Η ιστορία του μετανάστη που δολοφονήθηκε εν ψυχρώ

«Πήγαινε με το ποδήλατο του κάθε πρωί από το Περιστέρι στα Πετράλωνα για να δουλέψει στη λαική…»

Tην ιστορία του 27χρονου μετανάστη Σαχτζάτ Λουκμάν που έπεσε θύμα ρατσιστικής επίθεσης και δολοφονήθηκε με άγριο τρόπο χθες τα ξημερώματα στα Πετράλωνα, δημοσιεύει σήμερα η Ελευθεροτυπία. Γεννήθηκε το 1986 και ήρθε στην Ελλάδα πριν από έξι χρόνια. Έμενε στο Περιστέρι και κάθε ξημέρωμα, κάνοντας διαδρομή μιας ώρας, πήγαινε με το ποδήλατο του στα Πετράλωνα. Φόρτωνε πορτοκάλια στη λαϊκή με μεροκάματο 20 ευρώ. Από αυτά έστελνε και στις αδελφές του στο Πακιστάν για να παντρευτούν.


Οι συγγενείς του, με τους οποίους διέμενε σε ένα δωμάτιο στο Περιστέρι, τον αναζήτησαν χθες στη δουλειά του και πήραν την απάντηση: «Σήμερα δεν ήρθε».  

Στην Ελλάδα διέμενε νόμιμα.  «Είχε πάρει ροζ κάρτα, προσωρινής παραμονής. Τον τελευταίο μήνα δούλευε στη λαϊκή. Πριν ήταν φύλακας σε εργοτάξιο στον Ασπρόπυργο. Το εργοτάξιο έκλεισε», είπε ο 25χρονος συγκάτοικός του, Ομάρ.

«Ζούσε δύσκολη ζωή. Είχε οκτώ αδέλφια. Έπαιρνε 20 ευρώ μεροκάματο και τα έστελνε στο Πακιστάν για να παντρευτούν οι αδερφές του. Έλεγε συχνά ότι ο ίδιος δε θα καταφέρει ποτέ να κάνει οικογένεια και να ζήσει σαν άνθρωπος», λέει ο Ομάρ στην εφημερίδα.

Ο 27χρονος δολοφονήθηκε, σύμφωνα με την αστυνομία, στην οδό Τριών Ιεραρχών στα Πετράλωνα από δύο Έλληνες που επέβαιναν σε μηχανάκι και που συνελήφθησαν στο Σύνταγμα, μετά από μαρτυρία ταξιτζή. Σύμφωνα με όσα δημοσιεύονται, πάνω τους βρέθηκαν δύο στιλέτα- πεταλούδα ενώ είχαν βγάλει την πινακίδα του μοτοποδηλάτου και την είχαν κρύψει κάτω από τη σέλα. Στο σπίτι του ενός βρέθηκαν στιλέτα, ρόπαλα, σφαίρες και φυλλάδια της Χ.Α. με τον τίτλο «Γιατί να ψηφίσω Χ.Α.». Βρέθηκαν και φωτογραφίες του Νίκου Μιχαλολιάκου. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, είχαν συλληφθεί στο παρελθόν για κλοπή επώνυμων ρούχων από κατάστημα ενώ είχαν προσαχθεί και στο Α.Τ. της Ομόνοιας καθώς κινούνταν ύποπτα στην περιοχή.

Στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας αναγράφονται όλα τα αντικείμενα που βρέθηκαν στα σπίτια των δραστών:
 
 Tρία (3) στιλέτα τύπου πεταλούδα .
·     Ένας (1) σουγιάς.
·     Μία (1) μαύρη λεπίδα με ειδική λαβή.
·     Ένα (1) αεροβόλο πιστόλι.
·     Μία (1) σιδερογροθιά.
·     Πλήθος μεταλλικών σφαιριδίων.
·     Δύο (2) σφαίρες πολεμικού τυφεκίου.
·     Δύο (2) ξύλινα ρόπαλα.
·     Μία (1) σφεντόνα.


Στην οικία επίσης του 25χρονου βρέθηκαν πενήντα (50) προεκλογικά φυλλάδια πολιτικού κόμματος.
Οι συλληφθέντες, οι οποίοι είναι προσεσημασμένοι για κλοπή, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

 

Διεθνής Αμνηστία: "Δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό"


«Η επίθεση αυτή δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Τον τελευταίο χρόνο έχουμε διαπιστώσει κλιμάκωση των επιθέσεων με ρατσιστικά κίνητρα», δηλώνει ο Μάρεκ Μαρτσίνσκι, διευθυντής του Προγράμματος της Διεθνούς Αμνηστίας για την Ευρώπη και την Κεντρική Ασία χρεώνοντας τη δολοφονία του μετανάστη στην «αναποτελεσματική» δράση των αρχών.


Στο διαδίκτυο τίθενται και ερωτήματα χρηστών, αν η αστυνομία θα δημοσιεύσει φωτογραφίες και στοιχεία των φερομένων ως δραστών στο σάιτ της, ώστε να διαπιστωθεί αν εμπλέκονται και σε άλλα ρατσιστικά περιστατικά.    


        

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

Κοινωνία Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

19.9.2018
Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

Κοινωνία Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

12.9.2018
Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

Κοινωνία Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

5.9.2018
Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

Κοινωνία Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

9.7.2018
To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

Κοινωνία To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

14.3.2018
Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

Κοινωνία Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

12.11.2017
Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

Κοινωνία Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

11.11.2017
Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

Κοινωνία Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

15.8.2017
Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

Κοινωνία Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

2.8.2017
Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

Κοινωνία Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

28.7.2017
53 Σχόλια
12
cheesemonger 18.1.2013 | 10:42
Έχει γούστο να είναι τίποτα χρυσαβγίτες!

Τα φυλλάδια της ΧΑ μήπως γράφανε τίποτα για υπανθρώπους, λαθρομετανάστες και λοιπά άτομα που δεν τους αξίζει να πατάνε τα ιερά χώματά μας (με περισσότερα ορθρογραφικά λάθη βεβαίως);
Μπορεί να σας φανούν χρήσιμα όταν ψάξετε για τους ηθικούς αυτουργούς αγαπητοί αστυνομικοί.
avatar
hohoes 18.1.2013 | 10:54
Είναι χρέος μας προς τον Λουκμαν, αύριο να "βουλιάξει" η Αθήνα, στο αντιρατσιστικό συλλαλητήριο και στην συναυλία.
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 11:22
Κρίμα που δεν αντιμετωπίστηκαν με τον ίδιο τρόπο ("δεν βούλιαξε" η Αθήνα) και μετά τη δολοφονία του Καντάρη,μετά τις δολοφονίες στη Marfin, έπειτα από το βιασμό της νεαρής κοπέλας στην Πάρο, ύστερα από το βιασμό-δολοφονία της κοπελίτσας στην Ξάνθη. Δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές σε όλες αυτές τις περιπτώσεις. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουμε ότι η ανθρώπινη ζωή είναι ανθρώπινη ζωή και ισχύει για ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις αυτό. Κρίμα απλά.... άντε αύριο βουλιάξτε την Αθήνα να ησυχάσουμε!!
avatar
Daniel Deronda 18.1.2013 | 12:13
Είναι άλλο πράγμα οι δολοφονίες που γίνονται επειδή κυκλοφορεί κάποιος μανιακός στη γειτονιά όπως η δολοφονία της κοπελιάς στην Ξάνθη και άλλο αυτές που γίνονται από πολιτικά κίνητρα. Και όσο κι αν η αφαίρεση μιας ανθρώπινης ζωής είναι απαράδεκτη σε όλες τις περιπτώσεις, δυστυχώς για κάθε τρελλό που κυκλοφορεί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να προλάβουμε το κακό. Μπορούμε όμως με τη δυναμική στάση και διαμαρτυρία μας να αφορίσουμε τις δολοφονίες που γίνονται για πολιτικά κίνητρα (και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ρατσιστικές δολοφονίες αθώων ανθρώπων) ώστε να προλάβουμε την εξάπλωση τέτοιων φενομένων και να γλιτώσουμε ενδεχομένως τις ζωές πολλών αθώων. Κατάλαβες τώρα;
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 12:24
Δηλαδή θεωρείς ότι ο βιασμός της κοπέλας στην Πάρο από τον Πακιστανό(η οποία πριν 2 εβδομάδες περίπου σηκώθηκε από το κρεβάτι για πρώτη φορά, μετά από 6 μήνες) έγινε από έναν τρελό, αλλά αυτοί που σκότωσαν το παιδί αυτό δεν ήταν τρελοί, αλλά καθοδηγούμενοι. Στη Μαρφίν δεν ήταν καθοδηγούμενες οι δολοφονίες? ήταν ατυχήματα? Μάλλον εσύ πρέπει να καταλάβεις.....
avatar
πτερυγόσαυρος 18.1.2013 | 23:39
Η επιχειρηματολογία όμως δεν ισχύει γιά τους δολοφόνους της ΜΑΡΦΙΝ.
avatar
melenechristo 18.1.2013 | 12:15
Η περίφημη επιχειρηματολογία "πορεία για το Α κάνετε, γιατί δεν κάνετε και για το Β"
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 12:20
κάτι που δείχνει ότι το ένα γεγονός δε σε πολυενοχλεί ή τουλάχιστον σε αφήνει αδιάφορο ενώ το άλλο σε εξοργίζει και σε βγάζει στο δρόμο.....
avatar
pagapontis 18.1.2013 | 14:07
οποιος διαμαρτυρεται ας εκανε πορεια, κανεις δεν το απαγορεψε. εμεις που κατβαινουμε για αυτα που νομιζουμε σωστα δεν θα απολογηθουμε σε κανεναν που δεν κατεβαινει για τιποτα.
Dracum3l 18.1.2013 | 12:25
Αρχικά για να μην παρεξηγηθώ, συμφωνώ μαζί σου στο ότι όλες οι ζωές έχουν την ίδια αξία. Πως θα μπορούσα να διαφωνήσω άλλωστε;
Όμως αυτό που βλέπω εγώ σαν διαφορά, είναι η αξία που έδωσαν τα περισσότερα μέσα επικοινωνίας. Κοινώς, δολοφονείται ένας Έλληνας; Προβάλλεται 24/7. Δολοφονείται αλλοδαπός; Άμα το θυμηθούμε το λέμε. Πόσοι έχουν πεθάνει,μαχαιρωθεί, δεθεί σε δέντρα, ξυλοκοπηθεί και δεν έχει αναφερθεί καν; Εδώ βίντεο στο youtube που είχε γίνει σχεδόν viral με το μαχαίρωμα μετανάστη και στις ειδήσεις δεν το είδα ποτέ. Ούτε μια αναφορά.

avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 13:24
Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Μπορώ να θυμηθώ αρκετές περιπτώσεις που δεν έχει γίνει αυτό που λες (υποτιθέμενος βιασμός κοπέλας βουλγαρικής καταγωγής στην Αμάρυνθο πριν μερικά χρόνια και πολλά άλλα). Γενικά τα ΜΜΕ και το κράτος λειτουργούν διαφορετικά σε παρόμοιες περιπτώσεις, ενώ δεν θα έπρεπε.Για μένα αυτές οι περιπτώσεις είναι όλες ίδιες (άντε ας βγάλουμε το παράδειγμα της Ξάνθης εκτός). Αφού παραβίασες το νόμο πρέπει να τιμωρηθείς είτε είσαι άσπρος είτε μαύρος είτε πράσινος είτε μπλε!! Στην Ελλάδα του 2012 όμως κυριαρχεί η ανομία οπότε αυτό που λέω μάλλον είναι ουτοπία...
avatar
aiginitissa 19.1.2013 | 18:53
Προς ΜΟ1983 Δεν ηταν καθολου υποτιθεμενος ο βιασμος στην Αμαρυνθο. Απλως εγινε μεσα στα πλαισια μιας σχολικης πλακας η οποια ξεφυγε και πηρε τραγικες διαστασεις και επισης τα αγορια (και τα κοριτσια) που συμμετειχαν σ αυτο ηταν ανηλικα και γνωστων οικογενειων, κι ετσι θαφτηκε το θεμα...
avatar
pagapontis 18.1.2013 | 12:34
μια εκδομουλα στο μελιγαλα θα ηταν χρησιμη
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 13:25
Για ποιο λόγο ακριβώς?
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 15:49
Α, επίσης αγαπητέ pagapontis θυμήσου και την περίπτωση της MARFIN... ήταν λαθρομετανάστες ή Χρυσαυγίτες ή δεξιοί ή αριστεροί ή απλά αλήτες (στους οποίους πρέπει να επιβληθεί σοβαρή και αμείλικτη τιμωρία) αυτοί που δολοφόνησαν όλους αυτούς τους ανθρώπους?? αλλά ξέχασα, εγώ είμαι ρατσιστής κι όλα τα άλλα που είπες...
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 15:52
όσο για την περίπτωση του αποδεδειγμένα πλέον υποτιθέμενου βιασμού της Αμαρύνθου καλό θα ήταν να ενημερωθείς για την υπόθεση πριν αρχίσεις να υποστηρίζεις πράγματα που δεν ευσταθούν. Νομίζω σου απάντησα σε όλα
avatar
Judge Dredd 18.1.2013 | 13:29
Aγαπητέ φίλε, έχεις απόλυτο δίκιο. Κανονικά θα έπρεπε να διαδηλώναμε για όλες τις περιπτώσεις που μας εκθέτουν ως κοινωνία και ως ανθρώπους. Πρώτα από όλα θα πρέπει να διαμαρτυρηθούμε και να απαιτήσουμε να έρχεται στο φως η αλήθεια για όλα τα εγκλήματα και όχι αυτά που θέλουν να μας σερβίρουν μέσα από τα κανάλια τους. Για παράδειγμα θα αναφερθώ στην έκθεση της διεθνούς αμνηστίας όπου σαφώς αναφέρεται ότι ένα μόλις μικρό ποσοστό των εγκλημάτων κατά αλλοδαπών έρχεται στο φως ενώ η μεγαλύτερη μερίδα από αυτούς δεν τολμούν καν να τα καταγγείλουν. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από αυτό που είναι και το σημαντικότερο. Ας μάθουμε λοιπόν το πραγματικό πρόβλημα και το μέγεθος του προβλήματος και μετά αποφασίζουμε για ποιό θα αντιδράσουμε και πως.
avatar
pagapontis 18.1.2013 | 14:00
ξεκιναμε με το "υποτιθέμενος βιασμός κοπέλα" και "Δηλαδή θεωρείς ότι ο βιασμός της κοπέλας στην Πάρο από τον Πακιστανό(η οποία πριν 2 εβδομάδες περίπου σηκώθηκε από το κρεβάτι για πρώτη φορά, μετά από 6 μήνες) έγινε από έναν τρελό, αλλά αυτοί που σκότωσαν το παιδί αυτό δεν ήταν τρελοί, αλλά καθοδηγούμενοι. "

ισως δεν πηγες τον σεπτεβρη που μας περασε να αναφωνησεις και συ "τιμη στους χιτες και ταγματασφαλιτες"
ναι ναι ξερω δεν εισαι χ.αυγιτης ουτε ρατσιστης. αυτοι ειναι μαυροι
avatar
pagapontis 18.1.2013 | 14:04
να θυμισω απλα κα την περιπτωση π. καζακου το 1999 με τους 9 πυροβολημενους μεταναστες (4 νεκροι αν θυμαμαι καλα)
πηγαν αν ατον βγαλουν ψυχω αλλα το προιον δηλωσε : «Δε μετανιώνω». «Εφυγα από το σπίτι μου με το πιστόλι, αποφασισμένος να σκοτώσω όποιον αλλοδαπό έβλεπα στο δρόμο, γιατί το κακό μ' αυτούς έχει παραγίνει»! . Αλλά και όταν τον οδήγησαν στον εισαγγελέα, ο Π. Καζάκος δε δίστασε να ρωτήσει τον πατέρα του: «Πατέρα, ο κόσμος με θεωρεί ήρωα ή φονιά;», για να πάρει την απάντηση: «Φονιά σε λένε, παιδί μου»...

Ηταν ατάραχος και κυνικός και αργότερα, κατά την απολογία του στην 4η ειδική ανακρίτρια, καθώς περιέγραφε με κάθε λεπτομέρεια τα εγκλήματά του.
ηταν και μελος της χα αλλα τοτε τους ναζι τους χαρακτηριζαμε ναζι και οχι "εθνικιστες"
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 15:35
Πολύ σωστή η παρατήρηση σου. Μην παραβλέπουμε όμως το γεγονός ότι γενικά η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα κινείται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς. Στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι πολύ βραδυκίνητη. Το συγκεκριμένο πρόβλημα το έχουμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά ακριβώς επειδή η ανομία και η ανοχή αυτης είναι πλέον στο DNA μας γιαυτό και δεν μπορούμε να το λύσουμε. Αλλά πάει η κουβέντα πάλι σε αυτούς που επιλέγουμε να μας κυβερνήσουν οπότε η συζήτηση θα καταλήξει μάλλον σε άτοπο.
avatar
Ανώνυμος/η 18.1.2013 | 15:42
Αγαπητέ pagapontis είναι καταπληκτικό πραγματικά το πόσο εύκολα κολλάς ταμπέλες στους ανθρώπους. Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω για κάτι. Δε με απασχολεί άλλωστε. Αν νομίζεις ότι είμαι φανατικός υποστηρικτής της Χρυσής Αυγής, βαμμένος εθνικιστής, θαυμαστής του Χίτλερ και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που μπορείς να μου προσάψεις γούστο και καπέλο σου. Τα επιχειρήματα σου δυστυχώς είναι σαθρά οπότε με το να με αποκαλείς όπως θες να με αποκαλείς μάλλον τζάμπα γράφεις...
Click 18.1.2013 | 15:14
Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των περιπτώσεων που αναφέρετε, και είναι άδικο να τις τσουβαλιάζετε όλες μαζί θέλοντας να υποστηρίξετε την οποιαδήποτε θέση σας,πόσο μάλλον καλύπτοντας την με ένα πέπλο ανθρωπιστικής ματιάς.
Τιμώντας τη μνήμη των νεκρών και της τραυματισμένης κοπέλας που αναφέρετε παραπάνω,νομίζω είναι χρήσιμο να διαχωρίσουμε την κατάσταση. Η σύζυγος του Καντάρη, βλέποντας την προσπάθεια της συμμορίας της Χ.Α να καπηλευτεί το θάνατο του,έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι δεν έχει καμία σχέση μαζί τους,ούτε επιθυμεί την αναφορά του ονόματος του συζύγου της σε ρατσιστικά παραληρήματα. Σχετικά με τους νεκρούς της Μαρφίν, είναι ύβρις στη μνήμη τους να χρησιμοποιούνται σαν μόνιμο επιχείρημα προκειμένου να πληγούν αριστερές παρατάξεις. Η δολοφονία της κοπέλας στην Ξάνθη όπως αναφέρατε και ο ίδιος δεν έχει καμία θέση στην επιχειρηματολογία σας και τέλος ο βιασμός της κοπέλας είναι σαφώς κατακριτέος και κανείς δεν αμφισβητεί τα τεράστια ψυχικά και σωματικά τραύματα που υπέστη.
Η ειδοποιός διαφορά είναι η εξής: Επειδή ένας πακιστανός είναι εγκληματίας, αυτό δε σημαίνει ότι αυτό χαρακτηρίζει όλο τον πακιστανικό λαό. Αντιθέτως, στην περίπτωση της ΧΑ, δεν υπάρχει ένας τρελός που έκανε ένα έγκλημα,αλλά το ρατσιστικό μίσος και η βία ουσιαστικά είναι γραμμένα στο καταστατικό του "κόμματος".
Τέλος, σχετικά με τις διαδηλώσεις.Δεν σας υποχρεώνει κανείς να παρευρευθείτε, ουτε κάν να λυπηθείτε για την τραγωδία που παρουσιάζεται παραπάνω στο άρθρο. Αφήστε όμως,χωρίς μειωτικά σχόλια, κάποιους που ακόμα αγαπούν το συνάνθρωπο να διαδηλώσουν και να φωνάξουν πριν οι φασίστες μας μαχαιρώσουν λόγω λάθους χρώματος ματιών.
Betelguese 18.1.2013 | 17:55
Ο λόγος φίλε μου που θα πρέπει να ''βουλιάξει'' η Αθήνα δεν είναι ότι το συγκεκριμένο έγκλημα ήταν πιο ειδεχθές ή μας αφορά περισσότερα σαν κοινωνία από όλα τα υπόλοιπα εγκλήματα που γίνονται καθημερινά. Ο λόγος είναι ότι πίσω από αυτό το έγκλημα βρίσκεται κάτι μεγαλύτερο...Καραδοκεί ένα τέρας που δυστηχώς το έχουμε ήδη αφήσει να μπει στα κεφάλια μας και αν δεν κάνουμε κάτι θα χαθεί κάθε ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Δυστηχώς είναι αδύνατο να διαδηλώνουμε για κάθε παράνοια του ανθρώπου.Αλλά όσο αφήνουμε το ρατσισμό να θεριεύει πρέπει να ξέρουμε ότι κάποια στιγμή θα στραφεί εναντίον μας. Και με την έννοια ρατσισμός δεν εννοούμε μόνο την απέχθεια για τους μετανάστες....
avatar
Alkmaarder 18.1.2013 | 18:05
Σωστά... μετα την δολοφονία Καντάρη δεν είχαμε πορείες ειχαμε τριήμερο πογκρομ με εναν μαχαιρωμένο μεταναστη ριγμένο στον σκουπιδοντενεκέ, με τη δολοφονία Λαζανά είχαμε επιθέσεις σε καταυλισμους και μην ξεχνάμε και τις δημοκρατικές απόπειρες λυντσαρίσματος σε κάθε δολοφόνο-"κτήνος"- οπως αρέσκονται κάποιοι να λένε. Οταν θα καταλάβεις οτι για το ρατσιστικό εγκλημα είναι υπόλογος και συνένοχος η κοινωνία, ενω για τα υπόλοιπα βιασμοι, ληστείες μετα φόνου υπόλογος είναι αυτος που τις διαπραττει τοτε ελα να τα ξαναπούμε. Σε τελική ανάλυση κανεις δεν απέτρεψε να κανετε πορεία για την Μαρφίν ή με ρεσώ για το Αττικόν.
avatar
aiginitissa 19.1.2013 | 18:49
Την κοπελα στην Ξανθη τη βιασε και δολοφονησε ο Ελληνας γειτονας της.
avatar
scotto 18.1.2013 | 11:36
Ποιο ουσιωδες θα ηταν να προσπαθησουμε να πεισουμε τους κοντινους μας/φιλους μας/συγγενεις μας, οτι οι Χ.Α. σκοτωνει! Ας παψουν να την υποστηριζουν λοιπον!!
avatar
Daniel Deronda 18.1.2013 | 12:14
Ναι βρε, γιατί δεν το ξέρουνε οι καημένοι... Από αφέλεια τους ψηφίζουνε...
avatar
scotto 18.1.2013 | 13:19
Το κανουν απο ηλιθιοτητα. Χρεος μας ειναι(τουλαχιστον εγω ετσι το βλεπω)να τους πεισουμε να ειναι λιγοτερο ηλιθιοι! Εκτος αν υπονοειτε οτι το 12% των ελληνων ειναι δολοφονοι. Οχι, αυτο δεν μπορω να το πιστεψω!
Exist 18.1.2013 | 18:10
Άρη επίσης δεν πιστεύαμε πως το 7% των Ελλήνων είναι τόσο αφελείς που θα ψήφιζαν ένα ναζιστικό "κόμμα" για να πάει να "δείρει" τους άλλους (εξίσου ανάξιους) πολιτικούς.
Αλλά κοίτα που μας έφτασε αυτή η δυσπιστία μας...
avatar
mcmerphy 19.1.2013 | 17:24
Εχεις υποτιμησει την βλακεια. καθοριστικος παραγοντας της συμπεριφορας Αρη Κων.

α! mo1983 ο pagapontis εχει δικιο. δεν εισαι ρατσιστης αυτοι ειναι μαυροι
DimitrisT 18.1.2013 | 11:36
"Προεκλογικό υλικό πολιτικού κόμματος"
Ω, τι κομψότης!
Πώς και δε ζητάει η ΝΔ να αποκυρήξει η ΧΑ τη βία;
Πώς και δεν κατονομάζεται, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ευθέως συσχετίζεται με τον αναρχικό και αντιεξουσιαστικό χώρο;
Ο κ. Δένδιας, που καλώς επισήμανε ότι η ΕΛ.ΑΣ τους συνέλαβε, επιμένει ότι από τη μια υπάρχει το ένα άκρο, της ανομίας, και από την άλλη το άλλο άκρο, που το παρακάνει λίγο με την τήρηση της τάξης και προσπαθεί να πάρει το νόμο (;) στα χέρια του;
Εκλεκτικές και Εκλεκτές συγγένειες...
avatar
aiginitissa 19.1.2013 | 18:57
Το κατονομαζουν παντως το "πολιτικο κομμα" στις ειδησεις, μετα απο ενα μικρο δισταγμο...
DimitrisT 18.1.2013 | 11:37
Οι απειλές σε βάρος του μέρτυρα έχουν ήδη αρχίσει, στο μεταξύ...
gintonic 18.1.2013 | 11:44
Αγαπητέ δεν θα σας δικαιολογήσουμε το "βούλιαγμα" της Αθήνας επειδή νιώθετε πνιγμένος από το αίσθημα της δικαιοσύνης. Είναι πολύ σημαντικό και αισιόδοξο το ότι πιάσανε τους δράστες ειδικά για τον συγκεκριμένο φόνο, δεν μας ενδιαφέρουν οι φωτογραφίες τους ούτε οι φάτσες τους! Αυτό που ενδιαφέρει είναι η απονομή δικαιοσύνης! Θα έπρεπε πρωτίστως να σας προβληματίσει η ύπαρξη της Χρυσής Αυγής στη βουλή ως νόμιμο κόμμα! Και την Αθήνα να την αφήσετε ήσυχη!
avatar
validbodies 18.1.2013 | 19:04
σε ποια αρχή ακριβώς να δείξουμε εμπιστοσύνη για την απονομή δικαιοσύνης?σε αυτήν?
http://www.lifo.gr/now/society/21644
avatar
itavita 18.1.2013 | 11:55
Μπραβο στον ταξιτζή και ας ακολουθούμε όλοι το παράδειγμά του. Γιατι από το λιθαράκι του μπορεί να ξεκινήσει μια πολύ ενδιαφέρουσα κατολισθηση, αν αρχίσουν να κελαηδάνε τα δυο παληκάρια για τα έσοδα τους και την πηγη του εξοπλισμου.
Αυτός ο άνθρωπος όμως χρειάζεται ουσιαστική στηριξη απέναντι στη νομιμοποιημένη συμμορία. Κάποια ιδέα;
avatar
I am so Gamatius. 18.1.2013 | 13:11
Τους συλλαβανε.. Και μετά τί? Τα γνωστά...
avatar
Daniel Deronda 19.1.2013 | 12:47
Ακριβώς! Ο ένας εκ των δύο δολοφόνων, ο πυροσβέστης, είχε κατηγορηθεί στο παρελθόν για κλοπές. Του δόθηκε αμνηστία το 2010 (η σχετική απόφαση υπάρχει και στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης) και τον διορίσανε και στο Δημόσιο...
avatar
aiginitissa 19.1.2013 | 18:59
Πως διοριστηκε στο Δημοσιο με τετοιο ποινικο μητρωο; Εδω για πολυ μικροτερα υπηρεσιακα παραπτωματα, εχουν θεσει σε αργια υπαλληλους (και βεβαια δεν πληρωνονται μεχρι να εκδικαστει η υποθεση τους)
avatar
Daniel Deronda 20.1.2013 | 10:02
Προς Αιγινίτισσα: Του σβήσανε το ποινικό μητρώο και τον διορίσανε. Δεν είναι και τόσο περίεργο. Εδώ αθωώσανε τους αστυνομικούς της ζαρντινιέρας ενώ υπάρχει μέχρι και αποδεικτικό βίντεο.
avatar
panosath 18.1.2013 | 13:56
Nα βγαλουν τις φωτογραφιες αυτων των καθαρματων στη δημοσιοτητα.Σιγουρα δεν ηταν η πρωτη ρατσιστικη επιθεση που εκαναν.
12
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια