H σεξιστική διαφήμιση των KFC που προκάλεσε αντιδράσεις
TV & Media

H σεξιστική διαφήμιση των KFC που προκάλεσε αντιδράσεις

Η KFC ζήτησε συγγνώμη για διαφήμιση που δείχνει νεαρά αγόρια να κοιτάζουν με το στόμα ανοιχτό το στήθος γυναίκας.

Η εταιρία KFC ζήτησε συγγνώμη για μια διαφήμιση στην Αυστραλία που δείχνει δύο νεαρά αγόρια να κοιτάζουν με το στόμα ανοιχτό το στήθος μιας γυναίκας.

 

Η συγγνώμη εκδόθηκε μετά την καταγγελία από την Collective Shout, μια αυστραλιανή ομάδα που εκστρατεύει εναντίον της στερεοτυπικής και σεξιστικής παρουσίασης των γυναικών, χαρακτηρίζοντας τη διαφήμιση «μια παλινδρόμηση σε κουρασμένα και αρχαϊκά στερεότυπα, όπου οι νέες γυναίκες είναι αντικείμενο ανδρικής ευχαρίστησης».

 

Η διαφήμιση διάρκειας 15 δευτερολέπτων δείχνει μια νεαρή γυναίκα να καθρεφτίζεται στα γυαλιστερά παράθυρα ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου, χωρίς να συνειδητοποιεί ότι κάποιος είναι μέσα στο όχημα. Καθώς προσαρμόζει το ντεκολτέ της, το παράθυρο χαμηλώνει για να αποκαλύψει αγόρια που κοιτάζουν με το στόμα ανοιχτό ενώ μια ηλικιωμένη γυναίκα δείχνει απογοητευμένη από το κάθισμα του οδηγού.

 

Η διαφήμιση προβάλλεται στην τηλεόραση και έχει επίσης μοιραστεί στο κανάλι YouTube της αλυσίδας fast food. Σε σύντομη δήλωση που εκδόθηκε την Τρίτη, η KFC δήλωσε: «Ζητούμε συγγνώμη αν κάποιος προσβλήθηκε. Η πρόθεσή μας δεν ήταν να αποτυπώσουμε με στερεοτυπικό τρόπο γυναίκες και νεαρά αγόρια».

 

Η εκπρόσωπος της Collective Shout Melinda Liszewski είπε ότι «διαφημίσεις σαν αυτή ενισχύουν την ψευδή ιδέα ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι άλλο από τα αγόρια κάνοντας παράλληλα λόγο για «σεξιστικές ιδέες που συμβάλλουν στην επιβλαβή συμπεριφορά έναντι των γυναικών και των κοριτσιών». «Η έρευνα δείχνει πως τέτοια πρότυπα συμβάλλουν στη μείωση της γυναικείας αντίληψης, με αποτέλεσμα την κακομεταχείριση τους», πρόσθεσε ζητώντας να αποσυρθεί η διαφήμιση.

 

Το KFC δεν έχει επιβεβαιώσει αν θα σταματήσει να χρησιμοποιεί τη διαφήμιση η οποία προβάλλεται κανονικά στο διαδίκτυο.

 

 
TV & Media

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πάγωσε» η παραγωγή του «Mission: Impossible 7» -Γυρίσματα θα γίνονταν στην Ιταλία

TV & Media «Πάγωσε» η παραγωγή του «Mission: Impossible 7» -Γυρίσματα θα γίνονταν στην Ιταλία

25.2.2020
Ζαχίρ από MasterChef: Έφτασα με βάρκα στη Λέσβο, κοιμόμουν στο δάσος

TV & Media Ζαχίρ από MasterChef: Έφτασα με βάρκα στη Λέσβο, κοιμόμουν στο δάσος

25.2.2020
H μανία με το Renegade Dance: Η 14χρονη Jalaiah Harmon εμφανίστηκε και σε αγώνα του Αντετοκούνμπο

TV & Media H μανία με το Renegade Dance: Η 14χρονη Jalaiah Harmon εμφανίστηκε και σε αγώνα του Αντετοκούνμπο

25.2.2020
ΕΣΗΕΑ: Διαγραφή Λιάγκα για τον απαράδεκτο σχολιασμό της σεξουαλικής παρενόχλησης φοιτήτριας

TV & Media ΕΣΗΕΑ: Διαγραφή Λιάγκα για τον απαράδεκτο σχολιασμό της σεξουαλικής παρενόχλησης φοιτήτριας

24.2.2020
Το Ίδρυμα Μνήμης Άουσβιτς κατηγορεί τη σειρά Hunters με τον Αλ Πατσίνο ότι ευτελίζει το Ολοκαύτωμα

TV & Media Το Ίδρυμα Μνήμης Άουσβιτς κατηγορεί τη σειρά Hunters με τον Αλ Πατσίνο ότι ευτελίζει το Ολοκαύτωμα

24.2.2020
LIFO >>> Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας

TV & Media LIFO >>> Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας

23.2.2020
Τα πιο δημοφιλή gaming videos στο YouTube θέλουν να κλέψουν τα προσωπικά σου δεδομένα

TV & Media Τα πιο δημοφιλή gaming videos στο YouTube θέλουν να κλέψουν τα προσωπικά σου δεδομένα

23.2.2020
Friends: Είναι επίσημο, τα Φιλαράκια επιστρέφουν για reunion στο HBO

TV & Media Friends: Είναι επίσημο, τα Φιλαράκια επιστρέφουν για reunion στο HBO

22.2.2020
Συμφωνία της ΕΡΤ με την EBU - Οι 38 αθλητικές διοργανώσεις που θα μεταδώσει

TV & Media Συμφωνία της ΕΡΤ με την EBU - Οι 38 αθλητικές διοργανώσεις που θα μεταδώσει

21.2.2020
ΕΣΗΕΑ: Καταγγελία σε βάρος δημοσιογράφων, για την υπόθεση του νεκρού βρέφους

TV & Media ΕΣΗΕΑ: Καταγγελία σε βάρος δημοσιογράφων, για την υπόθεση του νεκρού βρέφους

20.2.2020
15 Σχόλια
avatar
Tom Pryce 21.1.2020 | 09:10
Πανέξυπνη! Αμάν πια μ αυτό το politically correct!
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 21.1.2020 | 09:17
Εκτός τον άλλων, σε τέτοιες περιπτώσεις τον λόγο έχει ο πελάτης. Αν η KFC συνεχίσει αυτή την διαφήμιση, τότε πρέπει να ξέρει ότι θα χάσει πολλές γυναίκες από πελάτισσες.
avatar
nocontrol 21.1.2020 | 11:26
Ουυυ...Ναι...σίγουρα!
Επειδή τον λόγο έχει ο πελάτης τώρα στα κοντά οι εταιρείες που έχουν Sweatshops είναι να βάζουν λουκέτο.
Νομίζω ζεις σε άλλο πλανήτη
avatar
nocontrol 21.1.2020 | 09:43
Collective Shout: Τα KFC συμβάλλουν στη σεξιστική παρουσίασης των γυναικών
Instagram: Hold my beer
βλαχάκι (το) 21.1.2020 | 10:01
"το παράθυρο χαμηλώνει για να αποκαλύψει αγόρια που κοιτάζουν με το στόμα ανοιχτό ενώ μια ηλικιωμένη γυναίκα δείχνει απογοητευμένη από το κάθισμα του οδηγού"

Η μητέρα των παιδιών είναι (ή ενός εκ των δύο). Προφανώς δεν είναι ηλικιωμένη και η έκφρασή της δειλεί κάποια πράγματα αλλά όχι "απογοήτευση".

...Τα συχαρίκια μου (not) στους διαφημιστές.
avatar
Ramon Ramone 21.1.2020 | 13:04
Σόρρυ για το nerd κόλλημα ρε βλαχάκι, κάνω κι εγώ τέτοια ορθογραφικά, τα ξέρω αυτά που λένε για εκείνους που τρώνε τέτοια σκαλώματα, αλλά εν προκειμένω γράφεται "δηλοί" (στο πολυτονικό με περισπωμένη).

http://users.sch.gr/elnas/joomla2015/images/files/h_klisi_tou_dhlow.pdf

:-)
avatar
Ramon Ramone 21.1.2020 | 13:30
Άσχετη βέβαια Η "κορώνα" με το θέμα. Είναι που θέλω να μιλήσουμε για το πραγματικό πρόβλημα, την ορθογραφία. Αυτά δεν τα λέτε όμως...
βλαχάκι (το) 21.1.2020 | 14:06
Τα γλυκύτατά σου μάτια δακρυσμένα θεωρώ,
κ' η αθωός σου καρδιά πάλη το παρατηρώ.
Την αιτίαν δε γνωρίζω δια τούτο απορώ,
να σε ερωτήσω θέλω πέμε φως μου τι δειλεί.
Που η εύλαλός σου γλώσσα που η λυγηρά φωνή,
η μεταβολή σου αυτή γνώρισε με τυραννεί.
Ποια συμφορά σε τείκει; πια περίστασις δεινή;
Να σε ερωτήσω θέλω πέμε φως μο τι δειλεί.

...λάθως;

Ω ναι!
https://i.pinimg.com/originals/ab/2b/ac/ab2bac4a9e10a72fa35f8e4cdf0c23cb.jpg
avatar
Ramon Ramone 21.1.2020 | 14:22
Υποκλείνομαι...
avatar
iVasvas 21.1.2020 | 10:55
Εν τω μεταξύ, αυτά συμβαίνουν και στην πραγματική ζωή, ακόμα και μπροστά από διαφημίσεις στο μετρό, σε σκοπιές (που την έχουν πέσει οι ρουβίκωνες) και όπου αλλού έχει καθρεφτιζέ επιφάνεια.

Τώρα εάν είχε δημιουργηθεί η διαφήμιση από φεμινιστές, θα διαβάζαμε σχόλια περί ενδυνάμωσης, my body my choice, κάτω το lut shaming κτλ.

Οι δικαιωματισταί ξεχνούν ότι τέτοιες εικόνες, σε αγόρια αυτής της ηλικίας, δεν είναι καθόλου στερεοτυπικές. Είναι απλά τροφή για δουλειά στο σπίτι.
βλαχάκι (το) 21.1.2020 | 14:17
...τροφή για το σπίτι είναι αλλά δεν έχει καμία σχέση με το μπέργκερ κοτόπουλο.
heliosora 21.1.2020 | 16:01
Αυτό θα μπορούσε να το αποφασίσει αυτός που θα φάει το κοτόπουλο ...
βλαχάκι (το) 21.1.2020 | 17:07
...στραπατσίρεν ντι γκεστάλτ όμως
caravan 21.1.2020 | 17:38
Ε πώς! Εννοεί "στήθος ή μπούτι" μόνο έχει το burger τους, δηλαδή ποιοτικό, όχι κιμάς απί τα απολειφάδια.
Το μήνυμα το επικοινωνεί. Ωστόσο δεν το βρίσκω και τόοοοοοσο πανέξυπνο. Μάλλον προβλέψιμο. :/
βλαχάκι (το) 21.1.2020 | 21:02
Επιπέδου 1ης γκεστάλτ κι αυτής ημίσειας (sic). Βυζουμπάκια να βάλουν σε διαφήμιση που να αφορά προβιοτικό σκεύασμα κατά της δυσκοιλιότητας με γεύση κίουι και πάλι "έξυπνο" θα το θεωρήσουν μερικοί (και το λέω εγώ που τις προάλλες είχα λιώσει στο γέλιο με τον Τζουβέλα που έλεγε ότι παιδί αυνανιζόταν με την Cheetara).

Υγ.
Κάραβαν απήλαυσα αφηγηματικότητα. Επιφυλάσσομαι με ουσία και κουτσομπολιό (ποιοτικό).