Αθήνα: Οι ναύτες έψελναν τον Εθνικό Ύμνο την ώρα του «Χριστός Ανέστη»
Κοινωνία

Αθήνα: Οι ναύτες έψελναν τον Εθνικό Ύμνο την ώρα του «Χριστός Ανέστη»

Οι κάμερες κατέγραψαν την αμηχανία των επισήμων

Ένα περίεργο περιστατικό κατέγραψαν οι κάμερες της ΕΤ-1 στη διάρκεια ης λειτουργίας της Ανάστασης στην Αθήνα. Την ώρα που ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έψελνε το «Χριστός Ανέστη», ναύτες από το άγημα της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων άρχισαν να ψέλνουν τον Εθνικό Ύμνο, προκαλώντας αμηχανία στους επίσημους και στους ιερωμένους.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

Κοινωνία Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μελανώματος και Καρκίνου Δέρματος που ανακατασκευάστηκε από το Ίδρυμα Ωνάση

19.9.2018
Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

Κοινωνία Προστασία από τους πιστωτές για δύο ακόμα μήνες για την FOLLI FOLLIE

12.9.2018
Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

Κοινωνία Πώς ο Πέτρος και ο Telly, ένα γκέι ζευγάρι που ζει στο Λονδίνο, άλλαξαν μέσω Instagram τη ζωή ενός 16χρονου

5.9.2018
Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

Κοινωνία Οι αόρατοι πρόσφυγες της Ελλάδας

9.7.2018
To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

Κοινωνία To Facebook διέγραψε τη σελίδα του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος Britain First

14.3.2018
Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

Κοινωνία Η φρίκη της εθνοκάθαρσης των Ροχίνγκια πλέον είναι ορατή και από το διάστημα

12.11.2017
Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

Κοινωνία Έρευνα: Όταν σε μια πόλη διεξάγεται μαραθώνιος, αυξάνουν οι θάνατοι από εμφράγματα

11.11.2017
Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

Κοινωνία Ανατροπή στην υπόθεση Δασκαλαντωνάκη: Κέρδισαν και στον Άρειο Πάγο τα παιδιά και η σύζυγος του ιδρυτή της Grecotel.

15.8.2017
Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

Κοινωνία Εκτός κινδύνου η 29χρονη που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα στον Κορυδαλλό

2.8.2017
Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

Κοινωνία Ο ΣΥΡΙΖΑ στο Μέγαρο - Φωτογραφίες από την Κεντρική Επιτροπή

28.7.2017
36 Σχόλια
ein Steppenwolf 5.5.2013 | 23:34
Αυτό είχε γίνει [πέρυσι](http://bit.ly/10hlbet). Έγινε _και_ εφέτος ή είναι περσινά νέα ξαναζεσταμένα;
Δον Ιδιώτης 5.5.2013 | 23:36
Έτοιμα τα βλέπω τα παλλικάρια.
Κι ύστερα σου λένε μερικοί έξω απ' το ευρώ και την Ε.Ε. Για να εναλλάσονται στην εξουσία Τσίπρες με στρατηγούς όπως στη Ν. Αμερική...
Ο Νοών... νοείτω 6.5.2013 | 01:14
Ο,τι να ναι...
Δον Ιδιώτης 6.5.2013 | 11:27
Ότι νά'ναι λες ε; Έχεις δίκιο, η δημοκρατία έχει βαθειές ρίζες στην Ελλάδα. Α, ναι και δεν ήμαστε και ρατσιστές...
avatar
Ο Δύσκολος 6.5.2013 | 01:35
Απο πού ψωνίζεις...?
Ο Νοών... νοείτω 6.5.2013 | 15:32
Δον Ιδιώτη όχι μόνο από το συγκεκριμένο σχόλιο αλλά γενικά από τα σχόλια που κάνεις σε διάφορα άρθρα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως σε όλα διαφωνώ μαζί σου, όμως έχεις μία πολύ παράξενη-μονόπλευρη οπτική και άποψη για τα πράγματα. Προσπάθησε να διευρύνεις κάπως τους ορίζοντες σου. Εγώ το προσπαθώ. Και συγνώμη...
Δον Ιδιώτης 6.5.2013 | 18:54
Κανένα πρόβλημα Νοών...νοείτω. Απ' τη στιγμή που σχολιάζω στο site της Lifo εννοείται ότι οποιοσδήποτε μπορεί να κρίνει. Για να πω την αλήθεια όμως, δεν βλέπω γιατί η οπτική μου είναι παράξενη και μονόπλευρη, αλλά σημασία έχει να είναι σωστή :P
GeroEko 5.5.2013 | 23:42
αγαπημένο ΠΝ, πάντα μπροστά
to_kerataki_mou 5.5.2013 | 23:52
Έχω την εντύπωση πως και πέρυσι συνέβη ακριβώς το ίδιο πράγμα. Το έψαξα αλλά δεν βρήκα την περσινή αναμετάδοση από την ανάσταση.
ein Steppenwolf 6.5.2013 | 13:05
http://bit.ly/10hlbet
φύρδην μίγδην 6.5.2013 | 00:58
ούτε το χριστός ανέστη μας σώζει ούτε ο εθνικός ύμνος
avatar
Ανώνυμος/η 6.5.2013 | 10:54
Το "Χριστός Ανέστη" μας σώζει. Εσύ θέλεις να σωθείς;
φύρδην μίγδην 6.5.2013 | 13:21
Αν δεν αντιδράσουμε διαφορετικά τίποτα δεν μας σώζει φίλε μου. Ο στρατός εκτός από τον εθνικό ύμνο δεν ξέρει να κάνει τίποτε άλλο όπως φαίνεται.
avatar
grig 6.5.2013 | 01:27
Την "αμηχανία" μάλλον τη διακρίνουν όσοι προσπαθούν να προκαλέσουν "σούσουρο" και μερικά παραπάνω κλικς στις ειδήσεις τους...Καλώς,κακώς είτε είμαστε χριστιανοί,είτε όχι,είτε ελληναράδες πορωμένοι και θεωρούμε ανθέλληνα και μασσώνο τον πατριάρχη,αυτό που έγινε είναι μια διαδικασία που ακολουθείτε μετά από διαταγή του Γ.Ε.Ε.Θ.Α.,να "τραγουδούν" τον εθνικό ύμνο τα αγήματα όταν παιανίζεται από τις πάντες.Και όπως όταν πας Καρρά-Πάολα-Παντελίδη,θα ακούσεις το ίδιο πρόγραμμα,έτσι και μετά το Χριστός Ανέστη,μπαίνει καπάκι εμβατήριο σημαίας από μπάντα και μετά εθνικός ύμνος,αν υπάρχει άγημα τους λένε κάτι στρατόκαυλα με τρικαλινή προφορά και γκαρίλα και τραγουδάνε μαζί.Αυτά...
macuser 6.5.2013 | 02:39
Περίεργο!

Και δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω!

Δεν ξέρω αν είναι ανησυχητικό ή ευχάριστο.

Ελπίζω να μην ετοιμάζουν πραξικοπημα!
brother 6.5.2013 | 15:12
οταν το κανει το Ναυτικο λεγεται Κινημα....
TolisAth 6.5.2013 | 03:21
Εθνικισμός και θρησκευτικότητα. Ο χειρότερος συνδυασμός.
LilSchubert 6.5.2013 | 03:45
Βασικά εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει άγημα στην Ανάσταση,και σε κάθε χριστιανική γιορτή!
Πάντως άλλα αγήματα έχουν παίξει και την Μακεδονία ξακουστή σε τέτοιες γιορτές.

Κιτς τελετή με ενα συνοθήλευμα παπαδαριού,γκλαμουρ και ολίγη δόση εθνικού φρονήματος.Πάμε τώρα για μαγειρίτσα!
Prince Myshkin 6.5.2013 | 10:31
ούτε ένα παρουσιάστε δεν ξέρουν να κάνουν και την έχουν δει δικτάτορες or something
Λήδα 6.5.2013 | 11:21
Ψοφάμε για σόου και χαβαλέ.
avatar
Εγώ Αυτοπροσώπως 6.5.2013 | 13:26
... και ούτε ένας δεν αναρωτιέται τι κάνουν οι ναύτες και οι στρατιωτικοί του ανεξίθρησκου ελληνικού κράτους στην εκκλησία...
avatar
Ανώνυμος/η 6.5.2013 | 13:30
Ουδέν το μεμπτόν...
Οι παπάδες τα δικά τους!
Οι μαθητευόμενοι του στρατού τα δικά τους (όπως πρέπει!Εξάλλου τον "Εθνικό Ύμνο" τραγούδησαν...)
Έλειπε το ευγενές δρεπανηφόρο άγημα του λαού ψάλοντας το "Πότε θα κάμει ξαστεριά, Να κάμω μάνες δίχως γιούς...".
Ο διαχωρισμός των εξουσιών στη βάση!
stunder 6.5.2013 | 13:33
Μωρε κριτική της ανάστασης, λες και βλέπω τη Χρυσή γόβα στον ΑLPHA..Μπραβο μπραβο.
LilSchubert 6.5.2013 | 14:26
Δεν είναι για όλους η Ανάσταση Θείο Μυστήριο και ιερό και όσιο.Οπότε θα σχολιάζουμε σαν μεσημεριανάδικο επειδή απλά είναι ένα κιτς μπουρδοπανηγύρι!Στις εκκλησίες στο εξωτερικό τουλάχιστον ακούς το Πασχαλινό Ορατόριο του Μπαχ!
to_kerataki_mou 6.5.2013 | 19:43
Ρε Σούμπερτ, καλοί είναι και οι ύμνοι ... Είσαι όμως λίγο μπουρτζόβλαχος ...
LilSchubert 8.5.2013 | 18:27
Ελπίζω να ήταν νόστιμη η μαγειρίτσα!5 λεπτά μετά την εκκλησία άλλωστε δεν πρόλαβε να παγώσει!Τα είπατε και λίγο με την γειτόνισα την Κούλα την Ρούλα και την Σούλα,να τις έχει καλά ο Θεός!
avatar
Tina Theotoki 6.5.2013 | 15:12
Χρυσαυγιτάκια οι δόκιμοι... Φρικτά θρασύτατα μουτράκια...
Θα υπάρξει καμία τιμωρία, άραγε ?
Μη λησμονούμε πως ο υπέροχος Ιερώνυμος έχει εγγράφως, με ανακοίνωσή του, καταδικάσει τη ΧΑ.
avatar
Ανώνυμος/η 6.5.2013 | 16:15
Α, τώρα μάλιστα!
Εσύ χάρισες και τον Εθνικό Ύμνο στην Χ.Α.
Όσο για τιμωρία (σ' αυτά τα ..."φρικτά θρασύτατα μουτράκια") εγώ λέω να επιβληθεί η εκμάθηση του ύμνου της Διεθνούς:

"Θεοί, αρχόντοι, βασιλιάδες
με πλάνα λόγια μας γελούν
της γης οι δούλοι κι οι ραγιάδες
μοναχοί τους, θα σωθούν...
Για να λείψουν τα δεσμά μας
για να πάψει πια η σκλαβιά
να νιώσουν πρέπει τη γροθιά μας
και της ψυχής μας τη φωτιά"

Δε θα τους "τσούξει"; Τι λες;
Kalliopecon 6.5.2013 | 19:11
πραγματικα χαρισες τον εθνικο υμνο στην Χ.Α.
επισης οι δοκιμοι ουδεποτε κανουν κατι χωρις εντολη (ειδικα τα πρωτοετακια οπως βλεπω) οποτε μαλλον απο αλλου τους ειπαν...δεν ξερω κιολας αν ειναι καποιο στανταρ πρωτοκολλο για τετοιες περιστασεις....
avatar
Tina Theotoki 6.5.2013 | 23:57
τι άλλο ψυχανώμαλο έμεινε να δούμε...

ολα αυτά τα τρισάθλια γεγονότα σε κάνουν να σιχαίνεσαι που είσαι από αυτή τη χώρα...
Ανήθικος αυτουργός 7.5.2013 | 23:48
Δεν σε κρατάει κανείς!
Αντίο και μην μας γράφεις...
avatar
Ανώνυμος/η 7.5.2013 | 14:49
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=511291
Άρα...
Ιαπετός 7.5.2013 | 23:42
Ελληνορθοδοξία... Εθνικισμός + Ορθοδοξία = Νεοελληνισμός. Όπως σωστά παρατήρηθηκε, τι δουλειά έχει ο στρατός ενός ανεξίθρησκου Κράτους στην εκκλησία; Ανεξιθρησκεία και συνταγματικά αναγνωρισμένη επίσημη θρησκεία δε στέκει. Είμαστε δυτικοί μόνο στα χαρτιά, κι αυτό για τα μάτια της Δύσης. Ο βυζαντινισμός είναι στο "αίμα" αυτής της κοινωνίας.
Ινστρούχτορας Χιπστερίδας Κομισάριος 8.5.2013 | 13:44
Δεν καταλαβαίνω την ένσταση σου. Και ας μην συμφωνώ με τις "οργανωμένες (Αβραμικές) θρησκίες". Και στα υπόλοιπα Δυτικά κράτη, στρατός και εκκλησία, συμπράτουν σε μεγάλες "φιέστες". Τι είναι οι πρηγκιπικοί γάμοι για την Αγγλία? Τι είναι οι Καθολικές γιορτές στην Ιταλία με πάπα και στρατό χέρι-χέρι? Εν κατακλείδι, ο στρατός σας πείραξε (που υπάρχει σε όλα τα δυτικά κράτη και τις γιορτές του) ή η επίσημη θρησκία ενός κράτους (που ναί μεν ανεξιθρησκεία, αλλά επίσημη θρησκεία στα κράτη υπάρχει, πώς να το κάνουμε)? Αυτά υπάρχουν ακόμα και ως έθιμα, το θέμα είναι πόση βαρύτητα τους προσδίδουμε. Διαμορφώνουν ένα έθος και μιά εντύπωση, ανεξάρτητα απο το πώς κινούμαστε εμείς σαν μονάδες (επαναλαμβάνω, οτι κ εμένα αισθητικά με χαλάει η Ορθοδοξία, αλλά δεν βγαίνω να σκίσω και τα ρούχα μου απο απόγνωση!)
Ιαπετός 8.5.2013 | 16:25
Δε βγήκα κι από τα ρούχα μου.. Σιγά. Δε γνωρίζω καλά τι συμβαίνει έξω. Αλλά δε νομίζω στο Σύνταγμά τους να μιλούν για την "ομοούσια αγία τριάδα". Ούτε στα υπουργεία παιδείας τους έχουν στις επιτροπές παπάδες. Ούτε τα δικαστήριά τους είναι σαν εκκλησίες από τις εικόνες, και δε χρειάζεται να πεις ότι θέλεις να ορκιστείς πολιτικά. Γενικά, επίσημη θρησκεία του Κράτους δεν υπάρχει. Ένα ανεξίθρησκο Κράτος είναι θρησκευτικά ουδέτερο. Άλλο αν η πλειοψηφία μιας χώρας είναι προτεστάντες ή καθολικοί, και σε μεγάλες γιορτές το Κράτος συμπράττει με την Εκκλησία. Εδώ η Εκκλησία έχει άποψη σε θέμετα παιδείας. Μόνο ουδέτερο δεν είναι θρησκευτικά το νεοελληνικό Κράτος.
Ιαπετός 8.5.2013 | 16:54
(Από wikipedia) Εκκλησία και Πολιτεία

"Στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχει ανεξιθρησκεία, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει διαχωρισμός της εκκλησίας από την πολιτεία. Δεν υπάρχουν δεσμοί με καμία θρησκεία και η θρησκεία δεν αναφέρεται ούτε θα αναφέρεται σε καμία συνθήκη.[4] Στο παρελθόν είχαν γίνει συζητήσεις για την περίληψη του χριστιανισμού και του Θεού στη Συνθήκη της Λισαβόνας με κύριο υποστηρικτή τον Πάπα αλλά λόγω ισχυρών αντιθέσεων, ειδικά στον Γερμανικό τύπο, αυτή η ιδέα απορρίφθηκε.[5] Από τα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης μόνο πέντε έχουν επίσημη θρησκεία και αυτά είναι η Κύπρος (Εκκλησία της Κύπρου, η Δανία (Δανέζικη Εθνική Εκκλησία), η Ελλάδα (Εκκλησία της Ελλάδας), η Μάλτα (Ρωμαϊκό καθολική εκκλησία της Μάλτας) και η Αγγλία στο Ηνωμένο Βασίλειο (Εκκλησία της Αγγλίας). Μερικές άλλες εκκλησίες έχουν κοντινή σχέση με την πολιτεία.[6]"

Οπότε το παράδειγμά σου για την Αγγλία, δεν είναι παράδειγμα χώρας χωρίς επίσημη θρησκεία... Για την Ιταλία δεν ξέρω. Ίσως μιλάς για το Βατικανό; Και γενικά, ο Διαχωρισμός Κράτους-Εκκλησίας, έχει συμβεί στη Δύση (στη Γαλλία από το 1905), εδώ και πολλά χρόνια.

"Τα δεδομένα έρχεται να αλλάξει η Τρίτη Δημοκρατία και η κυβέρνηση Ζιλ Φερί με τον Νόμο Διαχωρισμού Κράτους Εκκλησίας του 1905. Ο νόμος -που μεταξύ άλλων επιβάλλει για πρώτη φορά την υποχρεωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε κρατικά σχολεία για όλα τα παιδιά της Γαλλίας- αποσκοπεί στον περιορισμό της εκκλησιαστικής επιρροής και όχι της θρησκευτικής έκφρασης, καθώς έχει ως θεμελιώδεις αρχές του την ελευθερία της πίστης, την ισότητα των πολιτών ενώπιον του νόμου και τον σαφή διαχωρισμό του εκκλησιαστικού από τον δημόσιο χώρο". http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_3_27/06/2009_320178

Αυτό σημαίνει ανεξιθρησκεία. Όχι περιορισμός της θρησκευτικής έκφρασης (πράγμα αντίθετο στις αρχές της ανεξιθρησκείας), αλλά "τον σαφή διαχωρισμό του εκκλησιαστικού από τον δημόσιο χώρο". Στην Ελλάδα δεν πρόκειται απλά για μια αθώα σύμπραξη του Κράτους με την Εκκλησία στις μεγάλες θρησκευτιές γιορτές. Το γεγονός πως είναι συνταγματικά η θρησκεία του Κράτους η Ορθοδοξία, μπλέκει την Εκκλησία με το δημόσιο χώρο, ο οποίος χρωματίζεται θρησκευτικά.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια