Game of Thrones: To ξεχασμένο ποτήρι του καφέ έδωσε στα Starbucks δωρεάν διαφήμιση αξίας δισ. δολαρίων
TV & Media

Game of Thrones: To ξεχασμένο ποτήρι του καφέ έδωσε στα Starbucks δωρεάν διαφήμιση αξίας δισ. δολαρίων

Το ξεχασμένο ποτήρι του καφέ που εμφανίστηκε στο τελευταίο επεισόδιο του Game of Thrones αποτιμάται σε τεράστιας αξίας δωρεάν διαφήμιση για τα Starbucks

Το ξεχασμένο ποτήρι των Starbucks που εμφανίστηκε στο τελευταίο επεισόδιο του «Game of Thrones» μεταφράζεται σε δωρεάν διαφήμιση αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αλυσίδα καφέ, σύμφωνα με τους ειδικούς. 

 

Σύμφωνα με την Stacy Jones, την CEO της εταιρείας μάρκετινγκ Ηollywood Branded, ο «θόρυβος» που προκλήθηκε από την γκάφα του HBO αποτιμάται σε δωρεάν διαφήμιση αξίας 2,3 δισ. δολαρίων. Η Jones επικαλείται τις χιλιάδες αναφορές των χρηστών στα social media, το οποίο κυριάρχησε στο Διαδίκτυο τις προηγούμενες μέρες. 

 

Το νούμερο είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς πως η κούπα του καφέ δεν ήταν πραγματικά κούπα των Starbucks, αλλά απλά μια κούπα που χρησιμοποιούσε το βοηθητικό προσωπικό της παραγωγής. Σύμφωνα με την πλατφόρμα Talkwater, που καταγράφει στατιστικά στοιχεία για τα social media, μέσα σε 48 ώρες υπήρξαν πάνω από 193.000 ταυτόχρονες αναφορές για «Game of Thrones» και «Starbucks» ή παρεμφερή hashtag σε social media, blog και ειδησεογραφικές ιστοσελίδες. 

 

«Είναι αδύνατον να υπολογίσεις το πραγματικό ποσό για το πόση δωρεάν διαφήμιση πήραν τα Starbucks από το περιστατικό, λέει ο Dan Hill, από την Hill Impact. «Το σίγουρο είναι πως πρόκειται για τελείως διαφορετική περίπτωση από "τοποθέτηση προϊόντος", εδώ μιλάμε για κάτι που έγινε τυχαία, κάτι που του δίνει μεγαλύτερη αξία» λέει και καταλήγει:

 

«Στους ανθρώπους αρέσει να δίνουν συγκεκριμένες τιμές σε τέτοια πράγματα, αλλά είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί αυτό ρεαλιστικά. Επιπλέον η γκάφα θα επιζήσει ως meme, άρα θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι ένα δώρο που θα συνεχίσει να δίνει καρπούς». 

 

Το γεγονός πως τόσο πολλοί άνθρωποι συνέδεσαν το ποτήρι με τα Starbucks είναι μια απόδειξη του πόσο ταυτισμένο είναι το brand με τον καφέ. Όμως ο Hill θεωρεί πως το ότι η γκάφα έγινε viral έχει να κάνει λιγότερο με τη δύναμη του brand και περισσότερο με την επιθυμία των χρηστών να αναδείξουν το λάθος του HBO.

 

«Η δημόσια αντίδραση έχει να κάνει περισσότερο με την κυριαρχία της κουλτούρα του "Σε τσάκωσα", η οποία αφορά λάθη ανθρώπων και εταιρειών, παρά με τη δύναμη του brand των Starbucks», σχολιάζει.  

TV & Media

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι σκιτσογράφοι της Καθημερινής απαντούν στον Χατζηνικολάου: Δεν αντέχουν όλοι την σάτιρα

TV & Media Οι σκιτσογράφοι της Καθημερινής απαντούν στον Χατζηνικολάου: Δεν αντέχουν όλοι την σάτιρα

20.10.2019
Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή του Netflix (σύμφωνα πάντα με το Netflix)

TV & Media Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή του Netflix (σύμφωνα πάντα με το Netflix)

18.10.2019
Οι Ράδιο Αρβύλα διακωμώδησαν καρκινοπαθή και θα πληρώσουν αποζημίωση 100.000 ευρώ

TV & Media Οι Ράδιο Αρβύλα διακωμώδησαν καρκινοπαθή και θα πληρώσουν αποζημίωση 100.000 ευρώ

17.10.2019
Σχεδόν αγνώριστες η Σαρλίζ Θερόν και η Νικόλ Κίντμαν στο trailer του “Bombshell”

TV & Media Σχεδόν αγνώριστες η Σαρλίζ Θερόν και η Νικόλ Κίντμαν στο trailer του “Bombshell”

16.10.2019
Ο ΣΚΑΙ ανακοίνωσε πως πήρε τα δικαιώματα για το Big Brother

TV & Media Ο ΣΚΑΙ ανακοίνωσε πως πήρε τα δικαιώματα για το Big Brother

16.10.2019
Το Sky News έφτιαξε κανάλι χωρίς ειδήσεις για το Brexit - Για τους αγανακτισμένους

TV & Media Το Sky News έφτιαξε κανάλι χωρίς ειδήσεις για το Brexit - Για τους αγανακτισμένους

16.10.2019
Νέοι κανόνες στο Twitter - Πώς θα ελέγχει τα αμφιλεγόμενα μηνύματα ηγετών και πολιτικών

TV & Media Νέοι κανόνες στο Twitter - Πώς θα ελέγχει τα αμφιλεγόμενα μηνύματα ηγετών και πολιτικών

16.10.2019
Το Fortnite Chapter 2 κυκλοφόρησε 40 ώρες μετά το «μαύρο» στις οθόνες εκατομμυρίων gamers

TV & Media Το Fortnite Chapter 2 κυκλοφόρησε 40 ώρες μετά το «μαύρο» στις οθόνες εκατομμυρίων gamers

15.10.2019
To μεγάλο πάρτι της LIFO στη Θεσσαλονίκη πλησιάζει: Όλες οι πληροφορίες εδώ!

TV & Media To μεγάλο πάρτι της LIFO στη Θεσσαλονίκη πλησιάζει: Όλες οι πληροφορίες εδώ!

14.10.2019
Ο Αλφόνσο Κουαρόν υπέγραψε μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο παραγωγής με την Apple

TV & Media Ο Αλφόνσο Κουαρόν υπέγραψε μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο παραγωγής με την Apple

14.10.2019
4 Σχόλια
Αριάνα Γράνδε 11.5.2019 | 12:00
Καλά, δωρεάν διαφήμιση δεν ήταν οπωσδήποτε. Αμφιβάλλω ότι με τόσες ώρες εργασίας πάνω σε κάθε επεισόδιο, μοντάζ, κλπ κανείς δεν το είδε. Ποιος ξέρει πόσα τους πλήρωσε η Starbucks γι' αυτήν την προφανή διαφήμιση.
Tor Mentor 11.5.2019 | 14:15
Εμένα μου φαίνεται πολύ εύκολο να πέρασε τυχαία, όχι πως αποκλείω να ήταν "τοποθέτηση", απλά πολλές φορές περνάνε πραγματα χωρίς αναγκαστικά να γίνονται αντιληπτά.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η πως έγινε η του ύψους της διαφήμισης, αν θέλει κάποιος μαρκετερ εκεί έξω ας μας διαφωτίσει λίγο.
petros 21.5.2019 | 16:51
Υποθετω, βασιστικαν στο ποσα ατομα,περιπου εμαθαν για αυτο το συμβαν,δηλαδη σε τοσα ατομα διαφημιστικε η Starbucks.
Ο Νοών... νοείτω 11.5.2019 | 15:28
Χαχαχαχα!...

Μπορούν να το... διορθώσουν με τον ίδιο τρόπο...

Στο επόμενο, επίσημο διαφημιστικό σποτ του Cafe, μπορούν να «ξεχάσουν» επάνω στον πάγκο ένα σπαθί ή κάπου στο βάθος να φαίνεται ο θρόνος-σύμβολο του "Games of Thrones"!...