Διεθνή

O Τζάστιν Τρουντό υπερασπίστηκε το μπουρκίνι κι απέκλεισε απαγόρευσή του

Υπερασπίστηκε τις προσωπικές ελευθερίες και μίλησε για "αποδοχή, φιλία και κατανόηση" στον Καναδά

 

Θέση στο αμφιλεγόμενο ζήτημα του μπουρκίνι και την απαγόρευσή του στις παραλίες πήρε ο Τζάντιν Τρουντό, ο οποίος και υπερασπίστηκε τα ατομικά δικαιώματα και τις προσωπικές ελευθερίες, απορρίπτοντας κατηγορηματικά οποιαδήποτε πρόταση νομοθετών από το Κεμπέκ για απαγόρευση της συγκεκριμένης ενδυμασίας στη χώρα.

 

"Στον Καναδά πρέπει να είμαστε παραπάνω από ανεκτικοί. Μπορούμε να μιλάμε για αποδοχή, ειλικρίνεια, φιλία, κατανόηση; Έχει να κάνει με το που οδηγούμαστε και τι περνάμε καθημερινά στις ποικιλόμορφες και πλούσιες κοινωνίες μας" σημείωσε ο καναδός Πρωθυπουργός έπειτα από συνάντηση του υπουργικού του συμβουλίου για την κυβερνητική ατζέντα.

 

Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Guardian, κάποιοι νομοθέτες στο Κεμπέκ του Καναδά έχουν ήδη προτείνει την απαγόρευση του μπουρκίνι, ακολουθώντας το παράδειγμα της Γαλλίας που το απαγόρευσε σε τουλάχιστον 15 πόλεις, ανάμεσά τους η Νίκαια που έγινε στόχος τζιχαντιστών στις 14 Ιουλίου, με το επιχείρημα πως έτσι θα αποφευχθεί η δημόσια αταξία. 

 

Στις απαιτήσεις τους ο Τρουντό απάντησε χρησιμοποιώντας λέξεις όπως "αποδοχή, φιλία και κατανόηση", σημειώνοντας πως το συγκεκριμένο ζήτημα θα έπρεπε να γίνει αντικείμενο δημόσιας συζήτησης, αφήνοντας ευθείες βολές κατά της απαγόρευσης του μπουρκίνι σε Νίκαια, Κάννες και άλλες πόλεις της Γαλλίας.

 

"Το να ανέχεσαι κάποιον σημαίνει να σέβεσαι το δικαίωμά του να υπάρχει, υπό την προϋπόθεση ότι δεν σε ενοχλεί, τόσο πολύ" τόνισε ο καναδός Πρωθυπουργός με αρκετά μεγάλη δόση ειρωνείας απέναντι στις κυβερνήσεις που διακηρύσσουν την ανεκτικότητα, αλλά κατά τα άλλα υπονομεύουν τα ατομικά δικαιώματα.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Το Μίσιγκαν επικύρωσε τη νίκη Μπάιντεν

Διεθνή ΗΠΑ: Το Μίσιγκαν επικύρωσε τη νίκη Μπάιντεν

24.11.2020
Βρετανία: 36χρονος παραδέχθηκε σχεδόν 100 σεξουαλικά αδικήματα σε βάρος αγοριών

Διεθνή Βρετανία: 36χρονος παραδέχθηκε σχεδόν 100 σεξουαλικά αδικήματα σε βάρος αγοριών

23.11.2020
WSJ: Η Τζάνετ Γέλεν η επιλογή του Μπάιντεν για το υπουργείο Οικονομικών

Διεθνή WSJ: Η Τζάνετ Γέλεν η επιλογή του Μπάιντεν για το υπουργείο Οικονομικών

23.11.2020
ΠΟΥ: Χριστούγεννα χωρίς οικογενειακές συγκεντρώσεις φέτος

Διεθνή ΠΟΥ: Χριστούγεννα χωρίς οικογενειακές συγκεντρώσεις φέτος

23.11.2020
Ισπανία: Σε καραντίνα ο βασιλιάς Φελίπε- Ήρθε σε επαφή με κρούσμα κορωνοϊού

Διεθνή Ισπανία: Σε καραντίνα ο βασιλιάς Φελίπε- Ήρθε σε επαφή με κρούσμα κορωνοϊού

23.11.2020
H British Airways πουλά από ποτήρια σαμπάνιας και παντόφλες, μέχρι κουβέρτες και καροτσάκια από Boeing 747

Διεθνή H British Airways πουλά από ποτήρια σαμπάνιας και παντόφλες, μέχρι κουβέρτες και καροτσάκια από Boeing 747

23.11.2020
Θρησκευτικό υπόβαθρο στους αρνητές της πανδημίας; Ποιοι πιστεύουν πως «δεν υπάρχει κορωνοϊός»

Διεθνή Θρησκευτικό υπόβαθρο στους αρνητές της πανδημίας; Ποιοι πιστεύουν πως «δεν υπάρχει κορωνοϊός»

23.11.2020
Quantas: Επιβίβαση στο αεροπλάνο «μόνο με εμβόλιο»

Διεθνή Quantas: Επιβίβαση στο αεροπλάνο «μόνο με εμβόλιο»

23.11.2020
Μια 16χρονη σταρ του TikTok έγινε η πρώτη με 100 εκατομμύρια followers

Διεθνή Μια 16χρονη σταρ του TikTok έγινε η πρώτη με 100 εκατομμύρια followers

23.11.2020
Σιβηρία: Επτά νεκροί μετά από κατανάλωση απολυμαντικού χεριών

Διεθνή Σιβηρία: Επτά νεκροί μετά από κατανάλωση απολυμαντικού χεριών

23.11.2020
19 Σχόλια
Μάριος 23.8.2016 | 15:43
Ας βάλω λοιπόν το δερμάτινο μπουφάν μου από τα SS, με μια σβάστικα για μπλουζάκι. Προσωπική ελευθερία.

Υ.Γ.
Ότι και να πει κάποιος, όπως και να το δει, από τη στιμγή που ο μουσουλμάνος άνδρας φοράει ότι θέλει, αλλά η γυναίκα μπουρκίνι, είναι καταπίεση. Τέλος.
avatar
Ανώνυμος/η 23.8.2016 | 18:35
Είμαστε σοβαροί; Είναι το ίδιο πράγμα οι σβαστικες, ένα κήρυγμα μίσους δηλαδή, και η μαντήλα; Οι γυναίκες αυτές επιλέγουν να ντύνονται έτσι και δεν μας πέφτει κανένας λόγος. Όπως δεν μας πέφτει αν θέλουν να φορέσουν μπικίνι, αν θέλουν να αφήσουν τις μασχάλες τους αξυριστες ή ό,τι άλλο επιλέξουν.

Φεμινισμός και μισαλλοδοξία δεν πάνε μαζί. Και καταπίεση είναι όταν επιλέγεις, για όποιο λόγο γουστάρεις εσύ, να φορέσεις ένα ρούχο και έρχεται κάποιος και στο απαγορεύει. Ελευθερία δεν είναι να κάνουν οι άλλοι ο,τι αρέσει σε σένα αλλά ο,τι αρέσει σε αυτούς.

Υ.Γ. Όσοι είναι πάνω από μια ηλικία θα θυμούνται την απαγόρευση της μπούργκας στο Αφγανιστάν επί σοβιετικής κατοχής, καθώς και τις διαμαρτυρίες της Δύσης για το εν λόγω θέμα. Είδαμε πόσο ωραία κατάληξη είχε το θέμα...
Μάριος 23.8.2016 | 22:30
Τα έχεις μπερδέψει. Αν μια γυναίκα δεν φορέσει μπουρκα στο Αφγανιστάν, Σαουδική Αραβία κτλ, λιθοβολειται μέχρι θανάτου.

Δεν τίθεται θέμα επιλογής. Από εκεί και πέρα πέρα, γιατί οι μουσουλμανοι άντρες μπορούν να ντυνονται με δυτικά ρούχα;
avatar
Ανώνυμος/η 24.8.2016 | 01:33
Εσύ τα έχεις μπερδέψει. Το μπουρκινι απαγορεύτηκε στη Γαλλία, εκεί δεν τίθεται θέμα λιθοβολισμου, άρα μιλάμε για επιλογή. Όπως και με την αθλήτρια του μπιτς βόλεϊ, που είναι από την Αίγυπτο, εκεί δεν υπάρχει νόμος που να επιβάλλει κάποιο ντύσιμο. Η Αίγυπτος έστειλε ομάδα συγχρονισμενης κολύμβησης, με κανονικά μαγιό αγωνίστηκαν οι κοπέλες.

Επίσης, στο Ιράν απαγορεύονται οι γραβάτες, γενικώς το δυτικό ντύσιμο δηλαδή. Εκεί να υποθέσω ότι δεν σ'ενοχλει η μαντήλα, αφού άντρες και γυναίκες υπόκεινται στους ίδιους ενδυματολογικους κανόνες.

Όταν δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα καλό είναι να μη μιλάς. Έχεις γνωρίσει γυναίκα από μουσουλμανική χώρα που επιλέγει να φοράει μαντήλα; Έχουν τα επιχειρήματα τους. Αν είσαι όντως φεμινιστης θα έχεις δει την υπεράσπιση του μπουρκινι από μουσουλμάνες φεμινίστριες, όλα τα φεμινιστικά μπλογκ φιλοξενούν τις απόψεις τους. Ψάξε το πριν αποφασίσεις εσύ για τους άλλους πιο είναι το καλό τους...
Μάριος 24.8.2016 | 08:16
Καταλήγεις στα λόγια μου. Εκτός των χωρών τους οι άντρες φοράν ότι θέλουν, οι γυναίκες όχι.

Αν εσύ πιστεύεις ότι είναι επιλογή τους, είναι δική σου ερμηνεία. Αγνοεις πολύ βασικά πράγματα στην ανθρώπινη συμπεριφορά, πως επιβάλλεται η μπουρκα, για πιο λόγο οι μουσουλμανοι και ιδίως οι γυναίκες δεν ενσωματονονται στις κοινωνίες, για πιο λόγο στο κάτω κάτω μουσουλμανοι που μεγάλωσαν σε ευρωπαϊκές χώρες πάνε και κατατασονται στο ισις... Δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε άλλο.
avatar
Ανώνυμος/η 24.8.2016 | 17:11
Δεν κατέληξα στα λόγια σου. Άλλο ένα αυθαίρετο συμπέρασμα μέσα σε όλα τα άλλα...
Μάριος 25.8.2016 | 22:01
Ενδιαφέρον άρθρο το ακόλουθο. Αν ακόμη επιμένεις οτι έχεις δίκιο, δεν έχω λόγια...

http://m.lifo.gr/articles/world_articles/111823
Shady_forest 23.8.2016 | 15:48
Έμετος
sn07 23.8.2016 | 16:15
Τζάστιν είσαι καλό παιδί, αλλά από την ασφάλεια του Καναδά όλοι μπορούμε να λέμε τα δικά μας...

avatar
Ανώνυμος/η 23.8.2016 | 17:16
αποδοχη , φιλια και κατανοηση στο μισογυνισμο και στο μεσαιωνα. αληθεια ο γλυκος και αφελης τζαστιν γιατι δεν μας εξηγει γιατι οι οι ανδρες μουσουλμανοι δεν φορανε μπουρκινι? απο τη μια free the nipple απο την αλλη free the burqa. παρηκμασμενος αυτοαναιρομενος δυτικος πολιτισμος 2 ταχτητων
avatar
Ästhet 23.8.2016 | 18:04
Φαντάζομαι υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω που βλέπουν το προφανές: ότι το "μπουρκίνι" δεν έχει καμία σχέση με τη μπούρκα ή το νικάμπ, αλλά είναι το αντίστοιχο της απλής μαντίλας. Ε, λοιπόν, όσο τραβηγμένη είναι η απαγόρευση της μαντίλας στους δημόσιους χώρους, εξίσου τραβηγμένη είναι και η απαγόρευση αυτού που (κακώς) αποκαλείται "μπουρκίνι". Και άλλο τόσο άτοπη και προσβλητική η δήλωση του των αρχών των Καννών ότι το μπουρκίνι (άρα επίσης και η μαντίλα εξίσου) "παραπέμπουν σε μια ταύτιση με τρομοκρατικά κινήματα".
avatar
σταδαίος 23.8.2016 | 21:43
<<O Τζάστιν Τρουντό υπερασπίστηκε το μπουρκίνι κι απέκλεισε απαγόρευσή του Υπερασπίστηκε τις προσωπικές ελευθερίες και μίλησε για "αποδοχή, φιλία και κατανόηση" στον Καναδά>>
Είναι εντάξει,ρε παιδιά,ο Τζάστιν!Αφού πηγαίνει και στα γκαίυ παρέηντ...
avatar
Ανώνυμος/η 23.8.2016 | 21:53
Ανέχεσαι και δεν σε ενοχλεί... μιλάμε για σύμβολα καταπίεσης του παρόντος. Αν σκεφτούμε ότι αλλού επιβάλλεται χωρίς καμιά απόφαση η Δύση θα έπρεπε να πάρει θέση ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπατούνται και να την αρνηθεί.

Η πλύση εγκεφάλου κάποιων γυναικών δεν θεωρείται ελεύθερη επιλογή... Η εξαρτημένη μάθηση δεν μας λέει τίποτα; Εδώ δεν τίθεται ζήτημα διαφορετικότητας και είναι κρίμα στα πλαίσια του πολίτικαλ κορρέκτ να καταλήγουμε τόσο απολίτικαλ.
avatar
Ανώνυμος/η 24.8.2016 | 01:37
Το αντίθετο, η επιλογή της ανεξιθρησκίας είναι βαθύτατα πολιτική.

Συμφωνώ μαζί σου για τα περί πλύσης εγκεφάλου, όλες οι θρησκείες το ίδιο κάνουν άλλωστε. Έχεις σκεφτεί όμως ότι και οι ενδυματολογικές επιλογές των γυναικών στον δυτικό κόσμο αποτελούν προϊόν πλύσης εγκεφάλου; Ή είσαι από αυτούς που θεωρούν ότι στη Δύση ο φεμινισμός είναι παρωχημένος γιατί δεν υπάρχει πατριαρχία;
avatar
johnzik 24.8.2016 | 03:38
Ξέρετε πόσο προσβλητικό είναι για τις δυτικές γυναίκες να λέτε πως οι επιλογές τους είναι αποτέλεσμα πλύσης εγκεφάλου; Τους αφαιρείτε την ελεύθερη βούληση και τις αντιμετωπίζετε σαν μικρά παιδιά.
Χμμ, να δείτε και ποιος άλλος το κάνει αυτό... Α, ναι το σύγχρονο φεμινιστικό κίνημα...
avatar
Ανώνυμος/η 24.8.2016 | 12:11
Καλό είναι να μην ερμηνεύουμε με όποιον τρόπο θέλουμε τα λεγόμενα κάποιου. Δεν θα μείνω στο ζήτημα της αγένειας όσο στο ότι έτσι χάνετε εσείς προσωπικά τη δυνατότητα να αντιληφθείτε πράγματα.

Μπορούμε πάντα να μιλήσουμε για πατριαρχια, σεξισμο, φαλλοκρατισμο και στην Δύση αλλά μη μου αρνηθείτε τη διαφορά ότι εδώ έστω στα χαρτιά υπάρχει μια άλφα δυνατότητα για αντίδραση.

Σε χώρες που φανερά και με κάθε τρόπο αρνείται την ύπαρξη γυναικείων φωνών και μάλιστα με νομιμότητα το σκοτάδι είναι πραγματικά πηχτό. Οπότε δεν θα μου αρνηθείτε να πω ότι και οι γυναίκες με την μπούρκα ηθελημένα μια χαρά εσωτερικευμενο μισογυνισμο διαθέτουν κάνοντας αισχρότατη προπαγάνδα για όσες δεν ζουν σε σχετικά ελεύθερες χώρες και η κάθε αντίδραση μπορεί να τους στοιχίσει τη ζωή.

Υ.Γ. Ας το αναγνώρισω όμως ότι οι απολιτικαλ στάσεις είναι πολλάκις αυτές με τις μεγαλύτερες πολιτικές συνέπειες.

Ο Τρουντο τους βλέπει σαν αναγκαίο κακό που απλά θέλει να είναι όσο μικρότερο γίνεται, καμία κοινωνική ευαισθησία ή πολιτική οξυδερκεια.
avatar
Ανώνυμος/η 24.8.2016 | 17:09
Johnzik, δύο μέτρα και δύο σταθμά. Οι δυτικές γυναίκες έχουν ελεύθερη βούληση αλλά οι μουσουλμάνες όχι. Έχω χάσει κάθε ελπίδα πια, κανείς δεν έχει επιχειρήματα πέραν του "εφόσον δεν συμφωνεί με τα πιστεύω μου είναι λάθος".
avatar
johnzik 24.8.2016 | 19:04
S_Pablo
Ένα μέτρο και ένα σταθμό. Και οι δυτικές και οι μουσουλμάνες έχουν ελεύθερη βούληση, αλλά μόνο οι πρώτες μπορούν να την ασκήσουν χωρίς να βρουν το μπελά τους.
avatar
johnzik 23.8.2016 | 23:55
Ο Καναδάς κυβερνάται από ένα φωτογενές τίποτα με άψογο μαλί. Η μόνη του έγνοια είναι να μην εξοργίσει κανένα θεματοφύλακα της πολιτικής ορθότητας.
Δυστυχώς οι περισσότεροι ηγέτες (τρομάρα τους) της Δύσης έτσι είναι...
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια