Σοβαρά επεισόδια στα Κάτω Πατήσια
Κοινωνία

Σοβαρά επεισόδια στα Κάτω Πατήσια

Δύο σοβαρά τραυματίες, σύμφωνα με πληροφορίες

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΟΥΜΑΝΗΣ

 

 Εκτεταμένα επεισόδια έγιναν νωρίτερα στο κέντρο, κυρίως στις οδούς Αγαθουπόλεως, Λέσβου, Θήρας, Φυλής αλλά και σε άλλα σημεία της περιοχής.

Σύμφωνα με το newsbeast που γράφει ότι υπάρχουν δυο σοβαρά τραυματίες,  τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν έφθασαν στην περιοχή 40 δίκυκλα στα οποία επέβαιναν συνολικά 80 άτομα και είχαν προέλθει από τα Εξάρχεια. Οι νεαροί έφτασαν εκεί με σύνθημα «να διώξουμε τους φασίστες από την περιοχή». Ακολούθησαν συμπλοκές με κάποιους που κρατούσαν ρόπαλα αλλά και με αλλοδαπούς οι οποίοι ήταν επίσης οπλισμένοι με διάφορα αντικείμενα. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 15 προσαγωγές από αστυνομικές δυνάμεις που έφτασαν στην περιοχή.

 

Kλειστή είναι η Αχαρνών, λόγω συγκέντρωσης πολιτών.

 



Την ίδια ώρα, σύμφωνα με αναφορές στο indymedia, συμπλοκές έγιναν και στα Εξάρχεια, όπου έπεσαν και κρότου-λάμψης. Οι αναφορές υποστηρίζουν ότι υπάρχουν τραυματίες και έχουν φτάσει ασθενοφόρα.

 

Το www.protothema.gr μεταδίδει την είδηση ως εξής: «Επίθεση δέχτηκαν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ στην οδό Στουρνάρη στα Εξάρχεια από άγνωστους που επέβαιναν σε μοτοσικλέτες. Από την επίθεση τραυματιστήκαν δυο αστυνομικοί».

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

Κοινωνία Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

19.9.2018
Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

Κοινωνία Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

12.9.2018
Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

Κοινωνία Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

5.9.2018
Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

Κοινωνία Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

9.7.2018
To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

Κοινωνία To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

14.3.2018
Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

Κοινωνία Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

12.11.2017
Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

Κοινωνία Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

11.11.2017
Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

Κοινωνία Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

15.8.2017
Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

Κοινωνία Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

2.8.2017
Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

Κοινωνία Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

28.7.2017
41 Σχόλια
12
Idioteque 30.9.2012 | 22:39
100 μηχανακια δικαβαλα ο ενας, 40 δικυκλα ο αλλος...
avatar
Ηλίας Β. Μακρής 30.9.2012 | 23:01
Τα μέτρα των 11,5 δισ θέλουν τέτοια επεισόδια . Πώς αλλιώς θα αποσπαστεί η προσοχή της κοινής γνώμης; Μπαίνει ένα θέμα για το ποίοι είναι αυτοί που παίζουν αυτό το παιχνίδι.
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 10:17
ΦΤάνει ρε παιδιά με τις θεωρίες συνομωσίας. Η αντιφασιστική μοτοπορεία έχει γίνει άλλες 2 φορές. Πέτυχαν φασίστες να σπάνε μαγαζιά μεταναστών. Τους τσάκισαν στο ξύλο και μετά η αστυνομία τους συνέλαβε. Τους αναρχικούς, φυσικά, αφού οι φασίστες για τα [...] της διας είναι αδέρφια
Gaga's Perfume Will Be Perfect 30.9.2012 | 23:09
Το βίντεο προέρχεται από το αξιόπιστο (sic) makeleio.gr με σλόγκαν "την επόμενη θηλειά βάλτε την στα κεφάλια των δοσίλογων". Ακούω ότι το αντίπαλον δέος στα ενημερωτικά sites θα λέγεται thsmanassou.gr
kiss my fanny!!! 30.9.2012 | 23:13
Τις συγκεκριμένες οδούς θα τις χαρακτήριζα επιεικώς σκουπιδαριά. Αυτό που πείραξε τους γελοίους δήθεν αντιεξουσιαστές των Εξαρχείων ήταν οι "φασίστες"; Παρεμπιπτόντως, όταν δρας κατ'αυτόν τον τρόπο φασίστας δεν είσαι κι εσύ;
avatar
misos_blakas 1.10.2012 | 01:01
η άποψή σου δεν ταιριάζει στην ελληνική λογική και γι'αυτό το λόγο έχεις πάρει μισά ναί απο φασίστες δεξιούς και μισά όχι απο φασίστες αριστερούς . αυτό το εργάκι πάει εδώ και δεκαετίες και συ το χαλάς ;))
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 01:13
Ώπα, βγήκαν κι οι (κρυφο)χρυσαυγίτισσες με προφίλ στη Lifo. Δεν πάμε καλά...
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 10:18
Σωστυά, θα μπορούσαν ρε παιδάκι μου οι φασίστες να τσακισουν ανεν'οχλητοι στο ξύλο μετανάστες. Μα τι [...] αυτοί οι αναρχικοί, να τα βάζουν με μαχαιροβγάλτες. Δεν κάθονταν σπίτι τους όπως εμείς να σχολιάζουν τα πογκρόμ πίσω από την οθόνη;
kiss my fanny!!! 1.10.2012 | 10:30
Αν κατάλαβες από την απάντησή μου ότι είμαι κρυφός χρυσαυγίτης τι να σου πω; Είσαι θλιβερός. Παρ'όλα αυτά, για να δω αν κατάλαβα σωστά. Όλοι εσείς καταδικάζετε τη βία αλλά μόνο όταν πρόκειται για μετανάστες, όταν ωστόσο κάποιοι δήθεν φιλελεύθεροι δήθεν αριστεροί, χρησιμοποιούν βία εναντίον "φασιστών" τότε είναι δικαιολογημένη και οι ίδιοι δε θεωρούνται φασίστες αλλά τι; απελευθερωτές; Εγώ τουλάχιστον καταδικάζω τη βία προς οποιονδήποτε και οτιδήποτε και όχι όπως εσείς: "εντάξει οκ σε αυτούς αλλά σε άλλους όχι βέβαια".
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 14:16
Vardari,

τους ξέρεις τους αναρχικούς και τα λες αυτά; Έχεις πάει ποτέ σε καμιά δράση τους, σε καμία συνέλευση, σε καμία συλλογική κουζίνα και έχεις άποψη ή αναπαράγεις απλώς ό,τι βλέπεις στις ειδήσεις;

Από πού διαβάζεις ειδήσεις; Έμαθες πχ, ότι τα συγκεκριμένα άτομα που χτυπήθηκαν από τους αντιφασίστες έσπαγαν μαγαζιά πακιστανών στην οδό φυλής; Τώρα εξακολουθείς να πιστεύεις ότι οι αναρχικοί χτυπήθηκαν με τους φασίστες για να τους «επιβάλλουν τη γνώμη τους» περί αταξικής κοινωνίας;

Έχεις πάρει χαμπάρι μια (έστω) από τις δεκάδες, πλέον, καταγγελίες που δείχνουν συνεργασία αστυνομίας-ΧΑ; Ότι η αστυνομία στην καλύτερη περίπτωση κάνει τα στραβά μάτια και στη χειρότερη συμμετέχει ενεργά στις επιθέσεις;

Και μη μας κάνεις διάλεξη για το τι σημαίνει πογκρόμ. Δε θα σου αραδιάσω ανάλυση της λέξης, αλλά μάλλον δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι κάθε βράδυ τα «παλικάρια» που άτυπα (με την ανοχή σου) υποστηρίζεις σπάνε στο ξύλο μετανάστες και καταστρέφουν τις περιουσίες τους. Πες το όπως θέλεις, πογκρόμ, μπανάνα ή καρέκλα, η ουσία του δεν αλλάζει. Και έλα να τα πεις και στον μπαγκλαντεσιανό φίλο μου, Α., ο οποίος για άλλη μια φορά την προηγούμενη βδομάδα με υποδέχτηκε με ανοιγμένο κεφάλι από τα μαυροφορεμένα ζώα.

Και προς όλους όσοι είναι «ενάντια στη βία, απ'όπου κι αν προέρχεται». Μακάρι να είχα την πολυτέλεια να πιστεύω σε αυτό. Προς το παρόν, νιώθω ότι ανά πάσα στιγμή κάποια ομάδα χρυσαυγιτών θα με πετύχει στο δρόμο και θα μου ανοίξει το κεφάλι.

Καταλάβετε, επιτέλους, ότι με το να μην αντιδράτε συγκεκριμένα ενάντια στη ρατσιστική-φασιστική βία τη νομιμοποιείτε. Και ακόμα περισσότερο τη νομιμοποιείτε όταν κράζετε τους ανθρώπους που την αντιμάχονται.
kiss my fanny!!! 1.10.2012 | 21:09
Κι όταν μιλάω εγώ για βολεμένους, δήθεν φιλελεύθερους, κατοίκους βορείων προαστίων που αυτά είναι μια τελείως διαφορετική πραγματικότητα...
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 02:45
Για μαζέψου φίλε! Ε οχι και σκουπιδιαριά! 30 χρόνια ζούμε με αξιοπρέπει α σ'αυτους τους δρόμους!!! Τέτοιους χαρακτηρισμόυς κράτα τους για τη γειτονιά σου !!!!!!!!!!!!!
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 10:40
erin_,

παράτα τους. Εδώ τα άτομα σιγοντάρουν με την στάση τους των «ίσων αποστάσεων» τους μαχαιροβγάλτες ναζί, νομίζεις ότι έχουν κανένα σεβασμό για τους μη-ναζί που μένουν σε αυτές τις γειτονιές; Ο ατομικισμός και ο ζαμανφουτισμός σε πλήρη ανάπτυξη
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 13:32
@ balaklava

Να τα λέμε, να τα λέμε όσο μπορούμε και όπου μπορούμε. Οι κρυφοφασίστες που εξισώνουν οποιαδήποτε μορφή διαμαρτυρίας με τον φασισμό και τσαμπουνάνε τις γνωστές ''θεωρίες ίσων αποστάσεων'' θέλουν πανηγυρικό ξεβράκωμα.
Διαφορετικά οι προβοκάτσιες θα φουντώσουν και στο τέλος θα χάσουμε τον μπούσουλα, δεν θα ξέρουμε τι λέμε, τι εννοούμε και τι καταλαβαίνουμε.
avatar
Vardaris 1.10.2012 | 13:34
Συγγνωμη, απο ποτε ειναι οι αναρχικοι αντιεξουσιαστες υπερμαχοι της δημοκρατιας και της ελευθεριας της εκφρασης στη χωρα αυτη? Μπαχαλακηδες ειναι, οπως και οι αλλοι. Και οπως και καποια μπουμπουκια της Θυρας 7, της 13, της 21 και της 4.. Δεν θελω ουτε μαχαιροβγαλτες ναζι, ουτε μαχαιροβγαλτες θολοκουλτουριαρηδες.

Η επιβολη της γνωμης σου στον αλλο δια της βιας ειναι φασισμος, ετσι απλα. Οποιος το κανει, απο οποιον χωρο και αν προερχεται, ειναι φασιστας.

Οσο για τα λεγομενα πογκρομ, ανοιξτε κανενα λεξικο τι σημαινει αυτη η λεξη, γιατι εχουμε μπερδεψει τις εννοιες παλι.
kiss my fanny!!! 1.10.2012 | 14:52
erin_
Επειδή έχω συγγενείς που δυστυχώς ζουν σε αυτές τις γειτονιές και αυτά είναι ακριβώς τα λόγια τους και οι χαρακτηρισμοί τους γι' αυτές τις οδούς επίτρεψέ μου να γνωρίζω τι συμβαίνει εκεί. Το κράτος και ο δήμος Αθηναίων ποτέ δεν ασχολήθηκε με το τι συμβαίνει εκεί και ούτε πρόκειται. Αν θεωρείς ότι ζεις αξιοπρεπώς, ενώ σου επιβάλλεται απαγόρευση κυκλοφορίας έπειτα από κάποια ώρα, κάθε τρεις και λίγο έρχεται η αστυνομία και κάθε μέρα υπάρχει κι ένα περιστατικό βίας, συγγνώμη αλλά μόνο αξιοπρεπώς δε ζουν οι άνθρωποι εκεί. Προφανώς εσύ δε ζεις εκεί και προσπάθησε να μη λες ψέμματα για να το παίξεις καλός στα σχόλια.
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 15:16
@kiss my fanny!!!

Όλα όσα αναφέρεις είναι εξωτερικοί παράγοντες και δεν έχουν καμία σχέση με τη στάση ενός ανθρώπου απέναντι σε αυτούς τους παράγοντες. Και η στάση αυτή μπορεί να είναι αξιοπρεπής ακόμα και στις χειρότερες συνθήκες
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 15:28
αχ αυτές οι περιπτωσιολογίες...πόσο εύκολες και βολικές...και πόσο φασιστικές τελικά. Έχω μια ξαδέρφη στα Πατήσια, έναν μπάρμπα στην Κορώνη, μια κουνιάδα στο Σικάγο. Άρα ξέρω, τι μου λες εσύ τώρα, εγώ κατέχω το φως της γνώσης.

Έχουμε καταντήσει ο κάθε γκεμπελίσκος, από Bild μέχρι το τελευταίο τρολ, να πετάνε λάσπη και να προβοκάρουν έτσι γενικά, επειδή συνέβη η τάδε περίπτωση ή επειδή κάτι άκουσαν ή είδαν...

Μετά όλο αυτό, το περιχύνεις με μια καλή δόση έλλειψης κρατικής/δημοτικής παρέμβασης, το ψήνεις μισή ώρα σε δυνατό φούρνο οικονομικής κρίσης και έχεις έτοιμη και φρεσκότατη τη νομιμοποίηση των ακροδεξιών δολοφόνων.
kiss my fanny!!! 1.10.2012 | 18:27
Είναι ωραία εκεί στα Βόρεια Προάστια, ε sitarcos;
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 19:33
και το πόρισμα: Ο Sitarcos διαφωνεί μαζί μου (που είμαι εργατικό, λαϊκό παιδί, σένιο και άμοιρο ευθυνών), άρα, ο Sitarcos διαμένει στα ΒΠ, είναι πλούσιος, βολεμένος και δεν έχει ιδέα πόσο άσχημα περνάμε εμείς εδώ με όλη την πλέμπα.

Βρείτε και κάνα καινούργιο επιχείρημα ρε παιδιά. Μπαγιάτεψαν αυτά
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 20:03
άμα μιλάω εγώ για γκεμπελίσκους και για τρολογκεμπελικές τακτικές...
Soti Volani 30.9.2012 | 23:29
Όταν οι χρυσαυγήτες βαφτίζονται από τα διάφορα "ενημερωτικά site" "κάτοικοι της περιοχής". Δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω, πάω να παίξω με το ρόπαλό μου.
http://www.newsbeast.gr/society/arthro/421442/pedio-mahis-ta-kato-patisia/
avatar
scotto 30.9.2012 | 23:29
Το συναισθημα που κυριαρχει στις ψυχες των ελληνων του 2012 ειναι ο φοβος. Οι αντιδρασεις δεν μπορουν παρα να ειναι θλιβερες και αποκαρδιωτικες. Πρεπει καποια στιγμη να σταματησει αυτη η κατρακυλα. Ο γκρεμος ειναι ενα βημα μπροστα.
avatar
pagapontis 1.10.2012 | 09:06
εχετε σαλταρει?
ομαδα φασιστων ΕΣΠΑΓΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
η μοτοπορεια τους εντοπισε και φυσικα οπως θα επρεπε να κανει καθε Ανθρωπος τους ξυλοκοπησε.
η απαντηση ηταν αμεση. ηρθαν οι ΔΕΛΤΑΔΕΣ (35% στα ειδικα εκλογικα τμηματα των Δ η χ.α., 50% στα ματ) και ξυλοκοπησαν και συνελαβαν του αντιναζιστες.

και επιτελους. η αναδημοσιευση απο το χρυσαυγιτικο πρωτο θεμα χωρις διασταυρωση της ειδησης προσβαλλει την λαιφο!
avatar
Ανώνυμος/η 2.10.2012 | 11:55
einai hrisavgites sto proto thema? lol
avatar
pagapontis 3.10.2012 | 10:27
βεβαιως.
να στο παω παρακατω? καμποσοι μπροσταρηδες της ναζιστικης συμμοριας ειναι χουλιγκανοι της 7 και μελη του γκετο κλαμπ των αεκτζηδων (το γκετο κλαμπ εκδιχθηκε κλωτσηδον απο τις θυρες τις οριτζιναλ).
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 09:47
dld mas lete oti:

40 dikavala mihanakia me anarhikous apta exarhia pigan kipseli gia pesimo,
xerodas oti ekini ti stigmi ekanan pesimo hrisavgites se alodapous?

dld eihame anarhikous & alodapous VS hrisavgites

h

oloi enadion olwn???

grapste ligo pio xeka8ara ti ginete
avatar
Daniel Deronda 5.10.2012 | 16:44
όχι, έγινε αντιφασιστική πορεία κατά τη διάρκεια της οποία εντοπίστηκαν χρυσαυγίτες να κάνουν σπασίματα.
avatar
hohoes 1.10.2012 | 10:37
Κάνανε μοτοπορεία αντιφασίστες, εντόπισαν χρυσαυγίτες με πολιτικά να σπάνε καταστήματα, τους δώσανε ένα χεράκι ξύλο και μετά επενέβησαν οι χρυσαυγίτες με στολή...
Κατά τ΄άλλα, μερικοί προσπαθούν να μας πουν ότι φασίστες και αντιφασίστες είναι το ίδιο..
avatar
Ανώνυμος/η 1.10.2012 | 14:18
well said
Gaga's Perfume Will Be Perfect 1.10.2012 | 23:03
Πρόκεται για πόλεμο βίαιων χουλιγκάνων. Όποια πλευρά και να πάρεις λάθος θα είσαι.
avatar
Ανώνυμος/η 2.10.2012 | 10:48
Σωστά. Καλύτερα να αφήσουν τους φασίστες να αλωνίζουν με τη συνοδεία της αστυνομίας. Πόσο στον κόσμο σας ήσαστε μερικοί και μας παίρνετε και στο λαιμό σας. Τέρμα η αδράνεια. Έχουμε σοβαρό πρόβλημα με τον διογκούμενο φασισμό. Θα το καταλάβετε επιτέλους;
avatar
Vardaris 2.10.2012 | 14:01
balaklava,

Εδω και παρα πολλα χρονια βιωνουμε τον φασισμο της Αριστερας με το ετσιθελικο κλεισιμο δρομων, λιμανιων, εργοστασιων, τις καταληψεις και την καταπατηση της εννοιας του ασυλου και αλλα πολλα. Ποτε θα καταλαβεις οτι φασισμος ειναι να επιβαλλεις την αποψη σου δια της βιας στον αλλο, ειτε αυτο ειναι κοκκινος, ειτε μαυρος φασισμος;

Αυτο που χρειαζομαστε ειναι συλλογικοτητα και νηφαλια ανταλλαγη αποψεων, κατανοηση για την θεση του αλλου και πραγματικη δημοκρατια. Η βια γενναει βια και ο κυκλος αυτος εχει μονο αρνητικα αποτελεσματα, μην τον συνεχιζεις.
avatar
Ανώνυμος/η 2.10.2012 | 14:20
Κατ' αρχήν, με εγκαλείς ότι συμμετέχω στο φαύλο κύκλο βίας-απάντηση στη βία- περισσότερη βία. Δεν το στοιχειοθετείς όμως. Από πού συμπεραίνεις ότι εγώ συμμετέχω σε πράξεις βίας; (Μιλάω για αυτό το απόσπασμα: «Η βια γενναει βια και ο κυκλος αυτος εχει μονο αρνητικα αποτελεσματα, μην τον συνεχιζεις»)

Επειδή πιθανόν θεωρείς ότι με τα λεγόμενά μου τάσσομαι υπέρ της βίας, να ξεκαθαρίσω ότι ΟΧΙ, δεν είμαι υπέρ της βίας. Δεν είμαι όμως ούτε κατά της βίας, έτσι απλά. Η βία, όπως και όλα σχεδόν τα πράγματα σε αυτό τον κόσμο, δεν ορίζεται ως μια συνάρτηση άσπρου/μαύρου, αλλά εμπεριέχει πάρα πολλούς παράγοντες, όπως:

- ποιος ασκεί τη βία
- ως απάντηση σε τι
- με ποιον στόχο
- τι είδους βία χρησιμοποιεί.

Βία είναι πάρα πολλά πράγματα, όπως το γεγονός ότι είμαι απλήρωτος κάτι μήνες και ο σπιτονοικοκύρης απειλεί να με πετάξει στο δρόμο. Βία είναι ότι το κράτος ανεβάζει το φόρο στα 35% για τους ελ. επαγγελματίες (που μια χαρά μπορεί να είναι μισθωτοί μπλοκάκηδες), χωρίς να υπολογίζουμε το ΦΠΑ, το ΤΕΒΕ κλπ, με αποτέλεσμα τα λεφτά που μένουν να μη φτάνουν ούτε για την κάλυψη στοιχειωδών αναγκών.

Δε θέλω να συνεχίσω με παραδείγματα και να γίνω κουραστικός, νομίζω ότι πιάνεις το νόημα.

Σε καμία περίπτωση δε θέλω τη βία, ούτε την ασκώ. Αλλά η απάντηση στη βία των φασιστών, αφού δεν έρχεται από το κράτος (όπως οφείλει), έρχεται από άλλες ομάδες. Και δεν το κατακρίνω έτσι απλά αυτό, χωρίς να ελέγξω τους παραπάνω παράγοντες.

Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μια συνεργασία μεταξύ ΕΛΑΣ και ΧΑ, η οποία στοιχειοθετείται από πάρα πολλά παραδείγματα. Όταν οι φασίστες έχουν με το μέρος τους τον κρατικό μηχανισμό, δεν πιστεύεις ότι είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να συζητάμε και να βρούμε λύση; Αυτό κάνω. Αλλά εξοργίζομαι με το ζαμανφουτισμό κάποιων γύρω μου, οι οποίοι νομίζουν ότι κλείνοντας τα μάτια για να μη βλέπεις το πρόβλημα, το πρόβλημα παύει να υφίσταται.

Μακάρι, Βαρδάρη, να μπορούσαμε να λύσουμε τα προβλήματά μας αποκλειστικά με τη συζήτηση. Θα ήμουν ευτυχής. Δυστυχώς, αυτό δε συμβαίνει. Όλο και συχνότερα πλέον πρέπει να αμυνόμαστε σε επιθέσεις μόνο και μόνο γιατί λέμε την άποψή μας.

συγνώμη για το σεντόνι
avatar
Vardaris 2.10.2012 | 15:57
Σε ευχαριστω για την απαντηση σου.

Αν καταλαβαινω σωστα λες οτι υπαρχουν προυποθεσεις δικαιολογημενης βιας ως αμυνα σε μια πραγματικη η διαισθανομενη απειλη, σωστα; Μα αυτο δικαιολογει σχεδον καθε βια αναιρωντας την προταση σου οτι εισαι κατα της βιας.

Και βεβαιως ειναι πολλα πραγματα βια, ειδικα σε ενα κρατος στο οποιο ο καθενας κοιταει να επιβιωσει αντι να κοιταξει τον συνανθρωπο του. Ειμαστε πιο πολυ ζουγκλα παρα πολιτισμενη κοινωνια, σε αυτο νομιζω συμφωνουμε.

Ομως θα διαφωνισω οτι η ΧΑ εχει μαζι της τον κρατικο μηχανισμο, εγω δεν το πιστευω αυτο. Το οτι μπορει λογο ψυχοσυνθεσης τα ΜΑΤ να εχουν ψηλοτερο ποσοστο ΧΑ σε σχεση με τον υπολοιπο πληθυσμο μπορει να ειναι ετσι, ομως αυτο δεν το κανει συστημικο θεμα. Εξισου θα μπορουσα να σου πω, οτι η αριστερη βια προωθειται χρονια τωρα απο τους πρυτανεις πανεπιστημιων και απο τα ΜΜΕ γιατι χωρις διαπιστευτηρια αριστεροσυνης δεν εχει δικαιωμα να μιλαει κανεις σε αυτην την χωρα τα τελευταια 30 χρονια. Αρα, παλι αρχιζει ενας φαυλος κυκλος.

Ο κρατικος μηχανισμος για μενα δεν υπαρχει, ωστε να ειναι εις θεση να οργανωνει τετοια πραγματα.

Με την συζητηση μπορουμε να λυσουμε παρα πολλα θεματα, αν θελουμε να καταλαβουμε την οπτικη γωνια του αλλου και αν θελουμε να συνεννοηθουμε.
avatar
Ανώνυμος/η 5.11.2012 | 03:18
What a great political contribution to this conversation. You are an amazing philosopher
12
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια