Game of Thrones: To ξεχασμένο ποτήρι του καφέ έδωσε στα Starbucks δωρεάν διαφήμιση αξίας δισ. δολαρίων
TV & Media

Game of Thrones: To ξεχασμένο ποτήρι του καφέ έδωσε στα Starbucks δωρεάν διαφήμιση αξίας δισ. δολαρίων

Το ξεχασμένο ποτήρι του καφέ που εμφανίστηκε στο τελευταίο επεισόδιο του Game of Thrones αποτιμάται σε τεράστιας αξίας δωρεάν διαφήμιση για τα Starbucks

Το ξεχασμένο ποτήρι των Starbucks που εμφανίστηκε στο τελευταίο επεισόδιο του «Game of Thrones» μεταφράζεται σε δωρεάν διαφήμιση αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αλυσίδα καφέ, σύμφωνα με τους ειδικούς. 

 

Σύμφωνα με την Stacy Jones, την CEO της εταιρείας μάρκετινγκ Ηollywood Branded, ο «θόρυβος» που προκλήθηκε από την γκάφα του HBO αποτιμάται σε δωρεάν διαφήμιση αξίας 2,3 δισ. δολαρίων. Η Jones επικαλείται τις χιλιάδες αναφορές των χρηστών στα social media, το οποίο κυριάρχησε στο Διαδίκτυο τις προηγούμενες μέρες. 

 

Το νούμερο είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς πως η κούπα του καφέ δεν ήταν πραγματικά κούπα των Starbucks, αλλά απλά μια κούπα που χρησιμοποιούσε το βοηθητικό προσωπικό της παραγωγής. Σύμφωνα με την πλατφόρμα Talkwater, που καταγράφει στατιστικά στοιχεία για τα social media, μέσα σε 48 ώρες υπήρξαν πάνω από 193.000 ταυτόχρονες αναφορές για «Game of Thrones» και «Starbucks» ή παρεμφερή hashtag σε social media, blog και ειδησεογραφικές ιστοσελίδες. 

 

«Είναι αδύνατον να υπολογίσεις το πραγματικό ποσό για το πόση δωρεάν διαφήμιση πήραν τα Starbucks από το περιστατικό, λέει ο Dan Hill, από την Hill Impact. «Το σίγουρο είναι πως πρόκειται για τελείως διαφορετική περίπτωση από "τοποθέτηση προϊόντος", εδώ μιλάμε για κάτι που έγινε τυχαία, κάτι που του δίνει μεγαλύτερη αξία» λέει και καταλήγει:

 

«Στους ανθρώπους αρέσει να δίνουν συγκεκριμένες τιμές σε τέτοια πράγματα, αλλά είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί αυτό ρεαλιστικά. Επιπλέον η γκάφα θα επιζήσει ως meme, άρα θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι ένα δώρο που θα συνεχίσει να δίνει καρπούς». 

 

Το γεγονός πως τόσο πολλοί άνθρωποι συνέδεσαν το ποτήρι με τα Starbucks είναι μια απόδειξη του πόσο ταυτισμένο είναι το brand με τον καφέ. Όμως ο Hill θεωρεί πως το ότι η γκάφα έγινε viral έχει να κάνει λιγότερο με τη δύναμη του brand και περισσότερο με την επιθυμία των χρηστών να αναδείξουν το λάθος του HBO.

 

«Η δημόσια αντίδραση έχει να κάνει περισσότερο με την κυριαρχία της κουλτούρα του "Σε τσάκωσα", η οποία αφορά λάθη ανθρώπων και εταιρειών, παρά με τη δύναμη του brand των Starbucks», σχολιάζει.  

TV & Media

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η νέα πρώτη γραμμή»: Τρεις καθημερινές ηρωίδες στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue

TV & Media «Η νέα πρώτη γραμμή»: Τρεις καθημερινές ηρωίδες στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue

1.6.2020
GNTM: Αυτοί είναι οι πρώτοι υποψήφιοι της τρίτης σεζόν- ΒΙΝΤΕΟ

TV & Media GNTM: Αυτοί είναι οι πρώτοι υποψήφιοι της τρίτης σεζόν- ΒΙΝΤΕΟ

1.6.2020
Όλες οι pride διοργανώσεις που θα διεξαχθούν ψηφιακά

TV & Media Όλες οι pride διοργανώσεις που θα διεξαχθούν ψηφιακά

1.6.2020
Κάιλι Τζένερ, Σβαρτσενέγκερ και Χανκς πρώτοι στις αναζητήσεις της Google - Εν μέσω lockdown

TV & Media Κάιλι Τζένερ, Σβαρτσενέγκερ και Χανκς πρώτοι στις αναζητήσεις της Google - Εν μέσω lockdown

1.6.2020
GNTM: Πάνω από 7.000 αιτήσεις για τον τρίτο κύκλο - Ποιος αντικαθιστά την Έλενα Χριστοπούλου

TV & Media GNTM: Πάνω από 7.000 αιτήσεις για τον τρίτο κύκλο - Ποιος αντικαθιστά την Έλενα Χριστοπούλου

30.5.2020
Don't do it: Το δυνατό σποτ της Nike κατά της ρατσιστικής βίας στις ΗΠΑ

TV & Media Don't do it: Το δυνατό σποτ της Nike κατά της ρατσιστικής βίας στις ΗΠΑ

30.5.2020
Καταγγελία στο ΕΣΡ για σεξιστική ερώτηση Καμπουράκη σε μαθήτρια της Γ’Λυκείου

TV & Media Καταγγελία στο ΕΣΡ για σεξιστική ερώτηση Καμπουράκη σε μαθήτρια της Γ’Λυκείου

29.5.2020
Κόντρα Ζούκερμπεργκ-Ντόρσεϊ για την «online ελευθερία έκφρασης»: «Δεν είμαστε κριτές της αλήθειας»

TV & Media Κόντρα Ζούκερμπεργκ-Ντόρσεϊ για την «online ελευθερία έκφρασης»: «Δεν είμαστε κριτές της αλήθειας»

29.5.2020
Ο Χαρδαλιάς αντέδρασε στο βίντεο παρωδία του Τάκη Ζαχαράτου

TV & Media Ο Χαρδαλιάς αντέδρασε στο βίντεο παρωδία του Τάκη Ζαχαράτου

28.5.2020
Ο Άρης Σερβετάλης και ο Μίκι Ρουρκ σε ταινία για τη ζωή του Αγίου Νεκταρίου

TV & Media Ο Άρης Σερβετάλης και ο Μίκι Ρουρκ σε ταινία για τη ζωή του Αγίου Νεκταρίου

28.5.2020
4 Σχόλια
Αριάνα Γράνδε 11.5.2019 | 12:00
Καλά, δωρεάν διαφήμιση δεν ήταν οπωσδήποτε. Αμφιβάλλω ότι με τόσες ώρες εργασίας πάνω σε κάθε επεισόδιο, μοντάζ, κλπ κανείς δεν το είδε. Ποιος ξέρει πόσα τους πλήρωσε η Starbucks γι' αυτήν την προφανή διαφήμιση.
Tor Mentor 11.5.2019 | 14:15
Εμένα μου φαίνεται πολύ εύκολο να πέρασε τυχαία, όχι πως αποκλείω να ήταν "τοποθέτηση", απλά πολλές φορές περνάνε πραγματα χωρίς αναγκαστικά να γίνονται αντιληπτά.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η πως έγινε η του ύψους της διαφήμισης, αν θέλει κάποιος μαρκετερ εκεί έξω ας μας διαφωτίσει λίγο.
petros 21.5.2019 | 16:51
Υποθετω, βασιστικαν στο ποσα ατομα,περιπου εμαθαν για αυτο το συμβαν,δηλαδη σε τοσα ατομα διαφημιστικε η Starbucks.
Ο Νοών... νοείτω 11.5.2019 | 15:28
Χαχαχαχα!...

Μπορούν να το... διορθώσουν με τον ίδιο τρόπο...

Στο επόμενο, επίσημο διαφημιστικό σποτ του Cafe, μπορούν να «ξεχάσουν» επάνω στον πάγκο ένα σπαθί ή κάπου στο βάθος να φαίνεται ο θρόνος-σύμβολο του "Games of Thrones"!...
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια