Σοκ στην πλατεία Βάθη
Κοινωνία

Σοκ στην πλατεία Βάθη

Μάνα και γιός αυτοκτόνησαν πηδώντας από το μπαλκόνι

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΟΥΜΑΝΗΣ

Μια 90χρονη και ένας 60χρονος πήδηξαν από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας στην Πλατεία Bάθη. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για μητέρα και γιο.

 

Πιασμένοι χέρι χέρι ανέβηκαν στην ταράτσα πολυκατοικίας που βρίσκεται επί των οδών Ακουμινάτου και Παλαιολόγου στο Μεταξουργείο και έπεσαν στο κενό. Χθες σε πλατεία του Περιστερίου 60χρονος άφησε την τελευταία του πνοή σε παγκάκι, κόβοντας τις φλέβες του...

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

Κοινωνία Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

19.9.2018
Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

Κοινωνία Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

12.9.2018
Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

Κοινωνία Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

5.9.2018
Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

Κοινωνία Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

9.7.2018
To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

Κοινωνία To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

14.3.2018
Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

Κοινωνία Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

12.11.2017
Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

Κοινωνία Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

11.11.2017
Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

Κοινωνία Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

15.8.2017
Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

Κοινωνία Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

2.8.2017
Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

Κοινωνία Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

28.7.2017
45 Σχόλια
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 11:26
Ρε παιδιά σοβαρολογείτε τώρα;
Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη όντως, αλλά wtf; RIP στους ανθρώπους όμως τι έγινε ξαφνικά; Ούτε 2ος παγκόσμιος πόλεμος να γινόταν και να κυνηγούσαν τις μειονότητες οι ναζί!

Συγγνώμη που απαντάω έτσι απότομα, αλλά δεν έφτασε το τέλος του κόσμου για να αυτοκτονεί έτσι ο κόσμος! Δηλαδή πώς να το περιγράψω αλλιώς; Αλλά όσο αρρωστημένη ήταν η κοινωνία μας όλα αυτά τα χρόνια, έτσι και τώρα αντιδρά αρρωστημένα.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 12:50
Φιλε ή φιλη και εγω συνφωνω μαζι σου αλλα δυστυχως οσο η κριση βαθαινει , αυτα τα φαινομενα αυξανονται.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 15:24
symfono ma ota klais apo thn peina se petane kai sto dromo logo enoikiou h vlepeis ta paidia sou na klaine giati peinane [kai xero prosophka paradeigmata] kai dev sou deinoun kai kamoia rlpida kai sthn oysia xoris na ftais alla epidh oi politikoi thelan na ploytisoun e!!! tora soy girnah to myalo!!!
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 15:25
Νομίζω πως η αιτία αυτής της κατάστασης που γίνεται όλο και χειρότερη δεν είναι τόσο η κακή οικονομική κατάσταση όσο η έλλειψη προοπτικής για οτιδήποτε και η μιζέρια που είναι διάχυτη στην ατμόσφαιρα. Εκτός απ'όλα τα άλλα μας έκλεψαν και το χαμόγελο μας...
avatar
Ανώνυμος/η 27.5.2012 | 15:06
μα δεν κανουμε και κατι ο ενας για τον αλλον ---για τους αγνωστους ναι ,πχ δινουμε μερικες κονσερβες στα σουπερμαρκετ και αυτο ειναι ολο. Οταν σε ξερουν ομως και φανταζονται οτι ζεις καλυτερα,ειτε γιατι απο αξιοπρεπεια το κρυβεις η επειδη καποιες τρυπουλες βρισκεις και κουτσοβολευεσαι , ορμανε να σε φανε.Εχουμε καταντησει υαινες -- και πριν ειμασταν ζηλοφθονοι, τωρα ομως το κακο εχει παραγινει.
Εμενα αυτο με λυπει περισσοτερο, οτι δεν εχω τη συμπονια κανενος...και μη μου πειτε για pc κλπ,η προ.ι.σταμενη της φιλης μου μας αφηνει να χρησιμοποιουμε τον υπολογιστη της. Να μια συμπαρασταση.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 15:49
Σταματήστε να ζείτε στον κόσμο σας. Ο κόσμος πεινάει. Πάρτε το χαμπάρι.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 11:41
παρακαλώ να μην γραφτούν πολιτικά σχόλια για τον Τσίπρα τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ

η κοινωνία μας έχει φτάσει σε ένα αδιέξοδο κ τα μέλη της δεν μπορούν να κρίνουν σωστά τπτ κατά τη ταπεινή μου γνώμη

προέρχομαι από λαική οικογένεια κ περιτριγυρίζομαι από άτομα που δεν μπορούν να κατανοήσουν κ να κρίνουν αντικειμενικά την όλη κατάσταση
πολλοί εξ αυτών είναι με χρέη παίρνουν ψυχοφάρμακα κ με το ζόρι επιβιώνουν

θέλω να πιστεύω πως δεν θα τους οδηγήσει η κατάσταση σε αυτό το σημείο δηλ το να αυτοκτονήσουν


. . .
avatar
Ανώνυμος/η 27.5.2012 | 15:10
Σε νοιωθω,αντιμετωπιζω το ιδιο και τις νυχτες βλεπω εφιαλτες μ αυτο το θεμα της αυτοκτονιας. Εχω βρει καποιες λυσεις με φιλους στο εξωτερικο αλλα τα δυο ατομα που παιρνουν τα φαρμακα παθαινουν κρισεις πανικου και δεν θελουν ν ακουσουν για αεροπλανο. Βρισκομαι σε αδιεξοδο.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 11:45
:(
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 11:58
Στην πλατεία ΒΑΘΗ και όχι ΒΑΘΗΣ
avatar
Ανώνυμος/η 27.5.2012 | 10:03
Ναι, αυτό είναι το πρόβλημα, αν θα το πούμε βάθης και όχι βαθη.. Πόσο άκυρος είσαι!
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 12:00
ΤΙ ΝΑ ΠΩ.. ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.. ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΝΤΟΝΑ Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ..
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 12:23
...
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 12:26
Αχ! Θεέ μου!
Τουλάχιστον πέθαναν,καθώς κάποιοι δεν καταφέρνουν ούτε να πεθάνουν.
Πόση απόγνωση.Τόση που σε παραλύει.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 12:47
Επίσης λέγεται πλατεία Βάθη. Χωρις "ς".
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 13:48
Όχι, το σωστό είναι με "ς", Η Βάθη, της Βάθης

Πρόκειται για την πλατεία (της) Βάθης. Από το όνομα Βάθη ή Βάθεια -παλιά αθηναϊκή συνοικία που αναπτύχθηκε γύρω από τη λεκάνη (βαθούλωμα), όπου λίμναζαν τα νερά του χειμάρρου των Τουρκοβουνίων Κυκλοβόρου που κατέληγε στον Κηφισό.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=114836
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 14:06
υπαρχει και η αλλη εκδοχη οτι το ονομα το πηρε απο τον βαθη που ειχε τα χωραφια εκει περα. δεν ξερω ποιο ισχυει. αφου ομως η αξιοτιμη κα μπελλου λεει "βαθης" παω πασο.
κατα τ αλλα δεν ξερω αν προσεξατε αλλα στην πλατεια βαθη(ς) αυτοκτονησαν δυο ανθρωποι...
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 12:58
an den ginontan ekloges tha ginotan eksegersi.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 12:58
τα καθημερινά μας νέα
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 13:00
ελα, μπραβο, αρχιστε παλι. οτι εχουνε ψυχολογικα, οτι πρεπει να κλεισουν τις τηλεορασεις, οτι φταιει ο τσιπρας, οτι πρεπει να κανουνε λοβοτομη.
και παμε μετα να φτυσουμε και στους ταφους τους. να φτιαξω event στο facebook?
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 17:31
Σωστός! Ούτε να πεθάνει κανείς ρε π...μου πια, ούτε αυτό έχει δικαίωμα. Ένα βούρλο στη δουλειά μου με ρώτησε: Καλά, γιατί; Τι γιατί; Αλλά γι'αυτό ποιος φταίει; Ο Συριζα;
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 13:17
Ρε παιδιά δεν αντέχω δηλαδή... Τη Δευτέρα που είχε η μάνα μου τη γιορτή της, θείος μου "σπάγκος", με πολλά λεφτά και ακίνητα, έλεγε πως θα πάρει πιστόλι να αυτοκτονήσει και ζητούσε από τους γονείς μου να βοηθήσουν τη θεία μου με τα διαδικαστικά της κηδείας. Σοβαρολογούσε, όσο και να θέλαμε να το γυρίσουμε στην πλάκα. Τι γίνεται, τι συμβαίνει σε τούτη δω την κοινωνία; Δεν έχει πρόβλημα οικονομικό και σκέφτεται αυτοκτονία, δηλαδή ποια απελπισία βάρεσε κόκκινο στα κεφάλια των ανθρώπων; Τι είναι αυτό; Η δύσκολη ζωή τους μέσα εμφυλίους και λοιπά ωραία; Τι τους κάνει να αυτοκτονούν; Δεν μπορώ να καταλάβω...
avatar
Ανώνυμος/η 27.5.2012 | 15:16
ειχαμε μαθει στα ευκολα και στα πρωτα δυσκολα κολωσαμε.
Δεν αντεχουμε οτι ξεβολευτηκαμε-- μερικοι ειμαστε ακομη χειροτερα αλλα το πραμα πιστευω παλευεται--ειδικα στο φα.ι., στα ρουχα στα εισιτηρια, τη μετακινηση γενικα.Αλλα και με το νοικι ολο και κατι γινεται αν το διαπραγματευτεις σωστα.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 13:20
Δυστηχως ολα αυτα που γινονται επηρεαζουν και ανθρωπους που δεν εχουν απαραιτητα οικονομικα προβληματα. Λιγο ροπη προς την καταθλιψη να εχεις με ολα αυτα που γινονται δεν θες και πολυ. Αν εισαι και μονος σου καιμιας ηλικιας το μυαλο κανει γωνιες.
Συλληπητηρια στους συγγενεις τους...

Γνωριζα προσωπικα τρεις ανθρωπους που αυτοκτονησαν φετος και ο ενας ηταν ανθρωπος ευκαταστατος σχετικα και εγινε πρωτοσελιδο διοτι ηταν και επωνυμος. Δεν ξερω τι του συνεβη ηταν φιλος και συνεργατης των συγγενων μου παλια και τον γνωριζα απο παιδι. Ειχα να τον δω πολλα χρονια αλλα οταν τον ηξερα, ολο γελαγε και εκανε πολλα δημιουργικα πραγματα, δεν καθοταν λεπτο.

36χρονη γνωστη μου αυτοκτονησε με υπνωτικα εν μεσω του Κυριακατικου τραπεζιου (παω ενα λεπτο στπ μπανιο) διοτι δουλευε απλως με συμβαση στον δημο σε ασχετο τομεα απο αυτο που σπουδασε. Και ανεβηκε στο δωματιο και πηρε ολο το κουτι τα χαπια με ουισκι και δεν ξυπνησε ποτε. Πολυ γρηγορα εγινε ολο αυτο οι αλλοι ετρωγαν ακομα το ψητο κοτοπουλο. Δεν ειχε χρεη ουτε οικονομικο προβλημα καθως οι δικοι της εχουν κτηματα με δικες τους παραγωγες, δεν ειχε προβληματα υγειας και ειχε και σχεση. Απλα ελεγε πως δεν ᾽᾽προχωραει τιποτα᾽᾽. Και το καταλαβαινω.. Και το εκρυψαν απο τις εφημεριδες ειπαν πως ηταν ατυχημα πως δηλαδη πηγε για υπνο το μεσημερι και επαθε την καρδια της. Τι να κανουν και οι καημενοι οι ανθρωποι? Δεν αντεχονται τα πρωτοσελιδα για τους συγγενεις. Αν για τους νεους που εχουν ακομα χρονο και θεωρητικα ευκαιριες ειναι ετσι φανταστειτε πως ειναι για τους ηλικιωμενους.

Και φιλε μου στον δευτερο παγκοσμιο πολεμο υπηρχε ηρωισμος, οραματα και σαφηνεια και ισως αλληλεγγυη ενω τωρα οχι. Και εγω παντως νιωθω να πνιγομαι συχνα αν και δεν εχω χρεη και εχω κανει google το ᾽᾽ανωδυνη αυτοκτονια᾽᾽ αλλα πρωτον εχω παιδι και δευτερον ειμαι πολυ δειλη και τριτον λατρευω την Σταχτοπουτα και λεω πως δεν μπορει να ερθει και η νεραιδα. Αλλα ειναι αυτο που σου καθεται στο λαιμο και σου γυριζει το στομαχι, η αισθηση πως αληθεια ᾽᾽δεν πρωχωραει τιποτα᾽᾽. Ειναι μαλλον ολη αυτη η καταπιεσμενη ενεργεια του να θες να κανεις πραγματα με την δουλεια σου και να μην μπορεις εγω ας πουμε εδω και πεντε εξι χρονια κανω απλως την νοικοκυρα με διαλλειματα περιστασιακης εργασιας ενω ηθελα να κανω αλλα πραγματα. Ο αντρας μου βγαζει ακομα καλα σχετικα χρηματα αλλα δεν αρκει. Ελπιζω το μικρο να τα παει καλυτερα. Δεν λεω πως πηγαν αδικα οι σπουδες επιση δεν της εξαργυρωσα αλλα ειναι το γαμωτο της ολης ιστοριας. Και πολλους αυτη η αισθηση τους σκοτωνει.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 14:14
Αν αισθανθείς την ανάγκη να μιλήσεις με κάποιον μπορείς να τηλεφωνήσεις 24 ώρες της ημέρας στο 1018. Είναι γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία. Δες περισσότερα εδώ www.suicide-help.gr
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 19:25
Κοπέλα μου ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! Κι αυτό σου το λέω μέσα απο την καρδιά μου. Με λύτρωσαν τα λόγια σου. Ας μιλήσουμε επιτέλους... Είμαστε κλεισμένοι στον κόσμο μας... και δεν τα λέμε...
Με έκανες να μην νιώθω τόοοοοση μοναξιά! Θέλουν όλοι να δείχνουμε δυνατοί κι αυτεξούσιοι και κυρίως οι οικογένειές μας και να μας καμαρώνουν οι γονείς μας κι αν δείξουμε την παραμικρή αστάθεια ή αδυναμία μας χτυπούν αλύπητα...δεν ξέρω πώς να το πωωωωωω... τώρα έχω το παιδί μου πια-είμαι 40 χρονών και δεν έχω τίποτε άλλο... μα τίποτε άλλο...πριν απο 15 χρόνια τα είχα όοοολα μα όλλλλλλα και το μόνο που δεν είχα ήταν αγάπη και αυτός και μόνο ήταν τεράστιος και αρκετότατος λόγος για να κάνω απόπειρα... κρατήθηκα στη ζωή απο λάθος κι έκτοτε προσπαθώ να βρω λόγο να ζω. Τώρα έχω το παιδί μου και τίποτε άλλο. Αλλά είναι αρκετός ο λόγος για να ψάχνω κάθε μέρα λόγο για να νιώθω ευγνώμων.
avatar
Ανώνυμος/η 27.5.2012 | 15:28
Υπομονη, υπαρχουν απειρως χειροτερα και γω δεν κανω αυτο για το οποιο σπουδασα αλλα επιβιωνω και αν και 62 εχω ακομα ελπιδες.
Τι ωματιακι της μακαριτισσαςθα πει δεν προχωραει τιποτα; Πως εχουμε φανταστει τη ζωη; Ν α φανταστεις τον αλλο μηνα ο γυιος μου παντρευεται αλλοδαπη δηλ. ουτε δεκαρα απο δικους της--επιτηδες δεν αναφερω τη λεξη προικα- και χωρις να με σκοτιζει τους παραχωρησα ενα δωματιο της προκοπης συν το δωματιακι της μακαριτισσας της πεθερας μου και θα βολευτουμε ολοι. Γιατι ολοι οι καλοι χωρανε. Και οχι και εγω Μαστερς εχω και ο γυιος μου και η νυφη δεν ειναι ανατολικη, απλως θα κανει υπομονη μεχρι να βρεθει κατι και γι αυτην.
Οι δυτικοευρωπαιες γενικα ειναι πιο λιτες και προς το παρον αρκουντε στο κλιμα μας, τον ηλιο κλπ--ευτυχως, βεβαια, δεν εχει μαθει ακομα τη γλωσσα...
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 13:59
Δεν ήταν δυο αυτοκτονίες, ήταν μια δολοφονία και μια αυτοκτονία.

Ο γιος δεν άντεχε να φροντίζει την άρρωστη μητέρα του και την έσπρωξε.Μετά πήδηξε και αυτός.

Δειλία και απάνθρωπη συμπεριφορά, στην γυναίκα που τον γέννησε και τον μεγάλωσε... ακόμα κι αν έπασχε κι αυτός και η μητέρα του απο κάτι ανίατο, ας φρόντιζε να έχει ένα (όσο γίνεται) ανώδυνο τέλος.
avatar
Ανώνυμος/η 27.5.2012 | 15:39
δεν ξερεις πως ειναι...απ εξω απ το χορο πολλα τραγουδια ξερουμε. Εμενα μονο το γεγονος οτι θα πηγαινα φυλακη με κρατησε.Ωσπου εφυγα εντελως και ειπα οτι γινει εγινε,και μετα απο εναμιση χρονο δεχτηκε με το ζορι καποια φροντιδα,ακομη και τωρα αντιδρα καπου καπου αλλα μου αποκαλυψε οτι το εκανε για να με εκδικηθει επειδη δεν πραγματοποιησα τα ονειρα της και δεν παντρευτηκα οπως επρεπε
και ως εκ τουτου επρεπε να εξιλεωθω απεναντι στην κοινωνια οτι ξεμεινα για να φροντιζω τη μαννα μουκλπ...αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου.Στο διπλα διαμερισμα τον εστειλε η μαννα του τον δυστυχο πριν της ωρας του απ το πολυ γκιρι γκιρι.Ηταν η ιδια περιπτωση.
Δεν φταιει για ολα η κριση,απλως ριχνει λαδι στη φωτια.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 14:50
Mήπως είναι προπαγάνδα ? Εχουμε αποδείξεις ? Γιατί που το ξέρουν ότι κρατούσαν χέρι χέρι να φτάσουν ταράτσα?!!! Σιγά μην τους έπαιρναν και με κάμερα για να μας το δείξουν...?!!
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 15:02
δηλαδή τι είδος προπαγάνδα μπορεί να είναι?
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 14:52
αυτα δεν ειναι σοβαρα θεματα.
Σοβαρα θεματα ειναι αν εβηξε ο Βαλιανατος η το ποσο κακοι οι νεοελληνες.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 14:59
παντα πιστευα οτι η κριση που ζουμε ειναι πανω απ'ολα κριση αξιων. υπαρχει απιστευτη αποξενωση μεταξυ των ανθρωπων - οπως υπηρχε και προ κρισης- απλως τοτε ειχες ενα καποιο βολεμα , ελπιδες για το μελλον κλπ. τωρα που αυτα τα χασαμε, τι μενει; λυπαμαι πιο πολυ για τους ζωντανους παρα για τους αυτοχειρες, ειλικρινα...
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 18:40
Συμφωνώ, με λίγη ...διαφοροποίηση: παντα πιστευα οτι η κριση που ζουμε ειναι πανω απ'ολα κριση αξιων. υπαρχει απιστευτη αποξενωση μεταξυ των ανθρωπων - οπως υπηρχε και προ κρισης- απλως τοτε μπορούσες ακόμη να έχεις ψευδαισθήσεις. τωρα που ούτε αυτό... λυπαμαι πολυ τους αυτοχειρες, ειλικρινα... Και περιμένω πολλά από και για (εμάς) τους ζωντανούς.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 15:18
Εγώ δεν αντέχω να κατηγορούμε τόσο κάθετα αυτούς που αυτοκτόνησαν. Δεν έχουμε όλοι οι άνθρωποι τα ίδια ψυχικά αποθέματα, δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αντοχές και δυνάμεις και σίγουρα δεν έχουμε τα ίδια μυαλά! Το κάθε γεγονός 10 διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να σου περιγράψουν ότι το βίωσαν με 10 διαφορετικούς τρόπους ο καθένας!, πόσο μάλλον μία κατάσταση 4 χρόνων τώρα.

Και τα χρέη δεν είναι η μόνη αιτία (ή κίνητρο). Μια λεπτή γραμμή είναι όλα. Τη μία είσαι και την άλλη δεν είσαι. Είναι η μοναξιά, η απαγοήτευση, η ακύρωση, ένας χωρισμός, ένα διαζύγιο, καμιά φορά είναι αλυσίδα γεγονότων, φτάνεις και λες δεν αντέχω άλλο! τι άλλο θα ζήσω; πόσο ακόμα να αντέξω;;;

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και στην τελική καλώς συμβαίνει αυτό. Το να φτάνουμε τώρα να λέμε "δεν είναι λύση" / "ρε τι 'ν' τούτοι;" / "τι μυαλά κουβαλάει ο κόσμος"... είναι και λίγο απάνθρωπο στην τελική. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι κουβαλάει ο καθένας.

Και γι' αυτούς που θα σπεύσουν να πουν "Μα εγώ περνάω τρις χειρότερα κι ακόμα προσπαθώ!, δεν πήγα ν' αυτοκτονήσω!" ξαναλέω: δεν είμαστε όλοι το ίδιο, δεν κουβαλάμε την ίδια ψυχή, δεν μπορούμε να δούμε (ή βρούμε) όλοι τις διεξόδους που έχουν άλλοι.
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 17:19
Έχεις δίκιο.. Πραγματικά.. Αν+δεν μπορούν κάποια άτομα να το καταλάβουν εύκολα αυτό.. Αρχικά, όπως+γω εξάλλου.. Αλλά έτσι είναι καλώς ή κακώς.. Ο καθένας αντιμετωπίζει+βιώνει διαφορετικά τις καταστάσεις+δεν είμαστε όλοι ίδιοι..
avatar
pkd13 24.5.2012 | 16:02
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ..ΜΕΝΩ ΣΕ ΔΙΠΛΑΝΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΒΟΛΤΑ ΠΙΑΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ.. Ο ΓΙΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 16:10
πριν αυτοκτονήσει ο 60χρονος, έγραψε αυτό: http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=179710
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 17:11
ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ.. ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ+ΓΩ.. ΤΙ ΝΑ ΠΩ.. ΚΡΙΜΑ.. ΚΡΙΜΑ..
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 18:22
Διαβάζω τα σχόλια και για άλλη μια φορά βλέπω την έλλειψη σεβασμού του νεοέλληνα απέναντι στον αυτόχειρα. Έχει δίκιο ο Κωστής Παπαγιώργης στο τελευταίο LiFo, είμαστε έθνος κατσαπλιάδων...
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 19:35
Χρειαζονται εναν αιωνα ακομα για να γινουν..ζωα
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 23:18
Δεν καταλαβαίνω το λαό, που τραβάει τα πάνδεινα και δεν αντιδράει. Όλοι βολεμένοι είναι, όλοι είναι κάπου χωμένοι, τι στο καλό πια;

Αραλίκι, ωχαδερφισμός, φραπεδιά και έχει ο Θεός....ΞΥΠΝΗΣΤΕ! μας κλέβουν μπροστά στα μάτια μας και δεν κάνουμε το παραμικρό.
Ένας, δέκα, εκατό δεν κάνουν τίποτα. Πρέπει όλοι να πατήσουμε πόδι.
Σε όλους τους πολιτικούς, που ξεβρακώθηκαν μετά τις εκλογές και μας έδειξαν ποιοι ακριβός είναι. Από αριστερά, μέχρι κέντρο και δεξιά, όλοι, μα όλοι είναι να πάρεις τον ένα, να χτυπάς τον άλλον. Αυτό θέλουν, αυτό επιδιώκουν αλλά ο κόσμος φοβάται. Γιατί φοβάται; Που είναι η παλικαριά;...χάθηκε και αυτή, έφυγε σε άλλα μέρη με τον τζάμπα-μάγκα, να βγάλουν εκτρώματα. ΞΥΠΝΑ ΛΑΕ, ΞΥΠΝΑ!!
avatar
Ανώνυμος/η 24.5.2012 | 23:54
gamate γιατί χανόμαστε καλά τα λέει ο Τζιμάκος, δεν μπορώ να καταλάβω το θέμα με την αυτοκτονία δεν υπάρχουν φίλοι; οικογένεια; θρησκεία; κάποιος να κρατηθούν κάτι που να δίνει νόημα σε αυτή την ρημάδα την μαυρο - ζωή
avatar
Ανώνυμος/η 25.5.2012 | 01:57
προφανως οχι,γι αυτους που αυτοκτονουν.
avatar
Ανώνυμος/η 26.5.2012 | 09:40
Στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο μάλλον πολεμούσαν για την ελευθερία, είχαν ένα σκοπό. Ακόμα και να πέθαιναν, θα πέθαιναν για κάτι.
Τώρα σου λένε ότι ό,τι και να κάνεις θα υποφέρεις. Ασκείται τεράστια τρομοκρατία με κύριους υπεύθυνους τους διεφθαρμένους έλληνες πολιτικούς και την τωρινή γερμανική πολιτική.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια