Επίσημη καταγγελία για τον Λαζόπουλο: ''Συμπαρασταθήκαμε στην ΕΡΤ και μας απέλυσε!''

Update: Τελικά είναι αλήθεια: Όλη η επιστολή των εργαζομένων του Τσαντιριού
19.6.2013 | 17:29

 

 

«O κ. Λαζόπουλος στάθηκε αλληλέγγυος στους, απολυμένους πια, εργαζομένους της ΕΡΤ την ίδια ώρα που απέλυε τους δικούς του εργαζόμενους επειδή στάθηκαν αλληλέγγυοι στους απολυμένους εργαζόμενους της ΕΡΤ!»

Με αυτά τα λόγια οι απολυμένοι και οι απολυμένες της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αναφέρονται στην απομάκρυνσή τους από την τηλεοπτική εκπομπή, μετά το επεισόδιο της περασμένης Τρίτης στον Alpha, το οποίο συνέπεσε με το λουκέτο στην ΕΡΤ.

«Οταν στις 11 Ιουνίου έπεσαν πολύχρωμες μπάρες στην ΕΡΤ, οι πέντε ταξιθέτες / ταξιθέτριες της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αποφασίσαμε συλλογικά και ομόφωνα να συμμετάσχουμε στην στάση εργασίας που κήρυξε η ΠΟΣΠΕΡΤ, η ΠΟΕΠΤΥΜ η ΠΟΕΣΥ και η ΕΤΙΤΑ» γράφουν, συμπληρώνοντας πως γνώριζαν ότι «δεν καλύπτονταν θεσμικά, αφού ανήκουν στο πλήθος των χιλιάδων ανασφάλιστων-αφανών εργατών».

Οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν την παραγωγή της εκπομπής και αποχώρησαν για το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής «σε ένδειξη αλληλεγγύης και στήριξης των απολυμένων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Οταν μια βδομάδα μετά επικοινώνησαν με την παραγωγή για να μάθουν αν θα βγει στον αέρα η εκπομπή, πληροφορήθηκαν, όπως λένε από τρίτους πως είχαν απολυθεί. Στην επιστολή τους υποστηρίζουν ακόμη πως «ο χώρος εργασίας» τους ήταν «μια αποθήκη» και η εργασία τους «ανασφάλιστη και μαύρη».

Τι λέει ο Λ. Λαζόπουλος

Ο Λάκης Λαζόπουλος διαψεύδει από την πλευρά του τις φήμες, που ήθελαν να έγιναν απολύσεις ταξιθετριών από το Αλ Τσαντίρι Νιούζ την προηγούμενη εβδομάδα , επειδή ανακοίνωσαν ότι θα απεργήσουν.

Ο ηθοποιός γι' αυτό το συμβάν είπε στο tvshow: « Την προηγούμενη Τρίτη είχαμε κανονίσει να βγούμε ζωντανά μέσω ΕΡΤ, μετά τη βίαιη διακοπή της λειτουργίας της. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό να γίνει. Ο κόσμος είχε ήδη αρχίσει να έρχεται και στις 9 παρά δέκα μας ειδοποίησαν τρία άτομα ότι θα απεργήσουν. Κατά συνέπεια βρήκαμε άμεσα αντικαταστάτες προκειμένου να μην έχουμε προβλήματα με τον κόσμο που ήταν ήδη μέσα στις εγκαταστάσεις και έπρεπε να τακτοποιηθεί για να μην έχουμε ατυχήματα». Και πρόσθεσε: «Είναι γελοίο να μιλάνε για απολύσεις. Απολύσεις ανθρώπους ενώ μένει όλο κι όλο μια εκπομπή; Κανένας δεν απολύθηκε. Τέλος»

 

 

==============

 

 

Τα προηγούμενα που έγραψα χτες

 

 

Κυκλοφορεί ως είδηση απ' το μεσημέρι.

 

UPDATE: Πρώτα γράφτηκε στο μπλογκ του @domianos. Αυριο οι απολυμένοι θα βγάλουν επίσημη ανακοίνωση.

 

Στο indymedia ανέβηκε το εξής:

 

 

Σε λίγες ώρες αναμένεται η επιστολή τους - εικάζω βέβαια ότι δεν το έβγαλαν απ' το μυαλό τους. Το "Ο Λαζόπουλος τους απέλυσε" ελέγχεται (η εταιρία παραγωγής δεν με διαφώτισε ακόμη), μιας και τυχόν απόλυση μπορεί να έγινε από το κανάλι, απ' την παραγωγή και όχι άμεσα απ' τον ίδιο τον Λαζόπουλο. 

 

Αν ισχύει η αυτή η περίπτωση, και ο Λαζόπουλος δεν ήταν ενήμερος ή δεν συμφωνούσε, ευκαιρία να μιλήσει δημοσίως - και αν διαφωνεί με τις απολύσεις να ζητήσει την ανάκλησή τους. 

 

Πριν από λίγο αναρτήθηκε ένα νέο σχόλιο-απάντηση σε απορία αναγνώστη.

 

 

 

===

 

 

Ο @domianos αφιέρωσε ένα ποστ στο θέμα, με τίτλο:

 

 

 

ο λαζόπουλος των νοικοκυραίων

 

Ο λαζόπουλος ξεσπαθώνει κατά της τρόικας / το πλήθος αλαλάζει /  ο λαζόπουλος μιλά για τους ανέργους και δακρύζει on-air / το πλήθος βουρκώνει, ένας κόμπος μέσα σε όλους / ο λαζόπουλος τραγουδά χατζιδάκι / το πλήθος πιάνεται χέρι-χέρι και ονειρεύεται μια θάλασσα πλατιά / ο λαζόπουλος λέει ένα αστείο με την λέξη «κλάνω» / το πλήθος γελά σαν να μην είχε γελάσει ποτέ ξανά / ο λαζόπουλος είναι ο άνθρωπος μας, είναι ο επαναστάτης που δεν μπορέσαμε να γίνουμε εμείς, ο δούρειος ίππος στην καρδιά του συστήματος.


τα φώτα κλείνουν. Ο κόσμος φεύγει. Ο λαζόπουλος βγάζει τα ρούχα της δουλειάς, ξεκολλά τα δάκρυα με τρόπο και τα βάζει στην θήκη που γράφει απ’ έξω «εργαλεία για νοικοκυραίους» / μπαίνει στο ελικόπτερο του κοντομηνά και πάει στο σπίτι του στην πάρο εξουθενωμένος από την επαφή του με τους απλούς ανθρώπους.


ο λαζόπουλος απολύει από την εκπομπή του 5 ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ ταξιθέτες γιατί την Τρίτη 11-6 κάνανε στάση εργασίας ως συμπαράσταση στους εργαζόμενους της ΕΡΤ / καμία αποζημίωση / καμία επίσημη ενημέρωση / το πλήθος δεν ξέρει, στα αρχίδια του, θα υπάρχουν 5 άλλοι ταξιθέτες που θα τους τακτοποιήσουν στις καρέκλες της αφέλειας, στους καναπέδες του βούρκου για να νοιώσουν άλλη μια τρίτη πως ακουμπάν την επανάσταση.

 


ο λαζόπουλος είναι ότι πιο ταιριαστό υπάρχει σε αυτόν τον λαό.

υ.γ.  υπάρχουν χιλιάδες μικρές ιστορίες σαν την παραπάνω. γράφονται καθημερινά. μην ανησυχήτε νοικοκυραίοι. κάποτε θα πάρουμε εκδίκηση και για εσάς. Οι κεραίες στον υμηττό είναι αρκετές για να σουβλιστεί η ελίτ των υπνωτιστών.

 

 

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
41 Σχόλια
12
Εμμανουήλ του Χότζα 18.6.2013 | 20:49
Το αριστερό αφεντικό πατIνι με έχει κάνει και ύστερα μου λέει πως φταίνε οι Αμερικάνοι.
Αταξινόμητος 19.6.2013 | 22:59
"ΑΓΓΕΛΙΑ: Ζητούνται ορεξάτοι για να ασχοληθούν με την πώληση του HOT DOC στην Αθήνα με υψηλά ποσοστά κέρδους. Επικοινωνήστε στο 210 6217990"

https://twitter.com/KostasVaxevanis/status/339322433351864321



Εκ παραδρομής από ότι φαίνεται δεν ασφαλίζουν οι επαγγελματίες αντισυστημικοί το προσωπικό τους. Εκτός και αν εφαρμόζουν το δεμπληρώνω παντού και όχι μόνο στα διόδια

(να δουλεύαν και οι ταξιθέτες με ποσοστά κέρδους;)
Lycos 18.6.2013 | 21:00
Δε μοιάζει με τον Κουβέλη λίγο σε αυτή τη φώτο; Σύμπτωση;
avatar
ΤΝΚΣ 19.6.2013 | 01:56
(Μοιαζει με τον Ερντογαν. Ασχετο)

Αρη τωρα αυτο τι ειναι; Και ποιος το ειπε; Καποιος πως-τον-λενε;



[ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΡΗ: Ο Γιώργος Δομιανός. Είναι γνωστό πρόσωπο, με ονοματεπώνυμο -ασχέτως που στο ίντερνετ γράφει μόνο με το επώνυμο.]
κώστας σ 19.6.2013 | 15:35
με τον Παπαγεωργόπουλο, πιό παλιά που είχε μουστάκι μοιάζει.
avatar
scoop 18.6.2013 | 21:00
Δεν μου αρσει ο Λαζοπουλος (μου αρεσε παλια στους Μητσους, αλλα αυτη η εποχη εχει περασει..). Τον θεωρω και εγω, λαικιστη κλπ κλπ. Ομως εχω μερικες αποριες για το συμβαν το οποιο οχι οτι δεν θελω να το πιστεψω, αλλα κραταω μερικες επιφυλαξεις:

1. Πως ξερουμε αν ο Λαζοπουλος απελυσε τους εργαζομενους, και οχι η εταιρια παραγωγης, το στουντιο, το καναλι κ.ο.κ;

2. Την Τριτη βγηκε στον αερα καποια ζωντανη εκπομπη; Γιατι εχω την εντυπωση πως οχι, αρα για ποιο λογο η απολυση;

3. Επισημως απεργουσε η Ε.Σ.Υ.Ε.Α. εχω την εντυπωση και παλι πως το επαγγελμα του ταξιθετη δεν ανοικει σε αυτον τον συλλογο, συνεπως δεν καταλαβαινω το λογο απεργειας (εαν ισχυει) με την εννοια, αν εγω πηγαινα την Τριτη στο αφεντικο μου ενω δεν ειμαι δημοσιογραφος και ενω δεν ειχε κυριχθει και απεργεια για τον κλαδο μου, και του ελεγα οτι απεργω για τους εξης λογους, θα επρεπε να με παρει στα σοβαρα;
tb44 18.6.2013 | 21:56
Ακριβώς αυτά σκέφτομαι κι εγώ, ένα προς ένα.
Xaroula Peponaki 18.6.2013 | 22:15
σας απασχολεί κ εσάς ε;Απίστευτο....
Xaroula Peponaki 18.6.2013 | 22:14
πόση ωρα ξοδέψατε για να σκεφτειτε και να σχολιάσετε τον Λαζόπουλο; Με σοκάρει που ασχολείτε ακόμη ο κόσμος υπερ ή κατα του Λαζόπουλου.Ειναι λίγο σαν να σχολιάζουμετην Δυναστεία και την οικογένεια Καριγκτον!τοσο μα τοσο ξεπερασμένο!
avatar
scoop 18.6.2013 | 23:18
δεν ειναι το θεμα υπερ η κατα του Λαζοπουλου, ειναι το ποσο ευκολα καποιος λεει στο ιντερνετ οτι του κατεβει και κατηγορει ανθρωπους (ναι και τον Λαζοπουλο, ανθρωπος ειναι κι αυτος!) χωρις στοιχεια, και το ποσο πολυς κοσμος τα καταπινει αμασητα.

υ.γ. ξεπερσμενο,ξεπερασμενο, μπικες ομως στο κοπο να σχολιασεις.
avatar
scoop 18.6.2013 | 23:19
α, και πες και ποια θεματα επιτρεπεται να σχολιαζουμε για να ειμαστε in!
Ανήθικος αυτουργός 18.6.2013 | 23:21
Η εταιρία παράγωγης του Τσαντιριού δεν είναι του Λαζόπουλου?
avatar
scoop 19.6.2013 | 01:30
λογικα ναι. αλλα μια εταιρια θεωρεις οτι εχει μονο εναν που παιρνει αποφασεις; σε καθε περιπτωση εγω δεν αποκλειω το γεγονος, αλλα θελω στοιχεια πριν πιστεψω το οτιδηποτε για τον οποιονδηποτε, οπως και να ακουω και τις δυο πλευρες.
Unexpected 19.6.2013 | 09:20
η εταιρία παραγωγής είναι του ιδίου και του αδελφού του.Τουλάχιστον αυτό ίσχυε προς διετίας.
avatar
aleka tozakidou 19.6.2013 | 17:26
Μπορεις να μας πεις αγαπητε/η μπλανς με ποιο σύλλογο, συνδικαλιστικό όργανο απεργούν οι ανασφάλιστοι-μαύροι εργαζόμενοι. Όταν προκυρηχθεί απεργία για τους "μαυρους" εργαζόμενους, να μας ενημερώσεις...και παρακαλώ να μην κολληθει ένσημο για εκεινη την ημερα...πιο βλακας, πεθαίνεις!
avatar
scoop 19.6.2013 | 19:52
αγαπητη Αλεκα Τοζακιδου. Οι συγκεκριμενοι εργαζομενοι εαν και εφοσον εργαζοντουσαν ανασφαλιστοι (δεν το γνωριζω, για να το λενε ετσι θα ειναι λογικα) τοσο καιρο γιατι δεν εκαναν καταγγελεια;; Ξερεις ποσο δημοφιλης θα γινοταν αυτη η ειδηση οτι ο Λαζοπουλος , απασχολει ανασφαλιστους εργαζομενους; Περιμεναν τι; να απεργησουν (σε μια μερα που απεργουσαν μονο οι δημοσιογραφοι, δεν ειδα να απεργει κανεις αλλος) για να "απολυθουν" και μετα να καταγγειλουν οτι εργαζοντουσαν μαυρα; Και γιατι δεν απευθυνοντουσαν στο συλλογο τους για να καταγειλουν την μαυρη εργασια και εκαναν τουμπεκι; θα μου πεις γιατι προφανως ειχαν αναγκη την δουλεια. ε ας εκαναν και τουμπεκι και την περασμενη Τριτη τοτε. Εγω δεν εχω δεχτει να εργαστω μαυρα, αμα το δεχομουν θα αφηνα τις ¨επαναστασεις¨στην ακρη η θα εκανα καταγγελεια πρωτου πιασω την δουλεια.

υ.γ. Δεν εχω λογο να υποστηριξω μια απο τις δυο πλευρες, αλλα η δικαιολογια του Λαζοπουλου προσωπικα μου στεκει λιγο περισσοτερο, εφοσον δεν υπηρξε τελικα εκπομπη εκεινη την ημερα.

υ.γ. ευτυχως που εισαι εσυ εξυπνος και μας τα εξηγεις εμας τους βλακες για να ανοιξει λιγο το μυαλο μας!

(δεν εχω χαρακτηρισει κανεναν εδω μεσα για αυτα που λει, συμφωνω-διαφωνω, οποτε θα προτειμουσα να μην με χαρακτηριζει και κανενας. Ο χαρακτηρισμος πιο "βλακας, πεθαινεις" δειχνει ελλειψη παιδειας, και ανικανοτητα διαλογου.
VHS Glitch 18.6.2013 | 22:57
Λαζόπουλος ... Τράγκας, επαγγελματίες προστάτες των φτωχών (τω πνεύματι).

Όχι ότι η πηγή της είδησης είναι έγκυρη ή ότι δεν έχει δικαίωμα να απολύσει όσους θέλει εφόσον είναι με νόμιμο τρόπο. Μέχρι και το ΚΚΕ έχει δικαίωμα σε αυτό. Και αυτοί επαγγελματίες προστάτες είναι εξάλλου.
Αταξινόμητος 19.6.2013 | 18:42
Δικαίωμα να απολύσει σαφώς και έχει. Το να απολύει ο ίδιος ενώ ταυτόχρονα κλαίει και οδύρεται για τους απολυμένους των καπιταλιστών, των νεοφιλελέδων και της νέας τάξης πραγμάτων είναι τουλάχιστον υποκριτικό
Jijics 18.6.2013 | 23:51
Ποιός είναι ο domianos?
Xaroula Peponaki 19.6.2013 | 00:36
@Blance, σχολίασε την ΕΡΤ αν θες ντε και καλα να εισαι...in!
avatar
scoop 19.6.2013 | 01:21
μονο; την σχολιασα την ΕΡΤ! κατι αλλο; Δεν πειραζει ας μην ειμαι τοσο ιν φασιον! θα το αντεξω!
κώστας σ 19.6.2013 | 01:26
εμμ, ο αγώνας κατά του κεφαλαίου χρειάζεται κεφάλαιο
Dum spiro spero 19.6.2013 | 08:42
κώστας σ @ το πιο ευστοχο σχολιο ειναι το δικο σου!
derekart 19.6.2013 | 09:39
29 κατασκευαστές σκαφών συμφωνούν ότι οι βόλτες με κότερα, είναι μια καλή αρχή για να βρεις δουλειά με καλό μισθό και μέσω αυτής να τα χώνεις στο κεφάλαιο, την πολιτική… και τα κότερα.
«Μαύρη ειν’ η νύχτα στα βουνά, στους κάμπους πέφτει χιόνι» …
κώστας σ 19.6.2013 | 15:30
θα μπορούσα να επεκταθώ με τη διαφορά Κεφαλαίου με κεφάλαιο -το Κεφάλαιο με Κ κεφαλαίο αντιπροσωπεύει την κεφαλαιοκρατική ολιγαρχία που θέλει να ρίξει ο κάθε 'ρομαντικός επαναστάτης'∙ το κεφάλαιο με το μικρό κ αντιπροσωπεύει το κεφάλαιο σαν μια υλική μαγιά, ένα απόθεμα. Παράδειγμα: το Κεφάλαιο χορηγεί κεφάλαιο στο Λαζόπουλο για να τα βάλει με το Κεφάλαιο. Επίσης σημειώνω πως επίτηδες στην παραπάνω φράση μου δεν έβαλα κεφαλαία, ώστε να μην υπάρχει διαβάθμιση κεφαλαίων/πεζών και να παίρνει ευρύτερες και υποκειμενικότερες νοηματικές αποχρώσεις.
ezak 19.6.2013 | 09:36
ας τους προσλάβει στο κότερο...
avatar
vdelta 19.6.2013 | 11:46
Όλη σας η επαναστατικότητα και η πολιτικο - κοινωνική κριτική εξαντλείται στην προσπάθεια αποκαθήλωσης του Λαζόπουλου, που στο κάτω κάτω λαϊκιστής ξελαϊκιστής ξεστραβώνει και κάναν άνθρωπο.
Κατά τα άλλα "πολιτικά ορθές", συντηρητικές, φοβισμένες, "στρογγυλές", επιφανειακές θεσούλες για όλα.
Να μη στενοχωρήσουμε κανέναν ημέτερο αφενός και ναμαστε και στον αφρό αφετέρου.
Αταξινόμητος 19.6.2013 | 18:44
Όσο καθαρίζει η ΧΑ (από την βρωμιά που έχω την εντύπωση πως οι ίδιοι φέρουν περισσότερο από οποιοδήποτε άλλον) άλλο τόσο ξεστραβώνει ο Λαζόπουλος
Ανήθικος αυτουργός 19.6.2013 | 17:45
Τελικά επιβεβαιώνεται πλήρως το ρεπορταζ....

«O κ. Λαζόπουλος στάθηκε αλληλέγγυος στους, απολυμένους πια, εργαζομένους της ΕΡΤ την ίδια ώρα που απέλυε τους δικούς του εργαζόμενους επειδή στάθηκαν αλληλέγγυοι στους απολυμένους εργαζόμενους της ΕΡΤ!»

Με αυτά τα λόγια οι απολυμένοι και οι απολυμένες της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αναφέρονται στην απομάκρυνσή τους από την τηλεοπτική εκπομπή, μετά το επεισόδιο της περασμένης Τρίτης στον Alpha, το οποίο συνέπεσε με το λουκέτο στην ΕΡΤ.

«Οταν στις 11 Ιουνίου έπεσαν πολύχρωμες μπάρες στην ΕΡΤ, οι πέντε ταξιθέτες / ταξιθέτριες της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αποφασίσαμε συλλογικά και ομόφωνα να συμμετάσχουμε στην στάση εργασίας που κήρυξε η ΠΟΣΠΕΡΤ, η ΠΟΕΠΤΥΜ η ΠΟΕΣΥ και η ΕΤΙΤΑ» γράφουν, συμπληρώνοντας πως γνώριζαν ότι «δεν καλύπτονταν θεσμικά, αφού ανήκουν στο πλήθος των χιλιάδων ανασφάλιστων-αφανών εργατών».

Οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν την παραγωγή της εκπομπής και αποχώρησαν για το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής «σε ένδειξη αλληλεγγύης και στήριξης των απολυμένων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Οταν μια βδομάδα μετά επικοινώνησαν με την παραγωγή για να μάθουν αν θα βγει στον αέρα η εκπομπή, πληροφορήθηκαν, όπως λένε από τρίτους πως είχαν απολυθεί. Στην επιστολή τους υποστηρίζουν ακόμη πως «ο χώρος εργασίας» τους ήταν «μια αποθήκη» και η εργασία τους «ανασφάλιστη και μαύρη».

Πηγή: «Ο Λαζόπουλος μας είχε ανασφάλιστους και μας απέλυσε γιατί κάναμε στάση εργασίας για την ΕΡΤ» | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/111293#ixzz2Wfp1PuDm
12

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ