Τρόπος Ζωής

Μια γεματούλα για τα καλοκαιρινά της H&M

Η εταιρεία διάλεξε το αντίθετο από τα ανορεξικά μοντέλα, αλλά δεν το κάνει θέμα

 

Στο σάιτ της γνωστής αλυσίδας ρούχων H&M αυτή την περίοδο στην κατηγορία «ρούχα για την παραλία» βρίσκεται το μοντέλο Jennie Runk.

 

Όπως γράφει το Jejebel, η Jennie Runk για τα δεδομένα της μόδας βρίσκεται στην κατηγορία "plus size", που σημαίνει ότι έχει παραπάνω κιλά απ' ό,τι τα τυπικά μοντέλα που έχουμε συνηθίσει.

 

 

 

Το παράξενο δεν είναι αυτό – πολλές εταιρίες κάνουν ανοίγματα τέτοιου είδους. Το ξεχωριστό είναι ότι η εταιρία δεν ονομάζει αυτά τα ρούχα «για παχουλές» ή "plus size". Δεν χρησιμοποιεί κάποια διακριτική ή λιγότερο διακριτική λέξη για να μας πληροφορήσει ότι δε βλέπουμε ένα κλασικό μοντέλο: ο τίτλος είναι «ρούχα για την παραλία», και μόνο το πολύ εκπαιδευμένο μάτι θα προσέξει το HM+ που συμβολίζει τα plus size ρούχα.

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί δεν πρέπει να κοιμόμαστε έτσι -  Έρευνες δείχνουν ποιος είναι ο σωστός τρόπος ύπνου

Τρόπος Ζωής Γιατί δεν πρέπει να κοιμόμαστε έτσι - Έρευνες δείχνουν ποιος είναι ο σωστός τρόπος ύπνου

5.11.2020
Η κατάθλιψη των Χριστουγέννων - Γιατί αυτές τις μέρες τα ποσοστά πενταπλασιάζονται

Τρόπος Ζωής Η κατάθλιψη των Χριστουγέννων - Γιατί αυτές τις μέρες τα ποσοστά πενταπλασιάζονται

23.12.2019
Οι Έλληνες φαίνεται πως προτιμούν τα «καμένα κρέατα» κι αυτό τους κάνει καλό

Τρόπος Ζωής Οι Έλληνες φαίνεται πως προτιμούν τα «καμένα κρέατα» κι αυτό τους κάνει καλό

15.8.2019
Πέντε «υποτιμημένα» πράγματα που χρειάζονται σε κάθε ταξίδι

Τρόπος Ζωής Πέντε «υποτιμημένα» πράγματα που χρειάζονται σε κάθε ταξίδι

15.8.2019
Οι κατσίκες διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις κι έχουν προτιμήσεις

Τρόπος Ζωής Οι κατσίκες διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις κι έχουν προτιμήσεις

15.8.2019
Η γρίπη τελικά μεταδίδεται πολύ πιο εύκολα από ό,τι πιστεύαμε αλλά το φτάρνισμα είναι σχεδόν αθώο

Τρόπος Ζωής Η γρίπη τελικά μεταδίδεται πολύ πιο εύκολα από ό,τι πιστεύαμε αλλά το φτάρνισμα είναι σχεδόν αθώο

8.2.2019
Οι δύο συχνότερες αποφάσεις που παίρνουν οι άνθρωποι κάθε Πρωτοχρονιά (και δύσκολα τηρούν)

Τρόπος Ζωής Οι δύο συχνότερες αποφάσεις που παίρνουν οι άνθρωποι κάθε Πρωτοχρονιά (και δύσκολα τηρούν)

30.12.2018
Ο πρώτος οίκος ανοχής με sex dolls στις ΗΠΑ προκαλεί αντιδράσεις

Τρόπος Ζωής Ο πρώτος οίκος ανοχής με sex dolls στις ΗΠΑ προκαλεί αντιδράσεις

27.9.2018
Πάτε ταξίδι στη Βενετία; Προσοχή γιατί πλέον απαγορεύονται πολλά πράγματα

Τρόπος Ζωής Πάτε ταξίδι στη Βενετία; Προσοχή γιατί πλέον απαγορεύονται πολλά πράγματα

21.9.2018
Έρευνα: Η αγαπημένη στάση των millennials στο σεξ - Ποια θεωρούν ξεπερασμένη

Τρόπος Ζωής Έρευνα: Η αγαπημένη στάση των millennials στο σεξ - Ποια θεωρούν ξεπερασμένη

20.9.2018
102 Σχόλια
avatar
bluewater 30.4.2013 | 10:48
ούτε η ανορεξία είναι υγιής αλλα ούτε και ιδιαιτερα αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες! Επιτέλους μπορούμε να έχουμε υγιής μοντέλα? 36-40 νούμερα ούτε πιο πάνω ούτε πιο κάτω? Σε μια εποχή που οι Έλληνες θεωρούνται παχύσαρκοι κατά μεγάλο ποσοστό σε σχέση με άλλες χώρες και που οι καρδιολογικές παθήσεις και η χοληστερίνη καλπάζει θα έπρεπε να είμαστε πιο προσεκτικοί με το τι προβάλλουμε στις μικρότερες γενιές
avatar
Kiki Raft 30.4.2013 | 11:59
πας καλα ρε? ειναι η κοπελα αυτη παχουλη????
με κατι κομπλεξαρες σαν και σενα οδηγουνται οι γυναικες στην ανορεξια ή στη βουλιμια.
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2013 | 22:17
κοίτα η κοπέλα αυτή είναι πολύ όμορφη, το σώμα της είναι ωραίο και δεν έχει ανάγκη να χάσει κιλά, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν είναι "γεματούλα" ή "παχουλή". Είναι καλό να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους γιατί αν ονομάσεις αυτή την κοπέλα "κανονική" το κορίτσι που είναι 5-10 κιλά πιο κάτω και έχει όντως κανονικό βάρος μπαίνει αμέσως αμέσως στην ίδια κατηγορία με αυτή την κοπέλα (η οποία είναι ξεκάθαρο ότι τα έχει τα κιλάκια της και τότε οδηγείτε στο να φύγει από αυτή την κατηγορία και να καταλήξει στην ανορεξία ή τη βουλιμία. και επειδή είμαι αυτό το κορίτ
Arya Stark 30.4.2013 | 12:05
Συγνώμη εννοείς ότι αυτή η κοπέλα είναι πολύ παχιά; Δηλαδή ότι είναι στο άλλο άκρο των πολύ αδύνατων μοντέλων ή εγώ κατάλαβα λάθος;
αμύριστο λουλούδι 30.4.2013 | 12:05
δηλαδή βλέπεις αυτήν την κοπέλα παχιά; Επειδή αυτός είναι και ο δικός μου σωματότυπος, έχω δείκτη μάζας σώματος 24, κάτι απόλυτα φυσιολογικό ιατρικά. Ο ΔΜΣ για τις γυναίκες είναι 18-25. Τα μοντέλα είναι <18. αν θεωρείς ότι αυτή η κοπέλα εντάσσεται στην κατηγορία της παθολογικής παχυσαρκίας, γιατί οι ασθένειες που αναφέρεις εκεί αναφέρονται, τότε λυπάμαι πολύ αλλά εσύ έχεις το πρόβλημα. Α, και φοράω 42
avatar
bluewater 30.4.2013 | 14:20
μα με τις analogies της σύμφωνα με το BMI βρίσκεται στο όριο του φυσιολογικού...δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς κακό είπα? Εγώ θέλω να βλέπω υγιής μοντέλα με BMI μπαμ στην μέση του φυσιολογικού BMI Δεν θέλω να βλέπω στο όριο η κάτω από το 18 και ούτε και ούτε θέλω να βλέπω το όριο και πάνω από 25. Oi κοπελίτσες θα βλέπουνε plus models και θα δικαιολογούν την ασύστολη υπερφαγία που έχει κατασταλάξει πλέον στην Ελλάδα. Δεν το καταλαβαίνετε ότι είμαστε πλέον ΠΑΧΎΣΑΡΚΟΣ λαός? η διαφορα της νεολαίας του 80 ακη 90 με την νεολαία που έχουμε σήμερα διαφέρει τρομαχτικά πολύ...ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΈΠΕΤΕ?
avatar
bluewater 30.4.2013 | 14:30
δεν θεωρώ ότι είναι κλινικά παχύσαρκη θεωρώ πως είναι στο όριο του να μην είναι υγιής. όπως και τα προηγούμενα μοντέλα του Η&M δεν ήταν κλινικά ανορεξικές αλλα υπερβολικά λεπτές. ούτε το ένα πρωθεί καλο μήνυμα αλλα και ούτε το άλλο
IliasKyriazis 30.4.2013 | 12:06
gia na katalavo... molis eipes oti i kopela parapano einai paxoyli se epipedo poy na mi xaraktirizetai "idietaira ygiis"?
avatar
majim 30.4.2013 | 12:06
ενώ το 36-40 δεν το λες αδύνατο;εκτός και αν το ύψος των συγκεκριμένων 1,50μ...
avatar
Natalie P 30.4.2013 | 14:21
ναι 40 το λες αδυνατο, βασικα skinny!
ehifiore 30.4.2013 | 12:11
Συγνώμη να σε ρωτήσω κάτι; Καλημέρα κιόλας...
Θεωρείς ότι το παραπάνω μοντέλο ωθεί τις νεαρές κοπέλες στην παχυσαρκία; Εγω ως κοπέλα το μόνο που αντιλαμβάνομαι βλέποντας τις παραπάνω φωτογραφίες ειναι ότι ενα κορίτσι 25 χρόνων λίγο πριν το καλοκαίρι θα καταλάβει ότι δεν ειναι ανάγκη να πέσει με τα μούτρα σε άστοχες επικίνδυνες δίαιτες αλλα ίσως ότι με γυμναστική μπορει να θεωρηθεί όμορφη και σεξυ... Γιατι το παραπάνω μοντέλο ναι εχει καμπύλες αλλα δείχνει και γυμνασμένο χωρίς υπερβολές...
avatar
silver 30.4.2013 | 12:13
Η κοπέλα έχει απλά λίγα κιλά παραπάνω. Η προσοχή για το τι προβάλλουμε στις μικρότερες γενιές προέρχεται ακριβώς από την αντίθετη πλευρά.
Arya Stark 30.4.2013 | 12:19
Αυτή η κοπέλα αν θες να ξέρεις (γιατί τρελάθηκα με αυτά που λες και το έψαξα) είναι μέγεθος 40 ακριβώς! Είναι 1,78 και 77 κιλά,ένα πολύ καλό βάρος για το ύψος της δηλαδή. Και μάλιστα πήρε 8-9 κιλά για να γίνει plus size model. Με ποια έννοια αυτή η κοπέλα δεν είναι υγιής και είναι παχύσαρκη; Ούτε καν υπέρβαρη δεν την λες. Μήπως όντως σε έχουν επηρεάσει τα πολύ αδύνατα μοντέλα και βλέπεις τους κανονικούς ανθρώπους χοντρούς; Μήπως;;; Αλλά και πιο παχιά να ήταν πάλι υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που τους εκπροσωπεί και που χρειάζονται όμορφα ρούχα όντας υπέρβαροι και παχύσαρκοι. Για κοίτα λίγο καλύτερα τις εικόνες.
Agent Nina 2.5.2013 | 19:32
Αν μείνω χωρίς δουλειά, θα πάω να γίνω κι εγώ μοντέλο+!!!

Ευχαριστώ για τα μεγέθη!
Agent Nina 4.5.2013 | 15:30
Μπα! Γιατί ρε κορίτσα αρνητικές;;

Πού σκατά ξέρετε εσείς πώς είσαι να ζεις στην Ελλαδίτσα του 1,63 όταν είσαι 1,82 και 78 κιλά..; Πού ξέρετε πώς είναι να μη βρίσκεις ρούχα ΠΟΥΘΕΝΑ και να σε κοιτάνε με ύφος οι πωλήτριες, λες κι είναι δικό τους το μαγαζί;;

Να έχεις μόνιμα την ατάκα στ'αυτί σου "μμ.. είσαι που είσαι ψηλή, φοράς και τα τακούνια..." αυτά τα αποσιωπητικά με σκοτώνουν κάθε φορά..

Κομπλεξικές κότες. Σοιχτήρι 'δω μέσα..

Βάλτε ρε κι άλλες αρνητικές! Να πάρετε μπόι στα γεράματα δεν παίζει..
eclaire 30.4.2013 | 12:53
Πλάκα κάνεις!
avatar
mambo 30.4.2013 | 13:06
Δε θεωρείς υγιές και όμορφο αυτό το σώμα; Όλοι φέτες θα είναι; Τα 36-40 είναι για αρκετά αδύνατες κοπέλες και δεν ξέρω πολλές που φοράνε τέτοια νούμερα. Θα γνωρίζεις επίσης πως η χοληστερίνη δεν έχει να κάνει πάντα με την παχυσαρκία.
avatar
Natalie P 30.4.2013 | 13:35
178 πληγωμένες χοντρούλες σου καναν unlike!
fedora 30.4.2013 | 16:48
Εγώ έκανα ulike για το "υγιής μοντέλα". Μου έβγαλε το μάτι.

avatar
Kiki Raft 30.4.2013 | 18:44
κριμα και εισαι κοπελα...
avatar
Natalie P 1.5.2013 | 11:45
kiki raft...συμφωνω με το κριμα γιατι οταν εγω καθομαι κ τρωω σουβλακια κ μου ριχνουν καταρες οι χοντρες απο τα διπλανα τραπεζια ειναι μια χαρα...ενω εγω αν πω καποια χοντρη θα ειμαι κακια...δε παει ετσι. Αν εισαι χοντρη δε πειραζει μωρε.... ενω αν εισαι αδυνατουλα απο την φυση σου(sorry κιολας) ειναι λογικο να καθεσαι να ακους την καθε χοντρη να σε κριτικαρει.
Και ναι ειμαι κ αδυνατη κ υγιεστατη κ τρωω τα παντα χωρις τυψεις οτι ωρα γουσταρω!
Agent Nina 2.5.2013 | 19:25
..και 247 άνθρωποι με υγιή αίσθηση σαρκασμού έναν unlike σε εσένα.
Marta 30.4.2013 | 13:50
αυτο που ειναι στη φωτο ειναι νουμερο 40 :) οσο για το 36 στην ελλαδα ειναι νορμαλ γιατι οι ελληνιδες ειναι πολυ κοντες , αλλου δεν ειναι νορμαλ..
avatar
bluewater 30.4.2013 | 14:40
ζω εκτος Ελλάδας τον περισσότερο χρόνο. Το 36 που είμαι και εγώ θερείται το average σε πολλές χώρες

http://www.iaso.org/publications/trackingobesity/under-data-down-loads/
avatar
bluewater 30.4.2013 | 14:44
http://www.esa.org.uk/esaobesity.php
avatar
mirabilia 30.4.2013 | 13:50
Μα τι βλακείες ακούς. Πρώτα πόλλα, είναι δε νομίζεις οτι είναι κάπως αφελές να θεωρείς οτι μπορείς να κρίνεις το ποσο υγιές είναι ένα σώμα με βάση τα κιλά του? Τα παραπάνω κιλα δεν σημαίνουν απαραίτητα ούτε καρδιολογικές παθήσεις,ούτε χοληστερίνη. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα,είμαι 55 κιλά με ύψος 1.67, δηλαδή ένα μέσο σώμα,η φίλη μου είναι 1.70 και 73-75, εγώ πίνω,καπνίζω,τρώω σουβλάκια και junk food και δεν αθλούμαι. Η φίλη μου απο την άλλη τρώει υγειινά, δεν καπνίζει,δεν πίνει και κάνει γιόγκα 3 φορές την βδομάδα. Άν μας δείς σε μια φωτογραφία ωστόσο θα υποθέσεις οτι αυτή είναι η "παχύσαρκη" με τα χίλια δύο προβλήματα υγείας, και εγώ η υγιης. Οποτε ας σταματήσουμε λίγο να βγάζουμε υποθέσεις κρίνοντας την εξωτερική εμφάνιση των σωμάτων και μόνο. Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν μπορω να διανοηθώ κάν οτι θεωρείται plus size, και εσύ μάλιστα το θεωρείς και μή υγιές! Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικούς σωματοτυπους,κάποιοι άνθρωποι μένουν αδύνατοι, κάποιοι παχαίνουν, κάποιοι χάνουν εύκολα κιλά και άλλοι δεν χάνουν με τίποτα. Το νούμερο ρούχων που φοράς, το μέγεθος σου δεν είναι κλίμακα μέτρησης υγείας.
avatar
40 Παλικάρια 30.4.2013 | 14:31
Συμφωνώ που νευρίασες τα χίλια δίκια έχεις αλλά κοίτα να δεις, δε διατηρούνται 75 κιλά χωρίς φαί, μην κοροιδεύουμε τον κόσμο έτσι; Και δεν έχουν όλες οι χοντρές κακό μεταβολισμό. Τρώνε! Έτσι παχαίνουν. Να τα λέμε αυτά.

Τώρα το τι μας προβάλουν ως φυσιολογικό είναι τρομακτικό. Από την άλλη ναι εντάξει ας προβάλουμε υγιή πρότυπα αλλά ξαι έναν υγιή τρόπο ζωής. Η κοπέλα στη φωτο είναι νέα. Επειδή έχει τάσεις για πάχος αν δεν προσέχει στα 50 της θα είναι υπέρβαρη.
avatar
bluewater 30.4.2013 | 15:26
Σαφώς ο δικός σου τρόπος ζωής είναι πιο ανθυγιεινός. Νομίζω προσπαθείς να παραπλανήσεις αυτά που λέω! Δυσκολεύομαι αφάνταστα να πιστέψω ότι η φίλη σας κάνει yoga και τρώει τόσο υγιεινά ώστε να είναι στα κιλά που λες.Προφανώς η φίλη σας τρώει υγιεινά φαγητά αλλα οι μεριδες τις είναι πολύ πιο μεγάλες από ότι πρέπει. η γυναικα πρέπει να καταναλώνει 2000θερμίδες την ημερα και ο άντρας 2500. εάν πάει yoga 3 φορες την εδβομάδα σίγουρα καεί ένα μεγάλο μέγεθος των θερμίδων της. Με τις analogies που μου δίνεις η φίλη σου έχει BMI 26 δηλαδή πάνω από το όριο του φυσιολογικού που είναι 25. Προφανώς κάτι δεν μας λες καλά. Kαι εγώ ήμουν 170 και 75 κιλά πριν 4 χρονια όταν περνούσα μελαγχολία για οικογενειακούς λόγους. Αλλα έτρωγα ΠΟΛΎ! και είχα σταματήσει να αθλούμαι...οποτε η φιλη σας???Δεν το καταλαβαίνω...δεν βγαίνουν τα νούμερα...προφανώς τρώει πολύ πιο πολύ από ότι ορίζουν οι γιατροί ως φυσιολογικό και υγεινό
alexandra salamandra 30.4.2013 | 16:49
Η πιο σωστή τοποθέτηση ! Έτσι..
avatar
mela 30.4.2013 | 14:12
36-40? Ζεις στη χώρα των νάνων προφανώς...
Υπάρχουν, ξέρεις και ψηλές γυναίκες. Αυτές πρέπει να είναι ένα μάτσο κόκαλα για να ταιριάξουν στα όριά σου.
Και σιγά που η κοπέλα της φωτογραφίας είναι το αντίθετο του ανορεκτικού. Μια συνηθισμένη γυναικεία ζουμερή σιλουέτα έχει. Τόοοσο κακό και μη υγιές είναι αυτό;
avatar
bluewater 30.4.2013 | 14:56
Εννοείται ότι μιλάμε για κάποια κοπέλα με μέσο ορο ύψους δηλαδή 165 με 170. σαφώς και τα δεδομένα αλλάζουν ανάλογα με το ύψος και σωματότυπο του αλλου. Μην γράφουμε ότι νάνai. Ας εστιαζόμαστε στο BMI τότε εάν είναι να μιλάμε για ύψος
avatar
Novel_Splendours 30.4.2013 | 15:39
Για μένα η κοπέλα αυτή δεν είναι σε καμία περίπτωση παχύσαρκη, αλλά ούτε και κανονική. Είναι προφανές ότι τρώει περισσότερο του φυσιολογικού και συνήθως οι άνθρωποι που συμπεριφέρονται διατροφικά έτσι ξεφεύγουν εύκολα απο το πάνω-πάνω όριο του "κανονικού" άρα και του υγιούς. Είτε αρέσει είτε όχι, το ψάρι δε βαφτίζεται κρέας και αναφέρομαι σε όσους παρέθεσαν στοιχεία ιατρικά, στατιστικά προκειμένου να αποδείξουν το φυσιολογικό. Ένα σώμα ξεχειλωμένο, ένα σώμα με δίπλες, δεν είναι φυσιολογικό. Είναι άρρωστο κ ας είναι θεωρητικά εντός "ορίων". Δηλαδή για να καταλάβω, όταν βλέπει κάποιος τον εαυτό του στον καθρέπτη, πρέπει να αδιαφορεί για την εικόνα του σώματος του και να τον νοιάζει απλά να βρίσκεται εντός κάποιων ορίων? Αν σε βλέπεις ξεχειλωμένο, δε πρέπει να κάνεις κάτι γι'αυτό?
Το αστείο δεν είναι αυτό όμως, το αστείο είναι ότι οι περισσότερες κοπέλες που είναι έτσι, τουλάχιστον στην Ελλάδα, αν δουν άντρα με λίγη κοιλίτσα, ούτε να τον φτύσουν! Τον θέλουν μοντέλο τον άντρα κ ας τρώνε κ περισσότερο απο αυτόν!
αμύριστο λουλούδι 30.4.2013 | 16:04
είμαι 1,77 και 77 κιλά. 42 νούμερο, ίσως και 40 σε κάποια μοντέλα. Για να είσαι 36, είσαι ή πολύ αδύματη ή πολύ κοντή.
avatar
bluewater 30.4.2013 | 16:22
38 καταλάθος έβαλα 36...μπερδεύομαι...νούμερο 10 τέλος πάντων uk. ύψος 1.70 kαι πιασίματα έχω και καμπύλες. Nούμερο 40 έχω υπάρξει και είχα προβλήματα με τον ύπνο μου αλλα και δεν είχα πολύ ενέργεια. Όταν είμαι στα κιλά μου έχω ευεξία, καλο ύπνο και καθόλου προβλήματα με το πεπτικό μου σύστημα. Ούτε καούρες ούτε τίποτα
avatar
Natalie P 30.4.2013 | 16:49
και γιατι να μην εισαι εσυ χοντρη?? Εγω ειμαι 1.62 και 34 νουμερο και ειμαι και υγιεστατη και τρωω κανονικα.
Brett Ashley 30.4.2013 | 17:46
Μιλάω ως πρώην ανορεξική κοπέλα (σε ηλικία 15-18 ετών). Φορούσα 32-34 και τώρα φοράω 38. Δεν είμαι ιδιαίτερα ψηλή (1,65) και όλα αυτά τα αναφέρω για τον απλό λόγο ότι επιτέλους, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αρχίζουμε και ξυπνάμε. Το παραπάνω μοντέλο είναι στα όρια του φυσιολογικού BMI ανεξάρτητα από το αν αρέσει σε όλους ή όχι. Θεωρώ ότι προωθεί το πολύ σημαντικό μήνυμα σε νέες κοπέλες και μη, ότι το να είσαι ο εαυτός σου μπορεί να είναι σέξυ και όμορφο. Εφόσον δε θέτεις σε κίνδυνο την υγεία σου, δεν είναι ανάγκη να ακολουθείς (αυτο)καταστροφικά πρότυπα, προκειμένου να αρέσεις και να είσαι αποδεκτός/ή. Είναι πολύ καλό βήμα από την εταιρεία και μακάρι και άλλες να το ακολουθήσουν. Βέβαια, θα προτιμούσα να μην υπήρχε το + που συμβολίζει τα ρούχα ως plus size. Το plus size αν το δεχτούμε ως όρο, θα πρέπει να χρησιμοποιείται για ρούχα για παχύσαρκους ανθρώπους. Αν και θα αποτελεί και πάλι στιγματισμό σε μια κοινωνία οπισθοδρομική όπως η δικιά μας.
Salvadoria 30.4.2013 | 18:54
Μιλάω ως πρώην παχύσαρκο παιδί, πρώην ανορεξική έφηβη και πρώην βουλιμική φοιτήτρια. Χρειαζόμαστε οδοδείκτες του μέτρου... και της λογικής... είμαστε ό,τι μαθαίνουμε να τρώμε και τρώμε ό,τι μαθαίνουμε χωρίς να μας τρώει. Η ισορροπία περνά μέσα από την αυτοεκτίμηση, η οποία καλλιεργείται και αλλά και πέρα από τις εικόνες.
ενα.ροζ.κουνελι 30.4.2013 | 18:41
τα-υγιή-μοντέλα
Πορνοστράδαμος 30.4.2013 | 22:09
bluewater, μισό να μπω από το κινητό να ψηφίσω ΟΧΙ και από εκεί.
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2013 | 22:10
συγγνώμη, συμφωνώ με όσα λες αλλά η κοπέλα έχει μια χαρά βάρος, ναι "κανονική" που λέμε δεν είναι και το πιο πιθανό είναι ότι φοράει πάνω από large αλλιώς δε θα βρισκόταν και σε διαφήμηση για plus size, αλλά το ΒΜΙ της δεν ξεπερνάει το 24.9 για κανένα λόγο για να πεις ότι δεν είναι υγιής!
avatar
roloco 1.5.2013 | 02:42
Μοντελοπνίχτη
avatar
ASTERASTRIPOLIS 1.5.2013 | 11:31
Το ''υγιής μοντέλα'' με τσάκισε...
avatar
panoslala 1.5.2013 | 14:54
Εκτος ολων των αλλων θα πρεπει να μαθεις οτι η λεξη "υγιής" ειναι ελληνικη και κλίνεται!!! λεμε: υγιή μοντελα!!!!!!!!!!!!!!!!
Ειναι: το υγιές μοντελο, τα υγιή μοντελα!

Υ.Γ.Δηλαδη οποια εχει 4-5 κιλα παραπανω δεν ειναι υγιης για σενα?
kikamou 30.4.2013 | 11:17
Ο χαρακτηρισμός της παραπάνω συλλογής από την εταιρεία είναι H&M+. Διακριτικός και σαφής...
DonAntonio 30.4.2013 | 18:58
Έτσι ακριβώς!
avatar
gmargari 30.4.2013 | 23:31
Ίσως βέβαια το ορθότερο θα ήταν ο χαρακτηρισμός της παραπάνω συλλογής σαν "H&M", και των υπολοίπων συλλογών ως "H&M-".
:)
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2013 | 11:47
Τι γυναικάρα είναι αυτη! Με κολάσατε πρωινιάτικα...
Foxy Brown 30.4.2013 | 12:05
Mια χαρα,φυσιολογικες γυναικες ;D
Program_Rookie 30.4.2013 | 12:06
Δε με χαλάει καθόλου προσωπικά... <3
avatar
christmet 30.4.2013 | 12:09
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η συγκεκριμένη καμπάνια απευθύνεται σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών επομένως θα βρει πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση σε σχέση με τα extra small νούμερα που μας είχαν συνηθίσει τα οποία ήταν μόνο για λίγες.
avatar
nemerm 30.4.2013 | 12:22
επιτέλους! ένας πραγματικός άνθρωπος!
μήπως το ότι έχει μερικά κιλά παραπάνω της στερεί το ότι είναι κουκλάρα;
avatar
gmargari 30.4.2013 | 23:26
Δεν έχει καν "μερικά παραπάνω κιλά".
Από που κι ως που τα κιλά της είναι "παραπανήσια";
Ποια είναι τα "κανονικά"" κιλά, ώστε τα δικά της κιλά είναι "παραπάνω από τα κανονικά";

Είναι μία απόλυτα φυσιολογική κοπέλα, ούτε καν "γεματούλα" όπως πολύ ατυχώς αναφέρει ο τίτλος του άρθου αλλά και το ίδιο το άρθρο.
avatar
Ανώνυμος/η 2.5.2013 | 01:39
Θα συμφωνησω με τον/την gmargari. Η κοπελα δεν εχει παραπανησια κιλα. Εμενα μου φαινεται πως απλα δεν εχουν μοιραστει τοσο καλα ετσι ωστε να εχεις τις "τελειες" αναλογιες σωματος που εχουν πολλα γνωστα μοντελα...

Ριχτε μια ματια παντως και στο παρακατω λινκ, ξανακοιταξτε την κοπελα και ξανασκεφτειτε το..

http://www.buzzfeed.com/verymuchso/this-new-collection-of-fatkinis-is-gorgeous
avatar
vampy-ra 30.4.2013 | 12:22
Για τα δεδομενα της μοδας δεν ξερω, αλλα η κοπελα ουτε γεματουλα ειναι ουτε ειναι δυνατον να ειναι αυτα τα ρουχα για παχουλες.
avatar
jo.m. 30.4.2013 | 12:28
θα συμφωνισω με του προλαλησαντες!!σαφως και εχει χαρακτηρισμο, ανηκει στη συλλογη H&M+ η οποια ειναι διαφορετικη απο την συλλογη με νουμερα 34-42,οπου εκει βλεπεις μοντελα size 32 (!) .Πραγματικη επιβραβευση αξιζει μονο στη εταιρεια που θα χρησιμοποιήσει μοντέλα με το μέσο όρο ο οποιος ειναι το size 38. Ουτε αποστεωμενα μοντελα ουτε γεματουλες που παραπεμπουν σε οασεις φαστφουνταδικων, υγειη προτυπα ειναι αυτο που χρειαζεται η κοινωνια μας!!
avatar
darkart 30.4.2013 | 12:38
τι το μη υγιές έχουν 4 κιλά στην περιφέρεια παραπάνω? έχουμε πάθει πλύση εγκεφάλου απ τα πρότυπα και τις διαφημίσεις..μια χαρα γκομενάρα είναι η τύπισσα!απελευθερωθείτε επιτέλους και αγαπήστε το σώμα σας όπως είναι.
avatar
gmargari 30.4.2013 | 23:29
Όπως απλά ανέφερα και σε κάποιον παραπάνω, δεν είναι καν 4 κιλά στην περιφέρεια "παραπάνω". Παραπάνω από τι; Ποιο είναι το "φυσιολογικό" και αυτή είναι "παραπάνω";

Είναι κοπέλα είναι μία (πολύ όμορφη, η αλήθεια) φυσιολογική κοπέλα.
Ugg-α-μπ-Uggas 30.4.2013 | 12:54
Έχω την αίσθηση πως η H&M βάζει τα δυνατά της τον τελευταίο καιρό να κάνει θετική εντύπωση.
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2013 | 13:00
Πολύ όμορφο κορίτσι!
avatar
Όνομα Εμφάνισης:. 30.4.2013 | 13:29
ωραία πρότυπα για την νεολαία παχουλές μοντελες που δεν μπορούν χωρίς να τρώνε το καταπέτασμα κάθε ήμερα, από την ανορεξία στην παχυσαρκία και το επικροτείτε και ολας διότι δεν μπορείτε άμα δεν φάτε σαν κτήνη κάθε μέρα και πρέπει όλοι να είναι παχουλή για να μην νιώθετε μειονεκτικά
annana 30.4.2013 | 14:06
Ρε συ η κοπέλα είναι λίγο παραπάνω από το κανονικό (υποκειμενικό είναι αυτό βέβαια) αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι παχύσαρκη! Είναι προτιμότερο λοιπόν η νεολαία να έχει σαν πρότυπα υγιείς μοντέλες παρά άρρωστες ανορεξικές. Μάλλον εσύ σε κάποιον τομέα δεν "νιώθεις πλεονεκτικά" για να αντιδράς έτσι..
avatar
Deppy 30.4.2013 | 14:40
Μήπως είσαι σε δίαιτα κι έχεις νευράκια; Άκου λοιπόν για να σκάσεις απ' τη ζήλια σου (επειδή έβγαλες χολή). Εγώ τρώω το καταπέτασμα κάθε μέρα και είμαι τουλάχιστον 10 κιλά λιγότερα από την κοπέλα της φωτογραφίας (έτσι είναι ο μεταβολισμός μου τι να πω). Το αν είμαι και πιο υγιής βέβαια δεν μπορώ να το εγγυηθώ..
avatar
mirabilia 30.4.2013 | 14:40
Πρώτον, η κοπέλα αυτή ΔΕΝ είναι παχύσαρκη, όπως δεν είναι παχύσαρκα και τα περισσότερα μοντέλα εταιρειών,απλά έχουν παραπάνω κιλά απο τα περισσότερα μοντέλα του 32 και του 34.
Δεύτερον, δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο είναι κακό να νιώθει κάποια όμορφα όταν βλέπει μοντέλα πιο κοντά στο σώμα της και αυτό μάλιστα είναι κακό "για την νέα γενιά" (έλεος με αυτη τη φράση πια).
Τρίτον, είναι απόλυτα φυσιολογικό να νιώθεις μειονεκτικά όταν όλες οι εικόνες γύρω σου, και οι αξιολογήσεις του σώματος σου απο τον μέσο όρο είναι αρνητικές.
Στην τελική πού είναι το κακό να υπάρχει μια ποικιλία στους τύπους σωμάτων που προβάλλονται απο τα media; Επίσης απόσο βλέπω εγώ τουλάχιστον στο tumblr η "νέα γενεια" περισσότερα trend τύπου thigh gap και thin skinny έχει παρά "ζουμερά μπουτάκια".
Και τέλος πού είναι το κακό να απολαμβάνεις το φαί, άμα θές να τρώς πολύ κάθε μέρα, άμα θές να τρώς πολύ μια στο τόσο. Γιατί πρέπει να ζείς μια ζωή στέρησης (ακόμη και σε κάτι τόσο απλό όσο το φαί) για να είσαι κοινωνικά αποδεκτός/η?
Εγώ θα ήθελα να δώ αντίστοιχα μοντέλα και στις καμπάνιες αντρικών ρούχων.
avatar
bluewater 30.4.2013 | 15:54
Δεν διαφωνώ στα περισσότερα από αυτά που λες και μάλλον οι περισσότεροι έχουν παρεξηγήσει αυτά που λέω η απλώς δεν θέλουν να παραδεχτούν κάποια πράγματα. Ναι όντως είναι καλο να έχουμε ποικιλία στα ρούχα και στις μάρκες και όντως πρέπει να υπάρχουν ρούχα για όλα τα σώματα. Aρνούμαι όμως το να προβάλλονται ως normal και όχι ως ρούχα για "παχολουλες". Oπως και να το κάνουμε εάν αυτή είναι 40 (όπως είπε μια κοπέλα εδώ μέσα) και τα ρούχα είναι 40+ τότε όχι δεν είναι normal.Tο να αγγιζιες το όριο της παχυσαρκίας η να το ξεπερνάς (ΌΧΙ την κλινική παχυσαρκία) θέτει την μελλοντική σου υγεία σε κίνδυνο. Εάν ολoi εδώ μέσα βάζανε την δύναμη τους στην προβολή της συστηματικής άσκησης και στην υγεινή διατροφή τότε ίσως τα ελληνόπουλα σήμερα να μην ήταν υπέρβαρα. Διαβάστε καμια μελέτη πάνω στην παχυσαρκία στην Ευρώπη μπας και ανοίξετε τα ματια σας! Η Κύπρος και η Ελλάδα βρίσκονται στις πάνω πάνω θέσεις
annana 30.4.2013 | 13:32
Επικροτώ την καμπάνια!
Αλλά το αστείο είναι ότι εγώ που είμαι πιο αδύνατη από την κοπελίτσα, δυσκολεύομαι να βρω νούμερα στα H&M γιατί όλα είναι πάρα πολύ μικρά..
ein Steppenwolf 30.4.2013 | 13:40
Αφελής ερώτηση: είναι ανεπεξέργαστες οι φωτογραφίες (χωρίς Photoshop κλπ.);
alpha2zeta 30.4.2013 | 15:09
Πάντα γίνεται photoshop. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι πολύ καλή η επεξεργασία: ίσως να διορθώθηκαν πιθανές ατέλειες στην επιδερμίδα ή να έγινε γενική βελτίωση της όψης του δέρματος της κοπέλας, αλλά αν έκαναν "κοψίματα" στη σιλουέτα της, πρέπει να έγιναν με φειδώ. Ακόμα και σε πιο αδύνατες μπορεί το σφιχτό τελείωμα ενός ρούχου να δημιουργεί κάποιο "γρουμπαλάκι" και να το λειάνουν με photoshop - εδώ δεν το έχουν κάνει, γιατί ο στόχος είναι να φαίνεται φυσιολογική.
ein Steppenwolf 30.4.2013 | 17:09
@alpha2zeta 30.4.2013 | 15:09

Καλά, να σβήσανε καμιά ελιά δεν ενδιαφέρει. Μήπως όμως της λέπτυναν το πρόσωπο; Μπορεί να έχει φουσκωτά μάγουλα, όπως πολλές γεματούλες.
Ο Νοών... νοείτω 30.4.2013 | 15:17
Αφελής απάντηση: Είναι επεξεργασμένες οι φωτογραφίες. Από αδύνατη την μεταμόρφωσαν σε τροφαντή (με Photoshop κλπ).
avatar
Novel_Splendours 30.4.2013 | 15:46
Όσο ήταν και της Ζαρίφη που δήθεν δεν είχε κόμπλεξ να τσιτσιδωθεί με τα υπερπαραπανίσια κιλά της κ να κάνει "επανάσταση" πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα. Η επανάσταση του φώτοσοπ!
Homo Universalis 30.4.2013 | 13:49
Γεματούλα;
Καλό!

Άτιμη υστερία της εποχής!
drink your coffee 30.4.2013 | 14:03
Μπράβο στην Η&Μ! Και επιτέλους, ας υπάρχουν ρούχα για όλα τα σώματα, χωρίς τους βλακώδεις χαρακτηρισμούς της διεθνούς μοντελολογίας. Η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα απο κάθε ταμπέλα.
Girl On An Island 30.4.2013 | 14:39
Η H&M μια χαρά το κάνει θέμα. Το παραπάνω άρθρο είναι εντελώς άκυρο από τη στιγμή που η εταιρεία βάζει τα συγκεκριμένα ρούχα στην κατηγορία H&M+. http://www.hm.com/gr/subdepartment/LADIES?Nr=4294928361 Τα ρούχα για την παραλία είναι σε άλλη κατηγορία με τα κλασικά αδύνατα μοντέλα και τα ονομάζει swimwear. http://www.hm.com/gr/subdepartment/LADIES?Nr=4294956848
Ο Νοών... νοείτω 30.4.2013 | 15:12
Η τραγική ειρωνεία είναι πως την αρχική ικανοποίηση δικαίωσης διακατέχεται η απογοήτευση όταν, τι παράξενο..., ακόμη και αυτή η κοπέλα σίγουρα ονειρεύεται δίπλα της κάποιον με "χτισμένους"- κοιλιακούς six pack και αποτριχωμένο στέρνο...
Ο Νοών... νοείτω 1.5.2013 | 01:41
Σε τι διαφωνείτε ακριβώς; Και όμως έτσι είναι. Τι δεν καταλαβαίνετε;
Δεν βλέπω γύρω μου οι γεματούληδες ή οι γεματούλες να χρήζουν ευρείας αποδοχής.
Ο ρατσισμός καλά κρατεί. Υποκριτές!...
avatar
roloco 1.5.2013 | 02:50
+
liveFree 30.4.2013 | 15:17
Ναι μόνο που αυτή δεν είναι η κανονική καμπάνια, αλλά η καμπάνια της σειράς HM+ που απευθύνεται σε κοπέλες που φορούν μεγαλύτερα νούμερα. Φαίνεται άλλωστε και από το πρώτο σύνδεσμο που έχετε δημοσιεύσει.
πόντια international 30.4.2013 | 15:31
Ούσα γεματούλα τα τελευταία 15 χρόνια, διαπίστωνα χρόνο με το χρόνο πως οι επιλογές μου σε ρούχα περιορίζονταν, είτε επειδή δεν έβρισκα νούμερα σε σχέδια του γούστου μου είτε επειδή όταν έβρισκα δεν "έστρωναν" όπως στις κούκλες. Κατέληξα πως οι εταιρείες, επώνυμες και μη, παράγουν ρούχα σε πατρόν που είναι βολικά και εξυπηρετούν πιο βολικά κορμιά. Ένα τσιμπημένο σώμα έχει τις απαιτήσεις του: Άλλο θέλει λίγο "πιο" εδώ και άλλο λίγο "πιο" εκεί, ώστε να μη δείχνει ότι πνίγεται αλλά ούτε ότι είναι σάκος.
Επειδή λοιπόν κάπως έπρεπε εμείς οι γεματούλες/χοντρές/ζουμπουρλούδες (όπως θέλετε πείτε μας, δεν υπάρχει θέμα εκτός κι αν μας βασανίζουν άλλα σοβαρά ψυχολογικά και τότε μας βγει σε ανορεξία ή βουλιμία) να ξέρουμε πως η τάδε εταιρεία ασχολείται και με πιο απαιτητικές πελάτισσες, σκέφτηκαν να δίνουν ένα στοιχείο που να διαφοροποιεί αυτή την κατηγορία ρούχων. Ε, το είπαν plus size ή + ή curvy ή κάτι που παραπέμπει σ'αυτό ακριβώς. Το παραπάνω. Ξεκολλήστε επιτέλους, παραπάνω είμαστε. Το στήθος μου είναι μεγαλύτερο από τον μέσο όρο, όπως και ο ποπός μου. Και επειδή δεν είμαι εξωγήινη, παραπάνω είναι και η μέση και τα μπούτια και τα μπράτσα μου. Άλλοι το γουστάρουν και άλλοι όχι.
Παντού στη φύση οτιδήποτε αρμονικό είναι και όμορφο. Ένα δυσανάλογο σώμα δεν είναι όμορφο συγκριτικά μ'ένα που έχει αρμονικές αναλογίες, ανεξαρτήτως βάρους. Όμως την εμφάνισή μας δεν την επιλέγουμε, γεννιόμαστε μ'αυτή. Μπορούμε να τη βοηθήσουμε, ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ.
Τώρα, αν εγώ με τα 80 κιλά και το 1,65, βάλω ριγέ ασπρόμαυρο κολάν που είναι τρέντι, θα φταίει ο κόσμος γύρω μου αν πάθω κατάθλιψη ακούγοντας τα σχόλια; Ας συνέλθουμε λίγο.
Για το μόνο που κατηγορώ τις εταιρείες είναι που δε μας δίνουν τη δυνατότητα να ντυνόμαστε όπως θέλουμε με λίγα χρήματα.
Τα H&M είναι η μοναδική αλυσίδα που εξυπηρετούμαι σε καθημερινά ρούχα. Κατά τα άλλα, για να ντυθώ σαν 30+χρονη, πρέπει να πληρώσω πολλά.

Να κάνετε ένα άρθρο και για τον πόνο του εσώρουχου της παχύσαρκης. Στη στήλη erotica όμως. Εκεί να δεις ψωμί.
fedora 30.4.2013 | 16:56
Έγραψες!
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2013 | 20:47
Θεά! Ομοίως δε υπάρχουν και ρούχα στην κατηγορία Petite που αφορούν γυναίκες πιο μικροκαμωμένες από το μέσο.
πόντια international 1.5.2013 | 13:27
Αααα βρε παιδιά! Ευχαριστώ, δεν περίμενα ένα αγανακτισμένο σχόλιο να τύχει τέτοιας αποδοχής!

Μάλλον και το άστοχο άρθρο εκεί αποσκοπούσε...

@Algol

Πάντως μου έχει κάνει εντύπωση το πώς 2 φίλες μου, που είναι πάρα πολύ αδύνατες από φυσικού τους, βρίσκουν ρούχα δυσκολότερα απ'ότι εγώ. Και γενικά η ψυχολογία τους όταν ψωνίζουν είναι δραματικά χειρότερη από τη δική μου.
Τί να πω. Ας ευχηθούμε στο μέλλον να μας προβληματίζουν πιο σοβαρά ζητήματα και να μη χαλιόμαστε μ'αυτά.
koukos 30.4.2013 | 18:30
αυτό.http://www.youtube.com/watch?v=ZeRCMW119N4
mEta 30.4.2013 | 18:38
Να συμπληρώσω κιόλας ως προς το θέμα της υγείας, ότι τα κιλά και το ΒΜΙ, ακόμα, δεν είναι κατ' ανάγκη 100% ακριβής δείκτης υγείας. Σαφώς για να είσαι παραπάνω κιλά καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από ό,τι καις. Όμως βασικό είναι και η ποιότητα της διατροφής αλλά και γενικά της ζωής σου. Μπορείς να είσαι αδύνατος και να τρως λίγο αλλά να τρως μόνο γλυκά (ό,τι χειρότερο) ή λιπαρά φαγητά ή πολύ κρέας. Ή ακόμη χειρότερα να πίνεις πολύ αλκοόλ ή να καπνίζεις, να μην κοιμάσαι σωστά και να έχεις πολύ στρες. Εξαιρώντας την παχυσαρκία και τη νοσογόνο παχυσαρκία (καταστάσεις όντως επικίνδυνες για την υγεία), οι γιατροί κατέληξαν ότι ακόμη και οι υπέρβαροι, δλδ με ΒΜΙ πάνω από το 25, ΔΕΝ κινδυνεύουν περισσότερο από αυτούς που θεωρούνται εντός φυσιολογικών ορίων δλδ 18-24. Και εννοώ αποκλειστικά και μόνο το θέμα της υγείας: η παχυσαρκία (ΒΜΙ πάνω από 30) ενοχοποιείται για πολλές παθήσεις και νόσους, ακόμη και σε περιπτώσεις που δεν ξέρουν καν πώς ακριβώς και γιατί. Ωστόσο ο υπέρβαρος δλδ 25-30 ΒΜΙ, δεν έχει βρεθεί πουθενά ότι διατρέχει, στατιστικά, περισσότερο κίνδυνο για εμφάνιση διαφόρων παθήσεων, σε σχέση με τον φυσιολογικό (βάσει ΒΜΙ) εάν εξετάσουμε μονον αυτόν τον παράγοντα.
Salvadoria 30.4.2013 | 18:49
http://word.youropia.gr/post.php?id=60178
DonAntonio 30.4.2013 | 18:57
Όλος ο κόσμος είναι ό,τι να 'ναι. Όπως προείπε κάποιος/α ποιο πάνω, η συλλογή είναι H&M+. To + δηλώνει ότι απευθύνεται σε γυναίκες με λίγα παραπάνω κιλά! Γενικότερα, έχοντας δουλέψει για εταιρία εμπορίας ρούχων, υπάρχουν κολεξιόν για Plus sizes. Άρα το κορίτσι στις φωοτoγραφίες είναι παχουλή. Ούτε αδύνατη, ούτε χοντρή! Οι χαρακτηρισμοί περί υγείας είναι σχετικοί. Πάντως από το σωματότυπό της δε δείχνει να σκίζεται και στη γυμναστική!

Ως άντρας τώρα καταθέτω τη γνώμη μου ότι είναι μια παχουλή κοπέλα, με υπέροχο πρόσωπο και πάρα πολύ ωραία πόδια! Θα την προτιμούσα 5-6 κιλά κάτω, αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικού γούστου.

Και κάνοντας και ένα γενικό σχόλιο, θεωρώ ότι το photoshop μας έχει καταστρέψει εμάς τους άντρες, γιατί όλοι μας ψάχνουμε το τέλειο κορμί, χωρίς ραγάδες, κυτταρίτιδα κ.λπ. Κομματάκι αδύνατο να βρεθεί...

Αυτά...
avatar
Lenia29 30.4.2013 | 18:57
Παιδιά αν αυτή η κοπέλα θεωρείται γεματούλα....δεν πάμε καλά...κάποια λάθος εγκεφαλική στροφή έχουμε πάρει. Πρόκειται για μια υγιή και ωραιότατη γυναίκα !! Και όχι, δεν είμαι υπέρβαρη, ούτε γεματούλα ( με την κανονική έννοια ή με την έννοια των H& M γεματούλα).
Alice_Dahlia 30.4.2013 | 19:02
Μπράβο στην H%M! Επιτέλους, βλέπουμε κοπέλα με κρέας πάνω της! Δε νιώθουμε ότι στο πρώτο άγγιγμα θα την πάρει ο αέρας. Προφανώς βέβαια είναι ΚΟΥΚΛΑΡΑ! H&M, 12 points!
avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2013 | 20:39
Τι θέμα είναι πολύ απλό και για τους λεπτούς και για τους χοντρούς και για όλους τους ανάμεσα. Δεν θεωρώ ότι αυτή η κοπέλα είναι πρότυπο σωματότυπου αλλά δεν χρειάζεται και να είναι. Θεωρώ ότι η βιομηχανία της μόδας θα έπρεπε να χρησιμοποιεί μοντέλα διαφόρων μεγεθών, δηλαδή και πιο αδύνατα και πολύ πιο αδύνατα και πιο παχιά πολύ απλά γιατί έτσι είναι και οι άνθρωποι.

"Για να είσαι 36, είσαι ή πολύ αδύματη ή πολύ κοντή." Λέει πιο πάνω το Μανταρίνι για παράδειγμα.

Το να καθόμαστε και να χτυπιόμαστε αν η κοπέλα είναι νορμάλ και με αυτό να εννοούμε πως κάτι πιο αδύνατο ή πιο παχύ δεν είναι υγιές -όπως υπονόησαν πολλοί παραπάνω- είναι τόσο αφελές όσο η επικράτηση των ανορεξικών μοντέλων.

Για τη συγκεκριμένη περίπτωση προσωπικά θεωρώ πως αν ήθελε να δώσει ένα σωστό πρότυπο το παραπάνω μοντέλο θα μπορούσε απλά να είναι ίσως πιο γυμνασμένο. Και πάλι δεν θα αντιπροσώπευε την πλειοψηφία των γυναικών αλλά δεν χρειάζεται κιόλας!

Και μέσα σε όλα αυτά κρατείστε υπόψη και αυτό: ο φακός πράγματι προσθέτει κιλά!

avatar
Ανώνυμος/η 30.4.2013 | 21:04
δεν ειναι γεματούλα, είναι μια χαρά
Vasaras 30.4.2013 | 22:20
επιτελους λιγο βυζι και μπουτι
Χριστίνα Ν 30.4.2013 | 23:26
Αν εξαιρεσουμε τη δευτερη φωτο με το μαγιο που δεν την κολακευει σε ολες τις αλλες φωτο μου φαινεται φυσιολογικη.Εχω περασει φαση στο παρελθον με καποια παραπανισια κιλα και ηταν τραγικο να μη βρισκω νουμερο πουθενα(τυπου h&m,bershka κτλ) ή αν εβρισκα να μη κολακευε καθολου.Τωρα φοραω 38 και θεωρω πως το 36-38 ειναι ενας καλος μεσος ορος,ουτε πολυ λιγο ουτε πολυ.Επισης σχετικα με το οτι θα δουν τα νεα κοριτσια αυτη την "παχουλη" μοντελα και θα αρχισουν -ή θα συνεχισουν-να σαβουριαζουν μαλλον εγω βλεπω αλλες κοπελες στην καθημερινοτητα μου.Γιατι βλεπω κατα 70% υπερβολικα αδυνατα κοριτσια,μερικες κανονικες και ελαχιστες υπερβαρες/παχυσαρκες.Αρα μαλλον τα νεα κοριτσια απο αλλα προτυπα επηρεαζονται και οχι απο αυτη την κοπελα(που ειναι και μια εξαιρεση στις χιλιες ανορεξικες που βλεπουμε στα περιοδικα).
avatar
σταδαίος 1.5.2013 | 02:28
That's some child bearin' hips!!!Hell yeah!!!
avatar
roloco 1.5.2013 | 02:46
Θέλουμε και υγιή πρότυπα για τους άντρες, ας τελειώσει πια το πανηγύρι και τα μούσκουλα και τη κάλτσα στο εσώρουχο, ζήτω το τρυφερό δερματάκι για ζούληγμα.
avatar
αγγελικούλα 2.5.2013 | 23:15
σε αγαπώ
miss L 1.5.2013 | 08:32
σιγά μην τρελαθούμε και με τη μεγάλη ανατροπή!Που φοράω γενικά small και για να μου κάνει ενα παντελόνι στα H&M αναγκάστηκα να πάρω το large
avatar
Arelou 1.5.2013 | 11:10
Δεν θα ξεκολλησουν ποτε τα μυαλα απο το χοντρη=ασχημη και απο το αδυνατη=ομορφη....Ο καθενας ειναι οτι ειναι...αυτη η στενομυαλια να τον κρινεις απο αν τρωει ή δεν τρωει ειναι, τουλαχιστον, ρατσιστικο. Ξεκολληστε τα μυαλα σας..αλλου ειναι η ουσια
venetsiana 1.5.2013 | 12:38
Δηλαδή αν πούμε ότι η κοπέλα είναι "γεματούλα" αλλά όμορφη, υπάρχει πρόβλημα; Γιατί πρέπει ντε και καλά να την βαφτίσουμε "κανονική" ή και αδύνατη;Το πρόβλημα δεν είναι οι χαρακτηρισμοί, αλλά η σημασία που τους αποδίδουμε. Κατά τα άλλα, αξιέπαινη η προσπάθεια της H&M να προβάλλει ένα διαφορετικό πρότυπο, δυσκολεύομαι ωστόσο να δω το πώς τα ρούχα μιας αλυσίδας μαζικής παραγωγής ρούχων με συγκεκριμένες προδιαγραφές (sic) ποιότητας θα "στρώσουν" σε ένα σώμα με ατέλειες -αδύνατο ή πιο "γεμάτο". Τέλος, δεν ξέρω τι βλέπετε εσείς, εγώ βλέπω όμως πολλές υπέρβαρες και κυρίως αγύμναστες ελληνίδες εφηβες, με σώμα που "μαρτυρα" υπερβολική κατανάλωση junk food. Ας δούμε λίγο και την άλλη πλευρά, γιατί οι παχύσαρκοι είναι πολλοί περισσότεροι από τους ανορεξικούς.
Zahir 1.5.2013 | 12:59
Καποια στιγμη θα πρεπει να καταλαβουμε οτι τα στερεοτυπα που εχετε βαλει καποιοι στο κεφαλι σας ειναι ακυρα εντελως.
Οχι μονο γιατι η τουιγκι ειναι ντεκαβλε, οπως και η Ροζαν βεβαια, αλλα γιατι ο καθε οργανισμος ειναι διαφορετικος.
Καποια στιγμη εγραψα σε μια εξομολογηση εδω μεσα τι ειναι αυτο που εγω θεωρω αντιαισθητικο, με βαση καποιες οι οποιες οπως και να το κανουμε δε μπορουνε να βαζουνε σορτς ως τον κωλο και το καθε ποδι να ναι 60 κιλα μονο του, και κοντεψατε να με φατε.
Συνεχισω να το πιστευω, και δε το κανω ουτε στον εαυτο μου.
Γιατι μπορει να φοραω 44 νουμερο φετος, ενω περυσι φοραγα σχεδον 40 αλλα το σορτσακι φετος δε θα το τολμησω.
Η κοπελα της φωτο ειναι τσουπωτη...απλα.
Αφηστε τις χοληστερινες--που μπορει καποιος να την εχει και λογο κληρονομικοτητας η και αγχους--και αποδεχτειτε οτι υπαρχουν κ τσουπωτοι ανθρωποι οι οποιοι απλα πρεπει να ξερουν τι τους πηγαινει.
Μια ζωη καταπιεση να μπεις σε μικρα νουμερα εταιριων που εγω με 1.70 υψος-στατιστικα πανω απο τη μεση Ελληνιδα παλια, τωρα φανταζομαι η νεα γενια ειναι ψηλοτερη-και γυρω στα 70 κιλα δε μπηκα ποτε.
Καλα εκανε η ΗΜ...μαγκια της.
Καλο ειναι να προσπαθει ο καθενας για το καλυτερο, αλλα δε θα το κανουμε κ αγχος...ΕΛΕΟΣ πια
avatar
DNSENIAZI 1.5.2013 | 14:47
εγκεφαλική βλάβη έχει όποιος θεωρεί την παράπνω κοπέλα ''κανονική''. φυσικά τα κριτήρια για τον καθένα είναι προσωπικά και επομένως υποκειμενικά. προσωπικά και πιστεύω αντικειμενικά θεωρώ πως η κοπέλα είναι χοντρή, παχουλή, γεματούλα όπως θέλετε πείτε το! Και πληροφοριακά ο παγκόσμιος οργανισμός υγεία (WHO) ορίζει την παχυσαρκία -σωστότερα την ΚΕΝΤΡΙΚΗ παχυσαρκια, μιας και αυτή θεωρείται νοσογόνος κατάσταση- με βάση την περίμετρο μέσης και όχι με βάση τον αναξιόπιστο δείκτη BMI.. Η κοπέλα στο διαφημιστικό έχει αυξημένη περιφέρεια μέσης ίσως όχι του επιπέδου ''alarm'' για καρδιαγγειακές επιπτώσεις κ.α. αλλά σίγουρα κοντά στα επίπεδα του ανωτέρου φυσιολ. που κρούουν κώδωνα προσοχής για καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους. Όπως και να έχει το μοντέλο αυτο έχει πάρει αρκετά κιλά για να ανήκει στην κατηγορία των plus size models πράγμα και πάλι ''ανθιυγεινό'' (κατά τ'άλλα ως μοντέλα όλες τους είναι κουκλάρες και πανύψηλες γεγονός που πέραν από τα παραπανήσια κοιλά κανένα άλλο χαρακτηριστικό δεν τους ταυτίζει με την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ του γυναικείου πληθυσμού). Στην τελική όλα businness είναι.. Τεράστιου βεληνεκές εταιρίες όπως η H&M κινούνται με μεγάλη προσοχή υπό την καθοδήγηση χιλιάδων συμβούλων διαφημιστικού management ώστε το προιόν και ο τρόπος προβολής του να είναι το δυνατόν πιο κερδοφόρο.. κάθε άλλο παρά με την καλή τους την καρδιά στις παχουλούλες του πλανήτη δουλεύουν..
avatar
bluewater 1.5.2013 | 15:36
hallelujah!
Page Up 1.5.2013 | 20:10
η γνώμη μου είναι πως ......
αν το ανορεξικό είναι το νο 1 και το υπερβαρο το νο 7

η κοπέλα αυτή
στον Ευρωπαϊκό μ.ο..... είναι νο 3 μιση
στον Ασιατικό μ.ο......ξεπερνά το 4

στη σύμβαση που έχει επικρατήσει (δυστυχώς) για τα μοντέλα...
είναι υπέρβαρη...

Αυτό ...

avatar
salamandra 10.5.2013 | 01:19
εγώ ξέρω ότι στα hnm φέτος (δε ξέρω αν ήταν hnm+ ή ξε+) βρήκα μαγιώ να μου κάθεται ωραία και να χωράει και το ελληνικό πλούσιο μπούστο..

Μια χαρά είναι το κοριτσι καμπυλωτό.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια