ΗΠΑ: To Ανώτατο Δικαστήριο δικαίωσε ζαχαροπλάστη που αρνήθηκε να φτιάξει τη γαμήλια τούρτα ομοφυλόφιλου ζευγαριού
Διεθνή

ΗΠΑ: To Ανώτατο Δικαστήριο δικαίωσε ζαχαροπλάστη που αρνήθηκε να φτιάξει τη γαμήλια τούρτα ομοφυλόφιλου ζευγαριού

Το 2012, ο Τζακ Φίλιπς αρνήθηκε να φτιάξει τη γαμήλια τούρτα του Ντέιβιντ Μάλινς και Τσάρλι Κρεγκ, λέγοντας πως ήταν αντίθετο στη χριστιανική πίστη του

To Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ αποφάσισε υπέρ ενός ζαχαροπλάστη στο Κολοράντο, ο οποίος αρνήθηκε να φτιάξει τη γαμήλια τούρτα ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού.

 

Το πολιτειακό δικαστήριο του Κολοράντο είχε αποφανθεί ότι η απόφαση του ζαχαροπλάστη Τζακ Φίλιπς να αρνηθεί να φτιάξει την γαμήλια τούρτα του Ντέιβ Μάλινς και Τσάρλι Κρεγκ το 2012, αποτελούσε διάκριση σε βάρος του ζευγαριού.

 

Όμως το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε τη Δευτέρα, ότι εκείνη η απόφαση παραβίαζε τα δικαιώματα του κ. Φίλιπς, σε μία ψηφοφορία 7 προς 2.

 

Το 2012, ο Ντέιβιντ Μάλινς και Τσάρλι Κρεγκ, πήγαν στο ζαχαροπλαστείο του Τζακ Φίλιπς, στο Λέικγουντ κοντά στο Ντένβερ, για να παραγγείλουν μία τούρτα, για ένα πάρτι στο οποίο θα γιόρταζαν τον επερχόμενο γάμο τους στη Μασαχουσέτη αργότερα εκείνη τη χρονιά.

 

Όμως ο ζαχαροπλάστης, αρνήθηκε να φτιάξει τη γαμήλια τούρτα, λέγοντας πως «αποτελούσε πάγια τακτική του καταστήματός του να μην παρασκευάζει τούρτες για γάμους ομοφύλων».

 

Αντιθέτως τους αντιπρότεινε άλλα προϊόντα, όπως τούρτες γενεθλίων και μπισκότα.

 

Στο δικαστήριο, ο Τζακ Φίλιπς είχε παραθέσει τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις ως το λόγο για την άρνησή του.

 

Ο συντηρητικός Φίλιπς υποστήριξε επίσης ότι οι «καλλιτέχνες» έχουν το δικαίωμα να αποφασίζουν τι θα πουλήσουν.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι τούρτες του είναι καλλιτεχνικές δημιουργίες και συνεπώς η προστασία της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, όπως προβλέπεται στο αμερικανικό Σύνταγμα, τον προστατεύει από το να εξαναγκάζεται σε δημιουργίες που εκφράζουν κάποιο μήνυμα αντίθετο προς τα «πιστεύω» του.

 

Η πλειοψηφία του Ανώτατου Δικαστηρίου έγραψε ότι η υπόθεση της τούρτας ήταν «ένα διδακτικό παράδειγμα» της «εφαρμογής των συνταγματικών ελευθεριών σε νέα πλαίσια»

 

Το Κολοράντο είναι μία από τις 22 πολιτείες που περιλαμβάνουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό στον νόμο κατά των διακρίσεων, ο οποίος επέτρεψε στον κ. Κρεγκ και τον κ. Μάλινς να κερδίσουν την υπόθεσή τους ενώπιον της Επιτροπής Πολιτικών Δικαιωμάτων του κράτους.

 

Όμως η ετυμηγορία του Ανωτάτου Δικαστηρίου αποφάνθηκε ότι η επιτροπή του Κολοράντο ήταν προκατειλημμένη κατά του κ. Φίλιπς.

 

Οι οργανώσεις για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων ζευγαριών ανησυχούν ότι η απόφαση υπέρ του Φίλιπς πιθανό να δημιουργήσει προηγούμενο για τη διαφορετική μεταχείριση των γάμων των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και να ανοίξει τον δρόμο και για άλλες επιχειρήσεις που θα αρνούνται να εξυπηρετούν ομόφυλα ζευγάρια με το επιχείρημα πως είναι κάτι αντίθετο στη θρησκευτική πίστη τους.

 

Όμως η ετυμηγορία του Ανώτατου Δικαστηρίου επικεντρώνεται συγκεκριμένα στην περίπτωση του κ. Φίλιπς.

 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ινδία: ΜαΪμούδες «έκλεψαν δείγματα αίματος» ασθενών με κορωνοϊό - Τι φοβούνται οι αρχές

Διεθνή Ινδία: ΜαΪμούδες «έκλεψαν δείγματα αίματος» ασθενών με κορωνοϊό - Τι φοβούνται οι αρχές

29.5.2020
Κορωνοϊός: Ξεπέρασαν τις 360.000 οι νεκροί παγκοσμίως - Πάνω από 5,8 εκατ. τα κρούσματα

Διεθνή Κορωνοϊός: Ξεπέρασαν τις 360.000 οι νεκροί παγκοσμίως - Πάνω από 5,8 εκατ. τα κρούσματα

29.5.2020
Συνέλαβαν σε ζωντανή σύνδεση δημοσιογράφο του CNN - Κάλυπτε τις εξελίξεις στη Μινεάπολη

Διεθνή Συνέλαβαν σε ζωντανή σύνδεση δημοσιογράφο του CNN - Κάλυπτε τις εξελίξεις στη Μινεάπολη

29.5.2020
Οργή για τους YouTubers που γύριζαν βίντεο με υιοθετημένο μωρό και μετά το έδωσαν σε άλλη οικογένεια

Διεθνή Οργή για τους YouTubers που γύριζαν βίντεο με υιοθετημένο μωρό και μετά το έδωσαν σε άλλη οικογένεια

29.5.2020
Φιλιππίνες: Τριπλασιάστηκαν στο lockdown οι περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων μέσω διαδικτύου

Διεθνή Φιλιππίνες: Τριπλασιάστηκαν στο lockdown οι περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων μέσω διαδικτύου

29.5.2020
Πτώση ρεκόρ, λόγω lockdown, στις εκπομπές των αερίων που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου

Διεθνή Πτώση ρεκόρ, λόγω lockdown, στις εκπομπές των αερίων που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου

29.5.2020
Το Twitter «έκρυψε» ανάρτηση του Τραμπ για τη Μινεάπολη - Το tweet που παραβίασε τους κανόνες

Διεθνή Το Twitter «έκρυψε» ανάρτηση του Τραμπ για τη Μινεάπολη - Το tweet που παραβίασε τους κανόνες

29.5.2020
Κίνα: Οργή για νόμο που επιβάλλει έναν μήνα «ψυχραιμίας» στα ζευγάρια πριν το διαζύγιο

Διεθνή Κίνα: Οργή για νόμο που επιβάλλει έναν μήνα «ψυχραιμίας» στα ζευγάρια πριν το διαζύγιο

29.5.2020
Μινεάπολις: Ιστορικό βίας για τον αστυνομικό που σκότωσε τον Τζορτζ Φλόιντ- Περίπου 20 καταγγελίες σε βάρος του

Διεθνή Μινεάπολις: Ιστορικό βίας για τον αστυνομικό που σκότωσε τον Τζορτζ Φλόιντ- Περίπου 20 καταγγελίες σε βάρος του

29.5.2020
Η Νότια Κορέα κλείνει ξανά πάρκα και μουσεία - Νέοι περιορισμοί και στα σχολεία

Διεθνή Η Νότια Κορέα κλείνει ξανά πάρκα και μουσεία - Νέοι περιορισμοί και στα σχολεία

29.5.2020
41 Σχόλια
avatar
Fabinas 4.6.2018 | 18:54
Η κοινή λογική επικράτησε. Είναι δυνατόν να ΥΠΟΧΡΕΟΥΣΑΙ να συνεργαστείς με κάποιον που δεν επιθυμείς; Ο λόγος είναι αδιάφορος. Και το κυνήγι να ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ κάποιον να συνεργαστεί, είναι ανοησία.
avatar
Ανώνυμος/η 4.6.2018 | 22:09
Ανοίγω μαγαζί και λέω ότι δέχομαι μόνο λευκούς πελάτες. Πώς σου ακούγεται; :)
avatar
pprmn 5.6.2018 | 00:39
Ακούγεται πολιτικά μη ορθό, αλλά σεβαστό ως δικαίωμά σου να ορίσεις ποιά πελατεία σε ενδιαφέρει.
Φάε το φαγητό σου 5.6.2018 | 01:06
Δεν μπορείτε να καταλάβετε κάποιοι πως αποτελεί δικαίωμα του καθενός να είναι ρατσιστής. Από τη στιγμή που δεν ενοχλεί κανέναν, δεν κηρύσσει το μίσος, και δεν είναι μέλος της ΚΚΚ, είναι δημοκρατικό του δικαίωμα να έχει κάποιες επιλογές οι οποίες είναι κατακριτέες. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό. Όπως επιλέγει κάποιος να κάνει παρτούζες ή να καπνίζει μαριχουάνα και κάποιοι ίσως το θεωρήσουν κατακριτέο, έτσι κι ο καθένας έχει το δικαίωμα να είναι ρατσιστής από τη στιγμή πάντα που δεν ενοχλεί τον άλλον και κρατά τις προτιμήσεις του για τον εαυτό του. Μην είστε πια τόσο στενόμυαλοι ενώ διαφημίζετε την ανοιχτομυαλιά σας.
avatar
Fabinas 5.6.2018 | 01:26
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ για κατασκευή μιας συγκεκριμένης τούρτας ήταν, όχι σερβις σε εστιατόριο. Ο κατασκευαστής ενος ιδιαιτερου και μοναδικού προιόντος μπορει να απορρίψει οποιαδήποτε παραγγελία γουσταρει για οποιο λόγο γουσταρει.

Ειναι σαν να μου λες να εξαναγκάσω διάσημο ζωγραφο να μου κανει το πορτρετο, ισχυριζομενος ότι μου αρνειται λόγω χρώματος, σεξουαλικού προσανατολισμου κτλ
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 12:23
Πρόκειται για διαφορετικα νομικά ζητήματα . Αν απαγόρευε την είσοδο στο ζευγάρι είναι άλλο νομικό ζήτημα. Αν αρνιόταν να τους πουλήσει προϊόντα , επίσης. Εδώ λέμε ότι αρνήθηκε να φτιάξει μια τούρτα όπως τη ζητούσαν.
Haifischnet 5.6.2018 | 14:43
Δεν είναι το ίδιο. Δεν είπε ότι δεν πουλάει γλυκά σε ομοφυλόφιλους, είπε ότι αρνείται να δημιουργήσει κάτι που δεν τον εκφράζει. Κι εγώ αν ήμουν στην θέση των πελατών αυτών θα έφευγα - θα πήγαινα σε έναν καλλιτέχνη που δεν έχει τέτοιου είδους κολλήματα αντί να μπλέξω σε μία αμφίβολη δικαστική διαμάχη.
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 10:35
Από νομική άποψη πρέπει να ξέρετε ότι το θέμα είναι θολό και ότι η επίλυσή του εξαρτάται από τους νόμους της εκάστοτε χώρας (που αποτυπώνουν κατα συνέπεια και την κουλτούρα της). Οι ΗΠΑ ανέκαθεν ήταν μια χώρα που προέβαλλε ως ύψιστο το δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου και στην ελευθερία της επιλογής, και με βάση αυτό το σκεπτικό αποφάσισε το Ανώτατο Δικαστήριο υπέρ του ζαχαροπλάστη (ήταν αναμενόμενη απόφαση για τα δεδομένα της Αμερικής).

Στην Ευρώπη όμως, που τόσο πασχίζουμε να της μοιάσουμε, είναι σίγουρο ότι σε αντίστοιχο θέμα το ΕΔΔΑ ότι θα αποφάσιζε υπέρ των ομοφυλοφίλων. Αυτό δεν είναι καθόλου παράξενο. Ρίξτε μια ματιά εδώ (https://fra.europa.eu/sites/default/files/fra_uploads/1510-FRA-CASE-LAW-HANDBOOK_EL.pdf) και θα βρείτε περιπτώσεις παρόμοια με τη δική μας εδώ. Ο γενετήσιος προσανατολισμός αποτελεί προστατευόμενο χαρακτηριστικό του ανθρώπου και τυχόν διαφορετική, μη ευνοϊκή (συγκριτικά) αντιμετώπισή του εξαιτίας αυτού συνιστά ρατσιστική διάκριση. Η μη προσφορά υπηρεσιών επειδή ο πελάτης είναι ομοφυλόφιλος εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία.

Ο μόνος τρόπος να τη "γλυτώσει" από το ΕΔΔΑ ο ζαχαροπλάστης είναι να αποδείξει ότι τα προϊόντα του είναι καλλιτεχνικά δημιουργήματα (η τέχνη έχει σχεδόν το απόλυτο στην ελευθερία έκφρασης) αλλά μάλλον σκούρα θα ήταν τα πράγματα. Εδώ δεν έχουμε αμιγώς καλλιτεχνική ενασχόληση αλλά προσφορά υπηρεσιών σε κόσμο.

Τα συντηρητικά σχόλια εδώ πέρα ειλικρινά δεν μου κάνουν εντύπωση, η Ελλάδα άλλωστε έχει καταδικαστεί πολυάριθμες φορές από το ΕΔΔΑ για παρόμοιες περιπτώσεις.
avatar
Fabinas 5.6.2018 | 23:41
Κανένας δεν μπορεί να εξαναγκάσει κανέναν σε σύμβαση έργου. Εκτός αν υπάρξει υπαίτια υπαναχώρηση από ήδη συναφθείσα.
avatar
validbodies 5.6.2018 | 11:23
@Φαε το Φαγητό σου, όταν αρνείσαι να εξυπηρετήσεις κάποιον στη βάση του σεξουαλικού του προσανατολισμού δεν κηρύσσεις το μίσος?
Φάε το φαγητό σου 5.6.2018 | 22:51
@validbodies Όχι, τότε είσαι απλά ρατσιστής. Κι είναι επιλογή του. Τι να κάνουμε; Δε μπορεί όλος ο κόσμος να είναι όπως τον θέλουμε οπότε από τη στιγμή που δεν βλάπτει κανέναν τότε θα πρέπει να το δεχθούν οι υπόλοιποι. Ούτε εμένα μου αρέσουν όσοι κάνουν μαριχουάνα και θεωρούν ότι πρέπει να γίνει αποποινικοποίηση για "ιατρικούς σκοπούς" αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Απλά επιλέγω εγώ να μην καπνίζω μαύρο, ιατρικά πάντα...
Φάε το φαγητό σου 4.6.2018 | 19:46
Όσο κι αν το θεωρώ γελοίο που αρνήθηκε δεν παύει να είναι δικαίωμά του αν θα δεχθεί να το κάνει κι όχι υποχρέωση του. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει όπως εκείνος νομίζει από τη στιγμή που δε βλάπτει κανέναν.
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 02:32
Και εφόσον δεν ασκει το ιατρικό επάγγελμα.
Φάε το φαγητό σου 5.6.2018 | 14:22
Είναι διαφορετική περίπτωση αυτή που αναφέρεις αφού όπως είπα από τη στιγμή που δε βλάπτει κανέναν. Αν ένας γιατρός αρνηθεί θεραπεία φυσικά και βλάπτει τον άλλον. Δε νομίζω ότι το ζευγάρι πέθανε όταν αρνήθηκε εκείνος να τους φτιάξει την τούρτα...
avatar
Βεβαιως 5.6.2018 | 10:14
Φαε το φαγητο σου
Ωραιο κι αυτο, ρατσιστης που δεν πειραζει κανενα, Θελει μονο να ειναι ολοι οπως ειναι ο ιδιος. Κατι θυμιζει...
Φάε το φαγητό σου 5.6.2018 | 14:21
Κι εγώ θέλω όλοι οι άνθρωποι να είναι σωστοί στη συμπεριφορά τους, καλοί, ηθικοί, ευγενικοί. Είναι όμως; Το τι θέλει ο καθένας αν δεν το επιβάλλει ή δεν προσηλυτίζει δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό. Ελεύθερος δεν είναι να αισθάνεται όπως θέλει;
avatar
Mister Long 4.6.2018 | 21:07
Τι σχέση εχει μια αγορά γαμήλιας τούρτας με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις.
Οτι να ναι.
Η άρνηση του ήταν εντελως άκυρη.
avatar
Fabinas 4.6.2018 | 21:51
Έχει σχέση με την επιλογή των πελατών του.
avatar
Mister Long 4.6.2018 | 23:07
Αυτο λέγεται ρατσιστική διάκριση.
avatar
Fabinas 5.6.2018 | 01:21
Αυτο λεγεται βλακεια πολιτικής ορθότητας. Οι επαγγελματίες εχουν δικαιωμα να επιλέγουν τους πελατες τους με τα δικά τους κριτήρια, ακόμη και θρησκευτικά, και δεν υποχρεούνται σε συνεργασία με οποιον τους ζητήσει.

Δεν ειναι καφε που σερβιρει κοινό. Παραγγελία για κατασκευή τούρτας ειναι.
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 02:31
Στην αρχή οταν διαβαζεις τον τιτλο γουρλωνεις τα μάτια. Και μετά συνειδητοποιεις οτι υπαρχει πραγματι κατοχυρωμένο δικαιωμα στην ελευθερία έκφρασης και δημιουργίας(!) και δεν μπορείς με το στανιό να διατάξεις τον αλλο να φτιαξει κατι με περιεχόμενο που δεν τον βρισκει σύμφωνο.
Αυτο ισχύει ΑΝ αφορούσε πράγματι το περιεχόμενο δηλαδή τη μορφη της τουρτας και το πιθανό μήνυμα της τουρτας , δηλαδη αν πανω στην τουρτα τους του παρήγγειλαν να βαλει καποια φωτογραφία τους σε περιπτυξη ή κάποιο ομοφυλοφυλικο μηνυμα. Τοτε ναι το δικιο το εχει ο ζαχαροπλάστης. Αν ομως η τουρτα ηταν οπως ολες οι αλλες και αυτος αρνηθηκε με το που ειδε το ομοφυλοφυλο ζευγάρι τότε ειναι άδικο εις βάρος του ζευγαριού να γινονται τέτοιες διακρίσεις.
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 12:21
Τους πρότεινε μια απλή τούρτα , που σημαίνει ότι η γαμήλιας τούρτα έχει κάποια χαρακτηριστικά που διαφέρουν σε σχέση μια κοινή απλή καθημερινή ταπεινή τούρτα. Εν προκειμένω εικάζω ότι η τούρτα θα έπρεπε να έχει δύο γαμπρούς αντι για γαμπρό και νύφη. Εφόσον είναι ενάντια στα πιστεύω του , έχει δικαίωμα να το κανει . Μη μπερδεύουμε το ηθικό , όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας με το νόμιμο .
avatar
VasiliC 5.6.2018 | 10:05
Επιτέλους επικράτησε η λογική. Σύμφωνα με το άρθρο, δεν αρνήθηκε να τους εξυπηρετήσει στο να αγοράσουν από το μαγαζί του, τους πρότεινε μάλιστα άλλα προϊόντα. Αρνήθηκε να κατασκευάσει επί παραγγελία τη γαμήλια τούρτα.
Για να σκεφτείτε κάτι ανάλογο, ας φανταστούμε πως κάποιος είναι ενάντιος στην οπλοκατοχή και του ζητάνε να φτιάξει μία τούρτα με θέμα τα όπλα.
avatar
Mister Long 5.6.2018 | 21:19
Ο νόμος κατά των διακρίσεων στο Κολοράντο ορίζει ότι δεν μπορεί μια επιχείρηση να αρνηθεί να εξυπηρετήσει πολίτες βάσει του ερωτικού προσανατολισμού τους, της οικογενειακής τους κατάστασης ή της φυλής τους.

Η υπόθεση αυτή δεν αφορούσε ποτέ μια τούρτα γάμου. Αφορούσε ανθρώπους, που ανεξάρτητα ποιοι είναι, δικαιούνται να γιορτάσουν την αγάπη τους χωρίς να αντιμετωπίζουν διακρίσεις.
avatar
Ανώνυμος/η 7.6.2018 | 15:31
Φυσικά και αφορούσε ανθρώπους. Μόνο που εσύ φαίνεται να πιστεύεις ότι άνθρωποι είναι μόνο οι ομοφυλόφιλοι που θέλουν να παντρευτούν. Σου έχω νέα, και ο ζαχαροπλάστης που δεν ήθελε να τους φτιάξει συγκεκριμένη τούρτα, άνθρωπος είναι.

Που σύμφωνα πλέον και με το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας του, δικαιούται να γιορτάσει την πίστη του χωρίς να εξαναγκάζεται σε πράξεις που είναι ενάντια σε αυτή.

Καλό θα ήταν να μπορούσε να αλλάξει γνώμη σχετικά με το γάμο ομοφυλοφίλων. Με διάλογο, όχι με δικαστικές αποφάσεις που καταπατούν τα δικά του δικαιώματα.
avatar
Βεβαιως 5.6.2018 | 10:07
Εμπρος λατρες της ηθικης σας, καιρος να δειξετε φυλο! Και μετα τους ομοφυλοφιλους επονται αλλοι, εβραιοι, γυφτοι, τουρκοι, μαυροι και αλλοι πολλοι που δεν ειναι σας ταιριαζουν. Που δεν ταιριαζαν ουτε στον Χιτλερ.
avatar
Βεβαιως 6.6.2018 | 11:33
Βεβαιως
Μπραβο, μονο 52 κατα αυτη τη φορα, παμε καλα...
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 10:45
Χαμένοι στην μετάφραση. :) Το ανώτατο δικαστήριο δεν αποφάσισε στον αν δικαιούται ο Φίλιπς και ο κάθε επιχειρηματίας να αρνηθεί υπηρεσίες στη βάση των θρησκευτικών, ιδεολογικών τους πεποιθήσεων. Αποφάσισε ότι η εθνική επιτροπή για τα πολιτικά δικαιώματα (που κινήθηκε δικαστικά εναντίον του Φίλιπς) ήταν από την αρχή προκατειλημμένη και εχθρική προς τον κατηγορούμενο και δεν εισάκουσε αμερόληπτα τα επιχειρήματα του, χωρίς να κρίνει τα επιχειρήματα του Φίλιπς. Έκρινε δηλαδή μόνο την μεταχείρηση του Φίλιπς από την επιτροπή που ήταν ο αντίδικος και όχι το αν ο Φίλιπς ή μία επιχείρηση δικαιούνται να κάνουν διακρίσεις στο πελατολόγιο τους με βάση τις πεποιθήσεις τους...
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 18:49
Σόρρυ δεν έγινα ξεκάθαρος και έχω μαζέψει λάικς ενώ τάσσομαι υπέρ όσων σχολίων έχουν καταβυθιστεί.

Λοιπόν παιδιά, μην μπλέκεται τα μπούτια σας.

Ο Φίλιπς στάθηκε πολύ απλά τυχερός λόγω ατυχούς χειρισμού της υπόθεσης από μέρους της επιτροπής και λόγω πολιτικής συγκυρίας, σύντομα θα κριθούν αποφάσεις του προέδρου του γιούεσέι και κάποιοι κρατούν ισσοροπίες.

Ο κος Φίλιπς είναι ομοφοβικός. Το δικαίωμά του να είναι ότι κατάντημα θέλει δεν υπερτερεί κατά καμία περίπτωση στο δικαίωμα του οποιουδήποτε για ίση μεταχείρηση. Ιτς βέρυ σίμπλ! Δεν είναι θέμα πολιτικής ορθότητας, είναι απλή λογική. Έλα μου όμως που το ανώτατο δικαστήριο δεν αποφάσισε περί αυτού.

Μην ανησυχείτε θα δωθεί ξανά η ευκαιρία, υπάρχουν πολλοί πειραγμένοι.


https://youtu.be/2-eclUz-RYI
avatar
validbodies 5.6.2018 | 11:22
καλά διαβάζω τα σχόλια, έχουμε ξεφύγει έτσι...με αυτή τη λογική να ξαναγυρίσουμε στις εποχές του 50 στην Αμερική οπού τα μαγαζιά είχαν ταμπέλες "δεν σερβίρουμε σε μαύρους", επειδή είναι "ελευθερία έκφρασης". όλοι εσείς που κόπτεστε για την ελευθερία έκφρασης κάνετε μπαμ ότι έχετε ξινίσει με την απόκτηση δικαιωμάτων από μειονότητες, επειδή λέμε το αυτονόητο: έχουμε δικαίωμα να σερβιρόμαστε σε οποιοδήποτε μαγαζί άσχετα με το σεξουαλικό μας προσανατολισμό και όποιος μας το αρνείται δεν μπορεί να χαρακτηριστεί με κανέναν άλλο χαρακτηρισμό εκτός από ομοφοβικός
avatar
nego 5.6.2018 | 13:43
Μα δεν αρνήθηκε να τους εξυπηρετήσει,αρνήθηκε να διακοσμήσει μια τούρτα με μυνήματα και περιεχόμενο στα οποία είναι αντίθετος λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων.
Βεβαια στην εποχή μας άλλοι είναι αυτοί που αρνούνται να εξυπηρετήσουν ,αλλά για αυτούς δεν κόπτεται κανείς.
Πχ, Μελάνια Τραμπ ή απλά μπορείς να γκουγκλάρεις 'police officer denied service',ελπιζω να φρίξεις το ίδιο.
http://www.lifo.gr/articles/fashion_articles/123999
Lumidy 5.6.2018 | 14:07
Δηλαδή αν έμπαινε μια παρέα χρυσαυγιτών σε ένα μπαράκι λίγο "απελευθερωμένο" με μετανάστη/ομοφυλόφιλο barman/barwoman και τους αρνούνταν να τους σερβίρει ποτό, θα έλεγες τα ίδια ή θα έλεγες "καλά έκανε";
avatar
validbodies 5.6.2018 | 17:54
Lumidy ο χρυσαυγίτης είναι μια σιχαμένη ιδεολογική τοποθέτηση την οποία επιλέγεις συνειδητά και αξίζεις να απομονωθείς από την υπόλοιπη κοινωνία για αυτό
ομοφυλόφιλος είτε γεννιέσαι είτε γίνεσαι δεν πειράζεις κανέναν και αξίζεις να τυγχάνεις της ιδιας μεταχείρισης με όλους τους υπόλοιπους

lol για το απελευθερωμένος εντός εισαγωγικών
Lumidy 6.6.2018 | 08:52
@validbodies τα εισαγωγικά τα έβαλα γιατί δεν ξέρω αν θα θιχτεί η κοινότητα ή όχι.

Όσον αφορά την απομόνωση, διαφωνώ. Το να απομονώσεις έναν χρυσαυγίτη θα τον κάνει πιο ακραίο. Αν τον "αγκαλιάσεις" και του δώσεις να καταλάβει τι γίνεται, ίσως αλλάξει. Η νοοτροπία του "απομονώνω όποιον δεν γουστάρω γιατί είναι μια σιχαμένη ιδεολογική τοποθέτηση την οποία επιλέγεις συνειδητά", τα κάνει μόνο χειρότερα.

Όπως και να έχει, εγώ άλλο λέω, εσύ άλλο λες.
avatar
validbodies 6.6.2018 | 14:16
δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς οτι δεν απάντησα στο σχόλιο σου, ήμουν πολύ συγκεκριμένος. εσύ συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.

σόρρυ κιόλας αλλά είμαι ομοφυλόφιλος και δε θα κάτσω να "αγκαλιάσω" κανέναν χρυσαυγίτη ο οποίος αμφισβητεί την ιδια μου την ύπαρξη και θέλει να μου ανοίξει το κεφάλι με τη πρώτη ευκαιρία. πρόκειται για ζήτημα αυτοσυντήρησης. αν εσυ αισθανεσαι ασφαλής και πιστεύεις οτι υπάρχουν οι απαραίτητες βάσεις για συζήτηση με αυτούς τους υπάνθρωπους, αγκάλιασε τον εσύ και προσπάθησε να του μιλήσεις εσύ με επιχειρήματα, και αν καταλάβει. εγώ ψηφίζω τις αγκαλίτσες με σφαίρες, που ήταν αποτελεσματικές στον ΒΠΠ
Lumidy 7.6.2018 | 07:41
@validbodies καταλαβαίνεις ότι "ψηφίζω τις αγκαλίτσες με σφαίρες" είναι ακριβώς τα ίδια που σκέφτονται και οι χρυσαυγίτες. Και το ξέρεις ότι οι χρυσαυγίτες σας θεωρούν υπανθρώπους και αφύσικους ε;
Ήδη έχω βρει δυο κοινά σημεία που έχεις με αυτούς.

Έχω κουραστεί να βλέπω άτομα (σαν και εσένα) που έχουν διαποτιστεί με αρκετό φανατισμό για τα ιδεώδη τους χωρίς να κοιτάνε ξεκάθαρα το πρόβλημα. Λες και το να εκτελέσεις μερικούς χρυσαυγίτες θα πεθάνει η ιδεολογία τους... Αλλού είναι το πρόβλημα και να ξέρεις: η βια φέρνει βια. Αν αλληλοκυνηγιέστε, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να διογκώσετε το πρόβλημα. Αλλά που μυαλό.
avatar
Ανώνυμος/η 5.6.2018 | 14:52
Μην ξαφνιάζεσαι, αυτή είναι η παιδεία του Έλληνα. Ο άλλος πιστεύει ότι ένας μαγαζάτορας έχει το δικαίωμα να πει ότι δεν δέχεται ομοφυλόφιλους ή αλλοδαπούς ως πελάτες γιατί λέει είναι "δικαίωμά σου να ορίσεις ποιά πελατεία σε ενδιαφέρει". Εμ ρατσιστές, εμ ανενημέρωτοι ως προς το τι ισχύει εντός Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το Σύνταγμα και τα δικαιώματα των ανθρώπων μάλλον άγνωστες λέξεις.
avatar
Mister Long 5.6.2018 | 15:27
Συμφωνώ μαζι σου.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ζαχαροπλάστης είναι ρατσιστης και πρέπει να τιμωρηθεί.

Φερνω ενα π.χ στην Μασσαλία της Γαλλίας πρόπερσι οταν η δήμαρχος αρνήθηκε να παντρέψει 2 γυναίκες δηλαδή γαμο ιδιου φυλου λόγω θρησκευτικων πεποιθήσεων τιμωρήθηκε με πρόστιμο και φυλάκιση με την κατηγορία παραβιασης περι νόμου διακρισεων.

Αυτα να το διαβαζουν κάποιοι για να μαθουν τι σημαίνει διάκριση ρατσισμού.
avatar
Ανώνυμος/η 7.6.2018 | 15:44
Η Δήμαρχος είναι αιρετή δημόσια λειτουργός και δεν έχει δικαίωμα να μην τελεί τα καθήκοντά της για λόγους ιδεολογίας ή θρησκευτικών πεποιθήσεων, σε μια χώρα που ισχύει ο διαχωρισμός εκκλησίας-κράτους.
avatar
denfrag 5.6.2018 | 14:35
Κανένας από εσάς δεν έχει αντιληφθεί κάτι πολύ σημαντικό σε αυτή την "έκφραση ελευθερίας". "Έκφραση ελευθερίας και ισότητας" κάνουν και οι άντρες προς τις γυναίκες, δηλαδή "ισότητα δεν θέλετε; κάντε εκείνο", "ισότητα δεν θέλετε; κάντε το άλλο" κτλ. Και όταν οι άντρες απευθύνονται κατά αυτόν τον τρόπο οι γυναίκες,τους αποκαλούν - και δικαίως - σεξιστές. Έτσι και εδώ έχουμε ακριβώς το ίδιο μοτίβο. Ελευθερία έκφρασης οι ομοφυλόφιλοι, ελευθερία έκφρασης και εγώ. Στην πραγματικότητα αυτό είναι μία μορφή αντίδρασης απέναντι στα πιστεύω του όπως γίνετε και με τους άντρες "υπέρ της ισότητας" και για να μην έρθουν αντιμέτωποι με την δικαιοσύνη χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο εφόσον "δεν έχουν βλάψει κάποιον" και ότι αυτό που κάνουν και λένε είναι νόμιμο. Αυτή είναι η διαφορά και ο λόγος που - πρέπει - να ξεσηκώνεται ο κόσμος. Διότι αυτό, μονάχα ελευθερία έκφρασης δεν είναι αλλά μας δείχνει ξεκάθαρα τι ακριβώς απεχθάνεται και ότι τους αντί-πρότεινε άλλα προϊόντα από το κατάστημα, είναι άλλοθι για τους λόγους που προ-ανέφερα παραπάνω.
avatar
Προσωρινώς ο Ποκοπίκος 5.6.2018 | 14:47
Προς Λοατ: καλη τυχη να υποχρεωσετε 7 δισ νοματεους να σας αποδεχθουν με ανοιχτες αγκαλιες....

Εγω μεχρι και σχεσεις Πολιτειας-Πολιτη σας υποστηρίζω και μαλιστα στον βαθμο που δεν θα εχει επιπτωσεις στην μικρη μου ζωη το αισθημα της αγανακτησης της συντηριτικης πλειοψηφίας απο τυχον ανεξελεγκτες μη ρεαλιστικες "δρασεις", εχεται σκοπο να στηλετε 4-5 δις στα δικαστήρια;

Ξερω ότι το πολιτικα ορθο θα ήταν "ναι είμαι μαζι σας μεχρι τελους"....αλλα η πλειοψηφία των Λοατ είναι μακραν πιο εξυπνη για να πιστεψει ειλικρινα τετοιο "αλτρουισμο" εκ μερους των υπολοιπων.

Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια