Τσίπρας: Tην άλλη Κυριακή δημοψήφισμα
Πολιτική

Τσίπρας: Tην άλλη Κυριακή δημοψήφισμα

Ενημερώθηκαν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί, η Μέρκελ και οι θεσμοί για το δημοψήφισμα

Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας προχώρησε σε διάγγελμα με το οποίο ανακοίνωσε το δημοψήφισμα την επόμενη Κυριακή. Ο πρωθυπουργός κάλεσε τους Έλληνες να προσέλθουν στις κάλπες και να αποφασίσουν κυρίαρχα και περήφανα προκειμένου να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα δημοκρατίας στην Ευρώπη. Το ερώτημα για το δημοψήφισμα είναι η αποδοχή ή η απόρριψη της πρότασης των θεσμών.

 

Ο πρωθυπουργός περιέγραψε το κλίμα των διαπραγματεύσεων των τελευταίων ημερών κάνοντας λόγο για τελεσίγραφο εκ μέρους των Θεσμών.
Όπως είπε ο πρωθυπουργός η απόφαση για δημοψήφισμα ελήφθη μετά από δική του εισήγηση από το υπουργικό συμβούλιο και αύριο θα συγκληθεί η ολομέλεια της βουλής για να εγκρίνει την απόφαση του υπουργικού συμβουλίου.


Ο κ. Τσίπρας είπε ότι επικοινώνησε με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, την καγκελάριο Μέρκελ και τον Γάλλο πρόεδρο Ολάντ τους οποίους και ενημέρωσε για την απόφαση του υπουργικού συμβουλίου.


Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις προσπάθειές του για μια βιώσιμη συμφωνία και σημείωσε ότι όλο αυτό το διάστημα ζητήθηκε από την ελληνική κυβέρνηση να εφαρμόσει μνημονιακές συμφωνίες των προηγούμενων κυβερνήσεων και δήλωσε ότι ούτε για μια στιγμή δεν σκέφθηκε να υποκύψει και να προδώσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού. Ωστόσο, είπε ο κ.Τσίπρας, οι εταίροι κατέληξαν σε μια πρόταση -τελεσίγραφο που αντίκειται στις αξίες και τις αρχές της Ευρώπης . Μας ζητήθηκε , είπε ο κ. Τσίπρας να αποδεχθούμε μια πρόταση που φέρνει νέα βάση και υπονομεύει την ανάπτυξη, φέρνει νέα βάρη και διογκώνει τις ανισότητες, αλλά και παραβιάζουν το κοινοτικό κεκτημένο. Οι προτάσεις αυτές, είπε ο πρωθυπουργός δεν έχουν ως στόχο μια βιώσιμη συμφωνία, αλλά ίσως έχουν στόχο την ταπείνωση ενός ολόκληρου λαού.

 

Μας βαραίνει ιστορική ευθύνη να απαντήσουμε στο τελεσίγραφο, είπε ο κ. Τσίπρας και ανακοίνωσε το δημοψήφισμα, τονίζοντας ότι θα σεβαστεί απόλυτα την απόφαση του ελληνικού λαού, ενώ κάλεσε τον ελληνικό λαό , να αποφασίσει κυρίαρχα και υπερήφανα. Στον αυταρχισμό να απαντήσουμε με δημοκρατία και εθνική ομοψυχία και είμαι βέβαιος, είπε ο κ. Τσίπρας ότι η επιλογή του λαού θα τιμά την ιστορία της πατρίδας μας .

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης: ΟΚ, δημοψήφισμα και ρήξη - αρκεί ο Τσίπρας να μας πει ένα πράγμα

 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά για όσο κρίνουν οι ειδικοί

Πολιτική Μητσοτάκης: Τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά για όσο κρίνουν οι ειδικοί

2.12.2020
Μητσοτάκης: Κλειστά τα μπαρ «μέχρι να έχουμε τα εμβόλια»

Πολιτική Μητσοτάκης: Κλειστά τα μπαρ «μέχρι να έχουμε τα εμβόλια»

2.12.2020
Γεωργιάδης: Προσανατολιζόμαστε σε ένα άνοιγμα των εποχικών ειδών

Πολιτική Γεωργιάδης: Προσανατολιζόμαστε σε ένα άνοιγμα των εποχικών ειδών

2.12.2020
Σύνοδος Κορυφής: Το πιο πιθανό σενάριο για κυρώσεις στην Τουρκία

Πολιτική Σύνοδος Κορυφής: Το πιο πιθανό σενάριο για κυρώσεις στην Τουρκία

2.12.2020
Γιώργος Πατούλης: Θετικός στον κορωνοϊό ο περιφερειάρχης Αττικής - Η ανάρτηση στο Facebook

Πολιτική Γιώργος Πατούλης: Θετικός στον κορωνοϊό ο περιφερειάρχης Αττικής - Η ανάρτηση στο Facebook

1.12.2020
Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Μακρόν - Τι συζήτησαν

Πολιτική Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Μακρόν - Τι συζήτησαν

1.12.2020
Πομπέο: Οι ενέργειες της Τουρκίας υπονομεύουν τη συνοχή του ΝΑΤΟ - Η απάντηση Τσαβούσογλου

Πολιτική Πομπέο: Οι ενέργειες της Τουρκίας υπονομεύουν τη συνοχή του ΝΑΤΟ - Η απάντηση Τσαβούσογλου

1.12.2020
Βουλή: Εξηγήσεις από Κικίλια, Χαρδαλιά, Τσιόδρα και Αρκουμανέα ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

Πολιτική Βουλή: Εξηγήσεις από Κικίλια, Χαρδαλιά, Τσιόδρα και Αρκουμανέα ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

1.12.2020
Ο αντιδήμαρχος Ν. Μακρόπουλος απάντησε για το Μπάντεν Μπάντεν και την Άστον Μάρτιν: «Εκ παραδρομής»

Πολιτική Ο αντιδήμαρχος Ν. Μακρόπουλος απάντησε για το Μπάντεν Μπάντεν και την Άστον Μάρτιν: «Εκ παραδρομής»

1.12.2020
Γεραπετρίτης: Εντός Δεκεμβρίου το εμβόλιο στην Ελλάδα - Όσοι το κάνουν θα παίρνουν βεβαίωση

Πολιτική Γεραπετρίτης: Εντός Δεκεμβρίου το εμβόλιο στην Ελλάδα - Όσοι το κάνουν θα παίρνουν βεβαίωση

1.12.2020
55 Σχόλια
12
GiGi 27.6.2015 | 01:13
Με άλλα λόγια : Ευρώ ή δραχμή ;
avatar
Whatever you say 27.6.2015 | 02:56
Μην μπερδεύεσαι... Ναι η όχι στις ΩΣ ΤΩΡΑ πρόταση των δανειστών. Ελπίζω σύντομα να αλλάξει αυτή η τραγικά υφεσιακή πρόταση των θεσμών σύντομα για να αποφύγουμε τα χειρότερα.....
Ashton Heston III 27.6.2015 | 03:07
Whatever, "Whatever you say".
Σόρυ, αλλά ζεις στον κόσμο σου. Όχι, θα μας ρωτήσουν "ποιός είναι πιο σέξυ, ο Τσίπρας ή ο Βαρουφάκης"
avatar
depifish 27.6.2015 | 03:59
Δηλαδή αν πουμε όχι στην πρόταση οι δανειστές θα φοβηθούν και θα την αλλάξουν? Ε, δε νομίζω...
Planet Earth 27.6.2015 | 08:40
Καλα ενταξει... ναι ή οχι στην προταση των θεσμων...τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια εκτος αν θεωρεις οτι θα μας αφησουν να ειμαστε στη ΕΕ με χρηση του ευρω αλλα με δικους μας ορους...ελεος δηλαδη
avatar
peterp 27.6.2015 | 01:17
Η πολύ κακή "διαπραγμάτευση" του ανίκανου νεαρού οδήγησε σε μια πολύ κακή συμφωνία. Αδυνατώντας να αναλάβει την ευθύνη πετάει την μπάλα στον λαό!
και με την οξύτατη αντιευρωπαική προπαγάνδα που εχουν κάνει φοβαμαι για μια νέα εθνική καταστροφή.
avatar
Natenj 27.6.2015 | 02:00
Αυτό που εσύ χαρακτηρίζεις ''ανικανότητα'' και ''κακή διαπραγμάτευση'' ίσως να είναι μια απο τις καλύτερες λύσεις στην παρούσα κατάσταση. Η κυβέρνηση ούτως ή άλλως, ό,τι και να κάνει θα κριθεί. Το θέμα είναι τί θέλει ο λαος και το δημοψήφισμα αυτό ακριβώς καλείται να δείξει. Παίρνεις την εξουσία στα χέρια σου, και αυτό το θεωρείς αρνητικό;
Planet Earth 27.6.2015 | 08:41
Μα ο λαος τον ψηφισε ρε ανθρωπε αν ηταν θα εξελεγε αλλους...ο αρχικαρεκλοκενταυρος αντι να παραιτηθει εν οψει της αδυναμιας του νιπτει τας χειρας του...
avatar
eleni_1319 28.6.2015 | 03:41
Δεν μπορω να καταλάβω... Μερικοί είστε τοσο ανίδεοι;; Δεν καταλαβαίνετε όντως η κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε; Ο κύριος πρωθυπουργός δεν ειχε το θαρρος να παραδεχτεί οτι απέτυχε παταγωδώς να τηρήσει τις προεκλογικές του δεσμεύσεις κ να μας αδειάσει τη γωνιά. Έθεσε δημοψήφισμα σε θεμα δημοσιονομικό, με ασαφές περιεχόμενο, για συμφωνία η οποια δεν υφίσταται μετα τις 30 Ιουνίου. Κ ερωτώ εγω: Γιατι ο άξιος Τσιπρας δεν έθεσε σε δημοψήφισμα τα δικα του μέτρα 8 δις κ έθεσε αυτα των πιστωτών;; Αφου ο Βαρουφακης κατέστησε σαφές την Παρασκευή μετα τη λήξη του eurogroup οτι δεν υπαρχει κανενας απόλυτος λόγος ρήξης-οι διάφορες για τη συμφωνία ειναι ελάχιστες! Έπειτα, ο Τσίπρας γνώριζε απο την Τετάρτη οτι θα κανει δημοψήφισμα κ εκανε το παγώνι στις συνόδους κορυφής! Αυτοί οι ανθρωποι είναι επικίνδυνοι! Έδωσαν υποσχέσεις που ηταν φανερό οτι δεν μπορούσαν να τηρήσουν, 5 μηνες δηθεν διαπραγματεύονταν πιπιλώντας την καραμέλα κ δημιουργικές ασάφειες κ 1002 μπαρούφες! Στέγνωσαν ολα τα ταμεία της χώρας κ έφτασαν 5 μερες πριν την εκπνοή του προγράμματος να ανακοινώνουν δημοψήφισμα γνωρίζοντας πως αυτη τη στιγμη ολα υπολειτουργούν, δεν υπαρχει ρευστότητα, εξαιτίας τους. Επειδη εγω δεν ειμαι πρόβατο, δημόσιος υπάλληλος, συνδικαλιστής, τζαμπα επαναστάτης στις πλάτες των νοικοκυραίων κ επειδη δεν "μασάω" την καταστροφή βάσει σχεδίου, όπως αποδεικνύεται, του κυρίου Τσιπρα για γιαλαντζί κομμουνιστική-κοινωνικής δικαιοσύνης Ελλαδα, την Κυριακή ψηφίζω ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΕ. Κ αν η πλειοψηφία των Ελλήνων συμφωνήσει μαζι μου, Ο ΣΥΡΙΖΑ Κ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ!!!!!
avatar
persaki 27.6.2015 | 02:04
Πεταει την μπαλα στον λαο...Η μπαλα ΕΙΝΑΙ στον λαο απο παντα εφοσον εχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!εσυ ψηφιζεις εσυ αποφασιζεις.Δηλαδη αν αυριο σου ελεγε λαε αποφασισα αυτο και αυτο τι θα ελεγες?ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΦΥΣΙΚΑ.Ολοι εσεις που εσεις που φοβαστε να ζησετε υπερηφανοι ,εξω απ την χωρα τωρα που προλαβαινετε(φωναζοντας παραλληλα ΕΥΡΩ-ΠΗ).Η ιστορια ετσι και αλλιως θα σας καψει.
Ashton Heston III 27.6.2015 | 02:13
Πολύ μίσος, μωρέ Περσάκι.
avatar
Dimitri from Athens 27.6.2015 | 08:29
Λυπάμαι που θα σου πω ότι το σχόλιό σου δίνει την αίσθηση φανατικού μουτζαχεντίν. Μόνο που στο τέλος χρησιμοποιείς τη λέξη «ιστορία» αντί της λέξης «Αλλάχ».

Κατά τα’ άλλα εντολή έχει και πολύ φρέσκια μάλιστα από τον Φεβρουάριο, αλλά και αυτός και όλοι στην κυβέρνηση είναι τόσο εγκλωβισμένοι από τα ψέμματα που είπαν, τον εγωισμό τους να μην τα παραδεχτούν και την ματαιοδοξία τους, τα οποία δεν τους αφήνουν να ελιχθούν και να σώσουν τη χώρα απ την καταστροφή καιδεν τολμούν να πάρουν την απόφαση που οφείλουν και αφού φτάσανε το θέμα με την αμετροέπεια και τα ανόητα και αλαζονικά λόγια και έργα τους σε αδιέξοδο, τώρα το παίζουν υπεράνω και ζητάνε απ τον λαό να βγάλει τα κάστανα απ τη φωτιά, είτε για επιβολή σκληρότερων μέτρων κατ απαίτηση των δανειστών (το Ναι), είτε για στην έξοδο, την απομόνωση και την απαξίωση (το Όχι) αλλά αυτός και η κυβέρνησή του δεν θα ευθύνεται σε τίποτα: «Ότι μου πείτε θα κάνω»!
avatar
peterp 27.6.2015 | 04:28
Αυτή η ανεκδιήγητη κυβερνηση διαπραγματεύτηκε όσο χειρότερα μπορούσε επί πέντε μήνες!! Αποξενώθηκε απ' όλους τους εταίρους μας (ακόμη και από την Κύπρο!) προσβάλλοντας τους πάντες και με εμμονικό τρόπο επέμενε να θεωρεί ότι η ψήφος του Ελληνικού λαού είχε κάποια μαγική ιδιότητα που θα τερμάτιζε την λιτότητα γιατι έτσι γουστάραμε(ενώ η ψήφος των ευρωπαίων προφανώς δεν μετράει)! Η οικονομία 6 μήνες τώρα καταρρέει αλλά η επικίνδυνη κυβέρνηση το μόνο που έκανε ήταν να προστατεύσει τα δικαιώματα των"διαθέσιμων" του Δημοσίου, να επαναφέρει την ΕΡΤ και να διορίσει όσους δικούς της μπόρεσε!
Και τώρα έξι μήνες μετά, η περήφανη διαπραγμάτευση κατέληξε σε μια συμφωνία πολύ χειρότερη από πριν και αντί η κυβέρνηση να αναλάβει την ευθύνη των ανίκανων χειρισμών της καλεί τον λαό σε δημοψήφισμα δίνοντας του μόλις μια εβδομάδα για να αποφασίσει για κάτι που θα κρίνει το μέλλον και των επόμενων γενεών!!
Άρα έχουμε να κάνουμε είτε με ολική ανικανότητα είτε με προσχεδιασμένο από τον Γενάρη σχέδιο ρήξης (εμ πώς θα γίνουμε Βενεζουέλα;;;) Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για μία πολύ επικίνδυνη κυβέρνηση που οδηγεί την χώρα στην καταστροφή φαντασιωμενη ότι μεγαλουργεί και "ματώνει τον διεθνή καπιταλισμό"!


avatar
eleni_1319 28.6.2015 | 03:43
71 ΟΧΙ απο τσιράκια-συνδικαλιστές-δημόσιους υπαλλήλους-τεμπέληδες-φραπεδομαγκες-απαίδευτους!!! Αυτη ειναι η Ελλαδα ρε γαμωτο, αυτη ειναι η πλειοψηφία των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ!!!
Pandis De Bara 27.6.2015 | 01:18
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: Μια πράξη που καθυστέρησε 5 χρόνια...Ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε, ήρθε να επιλέξουμε....και το ερώτημα είναι ....ΜΠΟΡΟΥΜΕ;;;;
avatar
Natenj 27.6.2015 | 01:18
Δημοκρατικότατη λύση, θα ακουστεί η φωνή και η άποψη του λαού
avatar
Phil Dunphy 27.6.2015 | 03:58
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Winston Churchill
avatar
Whatever you say 27.6.2015 | 15:27
Η κλασσική εξυπνάδα.... Την κυβερνηση ο λαός την εκλέγει, άρα εσυ προτείνεις λύση μέσω ολοκληρωτικών καθεστώτων... Πάνε στην Βόρεια Κορέα να ζήσεις το όνειρό σου εμείς δεν θέλουμε.
avatar
\"Νικόλ\" 27.6.2015 | 01:19
Καλή τύχη Ελλάδα...
avatar
Whatever you say 27.6.2015 | 01:19
Για μισό, μέχρι τότε τι γίνεται? 30 Ιουνίου δεν τελειώνουν οι διαπραγματεύσεις?
GiGi 27.6.2015 | 02:13
Ο Τσίπρας απάντησε σε αυτό το ερώτημα. Θα ζητήσει ολιγοήμερη παράταση του προγράμματος
avatar
Whatever you say 27.6.2015 | 03:08
Και αν αλλάξει η πρόταση των θεσμών αύριο τι γίνεται?
avatar
Dimitri from Athens 27.6.2015 | 01:21
«…ψηφίστε περήφανα και κυρίαρχα…»

Φυσικά και δεν τον νοιάζει να λέει ακόμα μεγαλοστομίες σαν και τότε που ήταν πρόεδρος του 15μελούς!
Πετάει το μπαλάκι εντελώς ανεύθυνα γνωρίζοντας ότι στο δημοψήφισμα και το «Ναι» και το «Όχι» είναι το τέλειο άλλοθι γιαυτή την άθλια κυβέρνηση των δημαγωγών γιατί την νομιμοποιεί είτε να επιβάλλει σκληρότερα μέτρα κατ απαίτηση των δανειστών (το Ναι), είτε να μας οδηγήσει στην έξοδο, την απομόνωση και την απαξίωση (το Όχι) αλλά αυτός και η κυβέρνησή του δεν θα ευθύνεται σε τίποτα: «Ότι μου πείτε θα κάνω»!
Ντροπή του!

Να πω ακόμα ότι δεν διευκρίνισε, ως όφειλε, τι επιλογές θα υπάρχουν στο δημοψήφισμα!
Εξήγγειλε το δημοψήφισμα και όρισε την ημερομηνία αλλά δεν όρισε το θέμα!
Πόσο πιο πρόχειρος;
Πόσο πιο ρεζίλης;
Πόσο πιο ντροπή;
Shady_forest 27.6.2015 | 01:55
Το θέμα το ξέρουμε όλοι
avatar
Dimitri from Athens 27.6.2015 | 08:11
Έχεις δίκιο. Πάνω στον εκνευρισμό μου δεν το πρόσεξα ότι το ‘πε
avatar
persaki 27.6.2015 | 02:05
Αν θες Σαμαρα εγω λεφτα δεν εχω...
avatar
Dimitri from Athens 27.6.2015 | 08:32
Φύλαξε τη φράση σου για αργότερα φίλε μου και παρακάλα να μη γυρίσουμε στο ευτελισμένο εθνικό νόμισμα…
avatar
eleni_1319 28.6.2015 | 03:46
Για τα 8 δις μέτρα του Αλέξη σου εχεις λεφτα;;
avatar
Kost@s 27.6.2015 | 03:25
Τι εννοεις ντροπη του? Το μαχαιρι στο λαιμο μας το εχουν βαλει οι δανειστες, οχι η κυβερνηση. Οι δανειστες σου βαζουν αυτο το διλλημα για να διαλεξεις. Η κυβερνηση κανει οτι πιο δημοκρατικο μπορει σε αυτη τη περιπτωση. Αφηνει το λαο να αποφασισει για το μελλον του. Νομιζω δεν προσπαθει η κυβερνηση να βγαλει την ευθυνη απο πανω της αλλα εσυ ψαχνεις να εχεις καποιον να κατηγορεις και να ριχνεις την ευθυνη για την κατασταση που μας αναγκαζουν οι δανειστες να ερθουμε.
avatar
Dimitri from Athens 27.6.2015 | 08:38
Το μαχαίρι ήταν εκεί εδώ και πολύ καιρό φίλε μου και αυτό ήταν γνωστό στους πάντες. Αυτοί πήγαν και έπεσαν επάνω του. Το δημοψήφισμα σ αυτή την περίπτωση είναι ότι πιο άνανδρο και όχι ότι πιο δημοκρατικό. Αφού τα κάνανε χάλια ζητάνε από τον κόσμο να βγάλει τα κάστανα απ τη φωτιά. Και είναι ντροπή τους αυτό.
avatar
borba 27.6.2015 | 09:23
ο "μια ζωη μου φταινε οι αλλοι" ανευθυνος ελληναρας φοβαται να παρει ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ καποια αποφαση για να μπορει -παντα εκ του ασφαλους- να κριτικαρει στο μελλον . Η "λογικη" της αναθεσης σε ολο της το μεγαλειο. Πραγματικα η μονη ελπιδα αυτης της χωρας ειναι η μεταναστευση ολων αυτων των "πολιτων"-πελατων
avatar
Kost@s 27.6.2015 | 14:10
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Το μαχαίρι πάντα εκεί ήταν. Αυτή η κυβέρνηση προσπαθεί εδώ και πέντε μηνες- αυτό που πολλοί εδώ μέσα αποκαλούν αποτυχημενη διαπραγματευση- να διώξει το μαχαίρι. Γιατί είναι παράνομο να σε εξαναγκαζουν σε εξαθλιωση με αυτά τα μέτρα. Αλλά ο έχων το μαχαίρι,με τραμπουκισμο, δ το αφήνει κάτω σε μια προσπαυεια εκφοβισης μας. Τελικά τι θα γίνει? Θα φοβηθουμε και θα υποκυψουμε?η θα παλεψουμε να διωξουμε αυτό το μαχαίρι μια και καλή?
avatar
VladNirki 27.6.2015 | 01:29
Οι πολίτες δεν φοβούνται τα δημοψηφίσματα, γιατί είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να αναλάβουν την ευθύνη των αποφάσεών τους και της ζωής τους.

Αντίθετα οι υπήκοοι, φοβούμενοι την ευθύνη, περιμένουν μια ζωή να τους ξελασπώσει κάποιος άλλος. Και μάλιστα όταν δεν βαίνουν όλα όπως θα θέλανε, ασκούν συνεχώς κριτική, χωρίς φυσικά να αλλάζει στο ελάχιστο η διάθεσή τους να μην αναλάβουν καμία ευθύνη.

Επιτέλους, ας μην είναι οι αποφάσεις στα χέρια των λίγων, αλλά στα δικά μας χέρια. Άλλωστε ότι κι αν αποφασιστεί, εμείς θα το αντιμετωπίζουμε. Ας το κάνουμε με δική μας απόφαση λοιπόν!
Μένης 27.6.2015 | 02:10
Βέβαια αντιλαμβάνεσαι οτι μια απλή ερώτηση που απαντιέται με ναι ή οχι, δεν είναι αρκετή για να εκφράσει πλήρως τη γνώμη του καθενός μας.
avatar
VladNirki 27.6.2015 | 02:27
Σίγουρα, αλλά στο χέρι μας είναι και το να διεκδικήσουμε ακόμα περισσότερη συμμετοχή στην λήψη αποφάσεων.

Σε κάθε περίπτωση το δημοψήφισμα είναι μεγαλύτερη συμμετοχή στην λήψη αποφάσεων από το μη δημοψήφισμα. Μεταξύ των δύο, προτιμώ σαφώς το δεύτερο.

Πολίτης, όχι υπήκοος.
avatar
VladNirki 27.6.2015 | 02:37
Συγνώμη, προτιμώ το δημοψήφισμα (δηλαδή το πρώτο) κι όχι το δεύτερο (το μη δημοψήφισμα)
avatar
piron 27.6.2015 | 01:34
Δηλαδη ο Τσιπρας και ο Καμμενος που υπηρετησαν στο λεκανοπεδιο ειναι περηφανοι και κυριαρχοι ενω εγω που πηγα Διδυμοτειχο δεν ειμαι...
Ashton Heston III 27.6.2015 | 01:36
Ελπίζω αν χάσει το δημοψήφισμα να έχει την τιμιότητα να παραιτηθεί.
Ashton Heston III 27.6.2015 | 02:15
Προφανώς, δηλαδή, και θα παραιτηθεί αν χάσει το δημοψήφισμα. Και μετά θα κάνει αντιπολίτευση στην οικουμενική. Βέβαια το ότι η διακυβέρνηση Τσιπροκαμμένου ξαναδιέλυσε την οικονομία, θα είναι μια λεπτομέρεια.

Βρίσκει την ευκαιρία να επιστρέψει στα παλιά του τα λημέρια, στην αντιπολίτευση, την οποία ξέρει τόσο καλά να κάνει.

Άλλωστε το κουτσαβάκικο υφάκι που είχε στο διάγγελμα είχαμε καιρό να το δούμε--τους τελευταίους 5 μήνες είχε ύφος "προεδρικό". Φαντάζομαι θα του έλειψε πολύ το κόλπο που κάνει με τα φρύδια. :-)

Και το ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής: εφόσον τα (τρισχειρότερα, πλέον) μέτρα θα περάσουν, και θα εφαρμοστούν από κάποιον άλλο (οικουμενική κυβέρνηση) με τον Τσίπρα στην αντιπολίτευση-- Τι θα τον πείραζε να ψήφιζε τον Δήμα για ΠτΔ, και να άφηνε τον Σαμαρά να κυβερνήσει μέχρι το τέλος (και να υποστεί το πολιτικό κόστος για τα μέτρα);

Άρα, ο Τσίπρας είναι όχι μόνον τυχοδιώκτης και τζογαδόρος, αλλά στερείται και σωστής κρίσης. Ίσως γιατί "εγκέφαλοί" του είναι οι Βαρουφάκης/Φλαμπουράρης.
avatar
Whatever you say 27.6.2015 | 02:27
Γιατί να παραιτηθεί αν "χασει" (οτι και να σημαίνει το χάσει σε ερώτηση τύπου ναι-οχι) δεν μας λες? Ίσως γιατί είναι η μόνη σας ελπίδα να τον ρίξετε ως κυβερνηση?
Ashton Heston III 27.6.2015 | 02:43
Στο διάγγελμά του, ο Τσίπρας σαφώς και ετάχθη κατά των μέτρων, άρα υπέρ της εξόδου απ'το ευρώ. Ή μήπως νομίζεις πως η "διαπραγμάτευση" θα συνεχιστεί μετά το δημοψήφισμα;
avatar
Whatever you say 27.6.2015 | 03:45
Ο Τσίπρας δεν τάχθηκα κατά των μέτρων γενικά αλλά κατά της ως έχει πρόταση των θέσμων. Τωρά όπως σε βολεύει ανακατασκεύασε τα γεγονότα δεν με ενδιαφέρει. Επισής, φυσικά και πιστεύω οτι θα συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις και αύριο και την ερχόμενη εβδομάδα και μετά το δημοψήφισμα.
Ashton Heston III 27.6.2015 | 04:49
Δεν έχετε καταλάβει πως δεν πρόκειται περί διαπραγμάτευσης φοιτητοπατέρων με τον πρύτανη της σχολής τους, ή για αγρότες στα μπλόκα στις Μικροθήβες που διαπραγματεύονται "όλα τα κιλά όλα τα λεφτά". Κάποια στιγμή οι τράπεζες θα πάψουν να έχουν ευρώ, και τότε θα αρχίσουν να βγάζουν δραχμές.
avatar
Whatever you say 27.6.2015 | 13:53
Εγώ εχω 2.19 ευρώ στην τράπεζα αυτή την στιγμή. Αν από βδομάδα βγάζει δραχμές μόνο ως θετικό μπορώ να το εκλάβω. Αν σοβαρευτουν λίγο και οι υπόλοιποι "εταίροι" και καταλάβουν οτι η χώρα που καλούν να πληρώνει δις και δις καθε μήνα αβέρτα, δεν είναι η Κίνα αλλά η Έλλαδα και δεν μπορεί να το καταφέρει αυτό ας μου βγάλει εμένα η τράπεζα τα 2 ευρώ θα το δεχτώ...
12
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια