Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ βρήκε παραθυράκι στους κανόνες του Facebook (Πηγή φωτό EPA)
Τech & Science

«Μπορείς να ποστάρεις ένα meme;»- Το κόλπο του Μπλούμπεργκ που ανάγκασε το Facebook να αλλάξει κανόνες

Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ βρήκε παραθυράκι στους κανόνες του Facebook για τις πολιτικές διαφημίσεις

Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ κατάφερε να ξεφύγει τους κανόνες των social media για τις πολιτικές διαφημίσεις, αναγκάζοντας το Facebook να προβεί σε αλλαγές.

 

Ο Μπλούμπεργκ, που διεκδικεί το χρίσμα των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, εκμεταλλεύτηκε ένα παραθυράκι στους κανόνες, κάνοντας καμπάνια με χιουμοριστικά μηνύματα τα οποία εμφανίστηκαν σε δημοφιλείς λογαριασμούς του Instagram, τους οποίους ακολουθούν εκατομμύρια νέοι.

 

Η ομάδα του Μπλούμπεργκ πλήρωσε πάνω από 10 influencers, προκειμένου να δημοσιεύσουν meme του υποψήφιου στους λογαριασμούς του. Συγκεκριμένα, στις αναρτήσεις αυτές, ο 78χρονος υποτίθεται ότι συνομιλεί με χρήστες δημοφιλών λογαριασμών, ζητώντας τους να δημοσιεύσουν ένα meme του και να τον βοηθήσουν να φτιάξει τον τρόπο που τον βλέπουν οι νέοι.

 

«Μπορείς να δημοσιεύσεις ένα meme για να μάθουν όλοι ότι είμαι cool υποψήφιος;», έγραψε σε έναν από αυτούς τους διαλόγους που δημοσίευσε ο λογαριασμός FuckJerry, που έχει περίπου 15 εκατ. ακολούθους στο Instagram. Στη συνέχεια του έστειλε μια φωτογραφία του με βερμούδα.

 

View this post on Instagram

Great job Mike... (Yes this is really sponsored by @mikebloomberg)

A post shared by Tank.Sinatra (@tank.sinatra) on

 

Ανάγκασε το Facebook να αλλάξει τους κανόνες

 

Με αυτή την καμπάνια, ο Μάικλ Μπλούμπεργκ κατάφερε να παρακάμψει πολλούς από τους κανόνες που έχουν βάλει τα social media για τις πολιτικές διαφημίσεις, στο πλαίσιο της διαφύλαξης των αμερικανικών εκλογών από την παραπληροφόρηση και τις κακόβουλες παρεμβάσεις.

 

Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα φλέγον στις ΗΠΑ, κυρίως μετά την αποκάλυψη ότι η Ρωσία χρησιμοποίησε τις διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις, στην προσπάθεια να επηρεάσει τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2016.

 

Έπειτα από το «κόλπο» του Μπλούμπεργκ, το Facebook άλλαξε τους κανόνες του, προκειμένου να μην ξανασυμβεί αυτό. Οι αλλαγές αφορούν αυτό που το Facebook χαρακτηρίζει branded content, δηλαδή χορηγούμενες αναρτήσεις από συνηθισμένους χρήστες που πληρώνονται από εταιρείες ή οργανισμούς.

 

View this post on Instagram

He does look pretty cool (and yes this is really #sponsored by @mikebloomberg)

A post shared by FUCKJERRY (@fuckjerry) on

 

 

Το Facebook δεν βγάζει χρήματα απευθείας από αυτές τις αναρτήσεις και δεν τις θεωρεί διαφημιστικές. Αποτέλεσμα αυτού να μην υπόκεινται στους κανόνες του μέσου για τη διαφήμιση, που απαιτούν από υποψήφιους και καμπάνιες να επιβεβαιώνουν την ταυτότητά τους και να αποκαλύπτουν πόσα δαπανούν για κάθε διαφήμιση.

 

 

Μέχρι την Παρασκευή, το Facebook προσπαθούσε να αποτρέψει τις καμπάνιες να βάζουν τέτοιο περιεχόμενο, μη επιτρέποντάς τους να χρησιμοποιούν ένα εργαλείο σχεδιασμένο να βοηθά διαφημιστές να βάζουν ανάλογες αναρτήσεις τόσο σε αυτό το μέσο, όσο και στο Instagram.

 

 

Με την αλλαγή των κανόνων, επιτρέπεται σε καμπάνιες στις ΗΠΑ να χρησιμοποιούν το εν λόγω εργαλείο, με την προϋπόθεση ότι έχουν εξουσιοδότηση από το Facebook για να βάζουν πολιτικές διαφημίσεις και με τον όρο ότι αποκαλύπτουν ποιος πλήρωσε τις χορηγούμενες αναρτήσεις. Όσες καμπάνιες δεν χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο, όπως έκανε ο Μπλούμπεργκ, ρισκάρουν να «παγώσουν» οι λογαριασμοί τους.

 

Με πληροφορίες από τον Guardian

Τech & Science

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άλεξ Τζόουνς: Η Google απαγόρευσε την εφαρμογή του συνωμοσιολόγου λόγω βίντεο για τον κορωνοϊό

Τech & Science Άλεξ Τζόουνς: Η Google απαγόρευσε την εφαρμογή του συνωμοσιολόγου λόγω βίντεο για τον κορωνοϊό

29.3.2020
Μπορούμε να διαγράψουμε αναμνήσεις, λένε Κινέζοι επιστήμονες

Τech & Science Μπορούμε να διαγράψουμε αναμνήσεις, λένε Κινέζοι επιστήμονες

29.3.2020
Κλινική μελέτη ανοσοθεραπείας σε διασωληνωμένους ασθενείς σε 6 ελληνικές ΜΕΘ

Τech & Science Κλινική μελέτη ανοσοθεραπείας σε διασωληνωμένους ασθενείς σε 6 ελληνικές ΜΕΘ

29.3.2020
Θα μπορούσαν οι σκύλοι να διαγνώσουν τον κορωνοϊό μέσω της όσφρησης;

Τech & Science Θα μπορούσαν οι σκύλοι να διαγνώσουν τον κορωνοϊό μέσω της όσφρησης;

28.3.2020
Επιστήμονες ανακάλυψαν τρία νέα είδη πτερόσαυρων στη Σαχάρα

Τech & Science Επιστήμονες ανακάλυψαν τρία νέα είδη πτερόσαυρων στη Σαχάρα

28.3.2020
Pandemic Architecture: Διεθνής Διαγωνισμός: Τι μπορεί να κάνει η Αρχιτεκτονική για την υγεία μας;

Τech & Science Pandemic Architecture: Διεθνής Διαγωνισμός: Τι μπορεί να κάνει η Αρχιτεκτονική για την υγεία μας;

28.3.2020
Πώς το streaming αναδεικνύεται ως ο μεγάλος «νικητής» της καραντίνας

Τech & Science Πώς το streaming αναδεικνύεται ως ο μεγάλος «νικητής» της καραντίνας

27.3.2020
Η Apple προσφέρει δωρεάν λογισμικό επεξεργασίας βίντεο και ήχου

Τech & Science Η Apple προσφέρει δωρεάν λογισμικό επεξεργασίας βίντεο και ήχου

27.3.2020
Κίνα: Τρία μωρά ίσως μολύνθηκαν από κορωνοϊό μέσα στη μήτρα - Τι αναφέρουν οι επιστήμονες

Τech & Science Κίνα: Τρία μωρά ίσως μολύνθηκαν από κορωνοϊό μέσα στη μήτρα - Τι αναφέρουν οι επιστήμονες

27.3.2020
Κορωνοϊός: Αστροναύτες δίνουν συμβουλές «επιβίωσης» σε συνθήκες απομόνωσης

Τech & Science Κορωνοϊός: Αστροναύτες δίνουν συμβουλές «επιβίωσης» σε συνθήκες απομόνωσης

26.3.2020