Jason Αντιγόνη Dane: Ο Τσίπρας δεν δίστασε να συγκρουστεί με το κατεστημένο
Πολιτική

Jason Αντιγόνη Dane: Ο Τσίπρας δεν δίστασε να συγκρουστεί με το κατεστημένο

Μία σέλφι με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram το Jason Αντιγόνη Dane

Μία σέλφι μαζί με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ανέβασε, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, το Jason-Αντιγόνη Dane, από την παρουσίαση του ψηφοδελτίου της Ρένας Δούρου για την περιφέρεια Αττικής.

 

«Αλέξης Τσίπρας, ο πρωθυπουργός που δεν δίστασε να συγκρουστεί με το κατεστημένο και τα στερεότυπα. Από την παρουσίαση του ψηφοδελτίου μας («Δύναμη Ζωής»-Ρένα Δούρου) στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας», έγραψε στη λεζάντα το Jason Αντιγόνη Dane: 

 

 

Έχοντας στο βιογραφικό του διευθυντική θέση σε εκπαιδευτικό οργανισμό, το Jason Αντιγόνη Dane (Δούσης Ιάσων) είναι ανάμεσα στους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους της «Δύναμης Ζωής» στον κεντρικό τομέα Αθηνών.

 

Στη χθεσινή εκδήλωση, ο πρωθυπουργός εξέφρασε την πλήρη στήριξη του στη Ρένα Δούρου για την περιφέρεια Αττικής, κατά την παρουσίαση του συνδυασμού της.

 

«Η Ρένα Δούρου θα είναι ξανά Περιφερειάρχης Αττικής» είπε ο Αλέξης Τσίπρας προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Ρένα, η διαρκής στοχοποίηση δεν είναι κατηγορία είναι τίτλος τιμής για σένα».

 

«Η μάχη της Αττικής, είναι η μάχη της Δημοκρατίας για τον τόπο, είναι η μάχη της προόδου και της ευημερίας του λαού μας», ανέφερε από την πλευρά της η Ρένα Δούρου.

 

«Τηρήσαμε το συμβόλαιό μας με τους πολίτες. Και πλέον μπορούμε να σχεδιάσουμε όλοι μαζί τα επόμενα βήματα, μπροστά στις προκλήσεις που έρχονται», ανέφερε η Ρένα Δούρου και πρόσθεσε «είμαστε περήφανοι που η συνέπεια και η προσήλωσή μας στις κοινωνικές ανάγκες γέννησε τη συμπόρευση με αυτούς που το σάπιο καθεστώς της παλιάς Ελλάδας δεν τους χωράει πια. Πολλοί από αυτούς είναι σήμερα μαζί μας. Είναι δίπλα μας. Σε μια συμφωνία αρχών και αξιών».

 

 

Πολιτική

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σάμπυ Μιωνής: Δεν γνώριζε μόνο ο Παππάς για το παραδικαστικό, γνώριζαν κι άλλοι

Πολιτική Σάμπυ Μιωνής: Δεν γνώριζε μόνο ο Παππάς για το παραδικαστικό, γνώριζαν κι άλλοι

6.7.2020
ΣΥΡΙΖΑ: Πρώην υπουργοί της ΝΔ πρωταγωνιστές του παρακράτους - Θα τους θέσει εκτός ο Μητσοτάκης;

Πολιτική ΣΥΡΙΖΑ: Πρώην υπουργοί της ΝΔ πρωταγωνιστές του παρακράτους - Θα τους θέσει εκτός ο Μητσοτάκης;

5.7.2020
Νέα Δημοκρατία για Καλογρίτσα-Βαξεβάνη: Πήγαν τα 3 εκατ. ευρώ στο Documento; «Παρακράτος των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ»

Πολιτική Νέα Δημοκρατία για Καλογρίτσα-Βαξεβάνη: Πήγαν τα 3 εκατ. ευρώ στο Documento; «Παρακράτος των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ»

5.7.2020
Μητσοτάκης στους FT: Η Ελλάδα δεν θα δεχθεί όρους μνημονίου για το Ταμείο Ανάκαμψης

Πολιτική Μητσοτάκης στους FT: Η Ελλάδα δεν θα δεχθεί όρους μνημονίου για το Ταμείο Ανάκαμψης

5.7.2020
Δημοσκόπηση Marc: Στις 21,5 μονάδες η διαφορά ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ

Πολιτική Δημοσκόπηση Marc: Στις 21,5 μονάδες η διαφορά ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ

4.7.2020
Κόντρα ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ για τις αποκαλύψεις Καλογρίτσα: «Πρακτικές μαφίας με πρωταγωνιστή τον Νίκο Παππά»

Πολιτική Κόντρα ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ για τις αποκαλύψεις Καλογρίτσα: «Πρακτικές μαφίας με πρωταγωνιστή τον Νίκο Παππά»

4.7.2020
ΣΥΡΙΖΑ για Καλογρίτσα: Προσπαθεί να μετατρέψει μία αστική του διαφορά σε πολιτικό θέμα

Πολιτική ΣΥΡΙΖΑ για Καλογρίτσα: Προσπαθεί να μετατρέψει μία αστική του διαφορά σε πολιτικό θέμα

4.7.2020
Κεραμέως: Υπό επεξεργασία πρόταση για τη διδασκαλία των ειδικών μαθημάτων των Πανελλαδικών

Πολιτική Κεραμέως: Υπό επεξεργασία πρόταση για τη διδασκαλία των ειδικών μαθημάτων των Πανελλαδικών

3.7.2020
Σακελλαροπούλου: Η πανδημία δοκιμάζει τα αντανακλαστικά της Ευρώπης- Συνάντηση με Μ. Σχοινά

Πολιτική Σακελλαροπούλου: Η πανδημία δοκιμάζει τα αντανακλαστικά της Ευρώπης- Συνάντηση με Μ. Σχοινά

3.7.2020
Μητσοτάκης: Nέα μέτρα 3,5 δισ. ευρώ - Ποιοι δεν θα πληρώσουν προκαταβολή φόρου

Πολιτική Μητσοτάκης: Nέα μέτρα 3,5 δισ. ευρώ - Ποιοι δεν θα πληρώσουν προκαταβολή φόρου

3.7.2020
24 Σχόλια
avatar
Ramon Ramone 14.4.2019 | 00:28
Ναι, ναι. Σαν τα συγκρουόμενα στο λούνα παρκ. Τι ωραία που περνάμε. Να ξανάρθουμε...
avatar
MisspentYouth 14.4.2019 | 00:30
Δεν φτάνουν όλες οι υπόλοιπες κουλαμάρες που έχει πετάξει ο συγκεκριμένος κατά καιρούς σε συνεντεύξεις του, τώρα που βάζει και υποψηφιότητα έχουμε να ακούσουμε και άλλες πολλές...Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι. Ψιτ, πιτσιρίκο... I got news for you..Ο τσίπρας ΕΙΝΑΙ το κατεστημένο.
Anonymous Guest 14.4.2019 | 20:02
Κάθε Πρωθυπουργός είναι, εκ των πραγμάτων. Δεν γίνεται να μπεις καλοκάγαθος στην θέση αυτή και να μην μπλεχτείς σε τέτοια.

Επειδή όμως η φράση προέρχεται απ το Τζεϊσον, μάλλον εννοεί πως κόντρα σε πολλά άλλα κόμματα και πολίτες ο Σύριζα υποστήριζε πάντα την διαφορετικότητα, γενικά όλες αυτές τις ομάδες με τις οποίες σχετίζεται εκείνος. Συν κάτι Σύμφωνα Συμβίωσης κτλπ και άλλα κοινωνικά νομοσχέδια που έδωσε (δεν λέω, καλά έκανε) και ορίστε η στήριξη από τέτοια άτομα.

Το ότι κουρεύτηκε και έβγαλε τα φουστάνια πάντως μόνο τυχαίο δεν είναι. Το έχει πιάσει το νόημα. Το είχε δικαιολογήσει νομίζω λέγοντας πως υπάρχουν φάσεις που νιώθει πιο πολύ να ντύνεται έτσι και άλλες έτσι. Ε, τώρα έτυχε να νιώθει πιο πολύ την ανδρική του πλευρά. Μερικούς μήνες απ τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές.
avatar
MisspentYouth 14.4.2019 | 22:53
Δηλαδη ο τσίπρας ήταν αθώος και καλοκάγαθος πριν γίνει πρωθυπουργός και μετά η πίεση της εξουσίας τον έκανε μέρος του κατεστημένου? Ξέροντας όσα ξέρει όλη η Ελλάδα για τις καταβολές του, θα διαφωνήσω. Εκ γενετής ήταν στο κατεστημένο, άλλο αν το έπαιζε επαναστάτης αριστερός γιατί ήταν στην μόδα και έβγαζε γκόμενες με το προφίλ του αντάρτη. Για τον ίδιο λόγο που, αν και δηλωμένος άθεος, δεν χάνει ευκαιρία σε θρησκευτικές εορτές να γυρνάει τις εκκλησίες για να μαζεύει ψήφους από τους αφελείς. Τώρα το Πάσχα, σε κάποια εκκλησία θα τον δούμε με την λαμπάδα στο χέρι, όπως κάθε χρόνο, τον άθεο κατά τα άλλα. Έτσι και ο Jason - όχι αρνούμαι να τον αποκαλέσω "το"- βλέπει κατάπου φυσάει ο άνεμος και ντύνεται, φέρεται, πράττει αναλόγως. Αφού είναι ανεπάγγελτος, κάτι πρέπει να βρει να κάνει το παιδί.Και πρέπει να έχει την κατάλληλη αμφίεση, αν και στο τσίρκο που πάει να τρυπώσει, η προηγούμενη αμφίεσή του θα ήταν πιο ταιριαστή.
Anonymous Guest 15.4.2019 | 04:32
@ MisspentYouth

Παρανόησες. Λάθος διατύπωση μου μάλλον. Το "καλοκαγαθος" ήταν γενικό. Επρεπε να πω "ακόμα και εαν ενας τετοιος γινόταν Πρωθυπουργός κτλπ...".

Μπα στην αρχή δεν το έπαιζε. Ξεκίνησαν άλλωστε όλοι απο πιο ακραία, ΚΝΕ. Στην πορεία όμως άλλαξαν, ειδικά απ όταν είδαν πως είναι να κυβερνάς κράτος και πόσο δύσκολα ή ουτοπικά ήταν τα παλιά τους ιδεώδη. Τα περι θρησκείας, ναι, ψηφοθηρικα. Και ναι θα τον δούμε σε εκκλησία. Δεν με πειραζει ουτε στο ελαχιστο ομως και ας δηλώνει αθεος αριστερός. Ως Πρωθυπουργός της Ελλάδας κάνει και πραγματα που επιτασσει η θεσμική ιδιότητα του. Φαντασου τι ντόρος θα γινόταν αν Έλληνας ΠΘ δεν πηγαινε και δεν ευχοταν πχ Καλό Πάσχα. Θα ετρωγε πιο πολυ κραξιμο απο τώρα. Ασε που ξερω κ αριστερους και αθεους που μια χαρά τυπικά εστω συμμετεχουν στο Πασχα διότι στην Ελλάδα τα θρησκευτικά ήθη είναι ταυτοχρονα και λαϊκές ελληνικές παραδόσεις.

Ο Jason το ξέρει πως παιζεται το παιχνιδι, το ειπαμε αυτο. Διολου τυχαια η αλλαγη του. Δεν θεωρω ομως το κανει για πλουτο (συμβουλος θαναι) ή ανεπαγγελτος. Εύπορος ειναι με μεγαλη οικογενειακη επιχειρηση.
avatar
Muhammad 14.4.2019 | 00:31
Η πραγματικη συγκρουση με το κατεστημενο θα ηταν ενα καυτο φιλι μεταξυ τους. Ολα τα αλλα ειναι ανευ σημασιας.
Extraordinary 14.4.2019 | 00:45
Η "διευθυντική θέση σε εκπαιδευτικό οργανισμό" που επικαλείται, αφορά απασχόληση στην οικογενειακή επιχείρηση (φροντιστηρίου ξένων γλωσσών) προ πολλών ετών.
Anonymous Guest 14.4.2019 | 20:15
Ισχύει αλλά σχεδόν δεν είναι καν άξιο αναφοράς πια καθώς είναι πλέον γνωστό ενώ δεν αποτελεί και έκπληξη. Στην Διευθυνση συνήθως, ακόμα και μεγάλων επιχειρήσεων σαν και αυτή, μπαίνουν άτομα μέσω οικογένειας ή μέσω καλού γνωστού. Το συγκεκριμένο άτομο είναι γενικά από εύπορη οικογένεια, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει όπου θέλει και αν δεν πάει καλά απλώς επιστρέφει πίσω στην οικογενειακή επιχείρηση. Και στου Κώστα Μπακογιάννη το βιογραφικό πέρα από κάτι ιδιωτικές εταιρίες γράφει και συνεργάτης δημοσίων υπηρεσιών με πιο εμβληματική το Υπουργείο Εξωτερικών για 2 χρόνια κιόλας. Θαυμαστή πορεία θα πει ένας ξένος. Αλλά κοιτώντας τις χρονολογίες ένας Έλληνας θα πει "Ω κοίτα να δεις, ακριβώς εκείνη την περίοδο ήταν Υπουργός Εξωτερικών η Ντόρα Μπακογιάννη". Σαν Δήμαρχος Καρπενησίου και Περιφερειάρχης ήταν μάλλον καλός όμως και θα λεγα διαφοροποιείται κάπως από Κούλη και λοιπή ΝΔ. Σαν αυτόν πολλοί όμως στην Ελλάδα όσον αφορά επαγγελματική πορεία. Αδύνατον να τους συναγωνιστείς.
avatar
Άρης Κωνσταντινίδης 14.4.2019 | 01:54
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί έχουν τόση μεγάλη σημασία οι δηλώσεις του Τζεισον Αντιγόνη, ώστε να προβάλλονται σαν είδηση. Το παιδί δεν είναι παρά ένας υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος. Ένας ανάμεσα σε εκατοντάδες! Γιατί αποκτά τόση σημασία η σελφι του με τον Τσιπρα, πακέτο με μια άσχετη δήλωση?

Τώρα ως προς τη δήλωση, τι να πω? Εκτός από ανόητη είναι και εξαιρετικά βαρετή. Οπότε δε βρίσκει κανείς κάτι πραγματικά θετικό να πει, πετάει την υποτιθέμενη σύγκρουση με το κατεστημένο. Χιλιοειπωμενο και τελείως βαρετό.
avatar
Γράφων 14.4.2019 | 10:02
Αν του βγάλεις τα φουστάνια αυτό μενει: κλισέ, βαρετές δηλώσεις και πολιτική προπαγάνδα.

Και ως "το" τα παραπάνω βοούν κι ισχύουν ακέραια. Πρωτοπόρο δεν σε κάνει να ντύνεσαι διαστημανθρωπος και να αυτοπροσδιορίζεται ως πνεύμα ή αντιλοπη. Άλλα χαρακτηριστικά προσδίδουν τα ανωτέρω.
avatar
Ramon Ramone 15.4.2019 | 14:05
Congrats για το σχόλιο. Και για το ότι εκφράζεις την άποψη σου (με την οποία συμφωνώ) χωρίς να ξεπέφτεις σε φτηνές "macho man" αναφορές του στυλ "άμα του βγάλεις τα φουστάνια", "αμφίεση που ταιριάζει σε τσίρκο" και τα λοιπά, ασχέτως αν η αλλαγή στην εμφάνιση του οφείλεται όντως στο γεγονός ότι πολιτεύεται και αναμενόμενα δημιουργεί (δικαίως ή αδίκως) υποψίες, ασχέτως αν τα κίνητρα του είναι ταπεινά ή όχι, ασχέτως αν ο ίδιος είναι ειλικρινής ή όχι. Το ότι αφήνεις αυτή την φτήνεια εκτός, σε τιμά.
avatar
Μεταμεσονύχτια_Ντίκ_Πίκ 14.4.2019 | 08:04
Όταν είναι για καρέκλα μια χαρά βάζεις την κουστουμιά και πετάς τα φορέματα όμως έτσι δεν είναι???
Α ρε Τσίπρα,δεν αφήσατε άλλο νούμερο που να μην τον βάλετε στο μαντρί σας,κρίμα...
avatar
Ανώνυμος/η 14.4.2019 | 10:05
Ναι, φυσικά, και η κωλοτούμπα είναι το κοινό σας στοιχείο. Βρε δεν κοιτάτε ότι σας εκμεταλλεύονται οι αριβίστες οι Συριζαίοι, κι αυτός και η Νοτοπούλου; Μόλις σου πέταξαν ένα κομμάτι ψίχουλα, κουρεύτηκες, άλλαξες, ξεβάφτηκες. Εν τέλει, είστε πιο μικροαστοί απ' τους μικροαστούς. Καλά τα λεγε ο μακαρίτης ο Πανούσης. Την έγκριση του παπά και δημάρχου θέλετε.
avatar
Ανώνυμος/η 14.4.2019 | 10:11
Ισότητα είναι να βλεπεις μόνο άνθρωπο. Να κρίνεις τον άνθρωπο μόνο ως άνθρωπο. Να τον κρίνεις, αν χρειάζεται, και αυστηρά. Διαφωνω κάθετα με την εκμετάλλευση της διαφορετικότητας, σεξουαλικης, φυλετικής, σωματικής για την άγρα ψήφων. Πολυ περισσότερο από ένα , υποτίθεται, προοδευτικο κόμμα, με πολύ νέους ανθρώπους στο δυναμικό του, που τέσσερα χρόνια μετά δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ απολύτως για την ισότητα σε θέματα γάμου και υιοθεσίας. Δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ απολύτως για την βελτίωση της ζωής των ανθρώπων με αναπηρία.
Το κακό στην Ελλάδα είναι πως σκίζουμε τα ιμάτια μας για μια μπούρδα, για το θεαθηναι, τα σκίζουνε μαζί μας και οι οπαδοί - αυλικοί μας. Αλλά όλα για το θεαθηναι. Γραφικότητες , παρωχημένες γραφικότητες. Ειλικρινια και ουσία πουθενά. Γι αυτό και μετά εύκολα βαφτίζουμε την μπριζόλα τσιπούρα και την τρώμε.

Καλή πολιτική σταδιοδρομία Ιάσωνα, άντε και υπεύθυνος Περιφέρειας για θέματα vegan φεμινιστριών Αθήνας.


γωγώ 14.4.2019 | 23:09
Το σύμφωνο συμβίωσης επι Συριζα δεν περάστηκε;
Anonymous Guest 15.4.2019 | 04:39
Αντε ντε. Με πολύ ντορο κιολας και καταψηφιση απ τα αλλα κόμματα. Συν αναδοχη παιδιών απο ομοφυλοφιλους γονεις, ευκολοτερη αναγνωριση διεμφυλικων, συζητηση μια φορα ετησιως στα σχολεια σε θεματική εβδομαδα για τετοια θεματα, νεο βελτιωμενο συστημα αναδοχης κυριως αλλα και υιοθεσιας, προβολη των θεματων τους απο ΜΜΕ και απο το ιδιο το κόμμα και ισως κατι που μου διαφευγει ακομα.

Οποτε δεν τα λες και τιποτα. Ηταν αδιανόητα καποτε και σιγουρα η ΝΔ δεν θα ασχολούνταν. Τωρα αν καποιοι θελουν γάμο και υιοθεσια παιδιων απο ομοφυλοφιλους, ε αυτα δεν γινονται ετσι μπαμ και εξω στην Ελλαδα, ειδικα σε μια τετραετια κυβερνητικη. Κατσε να χωνεψει ο κοσμος αυτά. Οπως και το οτι αλλοδαπα παιδια που γεννηθηκαν και ενηλικιωθηκαν στην χωρα μας δικαιουνται πλεον ταυτότητα...
avatar
Γράφων 15.4.2019 | 09:10
Αν είχαμε Συριζα το 2008, ναι.
γωγώ 16.4.2019 | 01:13
Γράφων,
Σωστός, δεν το διευκρίνισα λανθασμενα.
Τα ομοφυλα ζευγαρια είχα στο σκεπτικο μου.
TexM 16.4.2019 | 08:12
Το σύμφωνο συμβίωσης ήρθε στη βουλή από τον Συριζα αλλά καταψηφίστηκε από την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα.

Πέρασε τελικά με ψήφους της αντιπολίτευσης χωρίς τις οποίες δεν θα ήταν νόμος του κράτους. Μάλιστα βουλευτής της κυβερνητικής πλειοψηφίας (Κατσίκης) επιδόθηκε σε ύβρεις κατά των ομοφυλόφιλων στη βουλή χωρίς να εκδιωχθεί από την κοινοβουλευτική του ομάδα.

Μάλιστα ο Αλέξης Τσίπρας δεν ζήτησε απολύτως καμία πειθαρχία ούτε καν στο υπουργικό του συμβούλιο χωρίς να ζητήσει το συγκυβερνών κόμμα να αποχωρήσει, ούτε να έχουν οποιαδήποτε άλλη συνέπεια όσοι το καταψήφισαν ή απείχαν όπως ο Π.Καμμένος.

Μάλιστα τον Βασίλη Κόκκαλη που έχει καταψήφησει τον έχει εντάξει τώρα στην ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ και με την ψήφο του διατηρεί το 151.

Αυτά για την ιστορία.

Υπέρ ψήφισαν οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι και Ένωση Κεντρώων. Στα δύο οι ΑΝΕΛ, με 5 να καταψηφίζουν, 3 να υπερψηφίζουν και τον αρχηγό τους Πάνο Καμμένο να απουσιάζει. Στα τρία η ΝΔ αφού 29 καταψήφισαν, 19 υπερψήφισαν και 27 απείχαν.
avatar
Γράφων 16.4.2019 | 11:19
@ γωγώ

Αν ισχύει η "βαθμηδόν" θεωρία του φιλτάτου anonymous guest διερωτώμαι τίνι τρόπω θα υπήρχε το σύμφωνο συμβίωσης για ομόφυλα ζευγάρια αν δεν υπήρχε το σύμφωνο συμβίωσης in the first place.
βλαχάκι (το) 16.4.2019 | 17:25
H σχετικότητα της πραγματικότητας TexM

"Κάλεσε ο Νίξον στον Λευκό Οίκο τον Μπρέζνιεφ και του πρότεινε να τρέξουν οι δυο τους έναν αγώνα δρόμου. Πράγματι οι δυο ηγέτες έτρεξαν και νικητής ήταν ο Νίξον...Την επόμενη μέρα οι αμερικανικές εφημερίδες έγραφαν για τη μεγαλειώδη νίκη του Νίξον που άφησε τελευταίο τον Μπρέζνιεφ. Ταυτόχρονα η Правда έγραφε για τον...θρίαμβο του Μπρέζνιεφ που τερμάτισε δεύτερος μέσα στις ΗΠΑ!

Αυτά για την ιστορία.
Anonymous Guest 16.4.2019 | 22:19
@ΤexM

Ναι και που είδαμε η κυβέρνηση να καταψηφίζει? Όλοι του Σύριζα το υπερψήφισαν. Μόνο ένας έβρισε και ένας έλειπε απ την Βουλή. Κατα τα άλλα μόνο οι ΑΝΕΛ - πλην τριών συριζόφιλων πχ Κουντουρά - καταψήφισαν που ήταν απόλυτα αναμενόμενο. Τα πιο πολλά νομοσχέδια κοινωνικών ζητημάτων τα καταψήφιζε. Πάντα βασίζονταν σε Ποτάμι, Πασοκ άντε και ΕΚ η Κυβέρνηση σαυτά τα θέματα διότι είναι πιο κοντά ιδεολογικά. Ίσως υπολόγιζαν και το ΚΚΕ στους υπέρ αλλά τελικά καταψήφισε μαζί με την Χρυσή Αυγή (αυτά τα δύο κόμματα συν την ΝΔ εν μέρει απ αυτή τη ψηφοφορία και μετά δεν περίμεναν πια ψήφους από τέτοιους πολίτες και λογικό).

@Γράφων

Ισχύει. Αυτό που λες ήταν η προϋπόθεση. Τόσα χρόνια δεν είδαμε όμως να επεκτείνεται και σαυτά τα άτομα. Ήταν/είναι τζιζ θέμα για την ελληνική κοινωνία. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν ενδιαφέρθηκαν για αυτό το θέμα. Τυχερά τα άτομα αυτά που έτυχε να το κάνουν (καθώς κέρδισαν το 15 Εκλογές) εν τέλει οι τωρινοί διότι αλλιώς ακόμα στο περίμενε θα ήταν...
avatar
Γράφων 17.4.2019 | 07:17
@ anonymous

Δεν συνηθίζω να είμαι αυτοαναφορικος αλλά το έχω πει και άλλου.

Έχουμε πληρώσει πανάκριβα σαν χώρα δύο δράμια δικαιωματισμου ελέω Συριζα.

Αν ήμουν εγώ απο τους ευνοημενους αυτού του δικαιωματισμου θα ένιωθα τύψεις. Για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και την δικαστική αναγνώριση ταυτότητας φύλου φάγαμε παρά πολλά άλλα.

Η ζυγαριά γέρνει απαράδεκτα. Αλλά αυτή είναι η έννοια του δικαιωματισμου. Δεν υπάρχει το έθνος (σ.σ. η βάση του εθνικου κρατους) σαν ολότητα.

Μόνο οργανωμένες ομάδες συμφερόντων. Δεν υπάρχει γενικό καλό. Μόνο η ομάδα ταυτότητας με την οποία αυτοπροσδιορίζομαι.
Dimitris Kakogirou 15.4.2019 | 09:57
Πληρώνει καλά ο ακτιβισμός, και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ειδικά αν δεν έχεις καμία όρεξη να εργαστείς πραγματικά για τα προς το ζην ο ακτιβισμός είναι μια πολύ καλά αμειβόμενη διέξοδος.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια