Τα 50 πιο σέξι αμάξια των τελευταίων 100 χρόνων

Ποιο είναι το αγαπημένο σας;
26.8.2015 | 15:00

Μπορεί τα αμάξια να είναι απλά μηχανήματα, ωστόσο μπορεί να είναι πολύ σέξι. Έντονες γραμμές, δυνατές μηχανές και μεγάλη πολυτέλεια. Παρακάτω παραθέτουμε τα 50 πιο σέξι αμάξια.

 
50. Hummer H2
 
49. Lamborghini Miura
 
48. Maserati 3500GT
 
47. Pontiac Firebird
 
46. Ferrari Dino 206 S
 
45. Jaguar C-Type
 
44. Land Rover
 
43. Porsche 550 Spyder
 
42. LaFerrari
 
41. Lincoln Continental Mark IV
 
40. Cadillac Eldorado
 
39. Alfa Romeo Spider
 
38. Koenigsegg Agera R
 
37. Mercedes-Benz 540K
 
36. Ford Thunderbird
 
35. Lamborghini Murciélago
 
34. Enzo Ferrari
 
33. Tesla Roadster
 
32.  Lamborghini Aventador LP 700–4
 
31. Shelby Daytona
 
30. Porsche 917
 
29. Morgan Aero 8
 
28. BMW 507
 
27. Porsche 356 SL
 
26. Lamborghini Countach
 
25. Shelby Cobra
 
24. Mercedes-Benz SSK
 
23. Aston Martin Vanquish
 
22. Bentley R Type Continental
 
21. Pagani Zonda
 
20. Chevrolet Camaro Z28
 
19. BMW Z8
 
18. Fisker Karma
 
17. Mercedes-Benz SLS AMG
 
16. Ferrari F12berlinetta
 
15. Ferrari 250 GTO
 
14. McLaren F1
 
13. Bugatti Veyron
 
12. Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera
 
11. Porsche 911
 
10. Ford GT40
 
9. Duesenberg Model J
 
8. McLaren's MP4-12C Spider
 
7. Rolls-Royce Wraith
 
6. Aston Martin One-77
 
5. Corvette Sting Ray
 
4. Mustang Fastback GT 390
 
3. Mercedes-Benz 300SL
 
2. Aston Martin DB5
 
1. Jaguar E-Type

 

[via]

 

 

34 Σχόλια
12
Foxy Brown 20.6.2013 | 13:23
To 1 παρακαλω,Jaguar E type,σε μαυρο....
xouftalo 20.6.2013 | 13:33
Επειδή είναι φανερό ότι την λίστα την έφτιαξαν Αμερικανοί σώζεται στα σημεία. Οι Ευρωπαίοι θα έφτιαχναν μία εντελώς διαφορετική. Θα ήθελα και την Lancia Stratos και το Renault Alpine. McLaren F1, Dusenberg, Ferrari Dino, AM Vanquish είναι τοπ, αλλά το πιο σέξι αμάξι όλων των εποχών είναι η #3.Mercedes Gullwing S-300!!
lapetiterousse 20.6.2013 | 16:57
kai Alfa Romeo Giulietta Spider Veloce!!!!
JohnnyP 6.5.2015 | 10:55
Εδώ δεν έβαλαν την F40 ή την F50. Και από Mclaren έπρεπε να έχει σίγουρα την P1
Φλύαρος 27.8.2015 | 16:56
Μα είναι δυνατόν! Τόσες αμερικανιές Pontiac & Chevrolet μόνο το Ford GT40 αξίζει κι αυτό λόγω ιστορίας και όχι λόγω design. Η παρουσία τους ανάμεσα σε Ferrari & Lamborghini είναι ιεροσυλία!
avatar
manos72 27.8.2015 | 22:58
ελα σε παρακαλω........η mustang ειναι μεγαλη ιστορια !!!
ikrits 20.6.2013 | 14:48
Δεν καταλαβαινω ποιος θεωρει ενα Hummer σεξυ?

Που ειναι οι καμπυλες που θες να χαιδεψεις?

Ενω μια Lancia Aurelia B20 GT 1950-1958?

http://cult-legends-the-world-of-cars.blogspot.gr/2010/10/lancia-aurelia-b20-gt-1950-1958.html
Kolia 27.8.2015 | 14:32
μα δεν καταλαβες μεσα σε ενα hummer θα βαλεις μεσα τις καμπιλες και θα τις χαιδεψεις ;)
Ο Νοών... νοείτω 27.8.2015 | 18:07
ΧΑΧΑΧΑΧΑχαχα!!!!....
Ο Νοών... νοείτω 27.8.2015 | 18:08
..πόσες... καμπύλες χωράνε μέσα σε ένα Hummer;;;...
Δον Ιδιώτης 20.6.2013 | 15:03
O σκαραβαίος, το μίνι που είναι; Και οι φτωχοί έχουν ψυχή...
Ο Νοών... νοείτω 26.8.2015 | 20:03
Όντως.

Άσε που η πρώτη Πόρσε 356 το 1948 σχεδιάστηκε με βάση τον σκαραβαίο του 1938 (Φολκσβάγκεν, [αυτοκίνητο του λαού!...]), από τον Φέρι Πόρσε τον γιό του Φερδινάνδου Πόρσε (σχεδιαστής του σκαραβαίου), να χρησιμοποιεί μάλιστα πολλά ανταλλακτικά από τον σκαραβαίο με πολλά αισθητικά-εξωτερικά χαρακτηριστικά των δύο μυθικών αυτοκινήτων να μοιάζουν πολύ μεταξύ τους...

Και φυσικά, όπως αναφέρεις, το μυθικό Mini του Έλληνα-Σμυρνιού σχεδιαστή Σερ Άλεκ Ισηγόνη (Αλέξανδρος Αρνόλδος Κωνσταντίνος), το 1958.

Ο Ισηγόνης τόνιζε συνεχώς «Δεν εφηύρα εγώ το Μίνι, το σχεδίασα».

Το 1959 όταν και το Mini βγήκε στην παραγωγή, ήταν η χρονιά για
την δημιουργία ενός συμβόλου που εκτός από τις πωλήσεις ρεκόρ
στην Ευρώπη, έγινε η “εικόνα” της δεκαετίας του ’60.

Μεταξύ των 5 εκατομμυρίων που παρήγαγε η BMC,
πολλά αγοράστηκαν από διάσημους ιδιοκτήτες όπως
οι Beatles, οι ηθοποιοί Peter Sellers, Dudley Moor και οι Steve McQueen.

Το μικρό αυτό αυτοκίνητο έγινε θρύλος όταν πρωταγωνίστησε
στην ταινία του 1969 “The Italian Job” όπου πρωταγωνιστούσε
ο Michael Caine, ενώ αργότερα έγινε το συνώνυμο του γέλιου
με τον Mr. Bean.

Φιλόδοξος όπως πάντα, ο Ισιγώνης δημιούργησε πολλές διαφορετικές
εκδόσεις του αυθεντικού Mini, περιλαμβάνοντας μικρά φορτηγά, αγροτικά, station wagon και το Morris Mini Traveler που χρησιμοποιήθηκε
από την Βασιλική Πυροσβεστική και τα Ταχυδρομεία.

Μετά από ένα αγώνα στον οποίο το αυτοκίνητο οδηγούσε ο οδηγός
και σχεδιαστής John Cooper, αποφάσισε να το μεταλλάξει
σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό και νικητή αυτοκίνητο αγώνων,
το γνωστό Mini-Cooper.

«Η καμήλα είναι ένα άλογο που σχεδιάστηκε από μία επιτροπή...»
Σερ Άλεκ Ισηγόνης.
avatar
Ανώνυμος/η 27.8.2015 | 04:48
@Ο Νοών... νοείτω

Τέλειο post! Να σου πω [sic], ποια είναι η γνώμη σου για το νέο [ευφημισμός: νομίζω πρωτοκυκλοφόρησε το 2000;] mini cooper; Σου φαίνεται σωστός ο επανασχεδιασμός; Εγώ τον βρίσκω λάθος [σε αντίθεση με αυτούς του σκαραβαίου ή του Fiat 500: σωστοί επανασχεδιασμοί!], γιατί το χαρακτηριστικό του [βλ. μικρές ρόδες] εξαφανίστηκε, έγινε μακρόστενο χωρίς λογική etc.
Επίσης: Το "νέο" Italian Job [circa 2003...] δεν ήταν απογοήτευση; Δηλαδή πώς θα συγκριθεί ο [κατά τα άλλα συμπαθής] Mark Wahlberg με τον Michael Caine!
Ο Νοών... νοείτω 27.8.2015 | 16:10
@sleepinlemon

Να σου πω την γνώμη μου.

Όπως γράφεις, ενώ συμφωνείς με τον επανασχεδιασμό και την αναβίωση των τετράτροχων μύθων Fiat 500, (νέου) σκαραβαίου και διαφωνείς με το Mini Cooper, ίσως, η σημαντική διαφορά τους έγκειται στο γεγονός ότι τα δύο πρώτα επανακυκλοφόρησαν από τις ίδιες τις εταιρίες τους, Fiat και Volkswagen, ενώ το Mini Cooper από την BW. Ουσιαστικά πρόκειται για μία, μικρής διάστασης Γερμανική BW!...

(Σκέψου ξαφνικά, οι Γερμανοί να πίνουν τσάι, οι Βρετανοί να καταναλώνουν πίτσες, και τους Ιταλούς να διοργανώνουν φεστιβάλ μπύρας... Πάει; ΔΕΝ ΠΑΕΙ!...)

Επίσης διαφωνώ ριζικά με τον συγκεκριμένο επανασχεδιασμό τους όπως και τις πανάκριβες τιμές τους!... Θα προτιμούσα να επανακυκλοφορήσουν με εμφάνιση και μέγεθος ακριβώς όπως τα πρωτότυπα μοντέλα (άλλωστε οι σύγχρονες πόλεις «διψάνε» για μικρά οχήματα [βλέπε Smart fortwo...]), απλώς θα είχαν νέους, σύγχρονους κινητήρες, εννοείται στο ΠΙΣΩ μέρος τους, με σύγχρονο φινίρισμα νέων υλικών τεχνολογίας. Η εμφάνιση και το μέγεθος θα έπρεπε να παραμείνει η ίδια. Τέλος, ΕΝΟΕΙΤΑΙ πως και η τιμή τους θα έπρεπε να είναι προσιτή στο ευρύ κοινό όπως το οικονομικό σκεπτικό των πρωτότυπων μοντέλων όταν δημιουργήθηκαν (άλλωστε οικονομική κρίση βιώνουμε). Ο νέος σκαραβαίος Volkswagen, μόνο «αυτοκίνητο του λαού» δεν μπορεί να θεωρηθεί. Πανάκριβος, με επίσης πανάκριβα ανταλλακτικά!... Όπως και τα άλλα δύο, Fiat 500 και Mini Cooper.

Σ.Σ.: Κάτι ακόμη, τώρα που το σκέπτομαι. Πως γίνεται τα πρωτότυπα-κλασικά μοντέλα να απευθύνονται σε όλους και να αντίστοιχα, σύγχρονα να έχουν χαρακτηριστεί ως... «γυναικεία»;;;...

Σ.Σ.2: Στο Μεξικό, μέχρι (σχετικά) πρόσφατα, καλοκαίρι του 2003 κυκλοφορούσαν οι κλασικοί Σκαραβαίοι ως ταξί. Οι Ηνωμένες Πολιτείες του Μεξικό ήταν γεμάτες με ταξί τους κλασικούς σκαραβαίους. Μόνο ως ταξί!.. Απαγορευόταν η χρήση τους ως Ε.Ι.Χ.
Στις 21 Ιουλίου του 2003 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό ο τελευταίος κλασικός Σκαραβαίος, ο οποίος τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρίας στο Βόλφσμπαργκ της Γερμανίας (σχετικό link φωτογραφίας από το μουσείο. Όμορφος δεν είναι;;!!...

http://www.clickatlife.gr/fu/p/10136/632/395/0x00000000004c4477/2/ta-10-pio-ksexorista-taksi-ston-kosmo.jpg

Σ.Σ.3: Πάρα πολλοί, ανά τον κόσμο, φίλοι του κλασικού Σκαραβαίου απευθύνθηκαν στο εργοστάσιο του Μεξικού για να αγοράσουν ένα ολοκαίνουργιο, ΚΛΑΣΙΚΟ Σκαραβαίο αλλά απαγορευόταν αυστηρώς και αμετακλήτως η εξαγωγή του. Η κατασκευή του, περιέργως γιατί, προοριζόταν μόνο ως ταξί για τις πόλεις του Μεξικού.

Σ.Σ.4: Το "νέο" Italian Job [circa 2003...], νομίζω ότι το... «έσωσε» η Charlize Theron...
..μα δεν είπαμε; «Γυναικείο αμάξι»!!... ; )

http://www.hotflick.net/flicks/2003_The_Italian_Job/003TIJ_Charlize_Theron_007.jpg
avatar
Ανώνυμος/η 27.8.2015 | 19:01
@ Ο Νοών... νοείτω

Σωστός για τη μαμά εταιρία τού mini, αυτή ήταν η ειδοποιός διαφορά.

Η υψηλή τιμή είναι από μόνη της θέμα [ο επανασχεδιασμός των δύο πρώτων όμως γιατί σε έχει ξενερώσει; *Καθαρά* σαν design εννοώ. Που μεγάλωσαν λίγο; Το 500αράκι είναι ok, non?] – συμφωνώ για τη γελοιότητα της τόσο υψηλής τιμής, για τον σκαραβαίο τουλάχιστον by default. Σχετικά με το Smart, η άποψή μου ήταν πάντα ότι θα έπρεπε να είναι μία καλή απάντηση στο [τότε] 500αράκι, δηλαδή: μόνο για πόλη και πάμφθηνο, τύπου 3000 ευρώ, πιο πολύ γι’ αυτούς που θέλουν ευκολία μετακινήσεων αλλά δεν θέλουν δίτροχα. Δεν έχει σχέση με αυτοκίνητο, [θα μπορούσε να] είναι το τέλειο εργαλείο. Τις εκδόσεις πάνω από 900 κυβικά δεν τις καταλαβαίνω – εκτός από τρομερά επικίνδυνες είναι και γελοίες. Ναι, αν θέλω 75 ίππους, Smart θα πάρω!

Σ.Σ.Τα σχετικά με τα «γυναικεία» προσωπικά τα γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια, αν ήταν να κρίνουμε τα αυτοκίνητα από το marketing σωθήκαμε. Πχ το Clio και το Fiesta είναι αυτοκινητάρες στα super mini και παραδοσιακά πολύ μπροστά ως αγωνιστικά, κι όμως ο πολύς [και άσχετος] κόσμος τα θεωρεί «γυναικεία». Ερμμ, whatever.

Σ.Σ.2-3 Δεν το ήξερα. Πανέμορφος [ακατανόητο, δε, το πόσο του πάει το συγκεκριμένο πράσινο]. Θα την ψάξω πάντως αυτήν την ιστορία που απαγορευόταν η αγορά για ιδιωτική χρήση, τρομερά ενδιαφέρον το θέμα!

Σ.Σ.4 Η Charlize θα έσωζε μέχρι και το ριμέικ του Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα! Ξενέρωμα όμως γενικά το Italian Job 2. Χαριτωμένο, ok, αλλά πού-πα-ρε-Καραμήτρο;
Ο Νοών... νοείτω 28.8.2015 | 05:52
Συμφωνώ μαζί σου.

"Italian Job Ι"
Θυμάμαι το είχα πρωτοπαρακολουθήσει (και όχι από την αρχή του) στην ΕΡΤ κάπου, μέσα στο 1990. Έπαθα την πλάκα μου. Πολύ ωραία ταινία. Ρετρό από την αρχή μέχρι το τέλος της. Ότι και να λέμε τώρα, το αρχικό Mini Cooper είναι ανεπανάληπτο. Χαμηλό με φαρδύ πλαίσιο, κάτι σαν καρτ πόλης. Τώρα τελευταία κάποιοι το μεταλλάσουν σε ακόμα μικρότερο, μικραίνοντας το μήκος του. (Σχετική φωτογραφία του link). Πλάκα δεν έχει; Το συγκεκριμένο της φωτογραφίας χωράει μέσα σε αποθηκευτικό χώρο αυτοκινούμενου τροχόσπιτου!

http://perierga.gr/wp-content/uploads/2010/12/mini1.jpg

(-Γυναίκα, που πάρκαρες το αυτοκίνητο; -Δίπλα από το κουτί με τις νουαζέτες!»)...

Σ.Σ.: Πριν κάποια χρόνια όσοι είχαν κάποιο κλασικό αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα δεν έβρισκαν εύκολα ανταλλακτικά. Μάλιστα κάποια, καθόλου. Άσε που λόγω ανάγκης του εκάστοτε αγοραστή, έπαιζε τρελή εκμετάλλευση και τα ακριβοπουλούσαν. Ούτε χρυσά να ήταν... Εδώ και μερικά χρόνια κάποιες κινέζικες εταιρίες δημιουργούν και πουλάνε, σχεδόν, τα πάντα που αφορούν μηχανολογικά ανταλλακτικά παλαιών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Το έμαθα από τον μηχανικό που πάω το αυτοκίνητο μου. Προσπαθεί να αναπαλαιώσει μία παλιά ρωσική μοτοσικλέτα του 1950 και μου είπε πως βρήκε τα μηχανολογικά ανταλλακτικά που του έλλειπαν. Χρυσές δουλειές κάνουν οι κινέζοι (και) σε αυτόν το τομέα!... (Και είναι και οικονομικά).

Σ.Σ.2: Η απόσυρση των παλαιών οχημάτων (για ψίχουλα...), εκτός από καλό, στην αντικατάσταση παλαιών ρυπογόνων οχημάτων, έκανε και μεγάλη ζημιά γιατί χάθηκαν πολύ ωραία κλασικά αυτοκινητικά κομμάτια. Μία οικογενιακή μας φίλη είχε ένα "VW Karmann Ghia" του 1970 και το έδωσε για απόσυρση, κερδίζοντας, όλα και όλα 400 ευρώ...! (Το οποίο λειτουργούσε κανονικότατα).
Όταν το έμαθα ήταν πλέον αργά. Τις τα έδινα εγώ τα 400 έως και 500 ευρώ και το αγόραζα. Κρίμα, πολύ κρίμα! Δεν ήταν ένα πανέμορφο αυτοκίνητο; (Δεν έμοιαζε με αυτό των φωτογραφιών αλλά είχε την αξιοπρέπεια του και την αίγλη του, πράσινου χρώματος!.. Όταν ήμουν μικρός, θυμάμαι με αυτό ατέλειωτες διαδρομές, εκδρομές και ζεστά μποτιλιαρίσματα προς στις παραλλίες της Αττικής. Με λίγη φροντίδα, αγάπη και μεράκι, αναπαλαιωνόταν μια χαρά.) Κρίμα, κρίμα, κρίμα...!

http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/volkswagen/1559970.jpg

http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/volkswagen/1559972.jpg

http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/volkswagen/1559974.jpg

http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/volkswagen/1563476.jpg

http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/volkswagen/1563480.jpg
avatar
Ανώνυμος/η 28.8.2015 | 13:30
@Ο Νοών

Άουτς! Άαααααααουτς! Πόσο, πόσο, πόσο κρίμα. Πόσο όμορφο και πόσο όμορφο σαλόνι. Γκρφχμ. Θα επιλέξω να φανταστώ *hallucination mode on* ότι κάποιος από αυτούς στην απόσυρση το λυπήθηκε και το πήρε και το φρόντισε και το αγάπησε και… [και η Ghia –ως μία άλλη, λιγότερη γρουσούζα, Christine (http://www.goodreads.com/book/show/10629.Christine) – τον πηγαίνει με το ζόρι προς όλα τα μποτιλιαρίσματα στην παραλιακή κάθε φορά που εκείνος ανάβει τη μηχανή της! :)].

Μου θύμισε το πόσο είχα φρικάρει εγώ όταν ο νονός μου έδωσε για απόσυρση τον θρυλικό βάτραχό του [https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_DS] και ήταν σαν να έδωσε για απόσυρση τα δικά μου παιδικά καλοκαίρια που πηγαίναμε μαζί διακοπές και τον έβλεπα στη διαδρομή από το δικό μας αυτοκίνητο να τρέχει δίπλα μας, πίσω μας, μπροστά μας, με απίστευτο στιλ… Ουφ.

Σ.Σ. Είναι τρελοί αυτοί οι Κινέζοι.

Σ.Σ.2 – Γυναίκα, δεν το βρίσκω.
– Δες και μία στο σπιτάκι του σκύλου.
Ο Νοών... νοείτω 29.8.2015 | 05:22
Πόσο μα πόοοσο όμορφο αυτοκίνητο ο θρυλικός βάτραχος!!! Κρίμα! Και μιλάμε τώρα (που και περισσότερα να ήταν...), για ξεφτύλα λεφτά αυτά που δίνονται για τις αποσύρσεις.
avatar
Πηνελόπη 20.6.2013 | 15:16
Σταθερά προκατειλημμένη υπέρ των "ιταλίδων"!
Αλεξάνδρα 20.6.2013 | 16:19
Το Ford Thunderbird είναι μια γλύκα!!
eleninza 20.6.2013 | 16:21
Αν είχα λεφτά θα έπαιρνα μία Alfa. Αν είχα ΠΟΛΛΑ λεφτά μια Aston Martin...
Ο Νοών... νοείτω 26.8.2015 | 19:22
Εγώ αν είχα ΠΟΛΛΑ λεφτά θα αγόραζα ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο και θα γύρναγα οδικώς τον κόσμο όλο.
Διαφορετικά, είναι πεταμένα λεφτά σε λαμαρίνες (όσο πανέμορφες και αν είναι)...
είχε και ένας άλλος το ίδιο και το άλλαξα(πρώην me myself and i) 21.6.2013 | 16:36
austin healey 3000???
beetle???
Βάγγος 6.5.2015 | 15:26
Σαφέστατα Austin Healey!!!
avatar
βασιλης βασιλειαδης 26.8.2015 | 17:08
Πάλι καλά που θυμήθηκαν την aston martin του sean connery,ίδρωνα καθώς πλησίαζα στην 1η θέση!
avatar
Ανώνυμος/η 26.8.2015 | 18:22
Το Hammer είναι απλώς παράλογο να περιλαμβάνεται στη λίστα. Κατά τα άλλα, ΑΧΧΧΧ για την Aston Martin, αλλά προσωπική μου αγαπημένη είναι η Jaguar C-Type [απείρως ομορφότερη από την Ε-type τής πρώτης θέσης]. Θέλεις απλώς να γονατίσεις [κλαίγοντας] μπροστά της και να αρχίσεις να τη γλείφεις!
12

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ