Βιντεοπαιχνίδια νέας γενιάς και cloud gaming στην έκθεση Gamescom
Τech & Science

Βιντεοπαιχνίδια νέας γενιάς και cloud gaming στην έκθεση Gamescom

Στη μεγαλύτερη έκθεση διαδραστικής ψυχαγωγίας στον κόσμο το gaming έχει την τιμητική του και φέτος το βάρος πέφτει στις υπηρεσίες cloud

Στη μεγαλύτερη έκθεση διαδραστικής ψυχαγωγίας στον κόσμο που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην Κολωνία το gaming έχει την τιμητική του. Φέτος το βάρος πέφτει στις υπηρεσίες cloud και στο πώς αυτές αλλάζουν τα δεδομένα.

 

Η Gamescom δεν χρειάζεται συστάσεις στους λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών αλλά και των νέων τεχνολογιών. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έκθεση προϊόντων διαδραστικής ψυχαγωγίας στον κόσμο, η οποία από τις 20 έως τις 24 Αυγούστου αναμένεται να προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες.

 

Ενδεικτικά μόνο πέρσι επισκέφθηκαν την Gamescom πάνω από 370.000 επισκέπτες: επαγγελματίες και ερασιτέχνες gamers και ειδικοί από τον χώρο των νέων τεχνολογιών αλλά και των τηλεπικοινωνιών, δεδομένου ότι το ίντερνετ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του gaming. Στον τεράστιο εκθεσιακό χώρο των 210.000 τ.μ. πάνω από 1000 εκθέτες παρουσιάζουν φέτος ό,τι νεότερο και πιο καινοτόμο έχουν να προσφέρουν. Aνάμεσά τους παρούσα στην Gamescom είναι και η ελληνική Enarxis Dynamic Media με έδρα στην Αθήνα.

 

 

 

Οι υπηρεσίες cloud αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα
Στο επίκεντρο της φετινής Gamescom βρίσκεται το λεγόμενο cloud-gaming. Στην πράξη αυτό που αλλάζει με την εισαγωγή των cloud τεχνολογιών είναι ότι η συμμετοχή στο βιντεοπαιχνίδι αποσυνδέεται από την ανάγκη για σταθερό υπολογιστή. Τα παιχνίδια δεν αποθηκεύονται πλέον σε έναν σκληρό δίσκο αλλά σε έναν απομακρυσμένο κεντρικό διακομιστή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο χρήστης να μπορεί να παίξει το αγαπημένο παιχνίδι του από οποιαδήποτε φορητή συσκευή, laptop, smartphone, tablet ή ακόμη και σε smart-tv, με μόνη προϋπόθεση το γρήγορο και σταθερό ίντερνετ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το cloud-gaming υπάρχει ήδη εδώ και χρόνια, ωστόσο πλέον γίνεται σταδιακά ο κανόνας, με μεγάλες πλατφόρμες όπως η google να επενδύουν συστηματικά σε αυτό.

 

 

To μεινέκτημα της νέας γενιάς βιντεοπαιχνιδιών είναι βέβαια «ο ίδιος της ο εαυτός». Με άλλα λόγια η απόλυτη εξάρτηση από το ίντερνετ. Με μια αργή ή ασταθή σύνδεση στο διαδίκτυο η εικόνα των βιντεοπαιχνιδιών παγώνει και ο χρήστης δεν μπορεί να συνεχίσει να παίζει από το σημείο που σταμάτησε. Αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις βρίσκονται βέβαια και οι προγραμματιστές. Ο κόσμος του cloud-gaming είναι διαφορετικός, αφού κάθε βιντεοπαιχνίδι πρέπει να προσαρμόζεται στα τεχνικά δεδομένα και τις δυνατότητες της εκάστοτε φορητής συσκευής πχ. ενός smartphone.

 

Αυξάνεται ο τζίρος της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών
Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών ανθεί. Πέρυσι τα κέρδη της βιομηχανίας gaming αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 11%, με τον τζίρο να αγγίζει τα 2,8 δισεκατομμύρια ευρώ. 

 

 

 

Με πληροφορίες από Deutsche Welle

Τech & Science

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για πρώτη φορά αντιβιοτικό μέσω τεχνητής νοημοσύνης - Εξοντώνει τα πιο ανθεκτικά μικρόβια

Τech & Science Για πρώτη φορά αντιβιοτικό μέσω τεχνητής νοημοσύνης - Εξοντώνει τα πιο ανθεκτικά μικρόβια

21.2.2020
Αργό το ίντερνετ στην Ελλάδα: Οι χώρες με τις υψηλότερες ταχύτητες

Τech & Science Αργό το ίντερνετ στην Ελλάδα: Οι χώρες με τις υψηλότερες ταχύτητες

21.2.2020
Επένδυση στη νοσταλγία: Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια της δεκαετίας του '90 επιστρέφουν

Τech & Science Επένδυση στη νοσταλγία: Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια της δεκαετίας του '90 επιστρέφουν

20.2.2020
ΝΑSΑ και Εθνικό Αστεροσκοπείο μαζί για την πρόγνωση του διαστημικού καιρού

Τech & Science ΝΑSΑ και Εθνικό Αστεροσκοπείο μαζί για την πρόγνωση του διαστημικού καιρού

20.2.2020
Το μυστήριο μήνυμα που αναστάτωσε χιλιάδες κατόχους Samsung - H ανακοίνωση της εταιρείας

Τech & Science Το μυστήριο μήνυμα που αναστάτωσε χιλιάδες κατόχους Samsung - H ανακοίνωση της εταιρείας

20.2.2020
Δίνουν αμοιβή σε όποιον αποκαλύψει «εμπιστευτικά» χρήση λογισμικού χωρίς άδεια σε εταιρείες

Τech & Science Δίνουν αμοιβή σε όποιον αποκαλύψει «εμπιστευτικά» χρήση λογισμικού χωρίς άδεια σε εταιρείες

20.2.2020
Scan4Chem: Εφαρμογή θα εντοπίζει βλαβερά χημικά στα προϊόντα - Πώς λειτουργεί

Τech & Science Scan4Chem: Εφαρμογή θα εντοπίζει βλαβερά χημικά στα προϊόντα - Πώς λειτουργεί

20.2.2020
Πέθανε ο εφευρέτης του «copy-paste»

Τech & Science Πέθανε ο εφευρέτης του «copy-paste»

20.2.2020
Generation Next: Μαθήτριες από τα Χανιά δημιούργησαν ένα «έξυπνο» γάντι  που αναγνωρίζει τη νοηματική

Τech & Science Generation Next: Μαθήτριες από τα Χανιά δημιούργησαν ένα «έξυπνο» γάντι που αναγνωρίζει τη νοηματική

19.2.2020
Μασκ, Ζούκερμπεργκ, Μπέζος: Αυτοί ελέγχουν τον ψηφιακό κόσμο

Τech & Science Μασκ, Ζούκερμπεργκ, Μπέζος: Αυτοί ελέγχουν τον ψηφιακό κόσμο

19.2.2020