Η Κατερίνα Νοτοπούλου με τις ροζ γόβες που έγιναν θέμα συζήτησης και μπορεί να ήταν λάθος σύμφωνα με την ίδια ...
Πολιτική

Νοτοπούλου για τους λόγους που έχασε: Δεν εντοπίζω λάθη - Αν φταίνε οι ροζ γόβες θα το κρίνετε εσείς...

Η Κατερίνα Νοτοπούλου κάνει την αυτοκριτική της και πιστεύει πως μπορεί να φταίνε και οι γόβες

Στο ΣΥΡΙΖΑ ψάχνουν από την Κυριακή να βρουν τι φταίει για την ήττα τους, αλλά η Κατερίνα Νοτοπούλου σήμερα κάνει την αυτοκριτική της και δεν βρίσκει τίποτα λάθος - εκτός ίσως από τις ροζ γόβες που έβαλε.

 

Μιλώντας στο GrTimes, η Κατερίνα Νοτοπούλου δήλωσε ότι δεν ευθύνεται η ίδια για την ήττα της. Υπενθυμίζεται η υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ στον δήμο Θεσσαλονίκης ήταν τέταρτη στον πρώτο γύρο, με ποσοστό 13,51% (16.666 ψήφους).

 

 

Η Κατερίνα Νοτοπούλου δήλωσε ακόμη, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ότι το Μακεδονικό επηρέασε την παράταξή της και τον ΣΥΡΙΖΑ. «Αν δεν υπήρχε η αγωνία των συμπολιτών μας για τη Συμφωνία των Πρεσπών ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχε καταγράψει σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα διαφορετικά ποσοστά. Είμαστε οι μόνοι που λύσαμε ζητήματα στη Βόρεια Ελλάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις σε απόσπασμα της συνέντευξης:

 

Δυο μέρες μετά το αποτέλεσμα των εκλογών της Κυριακής που το βράδυ εξελίχθηκαν σε θρίλερ για εσάς και την παράταξή σας πως αισθάνεστε;

- Δεν είδα τα πρώτα exit poll. Η Κυριακή ήταν μια δύσκολη μέρα. Από το πρωί βλέπαμε την ελπίδα του κόσμου, εκείνους που ερχόταν στο εκλογικό κέντρο. Τελικά το βράδυ είδαμε ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Μας άφησε για χίλιες ψήφους εκτός δευτέρου γύρου. Υπήρξε μια στεναχώρια, ωστόσο εμείς χαμογελάμε γιατί σε έναν χώρο που κατέρρεε στην πόλη εμείς καταφέραμε να βγούμε μπροστά. Εκλέξαμε επτά δημοτικούς συμβούλους.

 

 

Προσωπικά λάθη κάνατε;

 

- Συνηθίζω να κάνω έντονη αυτοκριτική αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω λάθη από την παράταξή μας. Οι υπόλοιπες παρατάξεις πράγματι έκαναν λάθη. Αν είναι λάθος ότι κάποια στιγμή έβαλα ροζ γόβες και συζητήθηκε τόσο, αυτό θα το κρίνετε εσείς. Λάθος ίσως ήταν ότι έχασα τόσο χρόνο, προκειμένου να πείσω ανθρώπους να συμπορευτούν μαζί μας, ανθρώπους που ήδη μοίρασαν την εξουσία από άλλες θέσεις.

Πολιτική

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης μετά τη Σύνοδο Κορυφής: Αδιαπραγμάτευτη η κοινή αγροτική πολιτική

Πολιτική Μητσοτάκης μετά τη Σύνοδο Κορυφής: Αδιαπραγμάτευτη η κοινή αγροτική πολιτική

21.2.2020
Ο Πατούλης ζητά παρέμβαση Εισαγγελίας και Τροχαίας για τις αφίσες του Τσίπρα

Πολιτική Ο Πατούλης ζητά παρέμβαση Εισαγγελίας και Τροχαίας για τις αφίσες του Τσίπρα

21.2.2020
Ο Βαρουφάκης συναντά τον Ασάνζ στη φυλακή - Θα συμμετάσχει και σε πορεία κατά της έκδοσής του

Πολιτική Ο Βαρουφάκης συναντά τον Ασάνζ στη φυλακή - Θα συμμετάσχει και σε πορεία κατά της έκδοσής του

21.2.2020
Συντάξεις: Νομοθετική ρύθμιση για τα αναδρομικά - Τι προβλέπει

Πολιτική Συντάξεις: Νομοθετική ρύθμιση για τα αναδρομικά - Τι προβλέπει

21.2.2020
ΕΔΕ για την εμπλοκή ειδικών φρουρών σε καβγά στο Γκάζι- Παραιτήσεις ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

Πολιτική ΕΔΕ για την εμπλοκή ειδικών φρουρών σε καβγά στο Γκάζι- Παραιτήσεις ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

21.2.2020
Θύμα κλοπής ο Νίκος Τόσκας - Καταγγέλλει πως του πήραν έγγραφα και μετάλλια από αποθήκη

Πολιτική Θύμα κλοπής ο Νίκος Τόσκας - Καταγγέλλει πως του πήραν έγγραφα και μετάλλια από αποθήκη

21.2.2020
Μητσοτάκης στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: «Δεν μπορούμε να κάνουμε περισσότερα με λιγότερα»

Πολιτική Μητσοτάκης στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: «Δεν μπορούμε να κάνουμε περισσότερα με λιγότερα»

21.2.2020
Την Τρίτη στην Ολομέλεια το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό -Δεκτό επί της αρχής στις επιτροπές

Πολιτική Την Τρίτη στην Ολομέλεια το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό -Δεκτό επί της αρχής στις επιτροπές

20.2.2020
Αντιπαράθεση κυβέρνησης- ΣΥΡΙΖΑ για τα ευρωπαϊκά κονδύλια

Πολιτική Αντιπαράθεση κυβέρνησης- ΣΥΡΙΖΑ για τα ευρωπαϊκά κονδύλια

20.2.2020
Βαρουφάκης: Στις 10 Μαρτίου θα αποκαλυφθούν οι συνομιλίες των Eurogroup

Πολιτική Βαρουφάκης: Στις 10 Μαρτίου θα αποκαλυφθούν οι συνομιλίες των Eurogroup

20.2.2020
16 Σχόλια
avatar
ΕΛΠΟ 29.5.2019 | 23:33
Νοτοπούλου για τους λόγους που έχασε: Δεν εντοπίζω λάθη Πηγή: www.lifo.gr

Μα φυσικά.

Ποιος Συριζαίος έκανε ποτέ λάθος ;

Όσο για τις γόβες, μάλλον ούτε η ίδια κατάλαβε ότι δεν συμμετείχε σε ριάλιτι μόδας για να κριθεί για τις γόβες.



Κυκλοδίωκτος 30.5.2019 | 00:13
Λέει ότι το μονο λάθος της είναι πως έχασε το χρόνο της ή είναι ιδέα μου;Παρακαλώ θερμά οποιονδήποτε να μου πει ότι δεν κατάλαβα σωστά.Δεν μπορώ να το πιστέψω.
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 30.5.2019 | 21:37
Όχι, εγώ κατάλαβα ότι είπε πως έχασε χρόνο για να πείσει κάποιους πολιτικούς να έρθουν στον συνδυασμό της, ενώ αυτοί τελικά πήγαν σε άλλους συνδυασμούς
Anonymous Guest 30.5.2019 | 00:17
Κατερίνα, η κατάκτηση της 4ης θέσης στις Εκλογές δεν είναι νίκη. Ούτε το να έχεις εκλέξει και μια χούφτα δημοτικών συμβούλων σε έναν απ τους μεγαλύτερους Δήμους της χώρας. Είχες Πρωθυπουργό, κόμμα, τα πάντα πίσω σου και πάλι πάτωσες. Μέχρι και ο Ηλιόπουλος, αν και δεν θα κερδίσει, πάει στον 2ο γύρο όμως! Οποτε μάλλον δεν φταίνε οι γόβες. Δεν εντόπισες λάθη (πολύ βαθυστόχαστη αυτοκριτική) στην δημοτική παράταξη σου διότι ήσουν η ίδια γενικά μία λάθος υποψηφιότητα. Καλύτερα να παρέμενεση υπευθυνη του Πρωθυπουργικού Γραφείου Θεσσαλονίκης, λιγότερο στρες και πιο χρήσιμη εκει.

ΥΓ: Και Συμφωνία Πρεσπών να μην υπήρχε και ο Σύριζα να νικούσε στις Ευρωεκλογές, αμφιβάλλω αν θα γινόσουν Δήμαρχος. Παλιές καραβάνες οι αντίπαλοι και με ευρύ κύκλο επαφών. Μία νεαρή απ το πουθενά θα φοβόντουσαν?
Lucretius 30.5.2019 | 00:22
Ναι, οι γόβες ήταν το πρόβλημα, όχι η ανυπαρξία της στην πόλη, η ρουσφετική της ανέλιξη στο κόμμα και η κοροϊδία με τα εγκαίνια κάθε λάμπας του μετρό.
avatar
yamil 30.5.2019 | 00:38
Είναι αξιοθαύμαστο ότι η κυρία Νοτοπούλου εντοπίζει ότι το μοναδικό της λάθος ήταν οι ροζ γόβες!
Τελικά κάποιοι άνθρωποι ή κάνουν πως δεν αντιλαμβάνονται ή όντως δεν αντιλαμβάνονται ότι ...δεν βρέχει!
Από την άλλη, το ότι βγήκε τέταρτη για τον Δήμο Θεσσαλονίκης είναι άλλο ένα θέμα άξιο απορίας, όχι μόνο σχετικά με τις ικανότητες και την εμπειρία της αλλά κυρίως για τα κριτήρια των εκλογέων...
avatar
Γράφων 30.5.2019 | 06:59
Δεν κατανοώ: είναι προύποθεση η έλλειψη αυτοκριτικής για να είσαι αριστερός ή άμα είσαι αριστερός πολύ καιρό αδυνατείς να κάνεις αυτοκριτική;
avatar
Μεταμεσονύχτια_Ντίκ_Πίκ 30.5.2019 | 07:49
Οι γόβες ήταν on point Κατερίνα μου ,αστούς τώρα να λουστούν την δεξιά ...
Riemann 30.5.2019 | 16:34
κοκκινες γοβες θα σε πηγαιναν στο 90% πιστεψε με . παιζει και το χρωμα του ...... που φορουσες
avatar
ΦΩΤΕΙΝΗ 30.5.2019 | 21:38
Μήπως με τις "ροζ γόβες" αναφέρεται συμβολικά στο ότι είναι γυναίκα και στο αν έπαιξε αυτό ρόλο στην ήττα' γιατί βέβαια ακόμα οι γυναίκες είναι μειοψηφία στην πολιτική.
avatar
Γράφων 31.5.2019 | 13:07
Όχι Φωτεινή. Δεν είναι.

Οι γυναίκες αποτελούν το 52% του εκλογικού σώματος στην Ελλάδα. Είναι πλειοψηφία στην πολιτική. Μήπως θες να βάλουμε ποσόστωση στους εκλογείς; Να είναι κατά 50% άντρες;

Η πολιτική ζωή έχει το εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Αν εσύ θες να αγνοείς ότι οι γυναίκες συμμετέχουν ισότιμα στην πολτική ζωή του τόπου είναι δικό σου θέμα.

Δεν φταίνε οι άντρες και οι γυναίκες να μπαίνουν σε μια πολεμική λογική επειδή κάποιες γυναίκες (ή και άνδρες) έχουν unresolved issues.
Anonymous Guest 1.6.2019 | 01:29
Στην ενεργη πολιτικη μειοψηφια αποτελουν, μην λεμε ό,τι θελουμε....Δεν μιλάμε για το αν εχουν δικαιωματα ή οχι. Μοναχα τα τελευταια ετη βλεπουμε σε καθε ειδους εκλογων να υπαρχει αυξημενος αριθμος γυναικειων υποψηφιοτητων. Εκλεγονται ολοενα και περισσοτερες αλλα και παλι λιγες ειναι ακομα....αν και συχνα ειναι πιο πετυχημενες. Σε μικρες επαρχιες πιο δυσκολα τα πραγματα. Το οτι η μεταρρυθμιση Κλεισθενης θεσπισε πλεον το 40% τουλαχιστον των υποψηφιων σε εναν κοινοτικο, δημοτικο ή περιφερειακο συνδυασμο να ειναι γυναικες ηταν κατι θετικο. Και ναι, πολλοι ψηφιζουν και με αυτο το κριτηριο, του αν ειναι γυναικα ή ανδρας ο αλλος, ειδικα οι συντηρητικοι.
avatar
Γράφων 1.6.2019 | 08:35
Γιατί οι "προοδευτικοι" δεν ψηφίζουν με το κριτήριο άντρας-γυναικα; Κοίτα τη φίλη μας τη Φωτεινή.

Γιατί το ένα αλλοιώνει θετικά την δημοκρατία κάτι το άλλο αρνητικά; Και ποιος κάνει τα βαφτίσια "συντηρητικοι" και "προοδευτικοί"; Είναι προοδευτικό να θεωρείς το 2019 τις γυναίκες στην Ελλάδα πολίτες β' κατηγορίας που πρέπει με το ζόρι να μπουν στη Βουλη;

Πόσα χρόνια θετικών διακρίσεων χρειάζονται για να ικανοποιηθεί το υπερεγώ του φεμινισμού; 10, 20; Μέχρι να σβήσει ο ηλιος;

Γιατί δεν βάζουμε ποσόστωση και για την σεξουαλική προτίμηση, για την εθνοτική καταγωγη; Που τελειώνει το ζήτημα των ποσοστωσεων;

Τα κριτήρια μας όταν ψηφίζουμε είναι η αξιοσύνη ή το τι έχει ο υποψήφιος ανάμεσα στα πόδια του;

Ειλικρινά εγώ περισσότερο σεξισμό βλέπω σε εσένα και τη Φωτεινή από κάποιον που δεν μνημονεύει το φύλο του πολιτευόμενου προσώπου.
Anonymous Guest 1.6.2019 | 19:28
Γράφων τα έχεις κάνει λίγο άνω κάτω και διαστρεβλώνεις λόγια. Το προοδευτικό είναι να δίνονται ευκαιρίες και στους δύο αλλά κυρίως ο κόσμος να ψηφίζει με βάση το ποιόν του προσωπου, το τι λέει και κάνει κτλπ. και όχι με το εάν είναι άνδρας ή γυναίκα. Η πραγματικότητα αυτή ήταν όμως, ψήφιζαν ΚΑΙ με βάση αυτό. Ενώ γενικά παλιότερα ακόμα και να θέλανε, δεν τις δέχονταν ή έστω αποθαρρύνανε από υποβολή υποψηφιότητας. Δεν θέλει παντού ποσόστωση, μη πας στο άλλο άκρο. Μερικές φορές θέ
Anonymous Guest 1.6.2019 | 19:30
Συμπληρώνω γιατί πάτησα κατα λάθος υποβολή του σχολίου: ....Μερικές φορές θέλει λίγο σβρώξιμο το πράγμα. Εξ ου και το 40% στα ψηφοδέλτια. Και καλά έκαναν και ας φαίνεται λίγο κάπως. Ειδικά στα χωριά και κωμοπόλεις χρειαζόταν εκτός και αν δεν γνωρίζεις πως είχε προηγουμένως η κατάσταση εκεί.
avatar
Γράφων 1.6.2019 | 21:18
"Προηγουμένως" ποτε;

Διότι εγώ ενθυμούμαι την Ανουσακη στη Βουλή μόνο και μόνο επειδή ήταν γυναίκα.

Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν το 60% + του πληθυσμού της χώρας. Πόσα χρόνια θα θεωρούμε μέτρο πάντων τα χωριά;

Ζητώ συγγνώμη αν ένιωσες ότι διαστρεβλωνονται τα λόγια σου αλλά δεν έκανα κάτι τέτοιο.

Οι απορίες μου ισχύουν στο ακέραιο.