Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους
Άνθρωποι

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους

Στη νέα καμπάνια της εταιρίας, πρωταγωνιστούν γυναίκες που ανατρέπουν τα στερεότυπα και διαθέτουν κάθε είδους σωματότυπο

Η Chromat, μια εταιρία μαγιό με έδρα τη Νέα Υόρκη, έχει ήδη ξεχωρίσει στον κόσμο της μόδας λόγω της φιλοσοφίας της, από τα διαφορετικά μοντέλα που επέλεξε για την Εβδομάδα Μόδας μέχρι εκείνα με καμπύλες που χρησιμοποιεί για να δημιουργεί μαγιό για κάθε σωματότυπο. 

 

Στην τελευταία της καμπάνια, η σχεδιάστρια Becca McCharen-Tran αποφάσισε να προκαλέσει ξανά τα στερεότυπα, παρακάμπτοντας αυτή τη φορά την πασαρέλα και εστιάζοντας στο μέρος που όντως οι γυναίκες φορούν το μαγιό τους: την πισίνα. 

 

Η εταιρία κυκλοφόρησε μια σειρά από φωτογραφίες, μέσω των οποίων προτείνει νέους «κανόνες» για την πισίνα, όπως «Οι ραγάδες είναι ευπρόσδεκτες», «Δεκτές όλες οι ικανότητες», «Απαγορεύεται το food-shaming», «Καλοδεχούμενη η τριχοφυΐα», «Σεβασμός στις προτιμητέες αντωνυμίες». 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Απλώς σκεφτόμουν όλα τα μηνύματα που βλέπουμε γύρω μας το καλοκαίρι και πώς μπορεί να γίνει τόσο ευάλωτη περίοδος για πολλούς. Ήθελα να κάνω μια καμπάνια που όντως να τιμά όλους αυτούς του καταπληκτικούς και πρωτοπόρους ανθρώπους στη βιομηχανία της μόδας», εξηγεί η σχεδιάστρια. 

 

Και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν οι «Babe Guard», τις οποίες ενσαρκώνουν τα μοντέλα Denise Bidot, Ericka Hart, Mama Cax, Emme, Geena Rocero, που έχουν συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν με την Chromat, με στόχο να «αλλάξουν τους παραδοσιακούς κανόνες για την πισίνα αυτό το καλοκαίρι, δημιουργώντας κάτι που να έχει πραγματικό αντίκτυπο». 

 

 

 

 

 

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που να μας επιτρέπει να δείξουμε τα καταπληκτικά μαγιό της Chromat με έναν τρόπο που αναδεικνύει ταυτόχρονα τη φιλοσοφία της εταιρίας περί διαφορετικότητας. Κάθε πισίνα έχει μια ταμπέλα με τους κανόνες της, οπότε αποφασίσαμε να τους ξαναγράψουμε ώστε να λένε κάτι πιο ουσιώδες», εξηγεί η Kristy Heilenday, καλλιτεχνική διευθύντρια του διαφημιστικού γραφείου Berlin Cameron. 

 

«Έχουμε τεράστια ευθύνη στο να βγάζουμε προς τα έξω τις εικόνες που θέλουμε να δούμε, αυτές που αντικατοπτρίζουν πραγματικά τους ανθρώπους γύρω μας και δεν περιορίζονται στη στενό ορισμό του πώς πρέπει να δείχνει ένα σώμα στην παραλία. Θέλουμε να αλλάξουμε αυτή τη φύση των διαφημίσεων μαγιό», σχολιάζει η Becca McCharen-Tran. 

 

 

 

 

 

Όπως λέει, από τότε που ήταν έφηβη και αποφάσισε να γίνει σχεδιάστρια, γνώριζε πως θα προσπαθούσε να το κάνει με πολύ διαφορετικό τρόπο. «Πάντα σκεφτόμουν πως αν ασχοληθώ με τη μόδα, θα το κάνω με πολύ πιο ανοιχτό τρόπο», εξηγεί.

 

Αυτό που έκανε πρακτικά είναι να επιλέγει ως μοντέλα άτομα από την κοινότητά της κι όχι επαγγελματίες, να προσπαθεί να περνάει το μήνυμα της διαφορετικότητας και σε επίπεδο φυλής και σε επίπεδο σωματότυπου και, γενικά, να προσλαμβάνει ως συνεργάτες άτομα που φέρουν τη θηλυκότητα σε κάθε τους μορφή (γυναίκες, femme ή nonbinary). 

 

 
Άνθρωποι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη νέα διαφήμιση της Goop, η Γκουίνεθ Πάλτροου κάνει δώρο στον εαυτό της έναν δονητή

Άνθρωποι Στη νέα διαφήμιση της Goop, η Γκουίνεθ Πάλτροου κάνει δώρο στον εαυτό της έναν δονητή

10.12.2019
Πέθανε η τραγουδίστρια των Roxette, Marie Fredriksson

Άνθρωποι Πέθανε η τραγουδίστρια των Roxette, Marie Fredriksson

10.12.2019
Μπέτυ Μπαζιάνα: Προσεχώς καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Άνθρωποι Μπέτυ Μπαζιάνα: Προσεχώς καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

10.12.2019
Beyonce εξοργίζεται με τους αδιάκριτους φαν: Αφήστε τις ωοθήκες μου ήσυχες!

Άνθρωποι Beyonce εξοργίζεται με τους αδιάκριτους φαν: Αφήστε τις ωοθήκες μου ήσυχες!

9.12.2019
Κρατική Όπερα Βιέννης: Για πρώτη φορά στα 150 χρόνια της ιστορίας της ανέβασε όπερα που συνέθεσε γυναίκα

Άνθρωποι Κρατική Όπερα Βιέννης: Για πρώτη φορά στα 150 χρόνια της ιστορίας της ανέβασε όπερα που συνέθεσε γυναίκα

9.12.2019
Η Αντζελίνα Τζολί γνώρισε φαν με τατουάζ το πρόσωπό της - Η αντίδραση της ηθοποιού

Άνθρωποι Η Αντζελίνα Τζολί γνώρισε φαν με τατουάζ το πρόσωπό της - Η αντίδραση της ηθοποιού

9.12.2019
Νεαρή πρόσφυγας από το Αφγανιστάν παρουσίασε την κολεξιόν μόδας που σχεδίασε

Άνθρωποι Νεαρή πρόσφυγας από το Αφγανιστάν παρουσίασε την κολεξιόν μόδας που σχεδίασε

9.12.2019
Forbes: Η Τέιλορ Σουίφτ στην κορυφή της λίστας με τους πιο καλοπληρωμένους καλλιτέχνες

Άνθρωποι Forbes: Η Τέιλορ Σουίφτ στην κορυφή της λίστας με τους πιο καλοπληρωμένους καλλιτέχνες

9.12.2019
Miss Universe: Από τη Νότια Αφρική η νικήτρια - Υπέρ της φυσικής ομορφιάς και κατά των στερεοτύπων

Άνθρωποι Miss Universe: Από τη Νότια Αφρική η νικήτρια - Υπέρ της φυσικής ομορφιάς και κατά των στερεοτύπων

9.12.2019
Τα παιδικά Χριστούγεννα της Τέιλορ Σουίφτ: Το υπέροχο, vintage βίντεο κλιπ για το νέο της τραγούδι

Άνθρωποι Τα παιδικά Χριστούγεννα της Τέιλορ Σουίφτ: Το υπέροχο, vintage βίντεο κλιπ για το νέο της τραγούδι

8.12.2019
1 Σχόλια
TheJuggernaut 17.7.2018 | 11:48
Καταπληκτική δουλειά! Μπράβο τους! Όχι μόνο για τη φιλοσοφία και το νόημα της καμπάνιας, αλλά κι επειδή το κάνουν χωρίς να προωθούν τη λύπηση, αλλά αναδεικνύοντας την ομορφιά στους ανθρώπους! Μπράβο!!!