Google: Τέλος στις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις βάσει του ιστορικού αναζήτησης των ψηφοφόρων
Τech & Science

Google: Τέλος στις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις βάσει του ιστορικού αναζήτησης των ψηφοφόρων

Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει πλέον πολιτικές διαφημίσεις που στοχεύουν ψηφοφόρους με βάση τις υποτιθέμενες πολιτικές προτιμήσεις τους

Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει πλέον πολιτικές διαφημίσεις που στοχεύουν ψηφοφόρους με βάση τις υποτιθέμενες πολιτικές προτιμήσεις τους. Θα απαγορεύσει, επίσης, στις πολιτικές καμπάνιες να στοχεύουν σε υποψήφιους ψηφοφόρους μέσω του YouTube ή βάσει του ιστορικού των αναζητήσεων τους στη Google.

 

Η πρωτοβουλία έρχεται σε μια στιγμή, ενόψει των εκλογών στη Βρετανία στις 12 Δεκεμβρίου και στις ΗΠΑ το 2020, που εντείνονται οι πιέσεις στις εταιρείες τεχνολογίες και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τον τρόπο που χειρίζονται την πολιτική διαφήμιση. Η νέα πολιτική της Google θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα (πριν τις βουλευτικές εκλογές), σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Ρόιτερς και τη «Γκάρντιαν».

 

Η εταιρεία θα συνεχίσει να επιτρέπει την αξιοποίηση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών της για να προωθούνται πολιτικές διαφημίσεις με βάση το φύλο, την ηλικία και τη γεωγραφική τοποθεσία των χρηστών (με βάση τον ταχυδρομικό κωδικό τους). Επίσης δεν θα σταματήσει η προβολή πολιτικών διαφημίσεων σε ιστοσελίδες για συγκεκριμένα θέματα π.χ. οικονομίας.

 

Η Google πρόσθεσε ότι θα πάρει μέτρα κατά των οφθαλμοφανώς παραπλανητικών πολιτικών δηλώσεων, κάτι που το Facebook έχει αποφύγει, καθώς ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει πει ότι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ελέγχει την αξιοπιστία των πολιτικών διαφημίσεων. Με δεδομένο ότι το Twitter ανακοίνωσε στις 30 Οκτωβρίου ότι θα καταργήσει πλήρως τις πολιτικού περιεχομένου διαφημίσεις από τις 22 Νοεμβρίου, η Google με τη νέα πολιτική της φαίνεται να ακολουθεί ένα ενδιάμεσο δρόμο, αναλαμβάνοντας δράση μόνο κατά των πολιτικών διαφημίσεων που είναι προφανές ότι αποσκοπούν στο να παραπλανήσουν τους ψηφοφόρους.

 

«Αναγνωρίζουμε ότι ο ζωντανός πολιτικός διάλογος είναι σημαντικό μέρος της δημοκρατίας και κανένας δεν μπορεί λογικά να αποφανθεί για κάθε πολιτικό επιχείρημα, αντεπιχείρημα και νύξη. Συνεπώς αναμένουμε ότι ο αριθμός των πολιτικών διαφημίσεων για τις οποίες θα αναλάβουμε δράση, θα είναι πολύ περιορισμένος, όμως θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για τις ξεκάθαρες παραβιάσεις», ανέφερε ο Σκοτ Σπένσερ, αντιπρόεδρος της Google Ads. Πρόσθεσε ότι «θέλουμε να βελτιώσουμε την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων στις πολιτικές διαφημίσεις που μπορεί να δουν στις πλατφόρμες μας».

 

Με βάση τις συνήθειες της διαδικτυακής πλοήγησης ενός χρήστη - π.χ. ποιες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες επισκέπτεται συχνά- η Google μπορεί να υποθέσει αν αυτός έχει αριστερές, δεξιές ή ανεξάρτητες πολιτικές απόψεις. Στις ΗΠΑ οι πολιτικοί έχουν δικαίωμα να κάνουν στοχευμένες καμπάνιες στους ψηφοφόρους με βάση τις πολιτικές προτιμήσεις των τελευταίων. Ήταν επίσης έως τώρα δυνατό οι πολιτικοί άλλων χωρών να στείλουν στη Google καταλόγους (π.χ. βάσεις δεδομένων με τα μέλη του κόμματος) και αυτή να φροντίσει να φθάσουν στους ανθρώπους αυτούς συγκεκριμένα πολιτικά μηνύματα. Αυτό πια δεν θα επιτρέπεται.

 

Οι διαφημίσεις που θα «κόβονται», θα περιλαμβάνονται στην «έκθεση διαφάνειας» της Google και θα μπορούν τρίτοι να τις αναλύσουν. Οι πολιτικές διαφημίσεις αποτελούν σχετικά μικρό μέρος των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας, που ανήλθαν σε 116 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018. Οι αναλυτές θεωρούν πιθανό ότι ένα μέρος της πολιτικής διαφήμισης θα αναζητήσει εναλλακτικές διεξόδους, όπως η τηλεόραση ή οι μικρότεροι ανταγωνιστές της Google.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

Τech & Science

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βραζιλία: Πέθανε εθελοντής που συμμετείχε στη δοκιμή του εμβολίου της AstraZeneca

Τech & Science Βραζιλία: Πέθανε εθελοντής που συμμετείχε στη δοκιμή του εμβολίου της AstraZeneca

21.10.2020
Μάντεψε ποια από τις δύο λογόκρινε το Instagram

Τech & Science Μάντεψε ποια από τις δύο λογόκρινε το Instagram

21.10.2020
Επιστήμονες ανακάλυψαν τυχαία νέο όργανο στον ανθρώπινο λαιμό [ΒΙΝΤΕΟ]

Τech & Science Επιστήμονες ανακάλυψαν τυχαία νέο όργανο στον ανθρώπινο λαιμό [ΒΙΝΤΕΟ]

21.10.2020
Κορωνοϊός - σχολεία: «Δεν είναι όλα τα θρανία το ίδιο ασφαλή σε μία τάξη» σύμφωνα με νέα έρευνα

Τech & Science Κορωνοϊός - σχολεία: «Δεν είναι όλα τα θρανία το ίδιο ασφαλή σε μία τάξη» σύμφωνα με νέα έρευνα

21.10.2020
NASA: To OSIRIS-REx άγγιξε τον αστεροειδή Μπενού - «Απίστευτο κατόρθωμα» [ΒΙΝΤΕΟ]

Τech & Science NASA: To OSIRIS-REx άγγιξε τον αστεροειδή Μπενού - «Απίστευτο κατόρθωμα» [ΒΙΝΤΕΟ]

21.10.2020
«Η επανάσταση των ρομπότ» - Οι μηχανές θα διεκπεραιώνουν τις μισές από το σύνολο των εργασιών έως το 2025

Τech & Science «Η επανάσταση των ρομπότ» - Οι μηχανές θα διεκπεραιώνουν τις μισές από το σύνολο των εργασιών έως το 2025

21.10.2020
Κορωνοϊός: Έως και 23 φορές μικρότερο το «σύννεφο» μικροβίων όταν βήχουμε με μάσκα

Τech & Science Κορωνοϊός: Έως και 23 φορές μικρότερο το «σύννεφο» μικροβίων όταν βήχουμε με μάσκα

20.10.2020
NASA: To OSIRIS-REx φτάνει στον αστεροειδή Bennu για να συλλέξει δείγματα

Τech & Science NASA: To OSIRIS-REx φτάνει στον αστεροειδή Bennu για να συλλέξει δείγματα

20.10.2020
O κορωνοϊός φέρνει και περιττά κιλά

Τech & Science O κορωνοϊός φέρνει και περιττά κιλά

20.10.2020
ΗΠΑ: Η Google στο «στόχαστρο» του υπουργείου Δικαιοσύνης για μονοπώλιο

Τech & Science ΗΠΑ: Η Google στο «στόχαστρο» του υπουργείου Δικαιοσύνης για μονοπώλιο

20.10.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια