Πάγκαλος: Γιατί να μη μας κυβερνά ο αξιοπρεπής Μητσοτάκης αντί του γελοιωδέστατου Τσίπρα;
Πολιτική

Πάγκαλος: Γιατί να μη μας κυβερνά ο αξιοπρεπής Μητσοτάκης αντί του γελοιωδέστατου Τσίπρα;

«Ο Ερντογάν προκαλεί γιατί έχει απέναντί του τον Τσιπράκο»

«Αφού αυτοί που μας κυβερνούν είναι ίδιοι με τους προηγούμενους γιατί να μην έχουμε μια αξιοπρεπή δεξιά κυβέρνηση; Έναν Μητσοτάκη ρε παιδί μου. Είναι ανάγκη να έχουμε έναν Τσίπρα που πηγαίνει γελοιοδέστατος, νούμερο μεταξύ των Εθνών και βγάζει λόγο στην πλατεία της Αβάνας;» είπε νωρίτερα ο Θεόδωρος Πάγκαλος μιλώντας στον Σκάι.

 

Είπε επίσης ότι ο Ερντογάν προκαλεί γιατί έχει απέναντι του τον «Τσιπράκο» ενώ τόνισε ότι η Ελλάδα δεν πρέπει να περιμένει καμία έξωθεν βοήθεια «για να σωθεί».

 


 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέτσας: Ο Μητσοτάκης θα τοποθετηθεί στα τέλη της εβδομάδας για το τι μέλλει γενέσθαι μετά τις 7/12

Πολιτική Πέτσας: Ο Μητσοτάκης θα τοποθετηθεί στα τέλη της εβδομάδας για το τι μέλλει γενέσθαι μετά τις 7/12

30.11.2020
Μητσοτάκης για άρση lockdown: Ακολουθούν δύσκολες μέρες - Δεν πρέπει να μιλάμε με ημερομηνίες αλλά με δεδομένα

Πολιτική Μητσοτάκης για άρση lockdown: Ακολουθούν δύσκολες μέρες - Δεν πρέπει να μιλάμε με ημερομηνίες αλλά με δεδομένα

30.11.2020
Συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο: Η πορεία των μέτρων και τα υπόλοιπα θέματα προς συζήτηση

Πολιτική Συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο: Η πορεία των μέτρων και τα υπόλοιπα θέματα προς συζήτηση

30.11.2020
Επίθεση Άγκυρας στην Ελλάδα για σύνθημα κατά του μουφτή Ξάνθης και Navtex

Πολιτική Επίθεση Άγκυρας στην Ελλάδα για σύνθημα κατά του μουφτή Ξάνθης και Navtex

29.11.2020
Κικίλιας: «Μέχρι το καλοκαίρι θα χτίσουμε την ανοσία στον πληθυσμό»

Πολιτική Κικίλιας: «Μέχρι το καλοκαίρι θα χτίσουμε την ανοσία στον πληθυσμό»

29.11.2020
Στον Ευαγγελισμό ο Γιάννης Πλακιωτάκης που νοσεί από κορωνοϊό - Η ανάρτηση στο Twitter

Πολιτική Στον Ευαγγελισμό ο Γιάννης Πλακιωτάκης που νοσεί από κορωνοϊό - Η ανάρτηση στο Twitter

28.11.2020
Μητσοτάκης: Χριστούγεννα θα κάνουμε το πολύ με μία οικογένεια ακόμα

Πολιτική Μητσοτάκης: Χριστούγεννα θα κάνουμε το πολύ με μία οικογένεια ακόμα

28.11.2020
Δένδιας στο Politico: Η Γερμανία δεν ανταποκρίθηκε στον ηγετικό της ρόλο για επιβολή εμπάργκο όπλων στην Τουρκία

Πολιτική Δένδιας στο Politico: Η Γερμανία δεν ανταποκρίθηκε στον ηγετικό της ρόλο για επιβολή εμπάργκο όπλων στην Τουρκία

28.11.2020
Μητσοτάκης: Είναι απαραίτητο να κάνουμε όλοι το εμβόλιο- Στηριζόμαστε στην κοινή λογική των πολιτών

Πολιτική Μητσοτάκης: Είναι απαραίτητο να κάνουμε όλοι το εμβόλιο- Στηριζόμαστε στην κοινή λογική των πολιτών

28.11.2020
Μητσοτάκης: Mισός φόρος εισοδήματος για όσους Έλληνες επιστρέψουν στην Ελλάδα - Για 7 χρόνια

Πολιτική Μητσοτάκης: Mισός φόρος εισοδήματος για όσους Έλληνες επιστρέψουν στην Ελλάδα - Για 7 χρόνια

27.11.2020
16 Σχόλια
Ο Μέσος Έλληνας 8.12.2016 | 13:47
Πάλι θα προκαλέσει ποικίλες συζητήσεις και εντάσεις, όπως και στο παρελθόν ('μαζί τα φάγαμε'). Στην ουσία είχε και έχει δίκιο αλλά προϋποθέτει ώριμο και νηφάλιο ακροατήριο για να βρουν έδαφος οι "αιρετικές" απόψεις του. (υστερόγραφο: περιμένω πολλές αρνητικές ψήφους)
Ο Μέσος Έλληνας 8.12.2016 | 14:35
Οι αρνητικές ψήφοι αναμενόμενοι, αλίμονο. Α, με την ευκαιρία ας μου πει κάποιος τι προγραμματικά παραγωγικό έκανε ο Αλέξης μας καθ'όλη της περιόδου από την εκλογή του στο δεκαπενταμελές και μέχρι σήμερα. Ποιο άδειο βιογραφικό πρωθυπουργού δεν θα έχει ματαγίνει.
φουσκα 8.12.2016 | 15:05
Συμφωνω απόλυτα. Σε αυτό που εννοεί για το "μαζί τα φαγαμε" έχει απόλυτο δίκιο. Απλα κάνοντας μία τέτοια δήλωση, ουσιαστικά μεταφέρει την ευθύνη της κρίσης στον απλό πολίτη, ο οποίος όσα κ να εφαγε, δε γνώριζε τι συνέπειες είχαν οι πράξεις του (μιλάω για τον απλό πολίτη που φορτώθηκε δάνεια που δε μπορεί να αντιμετωπίσει τώρα, κ όχι το ζώον που έπαιρνε τη σύνταξη του γονιού του που είχε πεθάνει χρόνια πριν). Κ αυτός όσο ήταν κυβέρνηση μαζί με τους άλλους έπρεπε να είχαν προνοήσει και για να αντιμετωπίσουν την κατασπατάληση, και τη διαφθορά. Αλλά έτσι θα έχαναν ψήφους βλέπεις.

Όσον αφορά τον Ερντογαν, τον παίρνει τώρα κ τα κάνει. Και όχι μόνο λόγω Τσιπρα, αλλά κ λογω Τραμπ στην Αμερικη. Θεωρώ σίγουρα καλύτερο το Μητσοτακη να αντιμετωπίσει την κατασταση που έχει δημιουργηθεί, αποτι ο Τσιπρας. Επίσης θεωρώ ένα τεράστιο βήμα μπροστά το ότι ένας πασοκος βγαινει κ στηρίζει νεοδημοκρατη. Πριν από λίγα χρόνια αυτό ήταν αδιανόητο. Παρόλο που γίνεται λόγω της αθλιότητας που υπάρχει στο πολιτικό σκηνικό της χώρας.
avatar
Anestis 8.12.2016 | 23:04
Απαντάω εδώ γιατί κάτω δε μου βγάζει απάντηση. Ποιες είναι οι άπειρες ενδείξεις ότι είναι ανίκανος να αντιμετωπίσει αυτό το θέμα; Τι θα περίμενες να κάνει το οποίο δεν έχει κάνει; Δε λές κάτι συγκεκριμένο.
Έκανε διπλωματικές κινήσεις ώστε Κομισιόν και Σταινμαγιερ να κάνουν δηλώσεις υπέρ Λωζάνης και Ελλάδας (θυμίζω ότι κανά μήνα πριν οι Γερμανοί αρχικά δεν είχαν τοποθετηθεί ξεκάθαρα επί του θέματος, έπρεπε να τους τα βγάλουμε με το τσιγγέλι).
avatar
Anestis 8.12.2016 | 16:27
Ναι, δηλαδή πέρυσι που έριξε το ρωσσικό μαχητικό το έκανε γιατί είχε απέναντι του τον..Πουτινάκο. Τον Τσίπρα αξίζει κανείς να τον κράξει για πάρα πολλούς λόγους, ΟΧΙ ΟΜΩΣ για τα ελληνοτουρκικά. Ο επεκτατισμός και ο τραμπουκισμός της Τουρκίας είναι ανεξάρτητος από το ποιος είναι κυβέρνηση στην Ελλάδα. Αλλά ειλικρινά το έχω απορία: Όσοι κατηγορούν την κυβέρνηση για τη στάση της στα ελληνοτουρκικά, τι ακριβώς θα ήθελαν; Περισσότερη υποχωρητικότητα; Περισσότερη επιθετικότητα; Μήπως να πτωχεύσει όχι το 40 όπως τώρα αλλά το 80% του πληθυσμού ώστε να εξοικονομήσουμε χρήματα προκειμένου να αποκτήσουμε την υπεροπλία;
Και κάτι άλλο. Από ό,τι θυμάμαι, στο παρελθόν τα ελληνοτουρκικά δεν χρησιμοιούνταν για λόγους αντιπολίτευσης από τα κόμματα.Με την κατάπτωση του πολιτικού λόγου όμως τα τελευταία χρόνια, ήταν θέμα χρόνου μέχρι να αρχίσουν σιγά σιγά να το κάνουν κι αυτό. Εν προκειμένω, ο Πάγκαλος πέταξε άλλη μία άκυρη γελοιότητα απλά και μόνο για να την πει στον Τσίπρα.
φουσκα 8.12.2016 | 18:53
Μονο που δεν τον κραζουμε για τα ελληνοτουρκικα, απλα λεμε το προφανες: οτι ειναι ανικανος για τη διαχειριση τους.
Το να κραζει καποιος τον Τσιπρα για τα ελληνοτουρκικα ειναι εξισου ηλιθιο με το να τον κραζει για το προσφυγικο κλπ κλπ. Αλλα εχουμε απειρες ενδειξεις οτι υστερει στη διπλωματια, και ειναι αυτο που (τουλαχιστον εγω) θα ηθελα παραπανω απο την κυβερνηση, απεναντι στις τουρκικες προκλησεις. Κενες και επιφανειακες δηλωσεις που το μονο που δειχνουν ειναι οτι δεν ξερουν που τους πανε τα 4 σιγουρα μονο χειροτερα θα τα κανουν τα πραγματα.
Και για αυτο κατηγορω τον Τσιπρα. Ο οποιος απο τη στιγμη του πραξικοπηματος, θα επρεπε να προετοιμαζοταν για το ενδεχομενο τετοιας πολιτικης απο τον Ερντογαν. Απο τη στιγμη που ΔΕΝ το εκανε, ειναι ανικανος.
D O P 8.12.2016 | 18:56
Αντμιν γιατι εκοψες το σχολιο μου ρε δεν ηταν προσβλητικο



[Από τον moderator: Το σχόλιό σας ήταν μηνύσιμο. Εκτός των άλλων, υπό την ανωνυμία σας, κατηγορούσατε ονομαστικά κάποιον «ότι έκλεβε το δημόσιο». Δεν θα μπορούσε να αναρτηθεί.]
D O P 8.12.2016 | 14:22
"Ο Ερντογαν προκαλει γιατι εχει απεναντι του τον Τσιπρακο".

QUIZ: Στα Ιμια ποιον ειχαν απεναντι οι Τουρκοι;
Ashton Heston III 9.12.2016 | 01:21
Πρόσεξτε μόνο παιδιά, μην και συμβεί τίποτα χειρότερο από τα Ίμια, επί Τσιπράκου.
D O P 9.12.2016 | 13:24
Πιθανόν. Και οι δύο επικίνδυνοι είναι.
avatar
ava lanche 8.12.2016 | 14:53
Σωστά, ο Ερντογάν που διαμορφώνει (για δικούς του λόγους) την πολιτική του απέναντι σε όλους - ακόμη και τους Γερμανούς - με απειλές, αποθρασύνθηκε απέναντί μας γιατί ο Αλέξης δεν είναι αρκετά Κυριάκος...
Μας λείψατε. Κι εσείς και ο Νότης
avatar
Ανώνυμος/η 9.12.2016 | 00:27
"Πες ότι την σημαία την πήρε ο αέρας".
Μικροπολιτική κάκιστου είδους και μάλιστα επικίνδυνη. Ποτέ μέχρι τώρα δεν χρεισιμοποιήθηκαν τα Ελληνοτουρκικά για αντιπολίτευση.
Ashton Heston III 9.12.2016 | 01:57
Ποτέ, ποτέ.
VASILY ZAITSEV 10.12.2016 | 14:02
Ναι , όντως ποτέ ... ούτε το '87 με το "δεύτερο Σισμικ" που τελικά δεν τόλμησαν να βγάλουν (κάποιος αντιπολιτευόμενος έλεγε ότι "δεν έτρεχε και τίποτα" - ο ίδιος τότε αντιπολιτευόμενος , λίγο μετά ως πρωθυπουργός είπε το "σε δέκα χρόνια, κανείς δε θα θυμάται το θέμα των Σκοπίων" )
Ashton Heston III 11.12.2016 | 20:05
Δηλαδή το να λέει κανείς πως δεν πρέπει η χώρα να εξοπλίζεται και ας το διακινδυνεύσουμε με τους Τούρκους, πως η θάλασσα δεν έχει σύνορα, και άλλα τέτοια, δεν είναι κατά την γνώμη σου επικίνδυνη πολιτικοποίηση των Ελληνοτουρκικών.

Αντιφάσκεις Βασιλάκη (στο ίδιο σου το σχόλιο). Εκτός και εάν είναι ειρωνικό (προς τον άνθρωπο_αγράμματο).
Ashton Heston III 9.12.2016 | 01:24
"Στην πλατεία της Αλάνας" είπε, όχι της Αβάνας. Κατά το "Σκάνδαλο Κοσκατά" που είχε πει ο Μητσοτάκης.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια