Γιατί ο Τζιτζικώστας θέλει να ξαναγυρίσει τη Θεσσαλονίκη στον κατάμαυρο συντηρητισμό του παρελθόντος

Ένας πολιτικός που αποδεικνύεται επικίνδυνος
27.10.2013 | 13:28

 

 

Κάναμε αμάν να ξεφορτωθούμε τον υποκριτικό συντηρητισμό. Και λέω υποκριτικό, γιατί αποδείχτηκε πως οι θιασώτες του τα τελευταία 20 χρόνια, δεν ήταν καθόλου ενάρετοι. Ο ένας είναι ισόβια στη φυλακή, ο άλλος με καταδίκες, έχασε τη θέση του και περιμένει κι άλλες δίκες. Ο δε Άνθιμος ταπεινώθηκε όσο κανένας άλλος με τη νίκη του Μπουτάρη (λίγες μέρες μετά από τη δήλωσή του: "Όσο ζω εγώ ο Μπουτάρης δημαρχία δε θα δει").

 

Κι έτσι, ενώ η Θεσσαλονίκη γύρισε σελίδα και προσπαθεί να ξαναγίνει προοδευτική και κοσμοπολίτικη (η αύξηση του τουρισμού από το εξωτερικό ήταν και φέτος το κάτι άλλο), κι ενώ αυτοί που διοικούσαν τόσες δεκαετίες με το δόγμα "Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια" είναι ισοβίως στη φυλακή ή έκπτωτοι ή πλήρως απαξιωμένοι και η Θεσσαλονίκη έπαψε να είναι το ανέκδοτο του φιλοχουντικού και φιλοβασιλικού μουτζαχεντινικού συντηρητισμού...

 

...εμφανίστηκε ο Τζιτζικώστας. 

 

 

Γιος του Γεώργιου Τζιτζικώστα, γνωστού βουλευτή της ΝΔ στη Β' Θεσσαλονίκης τον οποίο ψήφιζαν όλοι οι φιλοχουντικοί και φιλοβασιλικοί της πόλης -στην κηδεία του πέταξε από το Λονδίνο και παραβρέθηκε ο τέως Βασιλιάς Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ- αντικατέστησε τον Παναγιώτη Ψωμιάδη ως Περιφερειάρχης. 

 

 

Τα πρόσφατα γεγονότα είναι γνωστά. Προσκαλώντας επισήμως τη Χρυσή Αυγή στις εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου εξέπληξε τους πάντες - σίγουρα όμως κέρδισε κάποια ψηφαλάκια χρυσαυγιτών, μη ξεχνάμε, έχουμε τοπικές εκλογές του χρόνου. 

 

Ο Μπουτάρης αντέδρασε κι είπε ότι δεν ξέρει αν θα πάει στην παρέλαση, κι ο Τζιτζικώστας, σε μια δήλωση μηδαμινού ήθους είπε: "Ναι, ο Μπουτάρης προτιμάει άλλες παρελάσεις" (εννοώντας το Gay Pride της Θεσσαλονίκης, που έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης). 

 

Καλά κάνει και προτιμάει άλλες, λέω εγώ, και όχι μια στρατιωτική παρέλαση με τανκς χορηγίας του Βαρδινογιάννη και στην εξέδρα των επισήμων τους Χρυσαυγίτες. 

 

Επίσης είπε: "Ο κ. Μπουτάρης προσπαθεί να κλέψει λίγα λεπτά δημοσιότητας, εκμεταλλευόμενος μέχρι και την Εθνική μας επέτειο κατά του φασισμού και του ναζισμού", στο οποίο κάποιος σχολίασε "Εγω παντως τον Τζιτζικωστα εμαθα σημερα. Τον Μπουταρη τον ηξερα.'

 

Στην γενική κατακραυγή που ακολούθησε, ο Τζιτζικώστας έβγαλε ανακοίνωση: 

"Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο του Υπουργείου Εσωτερικών (ΦΕΚ Β' 1488/6-10-2006), η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει προσκλήσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου σε όλους τους βουλευτές, όλων των κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δεν υπάρχει απολύτως καμία δυνατότητα να εφαρμοστεί κάτι διαφορετικό από αυτό που ορίζει ο νόμος".

 

Η επιμονή του λοιπόν, παρ' ό,τι ΟΛΑ τα κόμματα πλην Ανελ και Χρυσής Αυγής έδειξαν την ενόχλησή τους (ακόμα και το ίδιο του το κόμμα, η ΝΔ!) πηγάζει απ' την ανάγκη του για νομιμότητα. Επειδή είναι σίγουρο ότι αν δεν έφτανε μια πρόσκληση στα χέρια των χρυσαυγιτών, κόκκινος συναγερμός θα χτυπούσε στις σειρήνες της πόλης, η αστυνομία θα περικύκλωνε την Περιφέρεια και ο κύριος Τζιτζικώστας θα συλλαμβάνονταν και θα οδηγούνταν με χειροπέδες στην ισόβια απομόνωση - για την φριχτή αυτή παρατυπία του: Να μην καλέσει τους χιτλερικούς ναζιστές στη γιορτή εναντίον του χιτλερικού ναζισμού!

 

 

Προσπαθώντας να τα μπαλώσει είπε σήμερα: «Πρέπει να σεβόμαστε τους νόμους, γιατί τότε ένας άλλος περιφερειάρχης -μακριά από έμενα αυτό- θα μπορούσε να μην καλέσει το ΠΑΣΟΚ στην παρέλαση γιατί θα μπορούσε να πει ότι είναι εγκληματική οργάνωση επειδή καταδικάστηκε ο Άκης Τσοχατζόπουλος και ως εκ τούτου δεν το καλώ».

 

Όσο μισητός και να μου είναι ο Τσοχατζόπουλος -άλλο θεσσαλονικιώτικο μπουμπούκι- ή αδιάφορο το Πασόκ, θα συμφωνήσω με αυτούς που κατηγόρησαν τον Τζιτζικώστα για *ακραία ανοησία*. (Έχει τέτοιο θράσος: αντικατέστησε τον Ψωμιάδη που καταδικάστηκε, στην πόλη που ο Παπαγεωργόπουλος είναι ισόβια -και οι δύο του κόμματός του, της ΝΔ-, και τώρα λέει τέτοιες ανοησίες!)

 

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου άδειασε τον περιφερειάρχη, σημειώνοντας τα εξής: «Όταν κάποιος κάνει μια γκάφα, το μόνο χειρότερο είναι να κάνει μια νέα γκάφα για να την καλύψει. Ο κ.Τζιτζικώστας οφείλει άμεσα να προβεί σε διορθωτική δήλωση».

 

Θεωρώ πως ο Τζιτζικώστας πρέπει να παραιτηθεί εδώ και τώρα. Μετά την μερική εξάρθρωση της Χρυσής Αυγής, το να την νομιμοποιεί ο ίδιος με τέτοιο τρόπο καλώντας την στην εξέδρα των επισήμων στη γιορτή εναντίον του φασισμού αγγίζει τα όρια της τραγικής ειρωνείας. Έκανε πρώτη φίρμα ξανά το κόμμα, και μας έβαλε όλους τους υπόλοιπους να τσακωνόμαστε παραμονές μιας ιστορικής γιορτής με τεράστιους συμβολισμούς. 

 

Το ότι -όπως υποψιάζομαι- τα κάνει όλα αυτά απλώς για να μαζέψει ψήφους των χρυσαυγιτών και των "αντισυστημικών", τον κάνει επικίνδυνο και για την πόλη -την ξαναγυρίζει 20 χρόνια πίσω, στις σκοτεινές περιόδους της- αλλά και για την χώρα. 

 

 

 

ΥΓ. Για τους ισχυρισμούς περί νομιμότητας του κυρίου Τζιτζικώστα, αντιγράφω σχόλιο που διάβασα παρακάτω.

 

Παναγιώτης:

 

Διαβάσαμε ότι ο Τζιτζικώστας έβγαλε ανακοίνωση: "Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο του Υπουργείου Εσωτερικών (ΦΕΚ Β' 1488/6-10-2006), η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει προσκλήσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου σε όλους τους βουλευτές, όλων των κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δεν υπάρχει απολύτως καμία δυνατότητα να εφαρμοστεί κάτι διαφορετικό από αυτό που ορίζει ο νόμος".

 

Επειδή τα ΦΕΚ τώρα πια ειναι μερικά κλικ μακριά μας το βρήκα εδώ

http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFGQ40gSLPFOXdtvSoClrL8xsqFXEcDVXvuFUDqazHcNeJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMteLQyDCLZPzej_rEDNKtJykAChPOk0ESU994i7J_gWs6
(αν δεν ανοίγει το λινκ αναζητήστε το ΦΕΚ στη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου στην επιλογή Αναζήτηση ΦΕΚ)

 

Ας δούμε τι λέει το ΦΕΚ που επικαλέιται ο κ Τζιτζικώστας. Πρώτα πρώτα δεν είναι νόμος αλλά υπουργική απόφαση (με αριθμό 52749) που έχει διαφορά στην βαρύτητα μεγάλη. Και έχει θέμα "Καθορισμός σειράς προβαδίσματος των, κατά τις επίσημες εορτές και τελετές, προσκαλουμένων από τις δημόσιες αρχές, οργανισμούς και ιδρύματα" δηλαδή ουσιαστικά καθορίζει τη σειρά που κάθονται, προσφωνούνται κ.λπ. στις διάφορες εκδηλώσεις.
Ας δούμε τι λέει για τις εκδηλώσεις της Θεσσαλονίκης:
Στη Θεσσαλονίκη
Υπουργός Μακεδονίας − Θράκης, Μητροπολίτης, δι−
απιστευμένοι Γενικοί Πρόξενοι, Βουλευτές, Πρόεδρος
Εθνικής Σχολής Δικαστών, Νομικός Σύμβουλος του
Κράτους, Πρόεδρος και Εισαγγελέας Εφετών, Πρόε−
δρος Εφετών Διοικητικών Δικαστηρίων,(και συνεχίζει μέχρι να τελειώσει με το "Πρόεδροι Εργατικών Οργανώσεων, Πρόεδροι Ενώσεων Γεωργικών Συνεταιρισμών, Πρόεδροι άλλων Σωματείων και Συλλόγων.")

 

Άραγε έστειλε ειδική πρόσκληση σε όλους τους προέδρους γεωργικών συνεταιρισμών, στον πρόεδρο του συλόγου φιλοτελιστών Θεσσαλονίκης (θα υπάρχει φαντάζομαι) για να συμμορφωθεί με την υπουργική απόφαση και να μην παρανομήσει;


Και όπως προσέξατε δεν λέει πουθενά για όλους ανεξαιρέτως τους βουλευτές.

 

Στην ουσία του θέματος τώρα. Ειμαι από τους πρώτους που έιχα πει ότι δεν πολεμάς το φασισμό με τις μεθόδους του. Δεν ειμαι υπέρ κανενός αποκλεισμού. Όμως η δημοκρατία έχει δικάιωμα να αποδοκιμάζει όσους δεν την παραδέχονται. Σαν πολιτικό πρόσωπο ο Περιφερειάρχης έπρεπε να ειχε το πολιτικό αισθητήριο να μην καλέσει προσωπικά τους οπαδούς του ναζισμού στον εορτασμό της αντίστασης στο ναζισμό.

 

 

ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
BIO ΑΡΘΡΑ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
51 Σχόλια
123
avatar
mean advocate 27.10.2013 | 14:48
γιατί είναι ένας κατάμαυρος συντηριτικός ο ίδιος .Και μπούλης .
Ashton Heston III 27.10.2013 | 18:16
Άμα σε λένε Τζιτζί και είσαι μπούλης, πρέπει να πλειοδοτείς σε αντριλίκι κάθε τόσο, πως να το κάνουμε...Overcompensation το λένε αυτό στο χωριό μου.
to_kerataki_mou 28.10.2013 | 01:07
Whose είσι ισύ ;;;;
zkonmarine 27.10.2013 | 14:54
Αγαπητέ Άρη, αρχικά να υπογραμμίσω ότι συμφωνώ μέχρι και στο "και" σε ότι γράφεις. Το μόνο με το οποίο διαφωνώ είναι ότι ο Τζιτζικώστας είναι επικίνδυνος για την πόλη: δεν είναι. Επικίνδυνοι είναι εκείνοι που θα τον ψηφίσουν, οι ίδιοι οι οποίοι ψήφιζαν τόσα χρόνια τον Παπαγεωργόπουλο και τον Ψωμιάδη.
avatar
Ανώνυμος/η 27.10.2013 | 20:13
...Συμφωνω απολυτα μαζι σου..."Η συνεχιση της Καρφιτσας"....Για να μη ξεχνιομαστε κιολας..
avatar
Ανώνυμος/η 27.10.2013 | 14:55
Έχοντας υποστεί το άδειασμα της χρονιάς από το Μαξίμου, θα έπρεπε τουλάχιστον να προσπαθήσει να διασωθεί με την παραίτηση αν όχι "εν θερμώ", τουλάχιστον μετά την επέτειο. Αυτά είναι από τα απίστευτα, καλεί τους θαυμαστές των ss και ζητάει και τα ρέστα επιτιθέμενος στους gay και στο συγκυβερνών κόμμα... δηλώνει νομοταγής και κατά τ'άλλα ότι νά'ναι!
Τώρα, αν το δούμε συνολικά -έχω συγγενείς στη Σαλονίκη και δεν θέλω και να προσβάλλω κανέναν- αλλά, αν κοιτάξεις διαχρονικά την πολιτική ιστορία της πόλης σε πιάνει κάτι απ'την "μαυρίλα"...
avatar
borealis 27.10.2013 | 23:57
Την πολιτική ιστορία της πόλης αγαπητέ/η Paco την γράφουν οι πολίτες της και σε αυτή τη λογική τους έχεις προσβάλει όλους, παρότι δεν ήθελες....
Η "μαυρίλα" απαιτεί τεκμηρίωση πριν πεταχτεί τόσο ανέμελα.
Μπορεί η Θεσσαλονίκη να μην ευτύχησε διαχρονικά να έχει πολιτικούς του μεγέθους του Ελ. Βενιζέλου, αλλά μαυρίλα ;;;;
Lucretius 28.10.2013 | 09:01
Αν σκεφτείς οτι επι χρόνια ψήφιζε κάθε μπουμπούκι (παπαγεωργόπουλο, ψωμιάδη, τσοχατζόπουλο, καραμανλή, παπαθεμελή), επικροτούσε κάθε φασιστοπαπά (άνθιμο) που έκανε την σημαία κουρελόχαρτο, ναι, την λες και μαυρίλα.

Πριν μερικές δεκαετίες αυτή η πόλη ήταν, υποτίθεται, κοσμοπολίτική, με ευρωπαϊκό αέρα σε σχέση με την αθήνα. Με επιλογές των πολιτών της και των πολιτικών που εξέλεγαν κατάντησε σε αυτά τα χάλια.
avatar
Ανώνυμος/η 28.10.2013 | 09:44
Οι πολιτικές δολοφονίες των Γεώργιου Α’, Ζεύγου, Πολκ, Λαμπράκη, Νικηφορίδη, Βελδεμίρη, Χαλκίδη, Τσαρουχά δεν είναι "μαυρίλα";
Chrys 28.10.2013 | 13:32
Αν κοιτάξεις διαχρονικά την πολιτική ιστορία της Θεσσαλονίκης, δεν υπάρχει μόνο μαυρίλα, αλλά και περήφανες στιγμές:
Η Φεντερασιόν, ο Μάης του '36, η εκλογή του αριστερού δημάρχου Μηνά Πατρίκιου τον καιρό της δικτατορίας του Πάγκαλου κ.ά.
Madam Susu 27.10.2013 | 14:56
Εδώ ψηφίζουν νόμους, που θα σταθούν μισή ώρα σε μια φιέστα μας πείραξε;
Μπορεί ο Τζιτζι να κάνει την πολιτική του και να το παίζει αθώα περιστερα, πάντως έχει ορθή επιχειρηματολογία.

Αν δεν σέβεσαι τους νόμους δεν απέχεις και πολύ απο τον χρυσαυγίτη.
Αν με το ετσι θέλω θες να επιβάλλεις κάτι αδιαφορώντας αν έχεις νομικά τέτοια δικαιοδοσία, δεν απέχεις και πολύ απο το χρυσαυγίτη
Αν θέλεις να εξαφανίσεις το χρυσαυγίτη απο προσωπου γης επειδή δεν συμφωνείς μαζί του, δεν απέχεις και πολύ απο το χρυσαυγίτη


[ΣΧΟΛΙΟ ΑΡΗ:
Αν δηλαδή, συμβολικά, δεν έμπαινε στον κόπο να στείλει ειδική γραπτή πρόσκληση για την εξέδρα στους χρυσαυγίτες, δεν θα απείχε και πολύ απ' αυτούς;!
Ό,τι πιο dramatic και άκυρο διάβασα σήμερα!]
asimorfotos 27.10.2013 | 15:24
Ασχετα με τις οποιες υστεροβουλες προθεσεις του Τζιτζικωστα, η επικληση της νομιμοτητας δεν μπορει να θεωρειται ποτε ενα σαθρο επιχειρημα. Ο νομος, οσο κι αν εξυπηρετει το εκαστοτε status quo, ειναι οτι καλυτερο διαθετουμε για να αποφυγουμε την ζουγκλα.
Madam Susu 27.10.2013 | 15:27
Θα ήταν ωραία να εξαφανίζαμε οτιδήποτε επικίνδυνο απλώς διώχνωντας το απο μπροστά μας . Δυστυχώς έτσι το δυναμώνουμε.
Αγαπητέ Αρη δεν είναι και τόσο ευγενής ο τρόπος που σχολιάζεις ,ακόμα και αν δεν συμφωνείς αποδέξου το διαφορετικό χωρίς να πασχίζεις να βγεις απο πανω.


[ΣΧΟΛΙΟ ΑΡΗ:
Είναι μεγάλη κουβέντα το τι πρέπει να γίνει για τη Χρυσή Αυγή.
Συγγνώμη για το σχόλιό μου - παίρνω όμως απολύτως προσωπικά τη σύγκριση που κάνατε: Επειδή υποστηρίζω ότι δεν χρειαζόταν να αποσταλεί ειδική πρόσκληση δεν απέχω και πολύ από τους Χρυσαυγίτες; Πραγματικά υπερβολικό.

Όσο για την επίκληση της "νομιμότητας" από τον Τζιτζικώστα την βρίσκω ακόμα πιο άκυρη - απ' τον ίδιο άνθρωπο που πάρκαρε πάνω στους ποδηλατόδρομους παραβιάζοντας αδιάφορα τον νόμο.

Υπάρχει και κάποιο μέτρο.

Όσο για τον σεβασμό στο συνταγματικό δίκαιο κλπ, αρκεί κανείς να διαβάσει το ΦΕΚ που επικαλέστηκε ο Τζιτζικώστας (το έβαλα ως υστερόγραφο στο ποστ, και μετά να γελάσει δυνατά. ]

asimorfotos 27.10.2013 | 17:17
Αρη με ολο τον σεβασμο αλλα ενα ξεσκονισμα στο συνταγματικο δικαιο δεν θα εβλαπτε.
avatar
ثانوس 28.10.2013 | 09:04
Συμφωνώ απόλυτα με τη Madame και με τον asimorfotos. Οχι να επικαλουμαστε τον νομο όπου μας συμφερει και να τον πετάμε σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Η εγκληματική αυτή οργάνωση ψηφίστηκε ΔΥΣΤΥΧΕΣΤΑΤΑ απο μεγάλο ποσοστό του ελληνικόυ λαού και η παρουσία της στις παρελάσεις και στο ΦΕΚ του προβαδίσματος πηγάζει απ´αυτό. Με το να ακυρώνουμε τις προβλέψεις του νόμου ακυρώνουμε το αποτέλεσμα της κάλπης. Συμφωνώ με όσα αρνητικά λέγονται για τον τζιτζικώστα, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι έιχε τη νόμιμη υποχρέωση να καλέσει τους πάντες.
Ας μην τους ψήφιζαν όσοι τους ψήφισαν. Εξάλλου, η τυχόν παρουσία εκπροσώπου της χρυσής αυγής στην παρέλαση θα προκαλέσει επεισόδιο, κι αυτό σεν είναι απαράιτητα κακό.

Ως προς την ανοίκεια επίθεση του συντάκτη του άρθρου, λυπάμαι, κ.Δημοκίδη, αλλά, χωρίς να είμαι ειδικός της μπλογκόσφαιρας, θεωρώ ασύνηθες να επιτίθεται ο συντάκτης σ´αυτόν που τον διαβάζουν και εκφράζουν -κοσμιότατα- διαφορετική άποψη απ´αυτόν.

[Απαντ. Αρη:
1) Κανενας νομος δεν ελεγε οτι πρεπει να προσκληθουν
2) Αλλαξαν πολλα πραγματα -δικαστικα- απο τοτε που ψηφιστηκαν απο τον λαο
3) Οταν καποιος ανωνυμος υπονοει οτι ειμαι σχεδον τοσο κακος οσο οι Χρυσαυγιτες (ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΟΣΜΙΟΤΑΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΠΟΨΗΣ ΔΗΛΑΔΗ) να περιμενετε το λιγοτερο εντονη αντιδραση απο εμενα.]
avatar
ثانوس 28.10.2013 | 21:20
Κ. Δημοκίδη λυπάμαι αλλα ξεφεύγετε, επιδεικνύετε άγνοια και πείσμα και πραγματικά εκτίθεστε. Ένα - ένα:
1. Ω ναι. Υπάρχει υποχρέωση πρόσκλησης, αυτή που ορίζει ο νόμος. η υπουργική αυτή απόφαση (που το φεκ την περιβάλλει με ισχύ νόμου, αν και κατώτερης τυπικής ισχύος από αυτόν) αναφέρεται στα κόμματα του κοινοβουλίου. Εφόσον ΔΕΝ υπάρχει απαγόρευση του κόμματος αυτόυ, θεωρείται κοινοβουλευτικό κόμμα σαν όλα τα άλλα και πρέπει να προσκληθεί ακόμη κι αν δεν μας αρέσει (και δυστυχώς, σε πολλούς αρέσει μετά απ'ό,τι έχει γίνει)
2. Τι σημαίνει "άλλαξαν πολλά πράγματα"; Έχουν γίνει εκλογές;; Οι δημοσκοπήσεις εμφανίζουν το ναζιστικό αυτό μόρφωμα στο 5-6%. Σας θυμίζω ότι στις εκλογές είχε πάρει 6,92, δεν το λες και τραγική μείωση, και έχει παρεμβληθεί μία δολοφονία!
3. Εδώ με στενοχωρήσατε περισσότερο: είναι σαφές ότι η Madame, στο πρώτο της ποστ, δεν αναφερόταν σε εσάς προσωπικά παρά το β´ ενικό πρόσωπο. Μάλιστα, στο σχόλιό σας επί του πρώτου ποστ της Madane, δεν δείχνετε να το εκλαμβάνετε έτσι, αλλα το κατευθύνετε προς τον τζιτζικώστα. Αργότερα, στην κοσμιότατη - και πάλι- αντίδραση της, τότε μόνο παρουσιάζεστε θιγμένος προσωπικά, σαν να το έλεγε για σας. Ελάτε τώρα, απλά προσπαθούσατε να δικαιολογήσετε το ατυχές της αντίδρασης σας...

Το πρόβλημά σας, όπως και το δικό μου, είναι ότι υπήρχαν τόσοι πολλοί συμπολίτες μας που ψήφισαν χρυσή αυγή. Χάνετε το δίκιο σας όμως με τις αντιδράσεις σας.



[Απ. Άρη:

Καλώς.

Έπρεπε να καλέσει τη Χρυσή Αυγή, και αυτή έπρεπε να ανέβει στην εξέδρα.

Στην πρώτη απάντησή μου φυσικά και θίχτηκα προσωπικά και γι' αυτό αντέδρασα έντονα. ]



avatar
Ανώνυμος/η 27.10.2013 | 15:36
@Susu: Απέχει εύκολα κανείς από τον χρυσαυγίτη στα δυο αρχικά σας "Αν...", όταν κατάρχήν κάθεται να υποστεί τις συνέπειες της πράξης-ανυπακοής-διαμαρτυρίας-ακτιβισμού του, υπερασπιζόμενος τα πιστεύω του σε ανάκριση και δικαστήριο. Δεν τα ρίχνει σε "ομοεθνείς", δεν αρνείται εαυτόν. Δεν λέει στους ανακριτές ότι δεν είναι ναζί και στην έξοδο φωνάζει "ζήτω η νίκη". Κι αν δεν τα ξέρατε τα μάθατε με τόση δημοσιότητσ, μέσα στις τακτικές τους είναι η "εν κρυπτώ" δράση, τα άλλα για το θεαθήναι. Για το τρίτο "Αν..." ναι θέλω να τον εξαφανίσω τον ναζί. Όχι βιολογικά. Θέλω να ακυρώσω την ιδεολογία του στα φρέσκα μυαλά, εγώ μεγάλωσα πια... Κι αυτό δεν μπορεί να μου το αρνηθεί κανείς με καμιά δήθεν "δημοκρατική" πρόφαση.
avatar
Ανώνυμος/η 27.10.2013 | 20:18
Κατ’ αρχάς δεν πρόκειται ακριβώς για φιέστα!
Πρόκειται για «γιορτή εναντίον του φασισμού» [αντιγράφω τις λέξεις του Άρη].
Και ο κ.Τζιτζικώστας πράττει «αυτό που πρέπει να κάνει με το θεσμικό του ρόλο»
http://www.lifo.gr/now/politics/36508
Δηλαδή σέβεται τους θεσμούς!
Σέβεται τον θεσμό της βουλευτικής ιδιότητας.
Σέβεται τους νόμους και το Σύνταγμα.
Ξεχνά ωστόσο να σεβαστεί τα σύμβολα. Η αυριανή επέτειος δεν είναι φιέστα. Είναι μια συμβολική εκδήλωση εναντίον του φασισμού.
Το κόμμα της Χρυσής Αυγής που ως νομότυπος Περιφερειάρχης προσκαλεί σ’ αυτή τη γιορτή-σύμβολο, είναι εδώ και δεκαετίες γνωστό για τις φασιστικές, ρατσιστικές και φιλοναζιστικές αντιλήψεις και δράσεις του.
Ακόμα και για τους δύσπιστους, οι πρόσφατες καταδίκες και προφυλακίσεις επιβεβαιώνουν τα παραπάνω.
Αλλά και πάλι –μπορεί να πει κάποιος– είναι ΠΡΟφυλακίσεις… ας βγουν πρώτα οι αποφάσεις…
Πριν 5 ημέρες ανεστάλη η κρατική χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής από την ευρύτατη πλειοψηφία του Ελληνικού Κοινοβουλίου μέσω της τροπολογίας που αναφέρει ότι:
«σε περίπτωση άσκησης δίωξης κατά της ηγεσίας ή του 1/5 των βουλευτών ενός κόμματος για εγκληματική οργάνωση ή τρομοκρατική δράση, αναστέλλεται η κρατική χρηματοδότηση ύστερα από ονομαστική ψηφοφορία στη Βουλή και με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, δηλαδή με 151 ψήφους.»
http://www.lifo.gr/now/politics/36194
Δεν υπάρχουν πια αμφιβολίες. Οι ίδιοι οι συνάδελφοί τους, τους αποκάλεσαν στα μούτρα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ! Ανάμεσα σ’ αυτούς τους 235 που ψήφισαν συμπεριλαμβάνεται το σύνολο των βουλευτών του κόμματός του κ.Τζιτζικώστα, το οποίο επίσης τον «άδειασε» δια στόματος κοινοβουλευτικού εκπροσώπου σχετικά και με τις πρόσφατες φλέγουσες δηλώσεις του.
Ωστόσο ο κ. Περιφερειάρχης σέβεται!
Σέβεται τους θεσμούς, τους νόμους, το Σύνταγμα…
Του διαφεύγει ωστόσο να σεβαστεί τη μνήμη των ανθρώπων που χάθηκαν τότε και τιμούνται αύριο.
Του διαφεύγει να σεβαστεί το κοινό αίσθημα!
Του διαφεύγει να σεβαστεί –ούτε λίγο ούτε πολύ– τη Δημοκρατία, την Ελευθερία, την Ισότητα, όλους αυτούς που κάποτε πολέμησαν για όλα αυτά με όπλα και τιμούνται αύριο, αλλά κι εκείνους που εξακολουθούν να μάχονται γι’ αυτά ακόμα και σήμερα…
Κι όλα αυτά μόνο και μόνο για να μην αφήσει να «παραπέσει» το προσκλητήριο προς την Χρυσή Αυγή!
Εύγε…
Double Helix 27.10.2013 | 21:22
Madam θα συμφωνούσα μαζί σας εάν ο Χρυσαυγήτης ήταν απλά ένα κόμμα που έχει μια συγκεκριμένη ιδεολογία αλλά παραμένει εκεί. Εδώ όμως μιλάμε για στεγνή εγκληματική οργάνωση, έχει διαφορά.
avatar
little blossom 27.10.2013 | 14:57
ο Τζιτζικώστας να παραιτηθεί, ο Μπουτάρης να μην καταδεχτεί να πατήσει το πόδι του στην παρέλαση και τα ρεμάλια της ΧΑ να μην διανοηθούν να εμφανιστούν ούτε στα...πέριξ της! θα ήθελα να προσθέσω "και κανένας πολίτης να μην τιμήσει το φασιστικό παραλλήρημα της παρέλασης κεκλεισμένων των θυρών (στο μισό μήκος της για την "προστασία" των επισήμων) και με τα φράγκα του Βαρδινογιάννη", αλλά τι να κάνω που θέλω να κατέβω να δω τα άρματα! κακά τα ψέματα, το μόνο ενδιαφέρον στην παρέλαση είναι αυτά.
Macho_Pony 27.10.2013 | 15:00
την εντύπωση που ήθελε να κάνει την έκανε, στο κοινό του |πατρις - θρησκεία - οικογένεια | το σωστό θα ήταν όντος η ΝΔ να τον αποβάλλει
ως συμπαθούντα κτλ...Αλλά εδώ είναι μια άλλη τρομερή παθογένεια,
ατιμωρήσια για τα πάντα. Μόνο ο 'Ακης να έφαγε και να είναι φυλακή....
Lucretius 28.10.2013 | 09:13
και ο παπαγεωργόπουλος είναι ακόμη στην ψειρού, μην ξεχνιόμαστε!
Νίκος Κ 27.10.2013 | 15:00
Ο αξιότιμος κ Τζιτζικώστας, ο οποίος κατέχει αξίωμα για το οποίο ουδέποτε εξελέγη αλλά διορίστηκε στην θέση του έκπτωτου Ψωμιάδη, κλείνει το ματάκι στους χρυσαυγίτες ψηφοφόρους. Την ώρα που το κόμμα του μεθοδεύει αποκλεισμό της Χρυσής Αυγής από τις εκλογές, αυτός και πολλοί άλλοι παρηγορούν και χαϊδολογάνε τους χρυσαυγίτες, ελπίζοντας να τους επαναφέρουν στο μαντρί. Το ερώτημα που γεννάται βεβαίως είναι αν αυτή είναι η σωστή τακτική εναντίον του νεοφασισμού. Εξαρτάται από το τι ορισμό δίνει ο καθένας στον νεοφασισμό. Αν ο νεοφασισμός θεωρηθεί ταυτόσημος με την Χρυσή Αυγή, τότε θα την βγάλουμε από την μέση και το πρόβλημα λύνεται. Ο ορισμός όμως που δίνουμε κάποιοι άλλοι στο νεοφασισμό είναι κάπως διαφορετικός: Περιλαμβάνει ρατσισμό, μίσος, βία, ρόπαλα σε κεφάλια και στιλέτα στα πλευρά. Και βάσει αυτού του ορισμού ο νεοφασισμός είναι κάπως δύσκολο να καταπολεμηθεί με καμώματα γεμάτα ιδιοτέλεια και ψηφοθηρία. Θα ζει και θα βασιλεύει (μια και τόσο αρέσει αυτό το ρήμα στο τζάκι των Τζιτζικωσταίων).
avatar
MariaThessaloniki 27.10.2013 | 15:44
εγώ άμα ήμουνα Μπουτάρης θα έσκαγα μύτη στην παρέλαση ως τραβεστί, με γόβα, κραγιόν, περούκα και όλα τα σχετικά, και θα στηνόμουν ανάμεσα από Τζιτζί, Άνθιμο και Πανίκα, να δούμε αν ξανανοίξει τον στόμα του για παρελάσεις ο μπούλης.
avatar
Ανώνυμος/η 27.10.2013 | 20:31
......Μαρακι,μπας κι εχουμε καρναβαλι και μου διαφευγει ? Μπραβο για το καυστικο σχολιο σου....
to_kerataki_mou 28.10.2013 | 01:10
Με Τζιτζικώστα, Άνθιμο και Ζορό, καρναβάλι θα είναι και μάλιστα κακής ποιότητας ...
avatar
Ανώνυμος/η 27.10.2013 | 15:48
Καταρχήν ο ψήφος του χαβαλέ στον Μπουτάρη (500 ψηφαλάκια μπροστά από έναν πολύ αξιώτερο υποψήφιο) ούτε ζωντάνεψε τον τουρισμό, ούτε έδωσε "κοσμοπολίτικο" αέρα στην πόλη. Η αυξητική τάση του τουρισμού είναι πανελλαδικό φαινόμενο ενώ ο αέρας ζέχνει σκουπιδαριό. Τίποτε προοδευτικό , τίποτα νέο . Τον δικαιολογώ διότι οι δήμοι είναι υπερχρεωμένοι και τα κονδύλια - κρατικά και ευρωπαϊκά - ελάχιστα .

Το να προβάλεις την πόλη σου σαν πάλαι ποτέ οθωμανικό κέντρο και δεύτερη Ιερουσαλήμ για να προσελκύσεις πέντε πούλμαν παραπάνω , μόνο σαν επιστροφή στον σκοταδισμό των περασμένων αιώνων θα μπορούσε να το περιγράψει κανείς , γι'αυτό και οι αυθαίρετες κατά καιρούς προσπάθειές του ,αφήνουν απαξιώνονται είτε αφήνουν αδιάφορους τους Θεσσαλονικιώτικες .

Η πόλη πρέπει αφενός να βρει ένα νέο προσανατολισμό , να ξεφύγει από το βαλκανιλίκι αλλά παράλληλα να διατηρήσει τον χαρακτήρα της που διαμορφώθηκε εξ ολοκλήρου από την προσφυγιά .

Όσο για τον Τζιτζικώστα , η κίνησή του χαρακτηρίζεται μάλλον από κουτοπονηριά, παρά τήρηση των πρωτοκόλλων ,γιατί ξέρει πως τα αυγά θα πέσουν πολύ ευκολότερα στην εξέδρα, αν απουσιάζουν το ένα ή και τα δύο άκρα . Μην ξεχνάμε ότι η παρέλαση γίνεται για τους επισήμους και για τις βλακωδηλώσεις εθνικής ενότητας στα κανάλια μετά το πέρας της τελετής. Το άδειασμα του Κεδίκογλου , θα πρέπει να είναι κανείς αφελής για να πιστέψει πως γίνεται για λόγους πέρα του θεαθήναι.

avatar
boxer 27.10.2013 | 22:08
Ποιός μωρέ ήταν αξιώτερος υποψήφιος? Ο αποτυχημένος δημοσιογράφος? Έλεος! Θέλετε και πετάτε τέτοιες κοτσάνες? εμείς που ζούμε δηλαδή?
avatar
tktk 28.10.2013 | 02:52
Η υποστηριξη του Μπουταρη προς τους γκέι συμπολιτες του και η αιγιδα στις εκδηλωσεις τους ειναι οτι πιο Ευρωπαικο εχει δει η Θεσσαλονικη και ο,τι πιο μακρια απο το βαλκανιλικι που περιγραφεις...συμφωνεις? (ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ)
avatar
little blossom 28.10.2013 | 10:37
και προσθέτω σε όσους με πρόλαβαν πως το "βαλκανιλίκι" είναι η ταυτότητα της πόλης μας. μπορεί να θέλετε να γίνετε Φλορεντία ή Μιλάνο, αλλά ευτυχώς (ή δυστυχώς, για εσάς) ο κάθε τόπος έχει τη δική του ιστορική και πολιτισμική ταυτότητα που διαμορφώνεται μέσα από αιώνες ιστορίας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη γεωπολιτική της θέση. like it or not.
avatar
pprmn 27.10.2013 | 16:41
Ρε σεις, ο Ψωμιάδης με ποιά ιδιότητα βρισκόταν στην εξέδρα των επισήμων; Τον πήρε το μάτι μου για σε κάτι στιγμιότυπα.
avatar
Ανώνυμος/η 27.10.2013 | 20:26
.....Αντικατεστησε το Παπαγεωργοπουλο,ο οποιος ηταν στη φυλακη "με ισοβια αναρρωτικη αδεια"....Αμαν αυτη η περιεργεια σου...
avatar
little blossom 28.10.2013 | 10:41
με την ιδιότητα του μαϊντανού. ο Ψωμιάδης πάει παντού χωρίς να περιμένει πρόσκληση. το πρόβλημα είναι ότι τον δέχονται όπου πάει αντί να τον πετάξουν έξω με τις κλωτσιές.
123
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ