κέρδισε τα έξι εκατ. ευρώ

24.2.2020
Εμπρησμοί σε αυτοκίνητα στην Αθήνα και στον Πειραιά

Ελλάδα Εμπρησμοί σε αυτοκίνητα στην Αθήνα και στον Πειραιά

24.2.2020
Θεσσαλονίκη: Αδέλφια οι δράστες της δολοφονικής επίθεσης στο ψητοπωλείο -Συνελήφθησαν οι 3

Ελλάδα Θεσσαλονίκη: Αδέλφια οι δράστες της δολοφονικής επίθεσης στο ψητοπωλείο -Συνελήφθησαν οι 3

24.2.2020
Αίθριος ο καιρός σήμερα -Σημαντική άνοδος της θερμοκρασίας

Ελλάδα Αίθριος ο καιρός σήμερα -Σημαντική άνοδος της θερμοκρασίας

24.2.2020
Μαθητές 10 ελληνικών σχολείων στην Ιταλία - Υπ. Υγείας: Δεν θα μπουν σε καραντίνα όταν επιστρέψουν

Ελλάδα Μαθητές 10 ελληνικών σχολείων στην Ιταλία - Υπ. Υγείας: Δεν θα μπουν σε καραντίνα όταν επιστρέψουν

23.2.2020
Κλειστά κέντρα: Αντιδράσεις σε Χίο, Λέσβο και Σάμο - Συνελεύσεις κατοίκων και ομάδες περιφρούρησης

Ελλάδα Κλειστά κέντρα: Αντιδράσεις σε Χίο, Λέσβο και Σάμο - Συνελεύσεις κατοίκων και ομάδες περιφρούρησης

23.2.2020
Κοροναϊός: Τέλος στις μαθητικές εκδρομές στην Ιταλία - Με απόφαση Κεραμέως

Ελλάδα Κοροναϊός: Τέλος στις μαθητικές εκδρομές στην Ιταλία - Με απόφαση Κεραμέως

23.2.2020
21 Σχόλια
VITROUVIOS 19.12.2019 | 22:13
Και λοιπόν; Τι σημαίνουν οι φωνές;
avatar
Γράφων 20.12.2019 | 07:16
Ε, στην Ελλάδα όποιος φωνάζει έχει δίκιο.

Πλήρωνε εσυ μέσω της σχεδόν πτωχευμενης ΔΕΗ το ρεύμα που έκλεβαν όλες οι καταλήψεις και μη μιλάς.

Άλλοι μόνο δικαιούνται να φωνάζουν.
avatar
Buda 19.12.2019 | 23:56
Δυστυχώς η βία φέρνει βία. Ή μήπως δεν είναι ταπείνωση να σου πετάνε μπογιές και τούβλα.
Φαντάζομαι ότι όταν έχεις δεχθεί τέτοια επίθεση από την ταράτσα, ακινητοποιεις τους πάντες μέχρι να καταλάβεις τι ρόλο έπαιξε ο καθένας.
Θα φανεί στην πορεία...
βλαχάκι (το) 20.12.2019 | 08:00
... Καλά, καλά, θα ήθελα να έβλεπα τι θα έλεγες αν είχαν μπουζουριάσει εσένα και τα παιδιά σου, άνευ λόγου.
Διογένης Κυνικός 20.12.2019 | 07:11
Το ότι φωνάζει δε σημαίνει ότι έχει δίκιο ή ότι έχουν λογική συνοχή όλα όσα αναφέρει. Είναι ακίνητοι διότι έχουν συλληφθεί νομίμως και έχουν ακινητοποιηθεί με χειροπέδες.
Και επειδή πολλοί βλέπουν αμερικανικές ταινίες, στην Ελλάδα έρευνα σε οικία γίνεται παρουσία δικαστικού λειτουργού, χωρίς να χρειάζεται ένταλμα.
avatar
Μαύρος Γάτος 20.12.2019 | 17:06
Καταρχάς, δεν έχουν συλληφθεί νομίμως.
Πόσω μάλλον που ο ίδιος ζητούσε την παρουσία εισαγγελέα, ο οποίος δεν εμφανιζόταν.
Για να τους περάσεις χειροπέδες πρέπει να είναι ύποπτοι για την τέλεση αδικήματος. Και η γειτονία δεν είναι αδίκημα (εκτός κι αν έγινε με τον νέο ποινικό κώδικα...)
Διογένης Κυνικός 20.12.2019 | 18:34
Απείθεια, αντίσταση, εξύβριση. Αυτά αποτελούν λόγους νόμιμης σύλληψης όταν είναι εν τω πράττεσθαι.
Η παρουσία εισαγγελέα δεν είναι απαραίτητη για τη νομιμότητα μίας σύλληψης αυτοφώρου αδικήματος.
Καμία άλλη απορία;
avatar
Μαύρος Γάτος 21.12.2019 | 17:33
Διογένη,
ακόμα κι αν δεχθούμε τα περί απείθειας, αντίστασης και εξύβρισης (τα οποία "φορτώνουν" συστηματικά οι αστυνομικοί σε όποιον συλλαμβάνουν και τα οποία δεν φαίνεται να κολλάνε διόλου στην προσωπικότητα του μάλλον μεσοαστού και συντηρητικού καλλιτέχνη - αρκεί να ανατρέξεις στο ηχητικό ντοκουμέντο και να δεις πως μιλάει στους μπάτσους τη στιγμή που είναι δεμένος), όλα αυτά συνέβησαν μετά την παραβίαση του οικιακού ασύλου του, τη στιγμή που για τον Ινδαρέ δεν υπήρχε ούτε η σκιά της υπόνοιας τέλεσης αδικήματος, πόσο μάλλον αυτόφωρου
βλαχάκι (το) 20.12.2019 | 07:58
Ανατριχιαστικό.
avatar
cauk 20.12.2019 | 11:02
Όλοι εσείς που βγάλατε το συμπέρασμα ότι ο (μη αναρχικός όπως φαίνεται) Ινδαρές πέταγε πέτρες και συνελήφθη νόμιμα είστε οι ίδιοι που σε άλλες περιπτώσεις φωνάζετε για το τεκμήριο αθωότητας και ότι όλα θα τα κρίνουν τα δικαστήρια (ειδικά αν πρόκειται για κανέναν κακοποιητή ή παλαβό εθνικιστή με καλάσνικοφ). Είστε ενάντια στα λαϊκά δικαστήρια που κατασκευάζουν ενόχους κλπ, αλλά κάνετε ακριβώς το ίδιο.

Ο τύπος κράζει του αναρχικούς κι εσείς εκεί, με κολλημένη τη βελόνα, ότι πέταξε πέτρες.

Πώς το έλεγαν παλιά για τους κνίτες; Όταν η πραγματικότητα δεν μας αρέσει αλλάζουμε την πραγματικότητα; Ε, έχετε περισσότερα κοινά με τους κνίτες από όσο φαντάζεστε.

ΥΓ. Όπου «κνίτης» βλέπε φανατικός. Δεν είναι όλοι οι κκέδες φανατικοί, δεν είναι όλοι οι φανατικοί κκέδες.
βλαχάκι (το) 20.12.2019 | 11:33
συμφωνώ
avatar
Ramon Ramone 20.12.2019 | 13:44
Να αγιάσει το στόμα σου. Και το πληκτρολόγιο.
avatar
Σχόλια από τη βροχή 20.12.2019 | 15:10
Σωστά τα λέτε, εν μέσω οπαδισμού φοβάμαι.
avatar
Μαύρος Γάτος 20.12.2019 | 17:16
Όταν η πραγματικότητα δεν μας αρέσει αλλάζουμε την πραγματικότητα Πηγή: www.lifo.gr

Συμφωνώ απολύτως!
Κι είναι άτιμο θηλυκό αυτή η πραγματικότητα! Τους ρεζιλεύει διαρκώς, αλλά κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν και προσποιούνται ότι ζουν σε μια άλλη...
avatar
Γράφων 21.12.2019 | 08:35
Η σύλληψη δεν κρίνει το νομιμο ή το παράνομο της ενέργειας του φερόμενου δράστη. Αλλά την εικόνα την στιγμή της σύλληψης.

Τεκμήριο αθωότητας υπάρχει για τη δίκη. Κατά τα λοιπά η αστυνομία πρέπει να μπορεί να κάνει τη δουλειά της.

Όλοι εσείς που μόνιμα αμφισβητείται κάθε ενέργεια των διωκτικών αρχών και μετά μόνιμα αμφισβητείτε οτιδήποτε εχει σχεση με την ΧΑ, τον Γρηγορόπουλο, τον Κωστόπουλο κτλ δεν βλέπετε μια ιδεολογική εμμονή μονομερέστατη; Απο πλευράς σας. Διοτι πολλοί αναρχικοί αθωώθηκαν μετά τη σύλληψη.

Εγώ δεν έχω ιδέα αν είναι αθώος ή ένοχος ο κος Ινδαρές. Είναι σιγουρα obnoxious. Τη στιγμή τη σύλληψης και ενώ δεν του μιλούσε κανείς ήξερε να απαγγέλει το κείμενο που ειχε μάθει ως καλός σκηνοθέτης. Δημοσιεύονται ό,τι φωτογραφίες και ηχητικά τον συμφέρουν.

Η άμεση ανταπόκριση της επαγγελματικής του ένωσης βρωμαει συνδικαλισμό στα πιο σαπια του.

Ότι βρήκε αλληλέγγυους στον ΣΥΡΙΖΑ το ίδιο βράδυ έξω από τη ΓΑΔΑ δεν είναι καλό για την εικόνα τους ως άσχετου με τις καταλήψεις.
avatar
cauk 23.12.2019 | 15:26
Το να βρήκε αλληλέγγυους επειδή είμαστε κάμποσοι αυτοί που διαφωνούμε με την καταπάτηση βασικών δικαιωμάτων δεν παίζει, ε;

Αυτοπροσδιορίζεστε φιλελεύθεροι, δημοκράτες και υπέρ του αστικού κράτους και της δικαιοσύνης και κάνετε τα στραβά μάτια ακόμα και στην καταπάτηση αυτού που λογίζετε πιο ιερό: την ατομική ιδιοκτησία. Μη μας μιλάτε για μονομέρεια και ιδεοληψία.
avatar
Γράφων 24.12.2019 | 09:33
Σοβαρα; Και την κατάληψη γιατί την σπάσανε οι αστυνομικοί αν όχι για να προστατέψουν την περιουσία του νοσοκομείου Ευαγγελισμός;

Ποιο είναι το ευρύτερο καλό; Να μην πληγωθεί συναισθηματικά ο κος Ινδαρές ή η προστασία της περιουσίας ενός δημόσιου νοσοκομείου.

Γιατί εσύ εχεις πάρει σαν δεδομένο ότι δεν υπήρχε ούτε ένταλμα ούτε εισαγγελέας και με αυτές τις παραδοχές μιλάς.

Κάπου ήμαρτον με την αντιστροφή των εννοιών όμως.
avatar
cauk 24.12.2019 | 13:46
Το έχεις πάρει τελείως λάθος αν πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι μην πληγωθεί ο Ινδαρές. Το ζήτημα είναι να μην αφήσουμε το κράτος να κάνει ό,τι θέλει πάνω στα σώματά μας και τα σπίτια μας.
avatar
Γράφων 25.12.2019 | 08:14
Μα δεν κάνει ό,τι θέλει. 5 χρονια οι ίδιοι που κάναν γαργάρα τις παράνομες καταλήψεις με το που πάει η αστυνομία να τις σταματήσει οι ίδιοι ανακαλύπτουν αστυνομική βία, κάνοντας γαργαρα ότι η αστυνομία δέχτηκε πολεμική επίθεση, ότι βρήκε ρευματοκλοπή κτλ κτλ.

Η σκηνοθεσία είναι σαφής και οφθαλμοφανής. Ηχητικά χωρίς εικόνα, μονταρισμένα πλάνα, θολές φωτογραφίες που μοιάζουννκάπως αλλά είναι κάπως αλλιώς, άρνηση των φερόμενων θυμάτων να προβούν στις νόμιμες ενέργειες, λογίδρια χωρίς αντίλογο.

Όπως κάναν και με τον Εμποκού. Που μίλησαν ευθέως για δολοφονία και όταν βγήκαν οι τοξικολογικές απλά το κάναν γαργάρα.

Αν θες να αντιμετωπίσεις το υπαρκτό πρόβλημα της παράνομης αστυνομικής βίας, διότι όντως υπάρχει, πρέπει πρώτα να σταματήσουμε να παίζουμε κομματικές μονταζιερες που καίνε το κύρος των πραγματικών καταγγελιών.

Και για άλλη μια φορα: το πρόβλημα είναι οι παράνομες καταλήψεις, η ρευματοκλοπή, τα όπλα και τα πολεμομοφοδια μέσα στις καταλήψεις.

Όποιος κανει focus αλλού το κάνει σκόπιμα για να ξεχάσουμε ότι τα ανωτέρω εγκλήματα έμεναν συνειδητά ατιμώρητα για 5 χρόνια. Όπως και η αστυνομική βία εξάλλου.
smooth_criminal 20.12.2019 | 12:35
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς αποδεικνύει αυτό το "ντοκουμέντο"; Κάποιες ασυναρτυσίες του κ. Ινδαρέ για "την φυσική κατάσταση του ανθρώπου" ακούγονται. Πρέπει να συμπεράνουμε κάτι; Ή υποτίθεται ότι πρέπει να μας σοκάρουν οι χειροπέδες; Πώς αλλιώς θα γινόταν η σύλληψη; "Σας παρακαλούμε πολύ, αν θέλετε, κ. Ινδαρέ, ελάτε να σας συλλάβουμε;". Επίσης, γιατί τονίζεται το "γνωστός σκηνοθέτης", "βραβευμένος σκηνοθέτης" κτλ; Αποκλείεται να έκανε αυτά για τα οποία συνελήφθη, επειδή είναι "γνωστός σκηνοθέτης"; Καταξιωμένοι καλλιτέχνες έχουν κατηγορηθεί για πολύ χειρότερα.

Κοινώς, για άλλη μια φορά, έχουμε το τεκμήριο της αθώοτητας με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Δεν είμαι όμως σίγουρη ότι αυτή τη φορά η κοινή γνώμη είναι ενάντια στους άνδρες της ΟΠΚΕ (και όχι των ΜΑΤ που αρκετές φορές έχει γραφτεί, μάλλον για να επιτείνουν κάποια αίσθηση βίας).
avatar
quaerenil 20.12.2019 | 15:09
Υπάρχει κάποιος που διαφωνεί στο ότι θα πρέπει να τιμωρηθούν οι αστυνομικοί και να υπάρξει αποζημίωση, εφόσον προκάλεσαν σωματική και υλική βλάβη χωρίς να προβληθεί αντίσταση; Τι δυστοπία είναι αυτή;

Υπήρξα για πολλά χρόνια κάτοικος του κέντρου και φοβόμουν περισσότερο την αστυνομία η οποία λειτουργεί αυθαίρετα και χωρίς συνέπειες, παρά οποιονδήποτε από τους "κακούς" που προβάλλουν τα media, αναρχικούς, μετανάστες και ναρκωμανείς.