Η λαίλαπα των influencers στα ξενοδοχεία - Πόσο αξίζει το δωρεάν και το θράσος των «επιδραστικών»
Άνθρωποι

Η λαίλαπα των influencers στα ξενοδοχεία - Πόσο αξίζει το δωρεάν και το θράσος των «επιδραστικών»

Αυτό που πετυχαίνουν οι influencers είναι αρκετό «δωρεάν»....: δωρεάν φαγητό, ρούχα, καλέσματα σε συναυλίες και events,ταξίδια και δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία.

Το πώς ήταν η ζωή πριν το Instagram είναι κάτι που σε λίγα χρόνια μπορεί λίγοι να θυμούνται.

 

Η νέα ψηφιακή εποχή είναι εδώ και ίσως τελικά η περίφημη ρήση του Άντι Γουόρχολ πως «στο μέλλον ο καθένας θα είναι παγκοσμίως διάσημος για δεκαπέντε λεπτά» να πραγματώνεται τέλεια από τα stories και το ατέρμονο σκρολάρισμα στον κόσμο των social media.

 

Και κάπου εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι influencers, αυτοί που καταφέρνουν να κάνουν καριέρα στο διαδίκτυο έχοντας χιλιάδες ακολούθους που υποτίθεται επηρεάζουν και μπορούν να τους πείσουν να αγοράσουν κάτι. Το πόσο πετυχημένοι είναι στ' αλήθεια, είναι άλλο θέμα συζήτησης. Πάντως έρευνες και στοιχεία δείχνουν πως ένα απειροελάχιστο ποσοστό παγκοσμίως μπορεί πραγματικά να συντηρηθεί από πρόμο στους λογαριασμούς του και να μην κάνει μια κανονική δουλειά.

 

Αυτό που όμως πετυχαίνουν οι influencers είναι αρκετό «δωρεάν»....: δωρεάν φαγητό, ρούχα, καλέσματα σε συναυλίες και events,ταξίδια και δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία.

 

Όμως το τελευταίο διάστημα, μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες που είχαν μπει στο «παιχνίδι» της δωρεάν φιλοξενίας με αντάλλαγμα μερικά ποστς και φωτογραφίες, έχουν αρχίσει να αναθεωρούν την πολιτική τους. Δεν απορρίπτουν τελείως την τάση, αλλά πλέον έχουν απαιτήσεις και δεν πείθονται εύκολα. 

 

Η ελίτ του κλάδου των επιδραστικών, συνήθως δέχεται προσωπικές προσκλήσεις από μεγάλα ξενοδοχεία, αλλά το τελευταίο διάστημα τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των επιχειρήσεων, κατακλύζονται από προτάσεις για φιλοξενία σε wannabe-influencers.

 

Η Kate Jones, διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνιών στο Dusit Thani, ένα θέρετρο πέντε αστέρων στις Μαλδίβες, δήλωσε στο The Atlantic ότι το ξενοδοχείο της λαμβάνει τουλάχιστον έξι αιτήματα ημερησίως, συνήθως μέσω άμεσου μηνύματος στο Instagram.

 

«Οι χρήστες μας γράφουν πως θέλουν να έρθουν στις Μαλδίβες για 10 ημέρες και πως θα κάνουν δύο ποστ στο Instagram τα οποία θα συγκεντρώσουν 2.000 likes», αναφέρει.

 

Όμως η Jones εξηγεί πως ακόμη και 10 διαφορετικές φωτογραφίες με μπικίνι ημερησίως στην παραλία είναι ιδανικές για εταιρεία μαγιό, αλλά όχι για ξενοδοχείο- ακόμη και αν οι ακόλουθοι είναι πολύ περισσότεροι».

 

Άλλοι, όπως επεσήμανε, στέλνουν αόριστα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που γράφουν «θέλω να συνεργαστώ μαζί σας», χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Τελικά μόνο το 10% των αιτήσεων που λαμβάνει ερευνώνται ως πιθανές συνεργασίες και πλέον από αυτές λίγες φτάνουν στην δωρεάν διαμονή.

 

Η Bella Hadid στη Μύκονο

 

Κάποια ξενοδοχεία έχουν μάλιστα προχωρήσει μέχρι και σε απαγόρευση των influencers και σε συνεργασίες τέτοιου τύπου.

 

Οι σοβαρές επιχειρήσεις επιλέγουν ακόμη την παραδοσιακή διαφημιστική προβολή και πειραματίζονται με τα social media κάνοντας επιλεκτικές και πολύ στοχευμένες συνεργασίες με διασημότητες που πραγματικά έχουν να προσθέσουν αν όχι στις κρατήσεις τους, τουλάχιστον στο πρεστίζ τους.

 

Καθώς τα περισσότερα ξενοδοχεία αναγνωρίζουν την αξία της διαφήμισης στο Instagram, αντιμετωπίζουν και το πραγματικό πρόβλημα που είναι ο καθορισμός τρόπων συνεργασίας με τους πρεσβευτές ψηφιακής εποχής και η διαχείριση των αιτημάτων τους. Καμιά φορά οι απαιτήσεις είναι μεγάλες και η απόδοσή μικρή, καθώς ερασιτεχνικές συνεργασίες δεν φέρνουν αποτελέσματα.

 

Γνωστός pr, manager ξενοδοχείων στο Μπαλί, λέει επίσης πως υπάρχει καταιγισμός μηνυμάτων από ερασιτέχνες που προσεγγίζουν μαζικά ξενοδοχεία ελπίζοντας να πετύχουν δωρεάν διακοπές. Κάποιες φορές ο αριθμός των followers είναι μάλλον αστείος για να αυτοχαρακτηρίζεται κανείς influencer, αλλά το θράσος είναι μεγάλο και ίσως κάποιοι επαγγελματίες την πατήσουν.

 

Τα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να ζητάνε εγγυήσεις και να ελέγχουν αυστηρά ακόμη και τα ποστς που γίνονται. Επίσης φέρονται να λένε και αρκετά «όχι» σε δωρεάν παροχές.

 

Οι μονάδες που θέλουν μάλιστα να συνεργαστούν με τους κορυφαίους κάνουν σχολαστική έρευνα και ελέγχουν αν οι λογαριασμοί τους έχουν όντως χιλιάδες πραγματικούς ακολούθους ή αν είναι διογκωμένοι από αγορασμένα bots, δηλαδή ψεύτικους followers. Οι περισσότεροι που στέλνουν μόνοι τους αιτήματα, ανήκουν συνήθως στην δεύτερη κατηγορία και η απάτη τους αποκαλύπτεται.

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Άνθρωποι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κιμ Καρντάσιαν έκανε πάρτι σε ιδιωτικό νησί - Οργισμένα σχόλια για την διοργάνωση εν μέσω πανδημίας

Άνθρωποι Η Κιμ Καρντάσιαν έκανε πάρτι σε ιδιωτικό νησί - Οργισμένα σχόλια για την διοργάνωση εν μέσω πανδημίας

28.10.2020
Πέθανε η αδερφή του Τζέιμι Φοξ στα 36 της: «Η καρδιά μου ράγισε σε εκατομμύρια κομμάτια»

Άνθρωποι Πέθανε η αδερφή του Τζέιμι Φοξ στα 36 της: «Η καρδιά μου ράγισε σε εκατομμύρια κομμάτια»

27.10.2020
Πρίγκιπας Χάρι: Η ζωή με την Μέγκαν με έκανε να συνειδητοποιήσω την ασυνείδητη φυλετική προκατάληψη

Άνθρωποι Πρίγκιπας Χάρι: Η ζωή με την Μέγκαν με έκανε να συνειδητοποιήσω την ασυνείδητη φυλετική προκατάληψη

27.10.2020
Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι θα γίνει για πρώτη φορά μαμά - Το βίντεο που ανέβασε στο Ιnstagram

Άνθρωποι Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι θα γίνει για πρώτη φορά μαμά - Το βίντεο που ανέβασε στο Ιnstagram

27.10.2020
Οι ευφάνταστες αναρτήσεις των διασήμων για να πείσουν το κοινό τους να ψηφίσει

Άνθρωποι Οι ευφάνταστες αναρτήσεις των διασήμων για να πείσουν το κοινό τους να ψηφίσει

27.10.2020
Νεκρός στα 38 ο πρίγκιπας Αζίμ του Μπρουνέι - Ήταν γιος του Σουλτάνου Χασανάλ Μπολκιάχ

Άνθρωποι Νεκρός στα 38 ο πρίγκιπας Αζίμ του Μπρουνέι - Ήταν γιος του Σουλτάνου Χασανάλ Μπολκιάχ

26.10.2020
Brita Filter: Η σταρ του «Drag Race» αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει εξαιτίας του διαδικτυακού bullying

Άνθρωποι Brita Filter: Η σταρ του «Drag Race» αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει εξαιτίας του διαδικτυακού bullying

26.10.2020
Η Lily Allen λάνσαρε ένα νέο σεξουαλικό παιχνίδι ξεκινώντας καμπάνια για την αυτοϊκανοποίηση

Άνθρωποι Η Lily Allen λάνσαρε ένα νέο σεξουαλικό παιχνίδι ξεκινώντας καμπάνια για την αυτοϊκανοποίηση

25.10.2020
Η Adele στο Saturday Night Live: Έκανε χιούμορ με τη νέα εμφάνισή της και τραγούδησε

Άνθρωποι Η Adele στο Saturday Night Live: Έκανε χιούμορ με τη νέα εμφάνισή της και τραγούδησε

25.10.2020
«Light It Up»: Αποκλειστικό teaser από το νέο τραγούδι της Ελένης Φουρέιρα

Άνθρωποι «Light It Up»: Αποκλειστικό teaser από το νέο τραγούδι της Ελένης Φουρέιρα

25.10.2020
4 Σχόλια
avatar
Kyros Asfis 20.6.2018 | 15:12
Ισχύει οτι είναι μια παγκόσμια τάση όλοι και περισσότερα άτομα να εμφανίζονται ως instagram influencers. Προτείνω να διαβάσετε το σχετικό άρθρο σχετικά με το πόσο απαραίτητη ή όχι είναι μια συνεργασία μαζί τους (πάντα υπό προϋποθέσεις) http://www.tornosnews.gr/tornos/digital/31008-einai-aparaithtoi-oi-instagram-influencers-sthn-provolh-ths-toyristikhs-epicheirhshs-mas.html
Double Helix 21.6.2018 | 09:11
Ποτέ δεν κατάλαβα τον όρο influencers. Θεωρώ (μπορεί να κάνω λάθος) ότι σε μεγάλο βαθμό τα άτομα αυτά κερδίζουν ακόλουθους κυρίως λόγω εμφάνισης και γενικότερης παρουσίας (χρήση λόγου, πετυχημένες φωτογραφίες, δράμα εκεί που πρέπει κ.α.) παρά λόγω εξιδεικευμένων γνώσεων σε κάποιους τομείς (πχ τουρισμός κ.α.) που θα μπορούσαν να δώσουν βάρος στην ουσιαστική παρουσίαση ενός προϊόντος ή μιας ξενοδοχειακής μονάδας.

Επιπλέον δεν ξέρω κατά πόσο κάνουν και ουσιαστικό influencing: Μπορεί να έχουν δεκάδες χιλιάδες followers αλλά κάθεται κανένας να διαβάσει αυτά που ανεβάζουν; Ή απλά κάνουν like σε καμία φωτογραφία με μπικίνι.
avatar
Kyros Asfis 22.6.2018 | 12:54
Ο όρος influencer αναφέρεται κυρίως για τους Instagramers.¨Όπως πολύ σωστά αναφέρεις οι Influencers έχουν ακολούθους εξαιτίας του περιεχομένου και του τρόπου γραφής και της γενικότερης παρουσίας στο κοινωνικό δίκτυο. Όταν λοιπόν έχουμε ένα project θέτουμε τους στόχους που θέλουμε να επιτύχουμε και βέβαια επιλέγουμε του influencers που θα μας βοηθήσουν στο σκοπό αυτό. Σχετικά με το influencing που αναφέρεις, είναι ένα ενδιαφέρον σημείο. Από την επαγγελματική μου εμπειρία έχει αποδειχτεί ότι λειτουργούν ως μέρος μια συνολικής digital marketing στρατηγικής, αρκεί βέβαια να έχεις ξεκάθαρους στόχους και σωστή επιλογή ατόμου. Εαν δεν βαριέσαι διάβασε και αυτό το παλαιότερο άρθρο μου με τίτλο "Κράχτες ή πρεσβευτές στα social media" https://www.neamesa.com/kraxtes-presveftes-social-media/
Albert Pierrepoint 15.7.2019 | 10:33
Δες το λίγο, γιατί η σελίδα σου εμφανίζει ιό.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια