Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό
Ελλάδα

Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί μια καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του μετρό

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί μια καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του μετρό

 

Το πρωί της Δευτέρας οι σταθμοί άνοιξαν όπως κάθε άλλη μέρα, και οι επιβάτες κατέβηκαν στις αποβάθρες για να πάρουν τους πρώτους συρμούς. Αυτό που είχε αλλάξει στο κατά τα άλλα αμετάβλητο εσωτερικό, ήταν οι διαφημίσεις, με πολλές από τις προθήκες να φιλοξενούν αφίσες μιας νέα καμπάνιας κατά των αμβλώσεων.

 

 

Αναρίθμητοι επιβάτες ανεβάζουν στο Facebook φωτογραφίες με τις επίμαχες αφίσες στις αποβάθρες, ενός site που έχει σαν κεντρικό μήνυμα «Αφήστε με να ζήσω» και προπαγανδίζει κατά των αμβλώσεων. Στις αφίσες διαβάζει κανείς: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή». Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς, μεταξύ των οποίων και στον κεντρικότερο όλων, στο Σύνταγμα. 

 

 

 

Ενδεικτικά είναι και μερικά από τα άρθρα στον συγκεκριμένο ιστότοπο με τίτλους όπως «Η άμβλωση ήταν η κύρια αιτία θανάτου μέσα στο 2019», όπου εξισώνει τον αριθμό των ετήσιων αμβλώσεων με αριθμό νεκρών και «Το μωρό την 12η εβδομάδα της κύησης - What you really need to know». Υπενθυμίζεται πως στην Ελλάδα η άμβλωση επιτρέπεται εντός των πρώτων 12 εβδομάδων της κύησης σε κάθε περίπτωση ενώ σε περιπτώσεις βιασμών ή ενδείξεων σοβαρής ανωμαλίας του εμβρύου, η άμβλωση είναι νόμιμη και εντός 19 ή 24 εβδομάδων αντίστοιχα. 

 

 

Το τμήμα διαφημίσεων στην ΣΤΑΣΥ δεν ήταν διαθέσιμο για κάποιο άμεσο σχόλιο και στο τηλέφωνο απέφυγαν να μας δώσουν ακόμα και το όνομα της υπεύθυνης που, όπως μας είπαν, ήταν σε σύσκεψη. Μία ώρα αργότερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούν στο LiFO.gr σχετικά με τη διαφήμιση.

 

Όπως λένε, το κριτήριο για να απορριφθεί μια πρόταση για πληρωμένη διαφήμιση είναι το κατά πόσο προκαλεί το δημόσιο αίσθημα και στην συγκεκριμένη καμπάνια «Άσε με να ζήσω», οι αρμόδιοι έκριναν πως δεν υπάρχει τίποτα το προκλητικό. «Η συγκεκριμένη αφίσα, ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με το περιεχόμενό της, κρίθηκε από το εμπορικό τμήμα ότι δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα», δήλωσαν στο LiFO.gr

 

Ποιος πλήρωσε για την διαφήμιση

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.

 

Σε αυτό το σημείο οι κύκλοι της ΣΤΑΣΥ επέλεξαν να αναφερθούν στο gay parade, σημειώνοντας πως όταν είχε διαφημιστεί στο μετρό «υπήρξαν αντιδράσεις από την άλλη πλευρά» αλλά οι διαφημίσεις δεν αποσύρθηκαν. «Το ίδιο συνέβη και για διαφημίσεις του κινήματος των Vegan» συνέχισε η ίδια πηγή, καταλήγοντας πως η «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» έχει δεχθεί και το βραβείο Ακαδημίας Αθηνών (σ.σ το 1979).

 

 

Στην καμπάνια χρησιμοποιείται ακριβώς το ίδιο μήνυμα που είχε τυπωθεί και στο εξώφυλλο της εφημερίδας SportDay στις 29 Δεκεμβρίου. 

 

 

Συνεργασία του «Αφήστε με να ζήσω» με την Ιερά Σύνοδο για την Ημέρα αγέννητου παιδιού

 

Τον περασμένο Ιούλιο, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας είχε κάνει δεκτό αίτημα του κινήματος κατά των αμβλώσεων «Αφήστε με να ζήσω», καθιερώνοντας, με εγκύκλιο, ημέρα για την «προστασία της ζωής του Αγέννητου Παιδιού» - την πρώτη Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα. Το κίνημα είχε τότε εκφράσει «τη χαρά και την ευγνωμοσύνη» του για την απόφαση της Ιεράς Συνόδου. 

 

Η σχετική εγκύκλιος

 

 

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί όλες οι καμπάνιες κατά των εκτρώσεων περιέχουν ψευδή στοιχεία;
 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Oruc Reis μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου - Η φωτογραφία με την φρεγάτα «Κουντουριώτη»

Ελλάδα Το Oruc Reis μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου - Η φωτογραφία με την φρεγάτα «Κουντουριώτη»

23.10.2020
Απαγόρευση κυκλοφορίας: Τα έγγραφα για τις μετακινήσεις μετά τις 00:30 - Οι εξαιρέσεις

Ελλάδα Απαγόρευση κυκλοφορίας: Τα έγγραφα για τις μετακινήσεις μετά τις 00:30 - Οι εξαιρέσεις

23.10.2020
Βρετανία: «Ασφαλής» η Μύκονος- Η τελευταία ελληνική περιοχή που ήταν στη λίστα καραντίνας

Ελλάδα Βρετανία: «Ασφαλής» η Μύκονος- Η τελευταία ελληνική περιοχή που ήταν στη λίστα καραντίνας

23.10.2020
Στη ΓΑΔΑ πέρασαν τη νύχτα οι χρυσαυγίτες - Πώς θα οδηγηθούν στη φυλακή

Ελλάδα Στη ΓΑΔΑ πέρασαν τη νύχτα οι χρυσαυγίτες - Πώς θα οδηγηθούν στη φυλακή

23.10.2020
Μάσκες παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας τη νύχτα: Πού ισχύουν τα μέτρα και ποιες περιοχές εξαιρούνται

Ελλάδα Μάσκες παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας τη νύχτα: Πού ισχύουν τα μέτρα και ποιες περιοχές εξαιρούνται

23.10.2020
Καιρός: Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας, έως τους 26 βαθμούς

Ελλάδα Καιρός: Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας, έως τους 26 βαθμούς

23.10.2020
Χαρδαλιάς: Εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία- On alert oι Σέρρες

Ελλάδα Χαρδαλιάς: Εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία- On alert oι Σέρρες

22.10.2020
Στη ΓΑΔΑ μεταφέρεται ο δολοφόνος του Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς

Ελλάδα Στη ΓΑΔΑ μεταφέρεται ο δολοφόνος του Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς

22.10.2020
Λαγός: Θα επικαλεστώ πρόταση και μαρτυρία της εισαγγελέως στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

Ελλάδα Λαγός: Θα επικαλεστώ πρόταση και μαρτυρία της εισαγγελέως στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

22.10.2020
Πώς θα εορταστεί η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Ελλάδα Πώς θα εορταστεί η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου στα Γυμνάσια και τα Λύκεια

22.10.2020
118 Σχόλια
123
avatar
michalex 13.1.2020 | 12:06
γιατί μεσαιωνική η καλημέρα; Δηλαδή η έκτρωση για εσάς αποτελεί μέτρο αντισύλληψης; Και τι δεν ισχύει από όλα αυτά που λέει η αφίσα;

[Τίποτα δεν ισχύει απ' αυτά που λέει: https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/giati-oles-oi-kampanies-kata-ton-ektroseon-periechoun-psevdi-stoicheia/ ]
Πρίγκιπας για μια βδομάδα 13.1.2020 | 13:39
Ισχύουν επιστημονικά αυτά που γράφει η αφίσα. Το μόνο που δεν γράφει είναι: Γεννήστε το παιδί κι αν δεν το θέλετε αφήστε το σε κάδο. Αλλά γεννήστε.
Katerinaa 13.1.2020 | 15:04
Δηλαδή αν μια μητέρα προλάβει και κάνει έκτρωση το έμβρυο μέχρι την 12 εβδομάδα είναι όλα καλά. Αν δεν προλάβει και το γεννήσει και το αφήσει μετά στα σκουπίδια είναι έγκλημα. Εμένα μου φαίνεται υποκριτικό όλο αυτό.
Sparkly Secret 13.1.2020 | 22:56
Σορρυ που διακοπτω, αλλα οι "επιστημονικες" πληροφοριες της αφισας δεν ειναι αληθεις. Απλα, δεν ειναι. Μια απλη διασταυρωση πληροφοριων το δειχνει. πχ απο εναν πραγματικα επιστημονικο χωρο (παραδειγματικα για μια απο τις "αληθειες" της προπαγανδιστικης αφισας):

https://www.livescience.com/54774-fetal-pain-anesthesia.html

Για οσους βαριουνται να διαβασουν/ψαξουν (μπαι δε γουεη, μερος του προβληματος) το εμβρυο ΔΕΝ αντιλαμβανεται πονο στην 10η εβδομαδα κυησης, αλλα στην 20η.

Ευτυχως ο νομος εχει ηδη παρει θεση πανω στο θεμα, οποτε εμας μας περισσευει. Ή μπαινουμε στη διαδικασια να αμφιβαλουμε για θεμελιωμενα γυναικεια δικαωματα;
Nexus6 13.1.2020 | 12:10
Ερώτηση: Τα στοιχεία που αναφέρει η αφίσα είναι επιστημονικά ορθά;
Αν ναι, τότε που είναι η προπαγάνδα;

Ας βγάλουν οι υπέρμαχοι των αμβλώσεων άλλη καμπάνια με τα δικά τους (επιστημονικά ορθά) επιχειρήματα και ας βάλουν τις αφίσες δίπλα σ' αυτές ώστε οι πολίτες να κρίνουν ελεύθερα.
avatar
J vs the machine 13.1.2020 | 13:21
Συμφωνώ απολύτως. Ή υπάρχει ελευθερία λόγου και έκφρασης ή δεν υπάρχει. Ακόμη και μία οπισθοδρομική (για μερίδα των πολιτών) αντίληψη δικαιούται να διεκδικήσει βήμα και να προσπαθήσει να πείσει για την ορθότητά της. Δεν καταλαβαίνω προς τι ο "σάλος". Εκτός εάν (όπως σωστά επισημαίνει ο Nexus) η πληροφόρηση είναι παραπλανητική.
sn07 13.1.2020 | 13:34
Δεν υπάρχει γυναίκα που θα κάνει έκτρωση σαν μορφή αντισύλληψης. Μην λέμε βλακείες. Δεν είναι παυσίπονο η έκτρωση. Έχει συνέπειες, αλλά μικρότερες συνέπειες από το να πρέπει να μεγαλώσει ένα παιδί σε μη υγιές περιβάλλον.

Επιχειρήματα υπέρ των εμβλωσεων δεν χρειάζονται. Εάν μια γυναίκα ΔΕΝ επιθυμεί εγκυμοσύνη,δικαίωμα της είναι να μην την κανει. Ποιος/ ποια είσαι εσύ που θα της το επιβάλλεις; Άμα είναι θρησκευτικοι οι λόγοι εφάρμοσε τους για εσένα,όχι για τους άλλους.
Katerinaa 13.1.2020 | 15:07
Το όλο θέμα με την έκτρωση δεν είναι τα δικαιώματα των γυναικών, αλλά του εμβρύου. Το αν θέλει να πιστεύει κάποιος ή όχι στον Θεό δικαίωμά του. Το τι θα κάνει η γυναίκα με το σώμα της δικαίωμά της. Αλλά εδώ μιλάμε για τα δικαιώματα ενός ζωντανού πλάσματος όπως είναι το έμβρυο, το οποίο δυστυχώς δεν μπορεί να υπερασπισθεί τον εαυτό του.
avatar
foodinspector 13.1.2020 | 19:24
@Katerinaa
Ως νομικός δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω τα ακόλουθα:
"Δικαίωμα" εμβρύου, δηλ. κυοφορούμενου δεν νοείται κατά το δίκαιο, παρά μόνον αν τεχθεί ζωντανό.
Πλάσμα μπορεί να είναι κάθε έμβρυο (έμβρυο ανθρώπου, έμβρυο ζώου), το ίδιο όμως δεν είναι φορέας δικαιώματος. "Δικαίωμα" έχει ο άνθρωπος που γεννήθηκε. Η ελευθερία της διακοπής κύησης ισχύει δεκαετίες στη χώρα μας, υπό όρους. Το καθεστώς αυτό ούτε πρέπει αλλά ούτε μπορεί να μεταβληθεί χωρίς νομοθετική μεταβολή, η οποία δεν είναι σκόπιμη. Νεοσυντηρητικοί κύκλοι πάντως κατάφεραν να βάλουν το ζήτημα σε συζήτηση και αυτό πρέπει να κινήσει τα αντανακλαστικά της κοινωνίας μας (κανένας δεν υποχρεώνει σε έκτρωση μια γυναίκα που θέλει να γεννήσει - το θέμα είναι να μην αποκλείεται από νόμιμη έκτρωση μια γυναίκα που δεν επιθυμεί να κυοφορεί).
avatar
Ηροστρατος 13.1.2020 | 14:49
Μαζι σου!
Και.επειδη βλεπω οτι καιγεσαι για την ...επιστημονικη ορθοτητα των επιχειρηματων:
Να αρχισει και μια καμπανια η Ενωση Αθεων με αφισες παντου οτι ειναι απαραδεκτο εν ετει 2020 να υπαρχουν ατομα που πιστεουν σε τετοιες αντιεπιστημονικες βλακειες, για καποιον Χριστό, που πεθανε και μετα ...σηκωθηκε απο τον ταφο και καποια Μαρια που εμεινε εγγυος με εναν ...κρινο!
avatar
Καποια καπου καποτε 13.1.2020 | 14:57
Αληθεια,λες η ενωση Αθεων να καταφερει να αποδειξει επιστημονικα οτι,οντως,δεν υπαρχει Θεος?Ειμαι πολυ περιεργη...
βλαχάκι (το) 13.1.2020 | 12:20
...να δείτε που σιγά σιγά δημιουργείται κλίμα, μια με την υπογεννητικότητα και την "αλλοίωση" του ελληνικού dna, μια με αυτά. Ελπίζω να μην φτάσουμε να ψάχνουμε αυτά που ήσαν αυτονόητα εδώ και 4 δεκαετίες...
avatar
Ramon Ramone 13.1.2020 | 14:59
Θυμάσαι εκείνο το σλόγκαν "είχε πρόγραμμα";
avatar
Γράφων 14.1.2020 | 09:38
Τι εννοείς; Ότι θα σταματήσουμε να θεωρούμε αυτονόητο το να γίνεται μία κατάληψη δημοσίου κτηρίου και όλοι να το θεωρούν λογικό ή ότι χώρο στη δημόσια σφαίρα μπορούν να έχουν και φωνές άλλες πλην αυτών που κραυγάζουν θέλοντας να επισκιάσουν όλους τους άλλους;

Ή εννοείς ότι τόσα χρόνια δεν ήμασταν Τεχεράνη με μουλάδες;

Και έτσι και γιουβέτσι δεν πάει.
avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 12:19
Κι εκεί που μιλούσαμε για τις εκτρώσεις, τσουπ! οι καταλήψεις. Όποιος βρει τη σχέση μεταξύ των δύο κερδίζει κουλουράκι.
avatar
Γράφων 14.1.2020 | 12:29
μιλάμε για το νόμιμο και το παράνομο ή όχι;
βλαχάκι (το) 14.1.2020 | 12:43
Δύο είναι οι εκδοχές για την προέλευση της φράσης «Άρτζι μπούρτζι και λουλάς», που χρησιμοποιείται όταν κάποιος μιλάει για γεγονότα ή λόγους που δεν έχουν λογική συνοχή....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/pos-vgike-i-frasi-artzi-bourtzi-ke-loulas-pou-simeni-tin-asinennoisia-ke-ti-sigchisi-apo-to-vizantio-ston-kapodistria-ke-stis-diamaches-tou-me-tous-oplarchigous/
avatar
Γράφων 14.1.2020 | 13:42
Κρίμα που είσαι είρων και δεν είσαι Ήρων. Ο ένας ανακάλυψε και κάτι.

Consistency, consistency, consistency.

Είτε πιστεύεις ότι η Ελλάδα είναι ένα θεοκρατικό φέουδο, πράγμα που καθιστά ακατανόητο το γιατί η άμβλωση είναι νόμιμη εδώ και δεκαετίες, είτε συμφωνείς ότι οι τα "αυτονόητα" (όπως πχ ότι η παράνομη κατάληψη κτηρίου δεν διώκεται ποτέ και από κανέναν, όπως δεν διώκετο τα τελευταία 5-6 χρόνια) παύουν να ισχύουν καθώς οι κοινωνίες είναι δυναμικά στοιχεία και μπορούν να αλλάξουν τρόπο δράσης και θέση. Ακόμα και νόμους ή σύνταγμα.

Μονά-ζυγά δικά σου δεν πάει.

Και Τεχεράνη με νόμιμη άμβλωση
και μην αναφέρετε το δικαίωμα στη ζωή του αγέννητου παιδιού
και να κάνουμε ντόρο και να βάζουμε μπόμπες για το δικαίωμα στη ζωή του γεννημένου μοσχαριού είναι παράλογο.

Ή, να το πούμε απλά, προωθούμε ΜΙΑ πολιτική ατζέντα άσχετα πόσες ανακολουθίες ή λογικά κενά έχει.

Αν δέχεσαι ότι οι μουλάδες, οι μεσαιωνιστές κτλ είναι πίσω από την αφίσα τότε να είσαι περήφανος για την πατρίδα σου διότι νομικά δεν κερδάνε αυτοί.

Να είσαι περήφανος για τη δικαιοσύνη που έχεις και να μην την θεωρείς προκατειλημμένη.

Αυτό λέω. Είμαι σαφής ή θα αρχίσουμε τα "δηλαδή εννοείς...";
βλαχάκι (το) 14.1.2020 | 15:56
Είμεθα γνώστες των εφευρέσεων του Ήρωνος και δη της εμβολοφόρου αντλίας, καθόσον πολύ τις αγαπούμε τις αντλίες.

Πραγματικά, όμως, δυσκολεύομαι να αντιληφθώ αν απευθύνεσαι σ’ εμένα γιατί λες πράγματα εντελώς άσχετα (καταλήψεις) και χρησιμοποιείς εκφράσεις που δεν θυμάμαι να έχω χρησιμοποιήσει (μουλάδες; Τεχεράνη;), σε βαθμό που πιστεύω ότι έχεις πάθει σύγχυση του ποιος έχει πει τι.

Να το κοιτάξεις.
avatar
σαλιγκάρι 13.1.2020 | 12:24
το Αφήστε με να ζήσω με τα λεφτά της Εκκλησίας της Ελλάδος μπορεί να κάνει τέτοιες πανάκριβες προφανώς καμπάνιες των οποίων ο κορμός είναι η ενοχή (όχι η αγάπη)

Φερόμενος 13.1.2020 | 17:36
Όπως και οι βιγκαν ("ποιον έφαγες σήμερα";) και οι λοατκι. Απλά αυτούς δεν τους κατέβασε κάνενας ευαίσθητος που μιλάει για "αυτονόητα εν έτει 2020".
avatar
σαλιγκάρι 14.1.2020 | 07:28
οι λοατκι με ποιό τρόπο απευθύνονται στην ενοχή προκειμένουν να κερδίσουν την εύνοια του πλήθους;
avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 11:14
Έβγαλαν οι λοατκι αφίσα που προκαλεί ενοχές στους στρέιτ; Γιατί η χθεσινή αφίσα αυτό κάνει στις γυναίκες που για οποιονδήποτε λόγο έχουν επιλέξει να κάνουν έκτρωση.
Φερόμενος 14.1.2020 | 13:16

Δηλαδή το θέμα είναι οι ενοχές; Πόσο emotionalism πια; Ότι τί; Θα περάσει δηλαδή η άλλη η «my body my choice» και θα νοιώσει άσχημα; Αφού το έχει λύσει το ηθικό ζήτημα. Όχι; Εκτός και εάν πιστεύετε πως έχουμε 100000-150000 βιασμούς μετά εγκυμοσύνης τον χρόνο.
Προσέξτε, γιατί αν επιμένετε στο περί ενοχών επιχείρημα θα σας γυρίσει τούμπα: Αν υπάρχουν ενοχές, σε μία ενήλικη γυναίκα που απλώς δεν ήθελε παιδί η αφίσα έχει υπόσταση.
Έβγαλαν οι λοατκι αφίσα που προκαλεί ενοχές στους στρέιτ; Πηγή: www.lifo.gr
Ού, με το τσουβάλι. Κάθε Ιούνιο. Τσεκάερετε λίγο το περυσινό concept και θα καταλάβετε. (παρακαλώ πολύ να δημοσιευθεί. Ευχαριστώ)
avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 23:19
καταλαβαίνω, πρέπει να ήταν πολύ σκληρό για σας. Ας ελπίσουμε φέτος να μην είναι τόσο ανάλγητοι οι διοργανωτές
Φερόμενος 15.1.2020 | 13:30
Αγαπητέ, όπως σας είπα, καμία ενοχή, μόνο μειδίαμα.
Για να το κλείσουμε, μην ανησυχείτε:
Οι κρατούντες, για ακόμη μία φόρα, αφουγκράστηκαν τις ευαισθησίες σας και τον τρομακτικό σάλο, με ζήλο αξιοζήλευτο.
Μπορείτε να κοιμάστε ασφαλής.
Φαίνεται πως είστε στην τρέχουσα συγκυρία, με την "σωστή" πλευρά...
avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 15:43
Είναι ΚΑΙ οι ενοχές. Είναι ΚΑΙ τα ανακριβή «επιστημονικά στοιχεία». Είναι ΚΑΙ η προσπάθεια συντηρητικών κύκλων να κάνουν κουμάντο σε σώματα που δεν τους ανήκουν. Είναι ΚΑΙ η προσπάθεια να ανοίξει μια συζήτηση που ολοκληρώθηκε το 1986 (νομικά τουλάχιστον). Επιτέλους καταλάβετε ότι υπάρχουν πολλές πλευρές σε κάθε θέμα. Είναι βαρετό να λέμε συνεχώς τα ίδια.

Για τους λοατκι εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί νιώθετε ενοχές από κάποια αφίσα τους. Και μάλιστα κάθε χρόνο. Μήπως είναι προσωπικό το ζήτημα;

Over and out
Φερόμενος 14.1.2020 | 17:32
Προσωπικά (μιας και το θιξατε) μου προκαλούν μάλλον μειδίαμα. Αλλά αν μια αφίσα με ένα κακό στρέιτ χέρι να κλείνει πεισματικά τα (πολύχρωμα) μάτια μιας κοπελας δεν είναι μία επίκληση στην ενοχή, να ξανακοιταξετε τα κριτήρια σας.
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 13.1.2020 | 12:45
Θυμήθηκα μια φράση της αείμνηστης Μαλβίνας Κάραλη, που αναφερόταν στον Τζωρτζ Μπους τον νεότερο ο οποίος σαν πρόεδρος των ΗΠΑ ήταν κατά της έκτρωσης: "Για τον Μπους, η γυναίκα είναι μια μικρή, ανυπεράσπιστη χώρα. Αυτοδιαχείριση του σώματος της σημαίνει πυρηνικά όπλα. Κι αν μάθει να τα χρησιμοποιεί;"
Πιστεύω, λοιπόν, ότι τον ίδιο φόβο με τον Μπους έχουν και όλοι αυτοί οι πολέμιοι του δικαιώματος στην έκτρωση. (Η ακριβής φράση της Μαλβίνας βρίσκεται στο κείμενο "Γυναικόπαιδα" , στο βιβλίο "Σαββατογεννημένη").
Αριάνα Γράνδε 13.1.2020 | 12:46
Πως είναι χειρότερες από τις καμπάνιες των vegan και ενάντια στην κρεατοφαγία, όπου δείχνουν σφαγμένα ζώα, εξισώνουν τους κρεατοφάγους με παιδόφιλους και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς; Δεν αναγκάζει κανέναν αυτή η καμπάνια. Όποια θέλει κάνει άμβλωση, όποια δε θέλει όχι. Μην γινόμαστε υπερβολικοί, αλλά μόνο σε συγκεκριμένα πράγματα, ενώ άλλα τα περνάμε στο ντούκου.
Haifischnet 13.1.2020 | 15:16
Τι πάει να πει "δεν αναγκάζει κανέναν αυτή η καμπάνια";
Προπαγανδίζει. Προσπαθεί να δημιουργήσει κλίμα κατά των αμβλώσεων και κατ' επέκταση να ασκηθούν πιέσεις στον νομοθέτη για αλλαγή του νόμου.

Αυτό είναι καθαρά ένα γυναικείο θέμα και έχουν πέσει πάνω "μανούλες" πολύτεκνες, ακροδεξιές οργανώσεις, θρησκευτικές οργανώσεις και άλλα ... Και ξεκίνησαν από μια αθλητικοφυλλάδα, από πού κι ως που; Τι σχέση έχουν τα αθλητικά (όχι ο αθλητισμός, τονίζω, αλλά τα "αθλητικά", δηλαδή τα καφενειακά) με το θέμα;

Όποιος θέλει γεννητούρια, ας τα βάλει κάτω με χαρτί και μολύβι με τον/την σύντροφό του και να το προγραμματίσουν. Οι υπόλοιπες τι φταίνε;
avatar
Γράφων 13.1.2020 | 16:34
Οι πολύτεκνες "μανούλες" δεν είναι γυναίκες;

Ήρεμα ρωτάω.
Haifischnet 13.1.2020 | 17:11
Φίλε μου, Γράφοντα, γυναίκες είναι και εφόσον επέλεξαν να γίνουν πολύτεκνες μανούλες με γεια τους και με χαρά τους, αλλά το να θέλουν να κάνουμε όλες το ίδιο και μάλιστα με τόνο "διδακτικό", ε δεν το δέχομαι. Πήγαινε να διαβάσεις τα σχόλια στο αντίστοιχο άρθρο του ΠΘ να πάθεις πλάκα από τις "μανούλες"
Αριάνα Γράνδε 13.1.2020 | 17:25
Γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη προπαγάνδα; Πως ακριβώς προπαγανδίζει όταν χρησιμοποιεί επιστημονικά αποδεδειγμένα στοιχεία για να προκαλέσει την ευαισθητοποίηση των νέων γυναικών κυρίως, που έχουν κάνει την άμβλωση μέθοδο αντισύλληψης; Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο οι vegans ευαισθητοποιούν τους κρεατοφάγους, συνήθως δε προπαγανδίζοντας ή προσβάλλοντας αυτούς. Ωστόσο έχουμε φτάσει σε μια εποχή που μια ανθρώπινη ζωή μετράει προφανώς λιγότερο από αυτήν ενός αυγού. Τέλος, η ευαισθητοποίηση πάνω σε αυτό το θέμα δεν έχει ουδεμία σχέση με την Εκκλησία ή τον Χριστιανισμό, άλλο αν χρηματοδοτείται από την Εκκλησία. Δεν γράφει η αφίσα "θα καείτε στην κόλαση", παραθέτει απλά δεδομένα όσον αφορά τα έμβρυα. Ηρέμησε λοιπόν και κατάλαβε τι είναι Μεσαίωνας και τι όχι, διότι και η λογοκρισία Μεσαίωνας είναι.
avatar
Ανώνυμος/η 13.1.2020 | 17:53
Φυσικά και είναι γυναίκες. Κι έχουν κάθε δικαίωμα να επιλέξουν τι θα κάνουν με το σώμα τους, όπως όλες οι υπόλοιπες γυναίκες.
avatar
Γράφων 13.1.2020 | 20:10
Αν είναι κι αυτές γυναίκες δικαιούνται και αυτές να ακουστούν όσο και οι άτεκνες ή οι εκπρόσωποι μονογονεϊκων οικογενειών.

Και σε κάθε περίπτωση στις περισσότερες συζητήσεις δεν μου αρέσει όσοι είναι κατά των απολυτων αληθειών να έχουν τις δικές τους απόλυτες αλήθειες.

Το θέμα των αμβλώσεων είναι νομικά λυμένο με έναν τρόπο που συμφωνώ. Ηθικά ΔΕΝ είναι.

Και δεν αφορά ΜΟΝΟ τις γυναίκες ένα τέτοιο ζήτημα.
avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 11:08
Αριάνα Γράνδε: Λυπάμαι, ούτε επιστημονικά είναι ορθά όσα γράφει.

avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 11:12
@Γραφων: Ακούστηκαν, οι αφίσες τους (με ψευδοειπστημονικά δεδομένα, παρεμπιπτόντως) μπήκαν σε σταθμούς μετρό, από χθες όλη η χώρα συζητάει το ζήτημα. Έχουμε κι εμείς κάθε δικαίωμα να κρίνουμε τις ανακρίβειές τους και να υπερασπιστούμε τα νόμιμα δικαιώματα των γυναικών.

ΣΣ. Οι αφίσες κατέβηκαν μετά από απόφαση του υπουργείου της συντηρητικής κυβέρνησης, και μάλιστα με έξοχα επιχειρήματα.
avatar
Γράφων 14.1.2020 | 12:49
@ cauk

Δεν είναι ψευδοεπιστημονικό να πεις ότι η καρδιά έχει σχηματιστεί πλήρως και είναι πλήρως λειτουργική από την 18η ημέρα της κύησης.

Έχεις μιλήσει ποτέ με εμβρυοκαρδιολόγο; Αμφιβάλλω. Και σου εύχομαι να μην χρειαστεί.

Κατά τα λοιπά προσωπικά μιλώντας είμαι και παραμένω υπέρ του δικαιώματος στην άμβλωση ακόμα και με μορφή έκτακτου ή ατυχούς οικογενειακού προγραμματισμού. Διότι αυτό συζητάμε, καθώς όλοι ξέρουμε ότι η παρούσα νομοθεσία καταστρατηγείται σε τεράστιο βαθμό.

Αυτό που με θλίβει είναι οι όροι με τους οποίους πραγματοποιούνται όλες οι συζητήσεις στην Ελλάδα. Έχουμε μία συνεχώς διευρυνόμενη ομάδα που πριν από 6-7 χρόνια ανακάλυπτε "γερμανοτσολιάδες" μετά ανακάλυπτε "ακροδεξιούς" τώρα "μουλάδες" και "Τεχεράνες" και πάει λέγοντας.

Εγώ αυτή την ομάδα, με σαφή κοινά χαρακτηριστικά, την έχω βαρεθεί. Θα με έπειθε δε για υποτυπωδώς αγαθά κίνητρα αν δεν ήταν τόσο μονομπλόκ.
avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 13:29
@γραφων:

Σε παραπέμπω στο άρθρο των Ελληνικών Hoaxes για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την μη εγκυρότητα των «επιστημονικών στοιχείων» της αφίσας.

Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να απαντήσω, είναι μια προσωπική σου εκτίμηση την οποία δεν συμμερίζομαι. Εξάλλου, τα ίδια θα μπορούσε να πει κανείς για όσους λένε για «εθνοπροδότες» «ισλαμολάγνους» «εθνομηδενιστές και τα τοιαύτα, αλλά δεν βλέπω να έχεις αντίστοιχες ανησυχίες, οπότε ας επικεντρωθούμε καλύτερα στα δεδομένα, παρά στις εκτιμήσεις του καθενός
Αριάνα Γράνδε 14.1.2020 | 13:30
@cauk
Α οκ, κάποια πηγή γι' αυτό που λες; Διότι εγώ μπορώ να σου βρω πηγές για αυτά που αναφέρει η αφίσα. Ή απλά θα πρέπει να εμπιστευτώ ότι δεν είναι επιστημονικά στοιχεία επειδή το είπες απλά; Για παράδειγμα, δεν αναφέρει η αφίσα πως είναι πλήρως σχηματισμένη η καρδιά, αναφέρει πως έχει χτύπο, που έχει. Είναι το πρώτο πράγμα που ελέγχουν στο πρώτο μάλιστα υπερηχογράφημα. Κάποιο άλλο στοιχείο που δεν ισχύει;
avatar
Γράφων 14.1.2020 | 15:34
Σε παραπέμπω στην εμβρυοκαρδιολόγο Έλσα Τσαπάκη.

Πάρ'την ένα τηλέφωνο και ρώτα την. Αλλιώς κάτσε να πιστεύεις ό,τι copy-paste βλέπεις εδώ κι εκεί.

Δεν είναι ντροπή για μερικά πράγματα να πεις "συγγνώμη, δεν ξέρω".
βλαχάκι (το) 14.1.2020 | 15:25
"η καρδιά έχει σχηματιστεί πλήρως από την 18η ημέρα της κύησης"

...ναι ,και μετά ήρθαν οι μέλισσες.

βλ. cardiogenic area (18th day)

https://opentextbc.ca/anatomyandphysiology/chapter/19-5-development-of-the-heart/#fig-ch20_05_01
avatar
Γράφων 15.1.2020 | 10:28
Βλαχάκι,
η 18η μέρα της κύησης είναι η 3η μέρα μετά τη σύλληψη.

Καταλαβαίνουμε γιατί πράγμα μιλάμε ή θα συνεχίσουμε να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε;
Η 18η μέρα είναι από την τελευταία έμμηνο ρύση της κυοφορούσας.

Αν αυτό το θεωρείς αβλεψία εκ μέρους μου απολογούμαι. Φρονώ ότι δεν αλλάζει κάτι κατ'ουσίαν όταν τρίτη μέρα μετά τη σύλληψη υπάρχει καρδιακός παλμός και εντός μηνός από την τελευταία έμμηνο ρύση υπάρχει κανονική καρδιακή λειτουργία, ήτοι εντός 15ημέρου από της σύλληψης.
avatar
Ramon Ramone 15.1.2020 | 13:10
https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/giati-oles-oi-kampanies-kata-ton-ektroseon-periechoun-psevdi-stoicheia/
Φερόμενος 15.1.2020 | 13:41
Φίλτατε Γράφοντα, στο γενικό ρεζουμέ των γεγονότων και ανεξαρτήτως των εκατέρωθεν προσωπικών απόψεων, την μονδέρνα κατάσταση την είχε περιγράψει κάπου μία ψυχή με δύο λέξεις:
«Φονταμενταλιστικός Εκσυγχρονισμός»
Να σαι καλά.
avatar
Γράφων 15.1.2020 | 15:48
@ Αλιόσα 15.1.2020 | 13:41

Ο νεομαρξισμός (δηλαδή η αντιμετώπιση της πραγματικότητας με όρους ατομικού δικαιωματισμού και η κατάτμηση της κοινωνίας σε αντιμαχόμενες για δικαιώματα μειοψηφίες) δεν είναι εκσυγχρονισμός.

Είναι πισωγύρισμα στην ιστορική εξέλιξη του ανθρώπινου είδους. Είναι πρωτόγονος φυλετισμός.

Γι'αυτό και δεν γίνεται σεβαστή η ποικιλία στις απόψεις, που είναι θεμέλιος λίθος της δημοκρατίας, αλλά η ποικιλία χρώματος, φύλου, φυλής, θρησκείας και σεξουαλικού προσανατολισμού. Όλοι αυτοί πρέπει όμως να λένε τα ίδια.

Είδες τι συμφωνία που υπάρχει κατά του λευκού, χριστιανού, εθνικά προσδιορισμένου, καπιταλιστή άνδρα; Του έχουμε φορτώσει όλα τα στραβά του πλανήτη. Και κανένα καλό.

Βήγκαν, φεμινιστές, αναρχικοί, μουσουλμάνοι, LGTBQI+ ακτιβισταί έχουν ανακαλύψει τον απόλυτο ΟΧΤΡΟ.
βλαχάκι (το) 15.1.2020 | 17:11
«η 18η μέρα της κύησης είναι η 3η μέρα μετά τη σύλληψη. Καταλαβαίνουμε γιατί πράγμα μιλάμε ή θα συνεχίσουμε να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε; Η 18η μέρα είναι από την τελευταία έμμηνο ρύση της κυοφορούσας.»

…Μα τι λες μωρέ γράφοντα;
18 ημερών(*) εννοεί Gestational Age (weeks) 5 με Conceptual Age (weeks) 3
κι όχι Gestational Age (weeks) 3 και Conceptual Age (weeks) 1!
Για όνομα του Belenus, δηλαδή!

Human embryonic stage 9 (**) occurs during week 3 between 19 to 21 days.
Gestational Age GA - week 5
The embryo is now 1.5 to 2.5 mm in size
Prechordal splanchnic mesoderm begins to form the cardiogenic region, from which the PRIMORDIAL HEART will develop.

https://embryology.med.unsw.edu.au/embryology/index.php/Carnegie_stage_9

(*) Carnegie stage 8

(**) Carnegie stage 9


Επίσης:

Σύλληψη/conception

"the process of becoming pregnant involving fertilization or implantation or both"

Ο όρος αφορά στην i. γονιμοποίηση του ωαρίου ή ii. εμφύτευση της βλαστοκύστης (η οποία λαμβάνει χώρα 8-10 ημέρες μετά την γονιμοποίηση) ή iii. και στα δύο.
Στα ελληνικά "σύλληψη": "ο σχηματισμός του αρχικού κυττάρου του εμβρύου με τη συνένωση του ωαρίου και του σπερματοζωαρίου". …Οπότε πάμε με αυτό.

Στο κείμενο που λίνκαρα πριν:

The heart forms from an embryonic tissue called mesoderm around 18 to 19 days after fertilization (*). Mesoderm is one of the three primary germ layers that differentiates early in development that collectively gives rise to all subsequent tissues and organs. The heart begins to develop near the head of the embryo in a region known as the cardiogenic area.
(...)
The remainder of the heart development pattern includes development of septa and valves, and remodeling of the actual chambers. Partitioning of the atria and ventricles by the interatrial septum, interventricular septum, and atrioventricular septum is complete by the END OF THE 5TH WEEK, although the fetal blood shunts remain until birth or shortly after. The atrioventricular valves form between weeks FIVE AND EIGHT, and the semilunar valves form between weeks FIVE AND NINE.

18-19 ημέρες μετά την ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ η καρδιά (ξεκινά να) δημιουργείται από τον εμβρυονικό ιστό (μεσόδερμα) κ.λπ., κ.λπ…

...Τι 3η ημέρα μετά την σύλληψη μου λες, my good man?

Η καρδιά, αν και είναι από τα πρώτα όργανα που σχηματίζεται στο έμβρυο [περνώντας από διάφορα πρώιμα/πρωτόγονα στάδια (tubular heart) κ.λπ. βλ. figure 1 στο link] σε καμία περίπτωση δεν είναι «πλήρως σχηματισμένο όργανο» σ’ αυτό το στάδιο (μετά βίας θα λέγαμε ότι είναι όργανο σε αυτό το στάδιο) και φυσικά η λειτουργία είναι υποτυπώδης.

avatar
Ανώνυμος/η 15.1.2020 | 19:31
Είναι πολύ λυπηρό,όντως. Και σκληρά καταπιεστικό. Να πρέπει να ακούς την άποψη αυτών που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν δικαίωμα στην άποψη είναι δυσβάστακτο πράγμα.

Έχετε την αμέριστη συμπαράστασή μου
avatar
Γράφων 15.1.2020 | 20:01
Δεν είναι καθόλου υποτυπώδης Βλαχακι. Μην χρειαστεί να το μάθεις από πρώτο χέρι.
βλαχάκι (το) 16.1.2020 | 00:09
Oι ανακρίβειες δεν αίρονται με συναισθηματισμούς.
avatar
Γράφων 16.1.2020 | 07:40
Θα το έχω υπόψη μου Βλαχακι. Θα το έχω υπόψη μου.

Μην το ξαναριξεις στο μελό όμως.
avatar
Γράφων 16.1.2020 | 07:41
Οι μουσουλμάνοι δεν είχαν δικαίωμα στην αποψη; ή οι βήγκαν;

Ωρε που πάμε ρε; όλοι από τη Μακρόνησο μας βγήκανε... όλοι αγωνιστές...
βλαχάκι (το) 16.1.2020 | 07:48
Για τελευταία φορά:

Στο στάδιο ανάπτυξης του εμβρύου carnegie stage 9 [δλδ human embryonic stage 9: μεταξύ 19 με 21 ημερών, στην 3η εβδομάδα fetal/conceptual age που ανταποκρίνεται στην
5η εβδομάδα gestational age (κύηση)], ΠΟΛΛΩ μάλλον στο carnegie stage 8 (αν μιλάμε για 18η ημέρα και πίσω - εξυπακούεται fetal/conceptual age, πάντοτε) δεν υπάρχει "πλήρως σχηματισμένη καρδιά σε πλήρη λειτουργία" που λες. [Για να μην ξανασχολιάστω το ημέρα 3 (!!!) από την σύλληψη που επίσης είπες, μετρώντας αντίθετα την fetal/conceptual age σαν gestational]. Τα links και η βιβλιογραφία μας περιγράφει το τι υπάρχει.
avatar
Ramon Ramone 16.1.2020 | 10:21
Φαίνεται πως οι συναισθηματισμοί είναι καλοί (και χρήσιμοι), αναλόγως την ατζέντα.
βλαχάκι (το) 16.1.2020 | 12:45
Επειδή, προφανώς, υπάρχει τραυματική εμπειρία.
Νομίζω ότι είναι σκόπιμο να το κλείσουμε εδώ.
λukum (το) 13.1.2020 | 12:47
Οι αφίσες περνάνε ένα μήνυμα και κάποιες επιστημονικές πληροφορίες, δεν επιβάλουν κάτι.

Και εμένα με ενοχλεί να βλέπω αφίσες με το μάτσο λευκό αρσενικό και το τζιπ του μέσα στο μετρό. Μου περνάει το μήνυμα του λευκού άνδρα που καταστρέφει το περιβάλλον, να δημιουργήσω σάλο;
Cogito ergo sum 13.1.2020 | 12:53
Απαράδεκτη αφίσα. Έλεος πια με το μεσαίωνα μας.

Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι η περίφημη εγκύκλιος εγκρίθηκε από μια ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι έχουν αναγάγει την αγαμία σε αρετή! Διεστραμμένα άτομα που αρνούνται τη σεξουαλική πράξη, μας κουνάνε το δάχτυλο και μας υπενθυμίζουν την υποχρέωσή μας να λύσουμε το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας. WTF???!!!
Αριάνα Γράνδε 13.1.2020 | 17:27
Αναρωτιέμαι, δεν είναι Μεσαίωνας το να αποφασίζεις εσύ τι θα δημοσιεύεται και τι όχι ανάλογα με το αν σε προσβάλει; Δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Cogito ergo sum 14.1.2020 | 09:44
Μα εγώ δεν αποφασίζω τίποτα. Κριτική ασκώ σε αυτό που βλέπω. Η απόφαση και η διαδικασία της διακοπής της κύησης είναι πολύ δύσκολη και πολλές φορές τραυματική. Πολλές φορές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες παίρνεται μια τέτοια απόφαση είναι τραγικές, π.χ. βιασμοί, ιατρικοί λόγοι, κοινωνική και οικογενειακή πίεση, ανήλικες, κτλ. Η αφίσα δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να περνάει το μήνυμα σε αυτές τις γυναίκες, με αστήρικτα επιχειρήματα όπως εξηγήθηκε και αλλού, ότι ουσιαστικά έκαναν ένα φόνο. Δεν βλέπω πουθενά να γίνεται νύξη για λύσεις όπως η αντισύλληψη. Μόνο ενοχές και κατηγορίες σε ανθρώπους ήδη πολύ ευάλωτους εκτοξεύει.

Μια παρεξήγηση συχνή στη δημοκρατία είναι ότι όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και ότι πρέπει να κρατάμε ισορροπίες ή αλλιώς ίδια μέτρα και ίδια σταθμά για όλα. Ε, λοιπόν όχι, δεν είναι όλες οι απόψεις σεβαστές. Δεν έχουμε καμία υποχρέωση να σεβόμαστε απόψεις για παράδειγμα, φασιστικές, ρατσιστικές, απόψεις που πλήττουν συμπολίτες μας (όπως αυτή η αφίσα), απόψεις που προτρέπουν σε χρήση βίας, κτλ.

Τέλος να εξηγήσω λίγο το "μεσαίωνά μας". Μεσαίωνας είναι οι παραθρησκευτικές και παραεκκλησιαστικές οργανώσεις. Μεσαίωνας είναι η Εκκλησία και οι ασφυκτικές σχέσεις της με το Κράτος. Μεσαίωνας είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες οι οποίοι σκύβουν το κεφάλι στους ρασοφόρους για να αποκομίσουν ψήφους. Μεσαίωνας είναι ο Αμβρόσιος και ο κάθε Αμβρόσιος που ξερνάει μίσος στα κηρύγματά του. Μεσαίωνας είναι αυτοί που πάνε κάθε Κυριακή να τον ακούσουν.

Γνώμη μου πάντα, καμία απαίτηση να γίνει σεβαστή.
avatar
Ανώνυμος/η 14.1.2020 | 12:20
Cogito ergo sum : Well said
Φερόμενος 14.1.2020 | 13:28
π.χ. βιασμοί, ιατρικοί λόγοι, κοινωνική και οικογενειακή πίεση, ανήλικες, κτλ. Η αφίσα δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να περνάει το μήνυμα σε αυτές τις γυναίκες Πηγή: www.lifo.gr

Η αφίσα, ασχολείται με το έμβρυο (ή έστω αυτό το κάτι) που κινείται προς την ζωή.
Και ειλικρινά θεωρείτε πως οι εκτρώσεις γίνονται από βιασθείσες και για ιατρικούς λόγους; Μιλάμε για απειροελάχιστο ποσοστό στο σύνολο. Από ενήλικες μία χαρά ενημερωμένους για τις προφυλάξεις γίνονται.


Δεν έχουμε καμία υποχρέωση να σεβόμαστε απόψεις για παράδειγμα, φασιστικές, ρατσιστικές, απόψεις που πλήττουν συμπολίτες μας Πηγή: www.lifo.gr

Γνωρίζετε φαντάζομαι πως εκείνος που ονομάζει μία άποψη ρατσιστική έχει τα γένια και χτένια. Τσεκάρετε τίτλους εφσυν και «αυγής» και μηνύσεις Δημητρά, παρατηρητηρίων και σία. για να καταλάβετε ποίος ορίζει ΣΗΜΕΡΑ τι εστί ρατσισμός. Και ποιος ορίζει για τί επιτρέπεται και τι απαγορεύεται να μιλάμε.
Μία χαρά η παρομοίωση του Μεσαίωνα.
avatar
Ramon Ramone 13.1.2020 | 12:54
George Carlin: Pro Life, Abortion, And The Sanctity Of Life

https://www.youtube.com/watch?v=KYC45YDU5cQ
ομόκεντρα 13.1.2020 | 12:55
Η αφίσα αυτή δεν είναι ούτε παράνομη ούτε ανήθικη.
Είναι απλώς «αντιαισθητικά δημαγωγική», όπως οι περισσότερες εικονογραφήσεις του θέματος από φορείς που πρόσκεινται στο μεσαιωνικό, όσο και ακαλαίσθητο, παπαδαριό.

Παρά την απωθητική -σχεδόν προσβλητική- αισθητική της, δεν στερείται ηθικής υπόστασης, καθώς -δυνάμει- θα αφύπνιζε και θα κινητοποιούσε προς μια πιο υπεύθυνη στάση απέναντι στην αντισύλληψη, αν δεν ήταν τόσο δημαγωγικά χοντροκομμένη...

Γιατί δεν μπορεί να δεχόμαστε καμπάνιες εναντίον της εξόντωσης κάποιου είδους ζώου υπό εξαφάνιση και να μας ενοχλεί η αλήθεια γύρω από ένα σοβαρό ηθικό δίλημμα που γεννάει η εξόντωση αγέννητων ανθρώπων.

Η άμβλωση είναι δικαίωμα της γυναίκας στην ελευθερία της. Απολύτως σεβαστό. Άλλο τόσο σεβαστό, για να μην πω ιερό, είναι και το δικαίωμα του αγέννητου παιδιού στη ζωή.
Μείζον ηθικό δίλημμα.
Άλυτο...
Η άμβλωση είναι de facto μια πράξη που η ηθική κάποιων από εμάς –ίσως εξίσου σεβαστή με την αντίθετη άποψη- τοποθετεί ένα βήμα πριν από τη βρεφοκτονία.

Η τελευταία φράση της "Φόνισσας" του Παπαδιαμάντη εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο αυτό το δίλημμα: "Η γραία Χαδούλα εύρε τον θάνατον... εις το ήμισυ του δρόμου, μεταξύ της θείας και της ανθρωπίνης δικαιοσύνης."
Double Helix 13.1.2020 | 13:44
Άψογη τοποθέτηση. Να σημειώσω ότι χαρακτηρισμοί όπως "Σάλος", "Μεσαίωνας" μόνο και μόνο για μια αντίθετη άποψη είναι ως επι το πλείστον δημαγωγικό για να μην πω χειριστικό.
123
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια