Η Κατερίνα Νοτοπούλου με τις ροζ γόβες που έγιναν θέμα συζήτησης και μπορεί να ήταν λάθος σύμφωνα με την ίδια ...
Πολιτική

Νοτοπούλου για τους λόγους που έχασε: Δεν εντοπίζω λάθη - Αν φταίνε οι ροζ γόβες θα το κρίνετε εσείς...

Η Κατερίνα Νοτοπούλου κάνει την αυτοκριτική της και πιστεύει πως μπορεί να φταίνε και οι γόβες

Στο ΣΥΡΙΖΑ ψάχνουν από την Κυριακή να βρουν τι φταίει για την ήττα τους, αλλά η Κατερίνα Νοτοπούλου σήμερα κάνει την αυτοκριτική της και δεν βρίσκει τίποτα λάθος - εκτός ίσως από τις ροζ γόβες που έβαλε.

 

Μιλώντας στο GrTimes, η Κατερίνα Νοτοπούλου δήλωσε ότι δεν ευθύνεται η ίδια για την ήττα της. Υπενθυμίζεται η υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ στον δήμο Θεσσαλονίκης ήταν τέταρτη στον πρώτο γύρο, με ποσοστό 13,51% (16.666 ψήφους).

 

 

Η Κατερίνα Νοτοπούλου δήλωσε ακόμη, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ότι το Μακεδονικό επηρέασε την παράταξή της και τον ΣΥΡΙΖΑ. «Αν δεν υπήρχε η αγωνία των συμπολιτών μας για τη Συμφωνία των Πρεσπών ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχε καταγράψει σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα διαφορετικά ποσοστά. Είμαστε οι μόνοι που λύσαμε ζητήματα στη Βόρεια Ελλάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις σε απόσπασμα της συνέντευξης:

 

Δυο μέρες μετά το αποτέλεσμα των εκλογών της Κυριακής που το βράδυ εξελίχθηκαν σε θρίλερ για εσάς και την παράταξή σας πως αισθάνεστε;

- Δεν είδα τα πρώτα exit poll. Η Κυριακή ήταν μια δύσκολη μέρα. Από το πρωί βλέπαμε την ελπίδα του κόσμου, εκείνους που ερχόταν στο εκλογικό κέντρο. Τελικά το βράδυ είδαμε ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Μας άφησε για χίλιες ψήφους εκτός δευτέρου γύρου. Υπήρξε μια στεναχώρια, ωστόσο εμείς χαμογελάμε γιατί σε έναν χώρο που κατέρρεε στην πόλη εμείς καταφέραμε να βγούμε μπροστά. Εκλέξαμε επτά δημοτικούς συμβούλους.

 

 

Προσωπικά λάθη κάνατε;

 

- Συνηθίζω να κάνω έντονη αυτοκριτική αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω λάθη από την παράταξή μας. Οι υπόλοιπες παρατάξεις πράγματι έκαναν λάθη. Αν είναι λάθος ότι κάποια στιγμή έβαλα ροζ γόβες και συζητήθηκε τόσο, αυτό θα το κρίνετε εσείς. Λάθος ίσως ήταν ότι έχασα τόσο χρόνο, προκειμένου να πείσω ανθρώπους να συμπορευτούν μαζί μας, ανθρώπους που ήδη μοίρασαν την εξουσία από άλλες θέσεις.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Πολιτική

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μποξ» στη Βουλή για την πρόταση μομφής κατά του Σταϊκούρα: «Νόμος έκτρωμα για τις οφειλές» - «Υποκρισία ΣΥΡΙΖΑ»

Πολιτική «Μποξ» στη Βουλή για την πρόταση μομφής κατά του Σταϊκούρα: «Νόμος έκτρωμα για τις οφειλές» - «Υποκρισία ΣΥΡΙΖΑ»

24.10.2020
Απόρρητη ενημέρωση Σίσι σε Μητσοτάκη - Αναστασιάδη: «Προετοιμαστείτε για τζιχαντιστές»

Πολιτική Απόρρητη ενημέρωση Σίσι σε Μητσοτάκη - Αναστασιάδη: «Προετοιμαστείτε για τζιχαντιστές»

24.10.2020
Πατέλης: «Η κυβέρνηση έχει τρεις τουλάχιστον ανοιχτά ομοφυλόφιλους σε θέσεις κυβερνητικές»

Πολιτική Πατέλης: «Η κυβέρνηση έχει τρεις τουλάχιστον ανοιχτά ομοφυλόφιλους σε θέσεις κυβερνητικές»

24.10.2020
Σταϊκούρας για πρόταση δυσπιστίας: Πάει πολύ να μας κουνάνε το δάχτυλο αυτοί που υπερφορολόγησαν τα νοικοκυριά

Πολιτική Σταϊκούρας για πρόταση δυσπιστίας: Πάει πολύ να μας κουνάνε το δάχτυλο αυτοί που υπερφορολόγησαν τα νοικοκυριά

23.10.2020
Στόλτενμπεργκ: Ελλάδα και Τουρκία ακυρώνουν τις στρατιωτικές ασκήσεις

Πολιτική Στόλτενμπεργκ: Ελλάδα και Τουρκία ακυρώνουν τις στρατιωτικές ασκήσεις

23.10.2020
Λαφαζάνης κατά Τσίπρα: «Αλέξη, τώρα θυμήθηκες τους πλειστηριασμούς;»

Πολιτική Λαφαζάνης κατά Τσίπρα: «Αλέξη, τώρα θυμήθηκες τους πλειστηριασμούς;»

23.10.2020
Η απάντηση του υπ. Προστασίας του Πολίτη για τον εξαφανισμένο Χρήστο Παππά

Πολιτική Η απάντηση του υπ. Προστασίας του Πολίτη για τον εξαφανισμένο Χρήστο Παππά

23.10.2020
ΣΥΡΙΖΑ: Η εξαφάνιση του Χρήστου Παππά γελοιοποιεί τη δημοκρατία- Θα αναλάβουν τις ευθύνες τους;

Πολιτική ΣΥΡΙΖΑ: Η εξαφάνιση του Χρήστου Παππά γελοιοποιεί τη δημοκρατία- Θα αναλάβουν τις ευθύνες τους;

23.10.2020
Μόσιαλος: Πώς θα πρέπει να ανακοινώνεται ο αριθμός των κρουσμάτων του κορωνοϊού

Πολιτική Μόσιαλος: Πώς θα πρέπει να ανακοινώνεται ο αριθμός των κρουσμάτων του κορωνοϊού

22.10.2020
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Μητσοτάκης προσπαθεί να αντιμετωπίσει την πανδημία με αποσπασματικά μέτρα και ευχολόγια

Πολιτική ΣΥΡΙΖΑ: Ο Μητσοτάκης προσπαθεί να αντιμετωπίσει την πανδημία με αποσπασματικά μέτρα και ευχολόγια

22.10.2020
16 Σχόλια
avatar
ΕΛΠΟ 29.5.2019 | 23:33
Νοτοπούλου για τους λόγους που έχασε: Δεν εντοπίζω λάθη Πηγή: www.lifo.gr

Μα φυσικά.

Ποιος Συριζαίος έκανε ποτέ λάθος ;

Όσο για τις γόβες, μάλλον ούτε η ίδια κατάλαβε ότι δεν συμμετείχε σε ριάλιτι μόδας για να κριθεί για τις γόβες.



Κυκλοδίωκτος 30.5.2019 | 00:13
Λέει ότι το μονο λάθος της είναι πως έχασε το χρόνο της ή είναι ιδέα μου;Παρακαλώ θερμά οποιονδήποτε να μου πει ότι δεν κατάλαβα σωστά.Δεν μπορώ να το πιστέψω.
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 30.5.2019 | 21:37
Όχι, εγώ κατάλαβα ότι είπε πως έχασε χρόνο για να πείσει κάποιους πολιτικούς να έρθουν στον συνδυασμό της, ενώ αυτοί τελικά πήγαν σε άλλους συνδυασμούς
Anonymous Guest 30.5.2019 | 00:17
Κατερίνα, η κατάκτηση της 4ης θέσης στις Εκλογές δεν είναι νίκη. Ούτε το να έχεις εκλέξει και μια χούφτα δημοτικών συμβούλων σε έναν απ τους μεγαλύτερους Δήμους της χώρας. Είχες Πρωθυπουργό, κόμμα, τα πάντα πίσω σου και πάλι πάτωσες. Μέχρι και ο Ηλιόπουλος, αν και δεν θα κερδίσει, πάει στον 2ο γύρο όμως! Οποτε μάλλον δεν φταίνε οι γόβες. Δεν εντόπισες λάθη (πολύ βαθυστόχαστη αυτοκριτική) στην δημοτική παράταξη σου διότι ήσουν η ίδια γενικά μία λάθος υποψηφιότητα. Καλύτερα να παρέμενεση υπευθυνη του Πρωθυπουργικού Γραφείου Θεσσαλονίκης, λιγότερο στρες και πιο χρήσιμη εκει.

ΥΓ: Και Συμφωνία Πρεσπών να μην υπήρχε και ο Σύριζα να νικούσε στις Ευρωεκλογές, αμφιβάλλω αν θα γινόσουν Δήμαρχος. Παλιές καραβάνες οι αντίπαλοι και με ευρύ κύκλο επαφών. Μία νεαρή απ το πουθενά θα φοβόντουσαν?
Lucretius 30.5.2019 | 00:22
Ναι, οι γόβες ήταν το πρόβλημα, όχι η ανυπαρξία της στην πόλη, η ρουσφετική της ανέλιξη στο κόμμα και η κοροϊδία με τα εγκαίνια κάθε λάμπας του μετρό.
avatar
yamil 30.5.2019 | 00:38
Είναι αξιοθαύμαστο ότι η κυρία Νοτοπούλου εντοπίζει ότι το μοναδικό της λάθος ήταν οι ροζ γόβες!
Τελικά κάποιοι άνθρωποι ή κάνουν πως δεν αντιλαμβάνονται ή όντως δεν αντιλαμβάνονται ότι ...δεν βρέχει!
Από την άλλη, το ότι βγήκε τέταρτη για τον Δήμο Θεσσαλονίκης είναι άλλο ένα θέμα άξιο απορίας, όχι μόνο σχετικά με τις ικανότητες και την εμπειρία της αλλά κυρίως για τα κριτήρια των εκλογέων...
avatar
Γράφων 30.5.2019 | 06:59
Δεν κατανοώ: είναι προύποθεση η έλλειψη αυτοκριτικής για να είσαι αριστερός ή άμα είσαι αριστερός πολύ καιρό αδυνατείς να κάνεις αυτοκριτική;
avatar
Μεταμεσονύχτια_Ντίκ_Πίκ 30.5.2019 | 07:49
Οι γόβες ήταν on point Κατερίνα μου ,αστούς τώρα να λουστούν την δεξιά ...
Riemann 30.5.2019 | 16:34
κοκκινες γοβες θα σε πηγαιναν στο 90% πιστεψε με . παιζει και το χρωμα του ...... που φορουσες
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 30.5.2019 | 21:38
Μήπως με τις "ροζ γόβες" αναφέρεται συμβολικά στο ότι είναι γυναίκα και στο αν έπαιξε αυτό ρόλο στην ήττα' γιατί βέβαια ακόμα οι γυναίκες είναι μειοψηφία στην πολιτική.
avatar
Γράφων 31.5.2019 | 13:07
Όχι Φωτεινή. Δεν είναι.

Οι γυναίκες αποτελούν το 52% του εκλογικού σώματος στην Ελλάδα. Είναι πλειοψηφία στην πολιτική. Μήπως θες να βάλουμε ποσόστωση στους εκλογείς; Να είναι κατά 50% άντρες;

Η πολιτική ζωή έχει το εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Αν εσύ θες να αγνοείς ότι οι γυναίκες συμμετέχουν ισότιμα στην πολτική ζωή του τόπου είναι δικό σου θέμα.

Δεν φταίνε οι άντρες και οι γυναίκες να μπαίνουν σε μια πολεμική λογική επειδή κάποιες γυναίκες (ή και άνδρες) έχουν unresolved issues.
Anonymous Guest 1.6.2019 | 01:29
Στην ενεργη πολιτικη μειοψηφια αποτελουν, μην λεμε ό,τι θελουμε....Δεν μιλάμε για το αν εχουν δικαιωματα ή οχι. Μοναχα τα τελευταια ετη βλεπουμε σε καθε ειδους εκλογων να υπαρχει αυξημενος αριθμος γυναικειων υποψηφιοτητων. Εκλεγονται ολοενα και περισσοτερες αλλα και παλι λιγες ειναι ακομα....αν και συχνα ειναι πιο πετυχημενες. Σε μικρες επαρχιες πιο δυσκολα τα πραγματα. Το οτι η μεταρρυθμιση Κλεισθενης θεσπισε πλεον το 40% τουλαχιστον των υποψηφιων σε εναν κοινοτικο, δημοτικο ή περιφερειακο συνδυασμο να ειναι γυναικες ηταν κατι θετικο. Και ναι, πολλοι ψηφιζουν και με αυτο το κριτηριο, του αν ειναι γυναικα ή ανδρας ο αλλος, ειδικα οι συντηρητικοι.
avatar
Γράφων 1.6.2019 | 08:35
Γιατί οι "προοδευτικοι" δεν ψηφίζουν με το κριτήριο άντρας-γυναικα; Κοίτα τη φίλη μας τη Φωτεινή.

Γιατί το ένα αλλοιώνει θετικά την δημοκρατία κάτι το άλλο αρνητικά; Και ποιος κάνει τα βαφτίσια "συντηρητικοι" και "προοδευτικοί"; Είναι προοδευτικό να θεωρείς το 2019 τις γυναίκες στην Ελλάδα πολίτες β' κατηγορίας που πρέπει με το ζόρι να μπουν στη Βουλη;

Πόσα χρόνια θετικών διακρίσεων χρειάζονται για να ικανοποιηθεί το υπερεγώ του φεμινισμού; 10, 20; Μέχρι να σβήσει ο ηλιος;

Γιατί δεν βάζουμε ποσόστωση και για την σεξουαλική προτίμηση, για την εθνοτική καταγωγη; Που τελειώνει το ζήτημα των ποσοστωσεων;

Τα κριτήρια μας όταν ψηφίζουμε είναι η αξιοσύνη ή το τι έχει ο υποψήφιος ανάμεσα στα πόδια του;

Ειλικρινά εγώ περισσότερο σεξισμό βλέπω σε εσένα και τη Φωτεινή από κάποιον που δεν μνημονεύει το φύλο του πολιτευόμενου προσώπου.
Anonymous Guest 1.6.2019 | 19:28
Γράφων τα έχεις κάνει λίγο άνω κάτω και διαστρεβλώνεις λόγια. Το προοδευτικό είναι να δίνονται ευκαιρίες και στους δύο αλλά κυρίως ο κόσμος να ψηφίζει με βάση το ποιόν του προσωπου, το τι λέει και κάνει κτλπ. και όχι με το εάν είναι άνδρας ή γυναίκα. Η πραγματικότητα αυτή ήταν όμως, ψήφιζαν ΚΑΙ με βάση αυτό. Ενώ γενικά παλιότερα ακόμα και να θέλανε, δεν τις δέχονταν ή έστω αποθαρρύνανε από υποβολή υποψηφιότητας. Δεν θέλει παντού ποσόστωση, μη πας στο άλλο άκρο. Μερικές φορές θέ
Anonymous Guest 1.6.2019 | 19:30
Συμπληρώνω γιατί πάτησα κατα λάθος υποβολή του σχολίου: ....Μερικές φορές θέλει λίγο σβρώξιμο το πράγμα. Εξ ου και το 40% στα ψηφοδέλτια. Και καλά έκαναν και ας φαίνεται λίγο κάπως. Ειδικά στα χωριά και κωμοπόλεις χρειαζόταν εκτός και αν δεν γνωρίζεις πως είχε προηγουμένως η κατάσταση εκεί.
avatar
Γράφων 1.6.2019 | 21:18
"Προηγουμένως" ποτε;

Διότι εγώ ενθυμούμαι την Ανουσακη στη Βουλή μόνο και μόνο επειδή ήταν γυναίκα.

Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν το 60% + του πληθυσμού της χώρας. Πόσα χρόνια θα θεωρούμε μέτρο πάντων τα χωριά;

Ζητώ συγγνώμη αν ένιωσες ότι διαστρεβλωνονται τα λόγια σου αλλά δεν έκανα κάτι τέτοιο.

Οι απορίες μου ισχύουν στο ακέραιο.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια