Το Google Chrome σου επιτρέπει να ομαδοποιήσεις σε κατηγορίες τις πολλές ανοιχτές καρτέλες
Τech & Science

Το Google Chrome σου επιτρέπει να ομαδοποιήσεις σε κατηγορίες τις πολλές ανοιχτές καρτέλες

Πώς να χρησιμοποιήσεις τη νέα λειτουργία του browser της Google που θέλει να βάλει μια τάξη στα πολλά tabs που έχεις ανοιχτά.

Τις τελευταίες μέρες, η Google παρουσίασε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά στο Chrome, μέσω του οποίου οι χρήστες θα μπορούν να γκρουπάρουν σε κατηγορίες τα πολλά ανοιχτά παράθυρα (tabs).


Η όλη ιδέα της εταιρείας βασίζεται στο να μπορούν οι χρήστες να οργανώνουν με έναν πιο πρακτικό τρόπο τις online σελίδες στις οποίες περιηγούνται, έτσι ώστε να μη χάνονται και κυρίως να μη χάνουν χρόνο, ειδικά όταν χρησιμοποιούν παράλληλα πολλές σελίδες.


Για να δημιουργηθεί αυτό το γκρουπάρισμα, θα πρέπει για αρχή να ανοίξεις ένα tab στο Google Chrome και να επιλέξεις (πάνω δεξιά) τη Βοήθεια > Σχετικά με το Google Chrome. Από εκεί θα χρειαστεί να κάνεις ένα update στο Chrome, πριν ξεκινήσει η όλη διαδικασία.


Έπειτα, κάνε δεξί κλικ σε ένα tab και αν θέλεις να δημιουργήσεις ένα καινούργιο γκρουπ από σελίδες, τότε επίλεξε Προσθήκη σε νέα ομάδα. Αμέσως μετά θα σου εμφανιστεί η δυνατότητα να μετονομάσεις αυτό το γκρουπ και να επιλέξεις ένα κοινό χρώμα. Αφού ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία, τότε θα μπορείς να προσθέσεις κι άλλες σελίδες εκεί.


Πέρα από τα ξεχωριστά ονόματα και τα χρώματα που βοηθούν τα γκρουπ να είναι πιο ευδιάκριτα στο μάτι και να διευκολύνουν γενικότερα την πλοήγηση, υπάρχει επίσης και η δυνατότητα να μετακινήσεις μια σελίδα από ένα γκρουπ σε ένα άλλο.


Μέχρι πρόσφατα, η συγκεκριμένη δυνατότητα υπήρχε σε άλλους browsers, όπως για παράδειγμα το Vivaldi, όμως δεδομένου ότι ο Chrome είναι με διαφορά ο πιο δημοφιλής, είναι λογικό ότι αυτό το νέο feature αφορά πολλούς περισσότερους χρήστες.


Τέλος, σε περίπτωση που ακόμη και μετά το update στο Chrome δεν εμφανίζεται η επιλογή του γκρουπαρίσματος των σελίδων, τότε θα πρέπει να μεταβείς εδώ για να το ενεργοποιήσεις.

 

Με πληροφορίες από Il Post/TNW

Τech & Science

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΚΠΑ: «Υποτιμημένος ο αριθμός των θανάτων από κορωνοϊό» - Τι δείχνει νέα μελέτη

Τech & Science ΕΚΠΑ: «Υποτιμημένος ο αριθμός των θανάτων από κορωνοϊό» - Τι δείχνει νέα μελέτη

6.7.2020
Παρίσι: Έκθεση αναπαριστά τις τελευταίες ώρες της Πομπηίας

Τech & Science Παρίσι: Έκθεση αναπαριστά τις τελευταίες ώρες της Πομπηίας

5.7.2020
Κορωνοϊός: Έως και το 45% των ασθενών μολύνεται από ασυμπτωματικούς φορείς

Τech & Science Κορωνοϊός: Έως και το 45% των ασθενών μολύνεται από ασυμπτωματικούς φορείς

5.7.2020
Facebook: Απώλειες 60 δισ. δολαρίων από το μποϊκοτάζ πολυεθνικών που αποσύρουν διαφημίσεις

Τech & Science Facebook: Απώλειες 60 δισ. δολαρίων από το μποϊκοτάζ πολυεθνικών που αποσύρουν διαφημίσεις

4.7.2020
«Μπριζόλες» από 3D εκτυπωτή για τους κρεατοφάγους που σκέφτονται να γίνουν vegan

Τech & Science «Μπριζόλες» από 3D εκτυπωτή για τους κρεατοφάγους που σκέφτονται να γίνουν vegan

3.7.2020
Eau de Space: H NASA «έκλεισε σε μπουκάλι» τη μυρωδιά του Διαστήματος

Τech & Science Eau de Space: H NASA «έκλεισε σε μπουκάλι» τη μυρωδιά του Διαστήματος

3.7.2020
Επιστήμονες είδαν για πρώτη φορά τον πυρήνα ενός πλανήτη - Η σπάνια ανακάλυψη σε απόσταση 730 ετών φωτός

Τech & Science Επιστήμονες είδαν για πρώτη φορά τον πυρήνα ενός πλανήτη - Η σπάνια ανακάλυψη σε απόσταση 730 ετών φωτός

3.7.2020
Η επιστήμη «μίλησε»: Μύθος το ότι το κάθε σκυλίσιο έτος ισοδυναμεί με επτά ανθρώπινα

Τech & Science Η επιστήμη «μίλησε»: Μύθος το ότι το κάθε σκυλίσιο έτος ισοδυναμεί με επτά ανθρώπινα

3.7.2020
Ποιες εταιρείες μποϊκοτάρουν το Facebook: Οι «κολοσσοί» αποσύρουν τις διαφημίσεις

Τech & Science Ποιες εταιρείες μποϊκοτάρουν το Facebook: Οι «κολοσσοί» αποσύρουν τις διαφημίσεις

2.7.2020
Facebook: Καταργεί λογαριασμούς και εντείνει την εκστρατεία ασφαλούς ενημέρωσης για τον Covid-19

Τech & Science Facebook: Καταργεί λογαριασμούς και εντείνει την εκστρατεία ασφαλούς ενημέρωσης για τον Covid-19

1.7.2020
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια