Αντιδράσεις για την επικείμενη συνέντευξη Κασιδιάρη στον Atlantis FM

Ο ραδιοφωνικός σταθμός με το αντιεξουσιαστικό προφίλ, εκπλήσσει δυσάρεστα
16.10.2013 | 14:29

 

 

Ο πειραιώτικος σταθμός Atlantis ανακοίνωσε με δελτίο τύπου που απέστειλε σε διάφορα ΜΜΕ την συνέντευξη του Ηλία Κασιδιάρη στον σταθμό το Σάββατο 19 Οκτωβρίου. Η ανακοίνωση αυτή προκάλεσε άμεσα αντιδράσεις.


Το δελτίο τύπου του Atlantis, ενός σταθμού που παίζει κυρίως ροκ και ηλεκτρονική μουσική, γράφει:

"Στον ATLANTIS μιλάμε όλοι!
Το Σάββατο, 19 Οκτωβρίου, μιλά ο Ηλίας Κασιδιάρης και απαντά σε όλα!
11 με 12 το μεσημέρι, στην ελεύθερη συχνότητα των fm.
Γιατί... μόνο στον ATLANTIS μιλάμε όλοι!"

 

 

Λίγο αργότερα υπήρξε η απάντηση από το MusicHeaven, που δηλώνει ότι σταματάει κάθε συνεργασία με τον σταθμό Atlantis.

"Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την επικείμενη συνέντευξη του ακροδεξιού νεοναζιστή που θα φιλοξενήσετε στο στούντιό σας, σας ενημερώνουμε πως από σήμερα σταματάμε άμεσα κάθε συνεργασία με τον Ατλαντίς και θα εκδώσουμε σχετικό δελτίο τύπου για τη λήξη της συνεργασίας μας και τους λόγους αυτής.
Σας καλούμε επίσης να αποσύρετε ΣΗΜΕΡΑ το λογότυπο του MusicHeaven που βρίσκεται δεξιά στις σελίδες σας και να μην το χρησιμοποιήσετε ποτέ ξανά για κανένα λόγο.
Πόση υποκρισία, να ανεβάζετε δημοσίευση με τον νεοναζιστή και λίγο πιο κάτω να γράφετε "Καλό Ταξίδι, φίλε Παύλο".Πόση ανευθυνότητα, να βάζετε έναν νεοναζιστή να μιλάει - χωρίς αντίλογο - σε χιλιάδες ψυχές που τώρα διαμορφώνονται. Ντροπή σας." Πηγή:www.monopoli.gr /  Γιώργος Σμυρνής




===

 

 

Αυτή τη στιγμή, μπήκα στο σάιτ του Atlantis και η ανακοίνωση της συνέντευξης με τον Κασιδιάρη δεν υπάρχει πια. (Στη θέση της είναι τώρα μια είδηση για να κατευναστούν οι αντιεξουσιαστές.)

 

 

Έχω μπερδευτεί λιγάκι - το λογότυπο και η αισθητική του σταθμού είναι τελείως αντιφασιστική, οπότε δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει. 

 

 

Μπράβο πάντως σε όσους φανατικούς ακροατές ή συνεργάτες αντέδρασαν, πετυχαίνοντας τη ματαίωση της συνέντευξης.

 

Υπάρχει ελευθερία του λόγου φυσικά, αλλά όταν έχεις έναν τέτοιο ραδιοσταθμό, είσαι ο τελευταίος που θα είχες λόγους να φιλοξενήσεις την άποψη του υπόδικου Κασιδιάρη. Υπάρχουν πολλοί άλλοι γι' αυτή τη δουλειά. 

 

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
48 Σχόλια
123
avatar
dimitrissss 16.10.2013 | 14:40
Ακούω αρκετές φορές Atlantis στο αυτοκίνητο λόγω μουσικής (ροκ, μέταλ). Πριν από λίγες εβδομάδες κάποιος παραγωγός έκανε μια εκπομπή όπου έπαιζε αποσπάσματα τα οποία μετέφραζε ο ίδιος, από ένα αμερικανικό ντοκυμαντέρ, το οποίο παρουσίαζε τον ναζισμό ως προϊόν του κομμουνισμού. Από τον ήχο καταλάβαινε κανείς ότι ήταν αμερικανικό φιλμ της εποχής του ψυχρού πολέμου. Με έχει παραξενέψει πολύ το γεγονός, αναρωτιόμουν αν άκουγα Atlantis ή έβλεπα ΤΗΛΕ-ΑΣΤΥ.
avatar
Ανώνυμος/η 16.10.2013 | 14:40
Εάν είναι όπως πρέπει να είναι, αυτός που θα κάνει τις ερωτήσεις, τότε είναι μια σωστή κίνηση. Εάν είναι τύπου Τράγκα, να τους κάνει να φανούν σαν "καλά παιδιά", τότε θα είναι σωστό να τους κάνετε αυστηρή κριτική. Αλλά δεν μπορείτε να χλευάζεετε κάτι πριν να το δείτε. Δηλαδή γιατί δεν είδαμε την ίδια χλέυη κατά του "εργατικού/λαϊκού" Guardian, όταν είχε συνεντεύξεις τους στα ρεπορτάζ του για την άνοδο των άκρων στην Ελλάδα;
Δον Ιδιώτης 16.10.2013 | 15:15
Θα διαφωνήσω μαζί σου. Ότι ερωτήσεις κι αν κάνεις σε ένα ναζιστή, ακόμα κι αν τον καλέσεις στο studio μόνο για να τον βρίσεις, δεν είναι καθόλου σωστή κίνηση.
Άλλο να κάνεις ένα ρεπορτάζ για την άνοδο των άκρων όπως ο Guardian, οπότε εκεί έχει νόημα να δώσεις το λόγο σε τέτοια άτομα ώστε να φανεί η ψυχοπάθειά τους κι άλλο να καλέσεις για ραδιοφωνική συνέντευξη ένα νεοναζί.

Δηλαδή τι παραπάνω θα μας έλεγε απ' όσα ξέρουμε ήδη, ένας άνθρωπος ο οποίος κυκλοφορεί με tatto σβάστικες, πιστεύει στον Χϊτλερ και θεωρεί συνανθρώπους μας (εβραίους, ρομά, ομοφυλόφιλους κλπ) υπάνθρωπους;
avatar
Ανώνυμος/η 16.10.2013 | 18:13
Να προσέχουμε όμως και το φασισμό μέσα μας. Ακόμα και ο ναζιστής έχει δικαίωμα να πει την γνώμη του. Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες - Βολταίρος.

..Και μην ξεχνάς η χ/α δεν ανέβηκε επειδή την έπαιζαν τα κανάλια, αλλά για το αντίθετο.
avatar
Ανώνυμος/η 16.10.2013 | 21:00
Και γιατί κάποιος κήρυκας μίσους να έχει δικαίωμα να πει την γνώμη του; Ας την πουν και οι παιδεραστές, έτσι για να μην πάμε κόντρα στον Βολταίρο...

Παρεμπιπτόντως, την περίφημη φράση δεν την έχει πει ο Βολταίρος, αλλά η Evelyn Beatrice Hall, η οποία έχει γράψει μια βιογραφία του.

Καταλαβαίνω ότι αν έγραφες "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες - Evelyn Beatrice Hall (εεεε ποια;;;)" δεν θα έπειθες και πολύ κόσμο, αλλά καμμιά φορά η πραγματικότητα ξεπερνά τις φαντασιώσεις μας...
Double Helix 16.10.2013 | 22:20
αν ο κήρυκας είναι πηγή μίσους με ταξικά κριτήρια τότε ΟΚ όμως έτσι;
avatar
Ανώνυμος/η 16.10.2013 | 23:16
πωπω έχεις κάψει το θερμόμετρο βλακείας. Το θέμα δεν είναι να "την πεις για τον Βολταιρο" "εξυπνάκια". Το θέμα είναι το νόημα της φράσης. Ότι όλοι έχουν το δικαίωμα να λένε την π@π@ρι@ τους ελεύθερα, άμα δεν γουστάρεις μην την ακούς.

Το εάν κάποιος έιναι παιδεραστής και δεν πρέπει να μιλάει ή ότι άλλο, θα το αποφασίσει το δικαστήριο. Έτσι λειτουργούμε σε μια Δημοκρατία. Όχι απαγορεύοντας μόνοι μας σε "λαϊκά δικαστήρια".

Με την δική σου λογική και σε μια χούντα, ένα ολοκληρωτικό καθεστώς σωστά απαγορεύει όποιον θεωρεί χωρίς μια δίκαιη δίκη αντιφρονούντα ή ότι άλλο.
avatar
goolag 16.10.2013 | 14:41
Τι λες ρε παιδί μου... Λες και θα μιλήσει στο BBC Radio5! Τον συγκεκριμένο σταθμό που τον ακούν άτομα μ.ο. ηλικίας 16, μόνο εσείς πρέπει να τον παίρνετε σοβαρά
avatar
Ανώνυμος/η 16.10.2013 | 14:51
επειδή τον ακούν άτομα μ.ο. ηλικίας 16 πρέπει να τον πάρουμε στα σοβαρά
avatar
Ανώνυμος/η 16.10.2013 | 16:04
Ναι ,γιατί φοβόμαστε μην τυχόν αφήσουν τις μολότοφ και αρχίζουν τα γυμναστήρια..
avatar
Δημήτρης Συν. 16.10.2013 | 14:51
Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι το κοινό ραδιοσταθμού είναι νεανικό.
avatar
Ανώνυμος/η 16.10.2013 | 16:10
los pollos ουδεμια εκπληξη, κινεισαι στην πεπατημενη.. συγχαρητηρια για ακομα ενα εμετικο σχολιο
avatar
George_Athens 16.10.2013 | 14:42
Ο Ατλαντίς, αν δεν κάνω λάθος, δεν είχε ποτέ αντιεξουσιαστικό προφίλ. Αν θυμάμαι καλά, παλιότερα φιλοξενούσε και εκπομπή νεολαίων του ΛΑΟΣ.
Άρης Δημοκίδης 16.10.2013 | 15:00
Πάντως τώρα προσπαθεί να δείξει ότι έχει - το λογότυπό του είναι το Α των αναρχικών, και ανάμεσα στις ειδήσεις βλέπεις συνέχεια θέματα για συζητήσεις στο Μικρόπολις, για κοινωνικούς αγώνες αντιεξουσιαστικους κλπ.

Αν θέλουν να έχουν ακόμα σχέση με το ΛΑΟΣ ας ενημερώσουν τους ακροατές (και τον γραφίστα που φτιάχνει τα λογότυπά τους) :)
avatar
tredre 17.10.2013 | 00:13
Το λογότυπο το έχει διατηρήσει από τον παλιό αληθινό "Ατλαντις" που ρίξανε και καλά για να μειωθούν οι απασχολούμενες συχνότητες και να μην ενοχλούν το αεροδρόμιο 10 χρόνια πριν προ 2004..(μαζί με το blue skye radio που έπαιζε τότε τα καλύτερα trance-chill- τεσπα ηλεκτρονικης μουσικής σετ και δεν τα έκοβε με διαφημίσεις)
Στην ουσία ήθελαν να αναδιοργανώσουν τα fm με μίζες.
Ο Ορίτζιναλ Ατλαντίς λεπον, συνέχισε πειρατικά και αποσπασματικά ως "μαχητής" για κάποιο καιρό μέχρι που έσβησε.. ΄Καποιοι ξανασηκώσαν τον ατλαντίς και πήραν και τα λογότυπα και όλα.
Αλλά καμία σχέση με τον χαρακτήρα του τότε ραδιοφώνου.Αυτά τα πολλά σχετικά με το Α..
Caricature 16.10.2013 | 14:44
Χμμ... παρ όλα αυτά θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον μία τέτοια συνέντευξη. Γενικά μια κουβέντα μεταξύ ενός αντιφασιστή (ενός εκ διαμέτρου αντίθετου τέλοσπάντων) και ενός φασίστα. Εφ'όσον και αν μπορούσε να διατηρηθεί στα πλαίσια διαλόγου. (Πιο ουτοπικό και από τα όνειρα του Μαρξ). Βέβαια ήταν φυσικό επόμενο αυτό το συνοικέσιο να μην μπορέσει αν ευοδώσει.
Maha Kali 16.10.2013 | 17:25
simfwnw apolita mazi sou! ston fasismo.....


[ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΧΙ GREEKLISH]

ΘΩΡΗΚΤΟ 16.10.2013 | 14:49
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ.....ΠΟΥ ΕΔΩ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !
ΦΤΟΥ ΣΟΥ ATLANTIS ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!
userlifo 16.10.2013 | 14:51
o Atlantis εδω και χρονια εχει χρηματοδοτηθει απο το ΛΑΟΣ - και εχει αμεση σχεση με τον κυριο Mιχάλη Χάνδακα που ηταν στο ΛΑΟΣ ενα φεγγαρι και πλεον νομιζω ειναι στη Χρυση Αυγη
Caricature 16.10.2013 | 14:58
Μα τέτοια βιτρίνα όμως? Σχεδόν πέφτω από τα σύννεφα! Αλήθεια δηλαδή. Μαγαρίζονται και σύμβολα.
userlifo 16.10.2013 | 15:04
για του λογου το αληθες

http://www.atlantisfm.gr/7425/%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%8D/

http://www.youtube.com/watch?v=g-Fg4qQ1JNs

http://www.e-tetradio.gr/ar9019el_oidioktisiakosxartistwnathinakwnfm.html
Bitter Sugar 16.10.2013 | 15:07
Κάποιοι έχουν μπερδέψει την Ατλαντίδα με τον πάτο του βούρκου! Όντως είναι εξαιρετικά επικίνδυνο λόγω του νεανικού κοινού, αλλά επίσης, δεν ήταν ποτέ και κανένας σπουδαίος σταθμός... αν και τον άκουγα αρκετά, εκεί στα τέλη των 90's.
avatar
taxidromos 16.10.2013 | 15:08
Δεν είχε ποτέ αντιεξουσιαστικο προφίλ ο ατλαντις!δεν σημαίνει επειδή η μουσικές επιλογές του είναι ροκ και χι χοπ
ότι και έχει μανδύα αντιεξουσιαστικο!Ισα ΙΣΑ που τα τελευταία χρόνια και πριν από τις τελευταίες εκλογές είχαν ταχθεί ανοιχτα υπέρ κάποιας παραταξης!βλεπεις τα συμφέροντα για την αδεία λειτουργιάς του σταθμού τους έκαναν να πάρουν θέση ανοιχτα !οι προηγούμενοι την είχαν αναστείλει!!
Και η πρωινή ζώνη που γινόταν από μεγαλύτερους σε ηλικία παραγωγούς είχε πολίτικο στίγμα..όποιος άκουγε χρόνια λογω της αγάπης του στο ελληνικό ροκ το είχε καταλαβει!τωρα πέσαμε οι μάσκες τελείως!
avatar
lolo11 16.10.2013 | 15:09
Μόνο και μόνο απ'το ότι κάτω απ'την φωτογραφία του κασιδιάρη υπάρχει φωτογραφία του Φοίβου καταλαβαίνεις την τραγικότητα αυτού του σταθμού...
123
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ