Αποποινικοποίηση της αιμομιξίας προτείνει το Συμβούλιο Ηθικής στη Γερμανία
Διεθνή

Αποποινικοποίηση της αιμομιξίας προτείνει το Συμβούλιο Ηθικής στη Γερμανία

«Θεμελιώδες δικαίωμα το σεξ μεταξύ ενήλικων αδελφών»

 

Την αποποινικοποίηση της αιμομιξίας προτείνει το Συμβούλιο Ηθικής της Γερμανίας με το σκεπτικό ότι το κράτος δεν έχει το δικαίωμα να απαγορεύει τις σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε αδέλφια διαφορετικού φύλου.

 

«Το ποινικό δίκαιο δεν είναι το κατάλληλο μέσο για να διατηρηθεί ένα κοινωνικό ταμπού. Το θεμελιώδες δικαίωμα ενήλικων αδελφών στη σεξουαλική αυτοδιάθεση βαραίνει περισσότερο  από την αφηρημένη ιδέα της προστασίας της οικογένειας", αναφέρει το Συμβούλιο.

 

Για να στηρίξει την άποψη του το Συμβούλιο υποστηρίζει ότι οι γενετικές ανωμαλίες από αιμομικτικές σχέσεις είναι ένας μύθος και αναφέρει ότι αν ήταν έτσι, τότε θα έπρεπε να απαγορευτεί δια νόμου η τεκνοποίηση και στα ζευγάρια που χωρίς να έχουν κάποια συγγένειας παρουσιάζουν αυξημένες πιθανότητες να φέρουν στη ζωή παιδιά με κάποια γενετική ανωμαλία.

 


Η υπόθεση που έδωσε αφορμή στην παρέμβαση του Συμβουλίου Ηθικής είναι αυτή του Πάτρικ και της Σούζαν που μεγάλωσαν χωριστά αλλά όταν γνωρίστηκαν, ερωτεύτηκαν και απέκτησαν μαζί 4 παιδιά, εκ των οποίων τα δύο παρουσιάζουν αναπηρία. Το δικαστήριο καταδίκασε σε τριετή κάθειρξη για αιμομιξία τον Πάτρικ ο οποίος προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, χωρίς επιτυχία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Bloomberg για πιθανό θερμό επεισόδιο Ελλάδας- Τουρκίας: Ένα λάθος αρκεί

Διεθνή Bloomberg για πιθανό θερμό επεισόδιο Ελλάδας- Τουρκίας: Ένα λάθος αρκεί

17.1.2020
Πορνό αντί για δρομολόγια στην οθόνη σιδηροδρομικού σταθμού στη Σουηδία - «Χάκερ το έκαναν»

Διεθνή Πορνό αντί για δρομολόγια στην οθόνη σιδηροδρομικού σταθμού στη Σουηδία - «Χάκερ το έκαναν»

17.1.2020
Η Louis Vuitton έκανε την έκπληξη –Αγόρασε το δεύτερο μεγαλύτερο διαμάντι στον κόσμο

Διεθνή Η Louis Vuitton έκανε την έκπληξη –Αγόρασε το δεύτερο μεγαλύτερο διαμάντι στον κόσμο

17.1.2020
Ο Μπαράκ Ομπάμα εύχεται στη Μισέλ για τα γενέθλιά της: «Σε κάθε σκηνή είσαι το αστέρι μου»

Διεθνή Ο Μπαράκ Ομπάμα εύχεται στη Μισέλ για τα γενέθλιά της: «Σε κάθε σκηνή είσαι το αστέρι μου»

17.1.2020
Η φτώχεια προκαλεί τοξικό νέφος - Αποπνικτική η ατμόσφαιρα στα Βαλκάνια

Διεθνή Η φτώχεια προκαλεί τοξικό νέφος - Αποπνικτική η ατμόσφαιρα στα Βαλκάνια

17.1.2020
Μπορέλ: Η ΕΕ πρέπει να είναι έτοιμη να στείλει στρατιώτες στη Λιβύη λέει ο ύπατος εκπρόσωπος

Διεθνή Μπορέλ: Η ΕΕ πρέπει να είναι έτοιμη να στείλει στρατιώτες στη Λιβύη λέει ο ύπατος εκπρόσωπος

17.1.2020
 Το μουστάκι του Αμερικανού πρέσβη τρελαίνει τους Νοτιοκορεάτες –Για ποιο λόγο

Διεθνή Το μουστάκι του Αμερικανού πρέσβη τρελαίνει τους Νοτιοκορεάτες –Για ποιο λόγο

17.1.2020
Η κόρη του Χοακίν Γκουζμάν λανσάρει μπύρα με το όνομά του: «Πιείτε μια Ελ Τσάπο κρύα»

Διεθνή Η κόρη του Χοακίν Γκουζμάν λανσάρει μπύρα με το όνομά του: «Πιείτε μια Ελ Τσάπο κρύα»

17.1.2020
Κύπρος: Για νέα γεώτρηση ετοιμάζεται το Γιαβούζ - Ονόμασαν το σημείο «Λευκωσία 1»

Διεθνή Κύπρος: Για νέα γεώτρηση ετοιμάζεται το Γιαβούζ - Ονόμασαν το σημείο «Λευκωσία 1»

17.1.2020
Τηλεφωνική επικοινωνία  Πούτιν - Μέρκελ  ενόψει της Διάσκεψης για την Λιβύη

Διεθνή Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν - Μέρκελ ενόψει της Διάσκεψης για την Λιβύη

17.1.2020
43 Σχόλια
12
black_lace 26.9.2014 | 18:00
"το κράτος δεν έχει το δικαίωμα να απαγορεύει τις σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε αδέλφια διαφορετικού φύλου". Α δηλαδή το φύλο μας μάρανε! Και ποιανού παιδιού είναι θεμελιώδες δικαίωμα να μην είναι προϊόν αιμομιξίας και να έχει του κόσμου τα γενετικά σύνδρομα? Πολύ Game of Thrones είδανε οι Γερμανοί και ζηλέψανε τον αδερφογ@μι@! Είδατε πως κατέληξε ο Τζόφρεϋ!!! Στα τρένα!
Afentra Afroditi 26.9.2014 | 18:16
Να δούμε τι άλλο θα δούμε απο την Γερμανία.Πρώτα η κτηνοβασία τώρα η αιμομιξία.Αηδία...
avatar
Ανώνυμος/η 26.9.2014 | 18:33
Δεν πιστευω στα αφτια μου. Δεν ξερω που θα φτασει η ανθρωποτητα. Μεσω της υστερικης, ισοπεδωτικης πολιτικης ορθοτητας και της προπαγανδας να εχεις το δικαιωμα ως ελευθερος ανθρωπος να κανεις το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, προωθειται η διαστροφη και η υπονομευση της εννοιας της οικογενειας, του κυτταρου της κοινωνιας.
Ο δυτικος πολιτισμος εχει παρει το λαθος δρομο.
Δεν θα αργησει η μερα που θα μας πουν οτι η παιδοφιλια, εφοσον το παιδι δεν αντιστεκεται, ειναι θεμελιωδες δικαιωμα στο ονομα της ελευθεριας στη σεξουαλικη εκφραση.
avatar
Novel_Splendours 26.9.2014 | 22:02
Φλερτάρεις πολύ έντονα να σε χαρακτηρίσουν, αρτηριοσκληρωτικό, κολλημένο, παρωχημένο, συντηρητικό, καταπιεσμένο στην καλύτερη, από τους μετριοπαθείς. Όσοι παριστάνουν τους κουλτουριάρηδες και τους διαβασμένους, επειδή φυλλομέτρησαν μισό βιβλίο μεταμοντέρνων θεωριών, θα σε χαρακτηρίσουν ως θύμα της κουλτούρας της πατριαρχίας, της "κανονικότητας" και των κατασκευασμένων προτύπων. Για τους υπόλοιπους αμόρφωτους πίθηκους που δεν το έχουν με την επιχειρηματολογία είσαι απλά φασιστοειδές, ναζί, χιτλερικός, μισάνθρωπος κλπ κλπ
O tempora o mores!
avatar
Ανώνυμος/η 26.9.2014 | 22:28
Το ανήλικο δεν μπορεί να δώσει συνέναιση σε μια σεξουαλική πράξη. Ο ενήλικας μπορεί. Καλώς ή κακώς, δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για το να είναι παράνομο 2 ενήλικα άτομα να έχουν σεξουαλική σχέση, ακόμα και αν είναι αδέρφια.

Το ότι μας ξενίζει σαν σκέψη, το "ewww..." που σκεφτόμαστε, θα έπρεπε να είναι αδιάφορο στον νομοθέτη. Επιχειρήματα του τύπου "μετά τι έχει σειρά" δεν είναι λογικά.

Το μόνο επιχείρημα που στέκει είναι για το κατά πόσον είναι πιθανό το παιδί μιας τέτοιας σχέσης να έχει αυξημένα προβλήματα υγείας αλλά εκεί η συζήτηση μετά πάει αλλού όπως λέει και το άρθρο. Τι λέμε σε άτομα που δεν έχουν συγγενική σχέση αλλά λόγω άλλων συνθηκών όντως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για προβλήματα υγείας του παιδιού; Ή τι κάνουμε στην περίπτωση μιας αιμομικτικής σχέσης που δεν έχουν σκοπό να κάνουν παιδιά;

Σαν πρώτη σκέψη, όντως το να έχουν 2 άτομα αιμομικτική σχέση όντως σοκάρει. Αν το δούμε πιο ψύχραιμα όμως, θα συνειδητοποιήσουμε πως το γεγονός ότι μας σοκάρει είναι καθαρά κοινωνικό προιόν. Όπως κάποιους τους σοκάρει ακόμα ή βρίσκουν αηδιαστική μια ομοφυλοφιλική σχέση, έτσι και εδώ, απλά το ποσοστό είναι πιο μεγάλο επειδή ένα τέτοιο θέαμα είναι πολύ πιο σπάνιο.
avatar
Ανώνυμος/η 27.9.2014 | 00:49
Καμια σχεση με τους ομοφυλοφιλους αυτο που περιγραφεις. Η αιμομικτικη σχεση ειναι διαστροφη.
avatar
emmsha 27.9.2014 | 01:59
Φιλε μην αναφερεις τους ομοφυλοφιλους σε καθε περιπτωση ανθρωπων που εμπλεκονται σε σεξουαλικη πραξη. Ενα συμβουλιο ηθικης τι ρολο βαραει? Με ποιο δικαιωμα καποιο συμβουλιο και πανω σε πια ηθικη βαση αποφασιζει ετσι? Γιατι να χρειαζεται τετοιο συμβουλιο και γιατι εμεις πρεπει να παρουμε την αποφαση του στα σοβαρα ? Ουσιαστικα αυτο το συμβουλιο δινει ηθικο υποβαθρο στην αιμομιξια χρησιμοποιωντας μονο το γραμμα του νομου αγνοωντας επιδεικτικα την κοινωνικη πραγματικοτητα και ισως και την ιδια την ανθρωπινη τη φυση.
Εχεις δικαιο στο να λες οτι δεν υπαρχει λογος να μην επιτρεπεται αλλα να πεις επισης οτι δεν μπορουμε να εκλογικευσουμε τα παντα οπως τα βαθυτερα ενστικτα του ανθρωπου βασιζομενοι σε νομους και μετα να τα βαφτιζουμε ηθικη.
Πραγματικα μενω εκπληκτος που συγκρινετε την αποποινοκοποιηση της ομοφυλοφιλιας με την αποποινοκοποιηση της αιμομιξιας . Και πως στο καλο θελει αυτο το συμβουλιο αποδειξεις ?
Εχει κανει κανεις κλινικες ερευνες στις αιμομικτικες σχεσεις και δεν το ξερω?
Ποσους αιμομικτες μπορουμε να βρουμε που θα δεχτουν να εκθεσουν την πραγματικοτητα τους?
Δεν ειναι ολα τα θεματα ταμπου ουτε τα δημιουργησε η κακια κοινωνια , οι ιδιοι οι ανθρωποι η η ιδια η φυση επεβαλε στον ανθρωπο να πολλαπλασιαζεται με ατομα εκτος της οικογενειας του για να μπορει να εξασφαλισει την αναπαραγωγη του.
Εχουν διαβασει αραγε οι συμβουλοι ηθικης για το συνδρομο της Ναξου και τι προκαλει η συνεχης μιξη με ατομα της ιδιας οικογενειας? (ουτε καν αδερφια)
Μπορουν να προβλεψουν τι θα συμβει σε 2-3 αιωνες αν τα αδερφια αρχιζουν να γινονται ζευγαρια?
Σορρυ αλλα καλο θα ηταν να γραφτει ενα αρθρο απο τη Λιφο για αυτο το περιβοητο συμβουλιο για να καταλαβουμε τι ακριβως κανει... Ειναι νομοθετικο ειναι ανωτατο τι ειναι τελικα ?
Hristoss1 27.9.2014 | 03:41
Αν ειχες γεννηθει στην Αρχαια Ελλαδα θα θεωρουσες διαστροφη το να μην παρει προικα μια γυναικα κατα το γαμο και η αιμομιξια θα σου ηταν παντελως αδιαφορη. Το ιδιο διαστροφικη μαλλον θα θεωρουσες και μια νεκροτομη το μεσαιωνα και η υπαρξη δουλων παλι δε θα σε συγκινουσε. Η "διαστροφη" λοιπον πως προκυπτει αντικειμενικα αν αφαιρεσεις την τωρινη κοινωνικη ηθικη οπως σου αναφερει ο/η Arcanaloth;
avatar
ΤΝΚΣ 27.9.2014 | 13:32
Ψαρόσουπα δύο αδέρφια ίδιου φύλου που αν κάνουν σεξ δεν θα κάνουν παιδί είναι ή δεν είναι οκ;

Επίσης δεν έχουμε σκεφτεί το βασικό: ποιος θα καταδόσει τους αιμομίκτες; οι ίδιοι; ότι θέλουν θα κάνουν και όποτε θέλουν θα το σταματήσουν και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Επίσης, τί είναι διαστροφή και από πότε ποινικοποιείται; Και ο σαδομαζοχισμός θεωρείται διαστροφή. Αν ο μαζοχιστής δεν παραπονεθεί για τον πόνο όλα βαίνουν καλώς και δεν προκύπτει ποινικό ζήτημα.
avatar
Ανώνυμος/η 27.9.2014 | 10:38
@ Hristoss1
Δεν γεννηθηκα ομως στην αρχαια Ελλαδα, ζω στο 2014 και μιλαω βασει της τρεχουσας ηθικης [μου]. Ευκολο ειναι να μιλαμε για το παρελθον και να αφοριζουμε ο,τι δεν μας συμφερει αξιοποιωντας ο,τι μας συμφερει.
Μη φοβασαι τη λεξη διαστροφη. Η αιμομιξια εχει ως αποτελεσμα προβληματα υγειας σωματικα και διαννοητικα, σε βαθος χρονου δε, οδηγει στον αυτοαφανισμο. Ο μηχανισμος αμυνας της φυσης για να μη εξαλειφθει το ανθρωπινο ειδος ειναι αυτος. Αν θες να το εκλογικευσουμε. Και αν δεν θες, τον αδερφουλη μου τον αγαπω σαν τη ζωη μου , ως ανθρωπος εχω αναγκη αυτη τη σχεση, αν αρχισω να τον βλεπω διαφορετικα [χριστε κ παναγια] τοτε οι γονεις μας κατι δεν εχουν κανει καλα. Προωθειται η σεξουαλικοποιηση των παντων στο ονομα της ''ελευθεριας''.
Και κατι αλλο. Ο λαος του μεσαιωνα ηταν αμορφωτος. Παντελως. Ταλιμπαν. Ο λαος της αρχαιας ελλαδας αν εξαιρεσεις τους επιστημονες , φιλοσοφους και ευπατριδες, παλι αμορφωτος ηταν. Επομενως θεωρω οτι η καταδικη της αιμομιξιας ειναι μια ωριμη πολιτισμικα σκεψη δεδομενου κιολας οτι εχει ανεβει πολυ το μορφωτικο επιπεδο του μεσου ανθρωπου. Δεν θα με πιασουν ενοχικα συνδρομα επειδη καταδικαζω κατι το οποιο πριν 2000 χρονια ηταν δοκιμο.
Hristoss1 27.9.2014 | 15:31
"Ευκολο ειναι να μιλαμε για το παρελθον και να αφοριζουμε ο,τι δεν μας συμφερει αξιοποιωντας ο,τι μας συμφερει" Μηπως αυτο ακριβως κανεις; Εγω σου ανεφερα τα παραδειγματα που δειχνουν περιτρανα οτι η κοινωνικη ηθικη αλλαζει αρδην. Μπορω να σου γραψω και ακομα πιο πολλα που εχουν διαφορα μονο μερικες δεκαετιες. Δεν ειπα καπου οτι συμφωνω με αυτα. Εχω και εγω αδερφη και δεν την βλεπω ερωτικα. Το επιχειρημα οτι οι Αρχαιαοι ηταν αμορφωτοι το αφηνω ασχολιαστο. Δηλ ειναι πιο μορφωμενοι οι συγχρονοι μας που ποινικοποιουν την ομοφυλοφυλια; Πρεπει να ξεκαθαρισεις στο μυαλο σου οτι μερικα θεματα δεν εμπιπτουν στο διπολο σωστο ή λαθος οπως ειναι πχ η ανθρωποκτονια αλλα μου αρεσει δεν μου αρεσει. Εσυ λογω του οτι ειναι παρανομο δεν βλεπεις αλιως τον αδερφο σου;
Der Salamander 28.9.2014 | 12:59
"Ο λαος της αρχαιας ελλαδας αν εξαιρεσεις τους επιστημονες , φιλοσοφους και ευπατριδες, παλι αμορφωτος ηταν."

Δηλαδή ήταν μόνο ευπατρίδες οι χιλιάδες που γέμιζαν τα θέατρα για να ακούσουν την υψηλού επιπέδου ποίηση του Ευριπίδη και που απαιτούσαν οι αθλητικές τους εκδηλώσεις να συμπληρώνονται με Πίνδαρο, που οι ωδές του φαίνονται περίπλοκες και δυσνόητες όσο η πιο προχωρημένη λογοτεχνία του 20ου αιώνα; Και μιλάω για την περιπλοκότητα της σύνθεσης / δομής, όχι για τη γλώσσα που ξενίζει (που και αυτή ήταν ιδιοσυγκρασιακή για την εποχή, προσωπικό κατασκεύασμα του Πινδάρου παίρνοντας στοιχεία αιολικά, βοιωτικά, ομηρικά κλπ.)
The_Good_Dalek 27.9.2014 | 18:20
Για αρχή καλησπέρα.
@ψαροσουπα, νομίζω θεμελιώδης διαφορά ανάμεσα στη παιδοφιλία που αναφέρεις (και στο βιασμό ή στο φόνο που είπαν άλλοι σχολιαστές) και στην αιμοξία ανάμεσα σε ενήλικα αδέρφια, είναι ο εξαναγκασμός.
Ο εξαναγκασμός σε οποιαδήποτε πράξη είναι είναι παράνομος, ποινικά κολάσιμος και δικαίως είναι ταμπου στις σύγρονες κοινωνίες. Εδώ μιλάμε για συναινούντες ενήλικες.
Η διαφορά θεωρώ, είναι προφανής.
avatar
mouse 26.9.2014 | 19:07
Δεν ξέρω τι με σοκάρει περισσότερο: η συγκεκριμένη απόφαση ή η ύπαρξη Συμβουλίου Ηθικής με ποινικές δικαιοδοσίες;
trollolo 26.9.2014 | 19:28
Θα θεωρηθούμε οπισθοδρομικοί βλάχοι τώρα αν πούμε ότι είναι υπερβολή αυτό, όχι λόγω θρησκείας αλλά λόγω κοινής λογικής; Πέρα φυσικά από τις ιατρικές αποδείξεις περί διαφόρων γενετικών ανωμαλιών στα παιδιά που γεννιούνται από αιμομιξία. Και η ελευθερία πια έχει τα όριά της.
Vernedead 27.9.2014 | 11:06
Για τα ζευγάρια που δεν έχουν συγγενικούς δεσμούς αλλά΄υπάρχουν ενδείξεις προ της τεκνοποίησης ότι θα φέρουν απογόνους με προβλήματα τι έχεις να πεις;Να απαγορευτεί και εκεί;Αν ανησυχείς για το θέμα των απογόνων μετά το κάνεις θέμα ευγονικής και με αυτήν την λογική πρέπει να απαγορεύσεις την τεκνοποίηση και σε αυτά τα ζευγάρια με προβληματικά γονίδια που προανέφερα.Η ηθική δεν έχει καμία σχέση για να ορίζει τους νόμους για συναινούντες ενήλικες.Η ύπαρξη απογόνων με γενετικά προβλήματα όμως αποτελεί κοινωνικό ζήτημα και γι'αυτό έχεις το νομοθετικό πλαίσιο.Πως θα απαγορεύσεις βέβαια την τεκνοποίηση χωρίς να απαγορεύσεις την πράξη;Τα περί διαστροφικών που διάβασα τα αφήνω απ'έξω,γιατί με την ίδια λογική διαστροφή είναι τα διάφορα φετιχιστικά παιχνίδια.
Vernedead 27.9.2014 | 18:01
Για να στο πω αλλιώς για να το καταλάβεις:Αν το πρόβλημα σου είναι πως θα γεννηθούν παιδιά με σύνδρομο Down ή άλλες δυσπλασίες,μάθε πως αυτό είναι πιθανότητα,δεν βγαίνουν όλα τα παιδιά από αιμομικτικές σχέσεις με τέτοια θέματα.Όπως ακριβώς έχεις πιθανότητες να βγει ένα παιδί με αντίστοιχα θέματα από σχέσεις μεταξύ ανθρώπων με καμία συγγένεια.Αν εφαρμοστεί ο προγεννητικός έλεγχος είσαι ΟΚ;Μην πας να μου το παίξεις ανώτερος ότι δήθεν νοιάζεσαι για τους απογόνους.Απλά δεν μπορείς να δεχτείς την πιθανότητα να αποποινικοποιηθεί η αιμομιξία.
trollolo 27.9.2014 | 21:02
Πρώτον, ευτυχώς που μου το εξήγησες απλά διαφορετικά δε θα το καταλάβαινα. Ευχαριστώ πολύ γι'αυτό.
Δεύτερον, δεν είπα ότι όλα τα παιδιά από αιμομικτικές σχέσεις βγαίνουν με γενετικές ανωμαλίες, είπα ότι είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα και είναι επιστημονικά αποδεκτό αυτό.
Τρίτον, ενδιαφέρομαι φυσικά για μικρά παιδιά που δεν έχουν καμμία ευθύνη για τις εγωιστικές διαθέσεις των γονιών τους να βγουν είτε με γενετικές ανωμαλίες είτε με ψυχολογικά προβλήματα. Φυσικά και θεωρώ ανωμαλία να έχουν σεξουαλικές σχέσεις αδέρφια εξ αίματος και είναι η άποψή μου, δεν το επαιξα ανώτερος σε αυτό. Ωστόσο, σίγουρα σκέφτομαι και τα κακόμοιρα παιδιά τι θα σκεφτούν για τους γονείς τους αν μάθουν ότι είναι και παιδιά και ανήψια τους ταυτόχρονα. Εκτός από την σωματική υπάρχει και η ψυχική υγεία αν ξέρεις.
Vernedead 27.9.2014 | 21:51
Κοίτα trollolo,επειδή δεν έχω διάθεση για αντιπαράθεση ή έστω περαιτέρω εξήγηση,ειδικά αυτήν την στιγμή,διάβασε παρακαλώ ξανά το σχόλιο το πρώτο πιο προσεκτικά,όχι μεμονωμένα μία πρόταση,κατάλαβε το,ενημερώσου για το ακριβώς είναι η ευγονική(δεν έχει σχέση με τον προγεννητικό έλεγχο του εμβρύου με αμνιοκέντηση ούτε με την έκτρωση*) και μην βάζεις ψευδοηθικά διλήμματα του τύπου «τα παιδιά τι θα πουν και τι θα γίνει με την ψυχούλα τους».Αν μη τι άλλο αυτό το ακούμε για πολλά πράγματα.Το αν δύο αδέλφια καταλήξουν να έχουν ερωτικές επαφές αυτό δεν βαραίνει τα ίδια τα άτομα,είναι κοινωνική αστοχία και μάλιστα αστοχία της οικογένειας η οποία δεν έβαλε τις βάσεις για να αναπτυχθεί η αδελφική σχέση στο πλαίσιο που της αρμόζει.Οι δεσμοί αίματος όπως λέγονται,είναι άσχετοι με το όλο ζήτημα.

*Οι Ναζί που υπήρξαν οι μεγαλύτεροι εφαρμοστές της ευγονικής,ήταν κατά των εκτρώσεων(μιας «Άριας» γυναίκας) και μάλιστα τιμωρούσαν τις Γερμανίδες που προέβαιναν σε αυτήν την πράξη.Γι αυτό σου λέω μάθε τι ακριβώς είναι η ευγονική.
Vernedead 28.9.2014 | 01:25
Επειδή φαντάζομαι απάντηση κατεβατό ή κάτι τέτοιο αν την γράψεις,σου λέω το εξής:Προσπαθώ μέσω σχολίων να σου δώσω κάποιες πληροφορίες,όσο πιο συμπυκνωμένα γίνεται,γιατί δεν έχω όρεξη να γράφω εγώ ο ίδιος κατεβατά με μικρολεπτομέρειες.Μην περιμένεις εμβάθυνση,ούτε κάλυψη όλων των πτυχών αυτών που θίγω με πάσα λεπτομέρεια(αυτό πάει κατά βάση στον αστερίσκο αλλά και γενικότερα).Σου δίνω κάποια στοιχεία.Αξιοποίησε τα όπως νομίζεις για την δική σου περαιτέρω εμβάθυνση.Στο κάτω κάτω της γραφής έχουν γραφεί ολόκληρα βιβλία και ένα κάρο άρθρα γι'αυτά.Από σχόλια θα τα μάθουμε όλα;
LiberT 27.9.2014 | 13:38
Βρέ μανία με την ελεύθερία και τα όρια. Τελικά παράγουμε περισσότερους σταλινίσκους απ όσους μπορούμε να καταναλώσουμε.
trollolo 27.9.2014 | 16:10
@Captain Harlock
"Για τα ζευγάρια που δεν έχουν συγγενικούς δεσμούς..."

Μα μιλάμε για νομιμοποίηση της αιμομιξίας. Απ'όσο γνωρίζω δε θεωρείται αιμομιξία αν ένα ζευγάρι ΔΕΝ έχει συγγενικούς δεσμούς. Δεν καταλαβαίνω αν εννοείς κάτι διαφορετικό ή αν δε ξέρεις τι είναι αιμομιξία. Όσον αφορά την ευγονική, να σου πω ότι υπάρχουν χίλιες εξετάσεις που κάνουν όλες οι έγκυες για να αποκλείσουν διάφορες γενετικές ανωμαλίες και οι περισσότερες προχωρούν σε έκτρωση όταν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο. Πριν λοιπόν κρίνεις εμένα και όσους επιλέγουν ή συμφωνούν να το κάνουν αυτό, αναρωτήσου αν θα έφερνες εσύ στον κόσμο ένα παιδί με σύνδρομο Down ή μεσογειακή αναιμία αν το γνώριζες πριν τον τοκετό. Ανώτεροι παίξ' τε το αλλού.

@LiberT
Όρια σαφώς και πρέπει να υπάρχουν. Εσύ αν θες κάνε σεξ με όποιον θες από την οικογένεια σου. Δε θα το περάσεις όμως ως κάτι φυσιολογικό που θα πρέπει να δεχτούν όλοι χάριν της πολιτικής ορθότητας αφού μια ένωση τέτοια μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στους απογόνους σας. Ο πολύς εγωισμός βλάπτει ξέρεις. Επίσης, αφού είσαι τόσο υπέρμαχος της ελευθερίας δε θα είχες πρόβλημα φαντάζομαι με τους παιδεραστές, τους νεκρόφιλους, τους ναζιστές, τους δολοφόνους, τους βιαστές. Άνθρωποι είναι απλά που θέλουν κι αυτοί να εκφραστούν, συμφωνείς;
avatar
τσωφλι πασατεμπου 26.9.2014 | 21:28
Επιτέλους ! Άντε και στην απελευθέρωση του σέξ μεταξύ παιδιών - γονιών.

Φίλε ψαρόσουπα, εμείς είμαστε μεγάλοι και δέν θα ζήσουμε ολόκληρη αυτή τη νέα εποχή, εσείς όμως την πολιτική ορθότητα (το χειρότερο αποκύημα του ανθρωπίνου γένους) θα το υποστείτε ατόφιο, και με τη μορφή στυγνού, ανελέητου, σκληρού πολιτεύματος - ισοδύναμο μιάς θρησκείας, της φοβερότερης που εμφανίστηκε στη γή ! Με μοναδική ηθική αξία τον σεβασμό των δικαιωμάτων του ανθρώπου, οι δικαστές θα παράγουν συνέχεια νόμους τον ένα πιό χειρότερο και πιό αλοπρόσαλλο απ'τον άλλο μέχρι να γίνει η ζωή όλων κόλαση.

avatar
Ανώνυμος/η 26.9.2014 | 22:33
Το ότι παρουσιάζεται η νομοθέτηση των ίσων δικαιωμάτων για όλους τους ανθρώπους ως κάτι που τελικά θα μας καταστρέχει και η πολιτική ορθότητα ως το χειρότερο αποκύημα του ανθρώπινου γένους και μάλιστα βρίσκονται και άτομα που συμφωνούν με αυτήν την άποψη είναι τρομακτικό.

Λευκός, άντρας, straight, χριστιανός ορθόδοξος και όλοι οι άλλοι να πάνε να $$%@%. Και ό,τι απειλεί αυτήν μου την κυριαρχία είναι επικίνδυνο και με τρομάζει. Συγχαρητήρια.

avatar
Ανώνυμος/η 27.9.2014 | 00:59
Αρκανολο8 δεν εννοει αυτο φιλε μου . Εννοει οτι διαστροφες , εμμονες και τρελες θα βαφτιστουν στην κολυμπηθρα της ελευθεριας της εκφρασης υπο την αιγιδα της πολιτικης ορθοτητας. Οπως για παραδειγμα το παιδακι που μοιραστηκε το φαγητο του και τιμωρηθηκε. Κατι εχει παρει λαθος δρομο, δεν νομιζεις?
Και οταν λεει ''ισων δικαιωματων για ολους τους ανθρωπους'' εικαζω οτι εννοει τα ισα δικαιωματα ακομα και με ενα δολοφονο [ο οποιος θα διεκδικει το δικαιωμα του να ειναι ελευθερος] , ενα παιδεραστη [ο οποιος θα διεκδικει το δικαιωμα της σεξουαλικης εκφρασης], ενα νεκροφιλο [««] κτλ.
avatar
still_dreaming 27.9.2014 | 12:56
Συμφωνώ απόλυτα.Κυκλοφορούν τόσοι απατεώνες,βιαστές,δολοφόνοι και ναζιστές ανάμεσά μας και εμείς έχουμε πρόβλημα με την αναγνώριση δικαιωμάτων.Όποιος έχει πρόβλημα με την ελευθερία,να πάει να ζήσει με τους τζιχαντιστές.
#"Ψαρόσουπα και χορταράκι του Θεού" από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι με την αναγνώριση ίσων δικαιωμάτων,θα αναγνωρισθεί κάποια στιγμή και το δικαίωμα ελευθερίας του δολοφόνου ή το δικαίωμα της σεξουαλικής έκφρασης του παιδεραστή;Επί ποιας βάσης θα μπορούσε να συμβεί αυτό;Η αναγνώριση ελευθεριών και δικαιωμάτων σε καμία περίπτωση δε συνεπάγεται τον ανεξέλεγκτο αναρχισμό όπου ο καθένας θα μπορεί να σκοτώνει και να βιάζει όποιον θέλει χωρίς καμία συνέπεια..Δεν μπορώ να σε σκοτώσω γιατί τότε προσβάλλω το θεμελιώδες δικαίωμά σου στη ζωή. Όσα δικαιώματα και να έχω δεν μπορεί τίποτα να το υπερβεί αυτό σου το δικαίωμα.Το ίδιο συμβαίνει και με τη σεξουαλική έκφραση.Μπορώ να πάω με όποιον θέλω αρκεί να συναινεί και να μην του προσβάλλω κανένα δικαίωμα,πράγμα που αποκλείει την παιδοφιλία,ζωοφιλία, νεκροφιλία, τον βιασμό κ.λ.π. Ο δολοφόνος δεν έχει δικαίωμα στην ελευθερία γιατί ο ίδιος το απαρνήθηκε τη στιγμή που σκότωσε κάποιον και φυσικά είναι πολύ επικίνδυνος για την κοινωνία,για να κυκλοφορεί ελεύθερος..
Όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα (της αιμομιξίας),τα επιχειρήματα του συμβουλίου ηθικής της Γερμανίας έχουν κάποια βάση..Ναι, είναι αηδιαστική η αιμομιξία όπως και διαστροφή αλλά από την άλλη, δεν πειράζουν και κανέναν..Το ότι δύο αδέρφια γουστάρουν να τη βρίσκουν έτσι, δεν προσβάλλει κανένα δικαίωμα κάποιου άλλου ώστε να ποινικοποιηθεί. Εξάλλου, η ποινικοποίηση αυτής της πράξης βασίζεται στη πιθανή εμφάνιση γενετικών ανωμαλιών στα τέκνα τέτοιων ζευγαριών. Με αυτή τη λογική, όπως ισχυρίζεται και το συμβούλιο, θα έπρεπε να ποινικοποιείται κάθε σχέση μεταξύ ανθρώπων που συνδυαστικά θα μπορούσαν να κάνουν παιδιά με προβλήματα υγείας ή τερατογενέσεις. Φαντάσου να κατέληγαν στη φυλακή ζευγάρια που έχουν το στίγμα της μεσογειακής αναιμίας και έχουν αυξημένες πιθανότητες να κάνουν παιδιά με μεσογειακή αναιμία..
Ναι, την απεχθάνομαι σαν ιδέα(την αιμομιξία) και δεν νομίζω να μπορούσα να συναναστρέφομαι με τέτοια άτομα αλλά δεν πειράζουν κανέναν και συνεπώς ούτε και εμένα...
avatar
ΤΝΚΣ 27.9.2014 | 13:41
Ψαρόσουπα,

οι διαστροφές, οι εμμονές και οι τρέλες πρέπει να βρουν τον χώρο τους.

Πολύ σωστό αλλα και αυτοπροβοκατόρικο αυτό το "εικάζω"(περί ίσων δικαιωμάτων).

http://www.youtube.com/watch?v=xiqmEibSY0I

Και στην τελική όλοι αδέλφια είμαστε...
Poet_of_Silence 26.9.2014 | 22:16
Τα αδέρφια που κατά λάθος έκαναν ό,τι έκαναν έχουν δύο στα τέσσερα παιδιά τους με γενετικές ανωμαλίες. Εντάξει δεν είναι και άσχημο ποσοστό. 50% επιτυχία.
qpetros 27.9.2014 | 08:01
Για αυτό το ποσοστό δύο στα τέσσερα έχεις μήπως δεδομένα από κάποια έρευνα να μας μοιραστείς;
Poet_of_Silence 27.9.2014 | 23:47
Στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρομαι. Το άρθρο το διάβασες;
MadMax 27.9.2014 | 05:57
Πόση πλάκα έχει αυτός ο κύκλος: άνθρωποι θεωρούν κάτι ταμπού/κατακριτέο, αυτό το πράγμα κάποια στιγμή γίνεται φυσιολογικό ή ευρέως αποδεκτό, αλλά το επόμενο ταμπού που παίρνει τη θέση του, κατά ένα περίεργο τρόπο δεν έχει ποτέ καμία σχέση με το προηγούμενο! Εκείνο ήταν "αλλιώς" ενώ το τωρινό είναι κάτι πολύ χειρότερο και διαβολικό. Τα ίδια λέγαμε πριν από 100 χρόνια για τους μαύρους, πριν από 30 χρόνια για τους ομοφυλόφιλους(τα νούμερα εντελώς ενδεικτικά), και σε 30 χρόνια από τώρα που -υποθετικό σενάριο- η αιμομιξία μεταξύ ενήλικων, συναινούντων αδερφών θα είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό, οι τότε νέοι θα λένε πόσο πρωτόγονοι ήταν αυτοί το 2014 που ακόμα φυλάκιζαν ενήλικα αδέρφια που έκαναν σεξ...
avatar
Ανώνυμος/η 27.9.2014 | 19:08
Οι αναγωγες σου με τρομαζουν. Και μονο που συγκρινεις τους μαυρους και τους γκευ με τους αιμομικτες, ειναι προσβλητικο.
MadMax 28.9.2014 | 04:16
Θες να μου εξηγήσεις γιατι ακριβώς και πού έγκειται η διαφορά; Εννοώ πραγματική διαφορά όμως, όχι στο οτί εγώ κι εσύ και πολλοί άλλοι το θεωρούμε αηδιαστικό (το οποίο είναι ακριβώς το ίδιο επιχείρημα το οποίο χρησιμοποιούσαν για χρόνια εναντίον των παραπάνω ομάδων ανθρώπων που ανέφερα);
avatar
\"Νικόλ\" 27.9.2014 | 07:52
Πατωντας πανω ατη λεξη " δικαιωμα" θελουν να νομιμοποιησουν το μη λογικο! Μου θυμιζει τις περιπτωσεις που στο ονομα της " δημοκρατιας" γινονται τα πιο μεγαλα εγκληματα... Οχι ανθρωπε μου ΔΕΝ μπορεις να αγαπησεις την/τον αδερφη/ο σου, ουτε να κανεις παιδια μαζι του... Απλα δε γινεται χωρις πολλα σουξου μουξου!
koulidou 27.9.2014 | 09:40
Εκατομμύρια γενετιστές και βιολόγοι σ´ολο τον κοζμο τραβάνε τα μαλλια τους κ σκίζουν γυμνοί τα πτυχία τους χορεύοντας στη βροχή.
http://evolution.berkeley.edu/evosite/relevance/IIIA1Inbreeding.shtml
12