TV & Media

Λουκέτο στον ΔΟΛ: Διαβάστε το άρθρο που προαναγγέλλει την δραματική εξέλιξη

Με τίτλο «Ποιοι στραγγαλίζουν τον Τυπο» και πυρά κατά των τραπεζών, της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης

 

Με κύριο άρθρο που τιτλοφορείται «Ποιοι στραγγαλίζουν τον Τυπο», προάγγελο της αναστολής του ΔΟΛ, κυκλοφορεί η εφημερίδα "Βήμα της Κυριακής".  

 

Το άρθρο κατηγορεί τις τράπεζες πως «αδιαφόρησαν για την τύχη των 500 και πλέον εργαζοµένων, οι οποίοι απλήρωτοι επί µήνες έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους προκειµένου να διασώσουν τις εκδόσεις και τα άλλα Μέσα του Οργανισµού».

 

Παράλληλα στρέφεται και κατά της κυβέρνηση και της αξιωµατικής αντιπολίτευσης και αναφέρει πως «υποκριτικά εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για τη διάσωση των εφηµερίδων αλλά επί της ουσίας αδιαφορούν και δεν συναινούν για την κατάθεση µιας τροπολογίας που θα µπορούσε να λύσει προσωρινά το χρηµατοδοτικό πρόβληµα. 

 

Τέλος κάνει λόγο για φίμωση των δύο εφημερίδων και δίωξη του Οργανισµού.

 

Αναλυτικά όλο το άρθρο:

 

Το Βήµα» και «Τα Νέα» αναγκάζονται να αναστείλουν εντός των ηµερών την έκδοσή τους για οικονοµικούς λόγους.

 

Και αυτό γιατί οι πιστώτριες τράπεζες αποφάσισαν να δεσµεύσουν – και δέσµευσαν – προς όφελός τους, έναντι των δανείων που έχουν χορηγήσει, κάθε έσοδο του Οργανισµού, είτε αυτό προέρχεται από την πώληση των εφηµερίδων είτε από την καταχώριση εµπορικών διαφηµίσεων.

 

Ουσιαστικά ο Οργανισµός στερείται κάθε διαθέσιµου πόρου µε αποτέλεσµα να µη δύναται να υποστηρίξει την εκτύπωση των εφηµερίδων του, ούτε βεβαίως να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργία των άλλων µέσων που διαθέτει. Κατά τα φαινόµενα οι πιστώτριες τράπεζες, Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Πειραιώς και Eurobank, αποφάσισαν την ένταξη του Οργανισµού σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης µη λαµβάνοντας καµία πρόνοια για τη συνέχιση των εκδόσεών του.

 

Απέρριψαν ακόµη και το θετικό για αυτές αίτηµα µιας ενδιάµεσης χρηµατοδότησης, η οποία θα διατηρούσε ενεργό το περιουσιακό στοιχείο και την αξία του, τρέχουσα και άυλη, αλώβητη. Έναντι, λοιπόν, της ένταξης στο καθεστώς ειδικής διαχείρισης, η οποία αναµένεται να λάβει χώρα τις επόµενες ηµέρες, αφαίρεσαν κάθε δυνατότητα συναλλαγής από τον ΔΟΛ.

 

Το δυστύχηµα είναι ότι οι τράπεζες αδιαφόρησαν για την τύχη των 500 και πλέον εργαζοµένων, οι οποίοι απλήρωτοι επί µήνες έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους προκειµένου να διασώσουν τις εκδόσεις και τα άλλα Μέσα του Οργανισµού.

 

Οι διοικούντες τις τέσσερις τράπεζες, χωρίς καµία αίσθηση ιστορικότητας και δηµοκρατικής ευθύνης, αγνοούν επίσης ότι µε τις σαράφικες επιλογές τους στραγγαλίζουν τις καταξιωµένες στη συνείδηση του ελληνικού λαού φωνές της ευρύτερης δηµοκρατικής παράταξης και επιχειρούν να σβήσουν από τον εκδοτικό χάρτη τις σοβαρότερες εκφράσεις ορθολογισµού και εθνικού συµφέροντος. Δεν αντιλαµβάνονται ότι µαζί µε «Το Βήµα» και «Τα Νέα» θα υποβαθµιστούν αξίες του αστικού µεταπολεµικού συστήµατος και θα καταρρεύσουν βασικές εστίες των Γραµµάτων, της Τέχνης και του Πολιτισµού. Και µαζί τους βεβαίως η κυβέρνηση και η αξιωµατική αντιπολίτευση που υποκριτικά εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για τη διάσωση των εφηµερίδων αλλά επί της ουσίας αδιαφορούν και δεν συναινούν για την κατάθεση µιας τροπολογίας που θα µπορούσε να λύσει προσωρινά το χρηµατοδοτικό πρόβληµα.

 

Στην πραγµατικότητα οι δύο εφηµερίδες, που εκδίδονται από τη δεκαετία του '20, φιµώνονται! Η διοίκηση του ΔΟΛ επιφυλάσσεται να αναπτύξει δηµοσίως τα επιχειρήµατά της σχετικά µε τη δίωξη του Οργανισµού.

 

Οι εργαζόµενοι, όλοι όσοι υπηρέτησαν και υπηρετούν τις αξίες της ακηδεµόνευτης δηµοσιογραφίας, συνεχίζουν και θα συνεχίσουν, παρά τις αντιξοότητες, τον αγώνα για τη διάσωση του Οργανισµού, των ιστορικών εφηµερίδων και των άλλων εκδόσεών του. Αυτή είναι η υπόσχεσή µας σε όλους εσάς που µείνατε µαζί µας τόσα χρόνια".

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΣΡ: Πρόστιμα 730.000 ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς για τις κηραλοιφές του Βελόπουλου

TV & Media ΕΣΡ: Πρόστιμα 730.000 ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς για τις κηραλοιφές του Βελόπουλου

22.10.2020
«Τελικά, καλά τα κατάφερες!»: Τα νέα podcasts του Φώτη Σεργουλόπουλου έρχονται στη LiFO

TV & Media «Τελικά, καλά τα κατάφερες!»: Τα νέα podcasts του Φώτη Σεργουλόπουλου έρχονται στη LiFO

21.10.2020
Μάρκος Σεφερλής: Ασφαλιστικά μέτρα από τον σκηνοθέτη του «Χαλβάη 5-0» - Τι απαντά ο δικηγόρος του

TV & Media Μάρκος Σεφερλής: Ασφαλιστικά μέτρα από τον σκηνοθέτη του «Χαλβάη 5-0» - Τι απαντά ο δικηγόρος του

21.10.2020
Το Netflix αποκάλυψε τη δημοφιλέστερη σειρά για το 2020 - Μετρά 48 εκατ. views

TV & Media Το Netflix αποκάλυψε τη δημοφιλέστερη σειρά για το 2020 - Μετρά 48 εκατ. views

20.10.2020
Ρένα Κουβελιώτη: «Τι αξία έχει η ζωή χωρίς μνήμη;» - Συγκινεί η δημοσιογράφος με πρόδρομο στάδιο άνοιας

TV & Media Ρένα Κουβελιώτη: «Τι αξία έχει η ζωή χωρίς μνήμη;» - Συγκινεί η δημοσιογράφος με πρόδρομο στάδιο άνοιας

20.10.2020
Η Μελίνα Μερκούρη για την Μελίνα, στο ERTFLIX

TV & Media Η Μελίνα Μερκούρη για την Μελίνα, στο ERTFLIX

19.10.2020
«Έπεσε» το Twitter - Μεγάλα προβλήματα σε χρήστες παγκοσμίως

TV & Media «Έπεσε» το Twitter - Μεγάλα προβλήματα σε χρήστες παγκοσμίως

16.10.2020
Το «Dexter» επιστρέφει με νέα επεισόδια

TV & Media Το «Dexter» επιστρέφει με νέα επεισόδια

15.10.2020
Άγριες Μέλισσες: Η Δρόσω στο καμπαρέ «Χαβάη» της Τρούμπας

TV & Media Άγριες Μέλισσες: Η Δρόσω στο καμπαρέ «Χαβάη» της Τρούμπας

14.10.2020
ΕΣΗΕΑ για Μάνδρου: Όχι στον διαδικτυακό διασυρμό των συναδέλφων

TV & Media ΕΣΗΕΑ για Μάνδρου: Όχι στον διαδικτυακό διασυρμό των συναδέλφων

14.10.2020
8 Σχόλια
GEORGE S. 28.1.2017 | 17:23
Τι σάς χρειαζόμαστε εσάς ρε κακομοίρηδες διαπλεκόμενοι; Αφού έχουμε την αδέσμευτη, ανεξάρτητη και κυρίως ακομμάτιστη ΕΡΤάρα με τις δημοσιογραφάρες της και την αξιοκρατικά διορισμένη διευθυντάρα της.
Είστε θύματα του αδέκαστου νόμου της αγοράς ρε! Σάς σάρωσε η Αυγή που πουλάει 14 μύρια φύλλα ημερησίως (τη διαβάζουν κι οι Έλληνες της διασποράς αλλά κι αρκετοί πεθαμένοι που αρνούνται να το πιστέψουν, ως γνήσιοι οπαδοί του διαλεκτικού υλισμού) κι η οποία έτσι καταφέρνει κι επιβιώνει σε τόσο χαλεπούς καιρούς.
Να φύγετε, να πάτε αλλού, γιατί οι συντάκτες σας απλώς ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.
ΥΓ: να δω τι θα ταΐζετε τώρα τη γάτα Ιμαλαΐων σας, γατάκια!!!!
avatar
Johhny Walker 28.1.2017 | 19:53
Δεν τρέφω καμιά ιδιαίτερη συμπάθεια στο Σύριζα, αλλά είναι αστείο να λεει κανείς οτι για την πτώση του ΔΟΛ φταίει η οποιαδήποτε κυβέρνηση. Η πρώτη και κύρια αιτία για την κρίση στις Ελληνικές εφημερίδες είναι τεχνολογική, λόγω της ελεύθερης πρόσβασης στην πληροφορία μέσω ίντερνετ. Οι διευθυντές τους ούτε που κατάλαβαν από που τους ήρθε, είτε λόγω ηλικίας, είτε λόγω τεχνοφοβίας είτε λόγω άγνοιας και αλαζονείας. Αμφιβάλλω βέβαια αν θα μπορούσαν να κάνουν κάτι, εδώ έχουν προβλημα οι New York Times, η Le Monde και ο Guardian και δεν θα είχαν τα Νεα και το Βήμα σε μια μικρή αγορά με περιορισμένο αναγνωστικό κοινό; Προσθέστε και τα κλασικά ελληνικά προβλήματα, δηλαδή εξάρτηση από κρατικό χρήμα είτε μέσω κρατικής διαφήμισης είτε μέσω ελεγχόμενων από το κράτος τραπεζών και έχετε την πλήρη εικόνα. Ελπίζω μόνο να μην πληρώσουμε εμείς τα σπασμένα.
GEORGE S. 29.1.2017 | 01:22
Ρε φίλε, θα ήθελα ειλικρινά να μπορώ ν' αδιαφορήσω για τον αριθμό των υπερψηφισάντων του ποστ σου αλλά δυστυχώς είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ - ΣΥΓΧΥΣΗΣ που κυριαρχεί στην κοινή γνώμη για το τι πραγματικά συμβαίνει στην αγορά αλλά και για την τεράστια σημασία/αντίκτυπο της κατάρρευσης του ΔΟΛ τόσο στην ελευθεροτυπία όσο και στην πνευματική υποβάθμιση.
Λοιπόν, ο ΔΟΛ ήταν πλέον λειτουργικά κερδοφόρος! Ψάξε τα οικονομικά του αποτελέσματα και θα δεις ότι κάλυπτε τα κόστη του με τις πωλήσεις του. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τον υπέρογκο δανεισμό του, σαν την Ελλάδα της κρίσης ένα πράμα, κοίτα σύμπτωση!
Εκπλήσσομαι λοιπόν ειλικρινά, που ενώ αναγνωρίζεις -πολύ ορθά- την παράμετρο της εξάρτησης από κρατικά ελεγχόμενες τράπεζες, αρνείσαι ν' αντιληφθείς ότι εκεί ακριβώς βρίσκεται κι η λύση του προβλήματος, δηλ. ότι οι ίδιες τράπεζες έδωσαν κάποτε αυτά τα δάνεια κρίνοντας πιστοληπτικά φερέγγυα την επιχείρηση να τ' αποπληρώσει, ενώ τώρα της "τραβούν την πρίζα" ως μη βιώσιμη, ενώ θα μπορούσαν απλώς ν' αναδιαρθρώσουν το δανεισμό της! Αναρωτήθηκες τι μεσολάβησε για τη ριζική αυτή μεταστροφή; Μήπως η αλλαγή κυβέρνησης κι η μη συμμόρφωση του "συγκροτήματος" με τη "νέα ρητορική";\
Επίσης, αναρωτήθηκες ποτέ τι έχεις πληρώσει για την ΕΡΤ και τα θηριώδη ελλείμματα/ σπατάλες της εδώ και 40 χρόνια; Μόνο που η ΕΡΤ όχι μόνον πληρώνεται/επιδοτείται αδρά απ' την τσέπη μας αλλά δανείζεται και με την εγγύηση του Δημοσίου (!!!), δηλ. αν δεν μπορέσει να εξοφλήσει το δανεισμό της μετακυλίει τα κόστη στο κράτος, δηλ. ΠΑΛΙ Σ' ΕΜΑΣ!!!
Τονίζω και πάλι πως αποτελεί "σημείο των καιρών" ότι βρέθηκαν τόσα τυπάκια να σε υπερψηφίσουν, κρίμα!
avatar
car der ine 29.1.2017 | 14:08
Μάλλον το σχόλιο σου συγχέει κάτι, σε οποιοδήποτε πολιτικό σύστημα δυτικού τύπου το να είναι ζημιογόνα μια δημόσια υπηρεσία είναι νόμιμο (προσωπικά διαφωνώ) ενώ εμπλοκή κυβέρνησης τράπεζών και ιδιώτη είναι παρανομία.
avatar
Johhny Walker 29.1.2017 | 08:29
Δεκτό το σχόλιο σου. Δεν ξέρω αν ο ΔΟΛ ήταν λειτουργικά κερδοφόρος, αλλά δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω. Νομίζω όμως ότι η αντιμετώπιση σου είναι λίγο επιφανειακή, εστιάζοντας μόνο στο παρόν και όχι στο παρελθόν και κυρίως στο μέλλον.

Για τον τραπεζικό δανεισμό, δεν έχω καμιά αντίρρηση οτι ο Σύριζα έκοψε την πρίζα για τους δικούς του λόγους. Εσύ πιστεύεις όμως οτι ολα αυτα τα χρόνια ο δανεισμός δινόταν με αντικειμενικά κριτήρια σε μια επιχείρηση που απλώς μάζευε καινούργια δάνεια; Γιατί η απάντηση σου υπονοεί ακριβώς αυτό. Η λογική λέει οτι αυτό που γινόταν στο παρελθόν ήταν το λάθος το οποίο πιθανόν θα πληρώσουμε εσύ κι εγώ ως φορολογούμενοι, κι όχι αυτό που κάνουν τώρα οι τράπεζες, έστω και κινούμενες από ποταπά κριτήρια.

Αναρωτήθηκες γιατί ο ΔΟΛ αναγκάζεται τόσα χρόνια να παίρνει δάνεια; Γιατί όλες οι Ελληνικές εφημερίδες, από την Ελευθεροτυπία μέχρι το Έθνος και την Καθημερινή κατέρρευσαν όσον αφορά την αναγνωσιμότητα τα τελευταία δέκα χρόνια; Ας πούμε οτι οι τράπεζες έδιναν τώρα κι άλλο δάνειο στο ΔΟΛ κι αναδιάρθρωναν το δανεισμό του (δηλ εκατοντάδες εκατομμύρια κερατιάτικα που θα τα πληρώναμε εμείς...), πιστεύεις ειλικρινά οτι θα ήταν το τελευταίο δάνειο; Η απάντηση φίλε είναι αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή: σχολιάζουμε σε μια διαδικτυακή σελίδα, σε ένα άρθρο που διαβάσαμε δωρεάν.

Αν παρακολουθήσεις λίγο τι γίνεται στα μέσα της Ευρώπης και της Αμερικής θα διαπιστώσεις οτι υπάρχει μια τεράστια κρίση στα παραδοσιακά ΜΜΕ λόγω διαδικτύου, μια κρίση που τα δικά μας ΜΜΕ ούτε που αντιλήφθηκαν λόγω της ενασχόλησης τους με ίντριγκες και κοντρίτσες. Σελίδες οπως το Luben έχουν 300,000 likes στο Facebook. Σου φαίνεται αστείο και άσχετο; Και όμως φίλε μου, 70-80% της διαφημιστικής δαπάνης πάει πλέον στο Facebook και το Google. Αν δεν υπάρχεις σαν μέσο σε αυτές τις πλατφόρμες απλά δεν υπάρχεις γενικώς και αντίο ζωή. Αν διαβάζεις Αγγλικά δες εδώ για περισσότερες πληροφορίες: https://www.theguardian.com/media/2016/dec/15/google-facebook-uk-online-ad-revenue

Όσον αφορά την ΕΡΤ, καμία απολύτως διαφωνία μαζί σου. Απορώ τι σε κάνει να πιστεύεις οτι θα υπερασπιζόμουν το παρόν μοντέλο λειτουργίας της.

Όσον αφορά την ελευθεροτυπία και την πνευματική υποβάθμιση, με συγχωρείς φίλε μου αλλά ζεις σε άλλον αιώνα. Είμαστε στο 2017. Οποιοσδήποτε μπορεί όχι μόνο να διαβάσει αλλά πλέον και να δημοσιεύσει οτιδήποτε στο Ίντερνετ, από πλακίτσα μέχρι φιλοσοφία. Από ενημερωτικές ιστοσελίδες, ελληνικές και ξένες, άλλο τίποτα. Σίγουρα υπάρχει πολύ σκουπίδι, αλλά στις καλές η ποιότητα σταθερά ανεβαίνει όσο το μέσο εδραιώνεται. Το κυριοτέρο, είναι από τη φύση τους διαδραστικές. Προσπάθησε εσύ να απαντήσεις στο συντάκτη ενός άρθρου σε μια εφημερίδα και δες αν και πότε θα σου απαντήσει και αν θα δημοσιευτεί το σχόλιο σου...
GEORGE S. 29.1.2017 | 21:47
Φίλε/η Johny, σεβαστότατη η -στέρεη- επιχειρηματολογία σου. Απλώς δε με αντιπροσωπεύει. Επιμένω στις θέσεις μου όσο κι αν συμφωνώ (με αστερίσκους) σε ορισμένα σημεία μαζί σου.
Εικάζω ότι μάς χωρίζει -πάνω κάτω- μια δεκαετία ηλικιακά (εννοώ πως είμαι μεγαλύτερός σου) με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την πολιτική μου σκέψη και τη "σχέση μου" με τα έντυπα μέσα.
1 τελευταία παρατήρηση: μη θεοποιείς τη διάδραση. Ο ίδιος ο Μάρσαλ Μακ Λούαν αλλά κι ο Ουμπέρτο Έκο δεν εξέφρασαν σοβαρές ενστάσεις για την έλλειψή της στα mass media. Αν ήταν έτσι θα είχαμε καταργήσει και τα βιβλία ή τα Πανεπιστήμια. Η τυπική σχέση Πομπού - Δέκτη δεν είναι απαραίτητα "ελαττωματική", αρκεί να τηρούνται κάποιοι κώδικες δεοντολογίας.
Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου πάντως, ήταν χαρά μου που "μιλήσαμε", γιατί είσαι σκεπτόμενο άτομο και δίκαια υπερψηφίστηκες απ' τους αναγνώστες σου.
Θα χαρώ να ξαναδιασταυρώσουμε τα ποστ μας σύντομα, να 'σαι καλά! :-)))
avatar
xristosd 29.1.2017 | 10:40
Οι τράπεζες δεν είναι πλέον καλώς ή κακώς του Συρία η άλλης κυβέρνησης. Ελέγχονται από funds.
Ούτε ο Καρελιας δεν είχε άποψη σας τη δική σου. Πιο νηφαλιος. Μαρινα ξέρει κάτι.
Οι ισολογισμοι του ΔΟΛ είναι για τα πανηγύρια. Διάβασε τους σωστά!
Που ήσουν όταν έκλεισε η Τεγοπουλου τη Ελεύθεροτυπια?
Συγγραφείς πατάτες με πετονιά. Η Ερτ αποτελεί άλλο είδος μέσου όσο και αν δεν το θες. Και μου αρέσει να την πληρώνω για να βλέπω κάποια ταινία και όχι τα Πάμε Πακέτο!
GEORGE S. 29.1.2017 | 21:40
Φίλε @xristosd
Ή πρέπει ν' απενεργοποιήσεις το auto correct ή να γράφεις ΠΙΟ ΝΗΦΑΛΙΟΣ, όπως κι εσύ αναφέρεις στο ποστ σου, δεδομένου ότι δε βγάνει και πολύ καρη το γραπτό σου.
Πάντως, αν κατάλαβα καλά απ' την αναφορά στον Καρέλια μάλλον με κατηγορείς για νεοφιλελέ. Δεν είμαι, λυπάμαι. Δεν ξέρω τη Μαρίνα, για να ξέρω αν ξέρει κάτι και τι είναι αυτό.
Μπορεί να διαβάζω τους ισολογισμούς του ΔΟΛ ανάποδα, υπόσχομαι να τους γυρίσω κι απ' την άλλη, εσύ σίγουρα τους διαβάζεις σωστά;
Λυπάμαι, ίσως να ήμουν ηλικιακά μικρότερος τη μέρα που η Μάνια έκλεισε την Ελευθεροτυπία και να μην καταλάβαινα, αλλά νομίζω ότι δεν είναι επιχείρημα να καταλογίζεις σε κάποιον αδράνεια για κάτι παρόμοιο στο παρελθόν κι ανάληψη δράσης/διαμαρτυρία στο παρόν. Οι άνθρωποι αλλάζουν κι είναι δικαίωμά τους. Βήμα διαβάζω 20 χρόνια τώρα, αυτό υπερασπίζομαι ...
Δεν ξέρω τι σημαίνει η -προφανώς συμβολική- φράση "Συγγραφείς πατάτες με πετονιά", αδυνατώ να κάνω συνειρμό με τη συντακτική τους σχέση, αν θες διαφώτισέ με ... Αδυνατώ επίσης να καταλάβω τη σημασία του όρου "αποτελεί άλλο είδος μέσου" (!!!). Προφανώς έχεις δίκιο, για να έχει επιβιώσει τόσων σκανδάλων διαχρονικά, μάλλον κάτι ιδιαίτερο πρέπει να έχει! Σκέφτηκες ποτέ ότι θα σου (μου, μας) κόστιζε πολύ φτηνότερα αν το Κράτος απλά μάς πλήρωνε να τις νοικιάζουμε ή να τις "κατεβάζουμε" αντί να χρυσοπληρώνουμε τόσους αργόμισθους για μια ρημαδοταινία μια στο τόσο;;;; Επίσης, γιατί να πληρώνω ΕΓΩ (εμείς, όλοι μας) ΕΡΤ, γιατί εσύ γουστάρεις να βλέπεις μια ταινία, που εμείς ενδεχομένως δε θα δούμε ποτέ;;;; Με το ίδιο σκεπτικό εγώ θέλω να μού πληρώνει ο Έλλην φορολογούμενος "Τέλος Πίτσας" μέσω της ΔΕΗ, γιατί μια στο τόσο γουστάρω να τρώω πίτσα αντί γιουβαρλάκια.
Τέλος, το ότι σε υπερψήφισαν τόσα άτομα, ενώ τα όσα γράφεις ΑΠΛΑ ΔΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΟΗΜΑ, με κάνουν να τρέμω για τη διείσδυση του αλκοολισμού και των εξαρτησιογόνων ουσιών στην Ελλάδα της κρίσης. Αυτά!
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια