Επιβεβαιώνει ότι κυριολεκτικά δεν ήξερε ούτε μια λέξη στα αγγλικά («εκτός από το fuck») και γύρισε την πρώτη του ταινία (το "Mambo Kings") «φωνητικά» και με χρήση διερμηνέα χωρίς να κατανοεί ακριβώς τους διαλόγους του.
Άνθρωποι

Αντόνιο Μπαντέρας: «Η Μέλανι Γκρίφιθ με αποκαλούσε "μαυρούκο" στις τρυφερές μας στιγμές»

Ο Ισπανός σταρ που τα κατάφερε μια χαρά και στο Χόλιγουντ χωρίς να γνωρίζει ούτε μια λέξη αγγλικά όταν πρωτοπήγε εκεί, μιλά με χιούμορ και ειλικρίνεια για την Μέλανι Γκρίγιθ και για τα πρώτα του επεισοδιακά βήματα στο σινεμά στις «αμφιλεγόμενες» ταινίες του Αλμοντοβάρ.

Στη συνέντευξή του στο New York με αφορμή τον πρωταγωνιστικό (και βραβευμένο στο πρόσφατο φεστιβάλ των Καννών) ρόλο του στην ταινία του Αλμοντοβάρ «Πόνος και δόξα», ο Αντόνιο Μπαντέρας μιλά για τις συνεργασίες του με τον Ισπανό σκηνοθέτη εδώ και σαράντα χρόνια, για τη σχέση του με την Μέλανι Γκρίφιθ η οποία τον αποκαλούσε «μαυρούκο» και για τις πρώτες του εμφανίσεις στο σινεμά όταν μέρος του ισπανικού κοινού τον αποκαλούσε «αδερφή».

 

Θα πρέπει να υπενθυμιστεί ίσως ότι όταν ξεκίνησε ο δεσμός της «παλιάς καραβάνας» Μέλανι Γκρίφιθ με τον «φρέσκο» και άπειρο στο Χόλιγουντ Αντόνιο Μπαντέρας, πολλοί τον έβλεπαν ως "boy toy" μιας ώριμης γυναίκας παρότι έχουν μόνο τρία χρόνια διαφορά (αυτός είναι 59 και εκείνη 62). Για τα δεδομένα του Χόλιγουντ πάντως, ο γάμος τους κράτησε «αιώνια» (από το 1996 ως το 2015) και έληξε με τους πιο φιλικούς όρους.

 

«Ήμασταν στο κόκκινο χαλί όταν είδα αυτή την ξανθιά και ενώ την είχα δει σε ταινίες, δεν θυμόμουν το όνομά της με τίποτα. Ρώτησα λοιπόν τον Πέντρο, "ποια είναι αυτή; πώς την λένε;". Ο Πέντρο με κοιτάει με ύφος απορίας και μου λέει 'Μα η Μέλανι Γκρίφιθ!'. Έξι χρόνια αργότερα, την είχα παντρευτεί».

 

Μιλώντας στο New York με αφορμή την ταινία «Πόνος και δόξα», την πιο πρόσφατη συνεργασία με τον Πέντρο Αλμοντοβάρ, τον σκηνοθέτη που τον ανέδειξε πριν κλείσει καν τα 20 του χρόνια, ο Μπαντέρας μίλησε και για τη σχέση του με την Γκρίφιθ, η οποία, όπως εξομολογείται ο ίδιος για πρώτη φορά, τον αποκαλούσε στις τρυφερές τους στιγμές «μαυρούκο» (negrito). Ο ίδιος την αποκαλούσε "rubia", δηλαδή ξανθιά στα ισπανικά.

 

«Ήμασταν στο κόκκινο χαλί όταν είδα αυτή την ξαθιά και ενώ την είχα δει σε ταινίες, δεν θυμόμουν το όνομά της με τίποτα. Έξι χρόνια αργότερα, την είχα παντρευτεί»: Ο γάμος τους κράτησε 20 χρόνια, αιωνιότητα για τα μέτρα του Χόλιγουντ.

 

Λέει επίσης ότι την ερωτεύτηκε χωρίς να ξέρει ακριβώς ποια είναι, την πρώτη φορά που βρέθηκε στην απονομή των Όσκαρ με την ταινία του Αλμοντοβάρ, «Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης»: «Ήμασταν στο κόκκινο χαλί όταν είδα αυτή την ξανθιά και ενώ την είχα δει σε ταινίες, δεν θυμόμουν το όνομά της με τίποτα. Ρώτησα λοιπόν τον Πέντρο, "ποια είναι αυτή; πώς την λένε;". Ο Πέντρο με κοιτάει με ύφος απορίας και μου λέει 'Μα η Μέλανι Γκρίφιθ!'. Έξι χρόνια αργότερα, την είχα παντρευτεί».

 

Όσο για τη ανέλπιστη μετάβασή του στο Χόλιγουντ, επιβεβαιώνει ότι κυριολεκτικά δεν ήξερε ούτε μια λέξη στα αγγλικά («εκτός από το fuck») και γύρισε την πρώτη του ταινία (το "Mambo Kings") «φωνητικά» και με χρήση διερμηνέα χωρίς να κατανοεί ακριβώς τους διαλόγους του.

 

Θυμάται επίσης τα πρώτα του βήματα στο σινεμά στις ταινίες του Πέντρο Αλμοντοβάρ «Λαβύρινθος του πάθους» (όπου δεν είχε κλείσει καν τα είκοσι), «Ματαντόρ» και «Ο νόμος του πόθου», ταινίες που είχαν συναντήσει έντονες αντιδράσεις στην Ισπανία, που ακόμα προσπαθούσε να απαλλαγεί από το συντηρητικό πέπλο του φρανκισμού.

 

«Με έκραζαν στο δρόμο – 'αδελφή' και τέτοια. Δεν με ένοιαζε καθόλου όμως. Ένιωθα σα να είμαι ροκ σταρ»: Με τον Πέντρο Αλμοντοβάρ στο γύρισμα της ταινίας «Ο νόμος του πόθου» (1987).

 

«Μετά το 'Νόμο του πόθου' με έκραζαν στο δρόμο – 'αδελφή' και τέτοια. Δεν με ένοιαζε καθόλου όμως. Ένιωθα σα να είμαι ροκ σταρ, σα να είμαι στους Rolling Stones. Ένιωθα πιο έντονα την υποστήριξη παρά την απόρριψη. Έτσι είναι όταν κάνεις κάτι πρωτοποριακό και δημιουργείς χώρο για καινούρια πράγματα. Νιώθαμε ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο αλλά ήμασταν πεπεισμένοι ότι θα νικήσουμε...».

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Άνθρωποι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καπουτζίδης: Η Ελλάδα δεν μου δίνει το δικαίωμα να αποκτήσω παιδί - Αν χρειαστεί θα φύγω

Άνθρωποι Καπουτζίδης: Η Ελλάδα δεν μου δίνει το δικαίωμα να αποκτήσω παιδί - Αν χρειαστεί θα φύγω

20.10.2020
Ο Τζεφ Μπρίτζες διαγνώστηκε με λέμφωμα: «Όπως θα έλεγε ο Dude, ΣΚ***» - Η ανάρτηση στο Facebook

Άνθρωποι Ο Τζεφ Μπρίτζες διαγνώστηκε με λέμφωμα: «Όπως θα έλεγε ο Dude, ΣΚ***» - Η ανάρτηση στο Facebook

20.10.2020
Ο Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ έσωσε τσιουάουα- Κινδύνευε με ευθανασία, λόγω πλαστού διαβατηρίου

Άνθρωποι Ο Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ έσωσε τσιουάουα- Κινδύνευε με ευθανασία, λόγω πλαστού διαβατηρίου

19.10.2020
Ο Βουδιστής μοναχός και make-up artist που παλεύει για τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα στην Ιαπωνία

Άνθρωποι Ο Βουδιστής μοναχός και make-up artist που παλεύει για τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα στην Ιαπωνία

19.10.2020
Influencer πέθανε από κορωνοϊό στα 33 του - Επέμενε πως «η COVID-19 δεν είναι αληθινή»

Άνθρωποι Influencer πέθανε από κορωνοϊό στα 33 του - Επέμενε πως «η COVID-19 δεν είναι αληθινή»

18.10.2020
Ο Μάθιου Μακόναχι αποκάλυψε πως ο πατέρας του πέθανε πάνω στο σεξ

Άνθρωποι Ο Μάθιου Μακόναχι αποκάλυψε πως ο πατέρας του πέθανε πάνω στο σεξ

18.10.2020
«Τις πιστεύω»: Η Λίντα Εβαντζελίστα στηρίζει τις γυναίκες που κατηγορούν για βιασμό τον πρώην σύζυγό της

Άνθρωποι «Τις πιστεύω»: Η Λίντα Εβαντζελίστα στηρίζει τις γυναίκες που κατηγορούν για βιασμό τον πρώην σύζυγό της

17.10.2020
Γκάρεθ Τόμας: «Δεν πρέπει ποτέ να ρωτάς κάποιον αυτή την ερώτηση για τον HIV»

Άνθρωποι Γκάρεθ Τόμας: «Δεν πρέπει ποτέ να ρωτάς κάποιον αυτή την ερώτηση για τον HIV»

16.10.2020
Η Πάρις Χιλτον θέλει το ψεύτικο CD «Paris» του Banksy που την διακωμωδούσε

Άνθρωποι Η Πάρις Χιλτον θέλει το ψεύτικο CD «Paris» του Banksy που την διακωμωδούσε

16.10.2020
Σε δημοπρασία συλλογή έργων τέχνης του Μάικλ Τζάκσον - Το δώρο της Ελίζαμπεθ Τέιλορ

Άνθρωποι Σε δημοπρασία συλλογή έργων τέχνης του Μάικλ Τζάκσον - Το δώρο της Ελίζαμπεθ Τέιλορ

16.10.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια