Πόσο κοστίζει μια ζωή στην Ελλάδα;

Το Λούνα Παρκ του θανάτου (;) στη Θεσσαλονίκη
3.1.2014 | 11:19

 

(Ευχαριστώ την Αθηνά που μου είπε για αυτό το θέμα)

 

 

Πίσω απ' το άγαλμα του Βενιζέλου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, υπάρχει εποχιακό, γιορτινό λούνα παρκ για τα παιδιά. 

 

Ο Tolee Fotitzidis δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες που τραβήχτηκαν εκεί, και που σε κάνουν να αναρωτηθείς:

 

Ποια υπηρεσία είναι αρμόδια να περάσει για έλεγχο;

 

 

 

 

 

 

 

(Jenga... τράβα το τουβλάκι)

 

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
26 Σχόλια
Ο Νοών... νοείτω 3.1.2014 | 12:31
«Jenga... τράβα το τουβλάκι»...

Καλόόό...! (Αν και το θέμα περιγράφει μία ελεεινή κατάσταση της ελληνικής πραγματικότητας).
avatar
Ανώνυμος/η 3.1.2014 | 13:48
"ελεεινή κατάσταση της ελληνικής πραγματικότητας"

Αγαπητέ, αυτή η τραγική κατάσταση υπάρχει (και δυστυχώς) σε ανάλογα "πάρκα διασκέδασης" όλου του κόσμου.

Και δυστυχώς, συχνά-πυκνά ακούμε για ατυχήματα στις ειδήσεις...

Θα ήταν βέβαια σωστό, να υπάρχει ένας αρμόδιο φορέας που θα ήταν υπεύθυνος για τον έλεγχο!
avatar
Ανώνυμος/η 3.1.2014 | 18:42
Στατιστικά μιλώντας , πόσα ατυχήματα έχετε ακούσει πως γίνονται σε λούνα παρκ? (η εικόνα πάνω είναι άθλια εννοείται). Ελάχιστα. Αλλά τη @@ μας τη λέμε. Να εξηγήσω. Η φόρμουλα 1 είναι επικίνδυνη? ΝΑΙ θα φωνάξουν όλοι. Όμως οι θάνατοι μας βρίσκουν στους@#$δρομους με μεγαλύτερη (κατα πολύ) συχνότητα απ' ότι τους οδηγούς γκραντ πρι. Αυτά με την ημιμάθεια και την ελλιπή πληροφόρηση
sefulm 3.1.2014 | 13:20
Και εμένα μου είχαν κάνει εντύπωση αυτά τα τουβλάκια σε λούνα παρκ της Γερμανίας. Απότι φαίνεται μάλλον συνηθίζεται σε τέτοιου είδους λυόμενες κατασκευές.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα στατικής, αν και δεν είμαι ειδικός.
Αταξινόμητος 5.1.2014 | 16:14
Μια ματιά στην φωτογραφία νούμερο 2. Δεν νομίζω πως το πρόβλημα είναι η ύπαρξη των συγκεκριμένων τουβλακίων αλλά τα σαθρά υλικά που φαίνεται πως επελέγησαν για το συγκεκριμένο τρόπο στήριξης
avatar
Tasos Triantafyllou 3.1.2014 | 13:37
Πάλι καλά που ο Θεός φυλάει τα παιδιά. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα γίνει τίποτα κακό. Όσο για τους αρμοδίους........
avatar
aziloti 3.1.2014 | 18:21
Ναι, ο θεός φυλάει τα παιδιά που πάνε στο λούνα παρκ
δεν έχουν καμία σχέση οι τεχνικοί και οι υπόλοιποι που είναι υπεύθυνοι για τα παιχν'ιδια και τις κατασκευές στο λούνα παρκ.
Μου θυμίζει το κλασικό που κάνουν μερικοί... Πάει καλά η δύσκολη εγχείρηση; Ο θεός έκανε το θαύμα του! Πέθανε ο ασθενής? Ο γιατρός έφταιγε!
Μιας και ξέρεις και έχεις τα κονέ πες στο θεό που προστατεύει αυτά τα παιδιά να κάνει και μια βόλτα από την Αφρική έχει και άλλα παιδάκια εκεί να φυλάξει.
avatar
aziloti 3.1.2014 | 18:21
Ναι, ο θεός φυλάει τα παιδιά που πάνε στο λούνα παρκ
δεν έχουν καμία σχέση οι τεχνικοί και οι υπόλοιποι που είναι υπεύθυνοι για τα παιχν'ιδια και τις κατασκευές στο λούνα παρκ.
Μου θυμίζει το κλασικό που κάνουν μερικοί... Πάει καλά η δύσκολη εγχείρηση; Ο θεός έκανε το θαύμα του! Πέθανε ο ασθενής? Ο γιατρός έφταιγε!
Μιας και ξέρεις και έχεις τα κονέ πες στο θεό που προστατεύει αυτά τα παιδιά να κάνει και μια βόλτα από την Αφρική έχει και άλλα παιδάκια εκεί να φυλάξει.
avatar
Nick.K. 4.1.2014 | 00:04
Τι είπες ρε άνθρωπε;;;
avatar
Xalientre 3.1.2014 | 13:52
Old news... όλα τα λούνα παρκ έτσι είναι στημένα. Κάντε μια βόλτα και αλλού
avatar
Scriptum77 3.1.2014 | 14:04
προφανώς ο μπάρμπα-γιάννης θεωρεί τους δημότες του τόσο επαρχιώτες που δεν έστειλε κανέναν για έλεγχο
Sylvia P. 3.1.2014 | 14:21
λέω και γώ δεν θα κάνεις την εμφάνιση σου ελληνάρα;
avatar
Scriptum77 3.1.2014 | 22:44
και μαμώ τα επιχειρήματα...προσοχή στο καλσόν όμως...προοδευτικοί του κ#%λου
Amaliadaios 3.1.2014 | 14:48
καλά κάνει και τους θεωρεί επαρχιώτες
για όλλλα φταίει το κράτος των Αθηνών...
οταν είπε δίνω τα λεφτά για τους άστεγους και δε στολίζω την πόλη αντέδρασαν οι μισάνθρωποι..
πάρτε τον Καμμίνη μεταγραφή..που έδωσε μισό εκατομμύριο για στολισμό και δέντρα με πουλόβερ!
avatar
Παναγιώτης 3.1.2014 | 15:29
Σύμφωνα με το εδάφιο 3 της παραγράφου 6 του ΠΔ . 12/05 (ΦΕΚ 10 Α’/18-1-05) :

3. Για τη χορήγηση άδειας εγκατάστασης και λειτουργίας κάθε φύσεως ψυχαγωγικών παιχνιδιών, λούνα πάρκ, πίστας αυτοκινητιδίων, τσίρκο, μουσικών συναυλιών, επιδείξεων και άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, απαιτούνται πλέον των προβλεπομένων από τις διατάξεις Νόμων και πλέον των αναφερομένων στο άρθρο 2 του παρόντος κατά περίπτωση τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α) γνωμάτευση κτηνιάτρου της αρμόδιας οργανικής μονάδας Κτηνιατρικής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, αν πρόκειται για έκθεση ζώων, περί της υγειονομικής καταλληλότητας των ζώων,
β) γνωμάτευση του Συμβουλίου «περί θεάτρων και κινηματογράφων», αν πρόκειται για λούνα-πάρκ, τσίρκο, συναυλίες, πίστες αυτοκινητιδίων, επιδείξεις (όπως το ελαστικό σάλτο) και λοιπές παρεμφερείς εγκαταστάσεις και δραστηριότητες, για την καταλληλότητα των χώρων εγκαταστάσεων και εξοπλισμού,

Το Πρωτοβάθμιο Συμβούλιο Επιθεώρησης Θεάτρων και Κινηματογράφων ανηήκει στην Περιφέρεια.

Αρα μάλλον ο διαδοχος του "Περιφερειαάρχη της καρδιάς σου" δεν έστειλε κανάναν για έλεγχο.
avatar
Scriptum77 4.1.2014 | 00:08
επιτέλους ένας με επιχείρημα....ευχαριστώ Παναγιώτη, μου βούλωσες το στόμα
MeBeast 4.1.2014 | 02:26
Η νομαρχία είναι υπεύθυνη
MeBeast 4.1.2014 | 02:29
Εννοώ την περιφέρεια, μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς, είδικα όταν δεν έχεις τον θεό σου!
avatar
Ανώνυμος/η 3.1.2014 | 14:44
Τα τουβλάκια εξυπηρετούν την αποφυγή συντονισμού των υλικών και όχι τη στήριξη αυτών.
Lego Ninja 3.1.2014 | 15:37
Φίλε, στις φωτό τουλάχιστο δεν φαίνεται να υπάρχει αλλού στήριξη παρά μόνο σε αυτά. Θα το δεχόμουν αν έβλεπα και κάπου αλλού κάποια βασική στήριξη κι αυτά να λειτουργούσαν σα δευτερεύουσα ίσως (ίσως να λέω κι αρλούμπες μια και δεν είμαι ειδικός, αλλά τόσο καταλαβαίνω).
avatar
Παναγιώτης 3.1.2014 | 16:40
Είναι πολλές οι στηρίξεις οπότε και να αστοχήσει μία δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα, με την πρώτη ματια. Έχουν μεγάλο βαθμό υπερστατικότητας όπως λέμε.

Οι τάκοι έιναι δόκιμη μορφή έδρασης και πολλές φοιρές επιβάλεται να μαπάινουν.
Αν έχουν μπει σωστά δεν μπορούμε να το δουμε από τις φωτογραφίες.
avatar
billSKP 3.1.2014 | 15:36
εγώ πάντως τα ίδια ξύλινα τουβλάκια έχω δει σε ανάλογες κατασκευές σε Γερμανία και Ολλανδία.
avatar
safridia 3.1.2014 | 16:05
Αναρωτιεμαι εαν πριν ανεβει αυτο εγινε καποια ερωτηση εστω για τα προβλεπομενα σε λουνα παρκ. Θεωρω και εγω οτι ετσι ειναι ολα, παρολαυτα δεν ειμαι ειδικος για να κρινω απο την στατικοτητα τους. Η πραξη βεβαια λεει οτι ειναι επαρκη γιατι δεν ακουμε καθε μερα τραυματισμους, ειναι εξαιρετικα σπανιο φαινομενο να καταρευσει καποιο τετοιο παιχνιδι.
Φαουλ Αρη.
avatar
sgiannakop 3.1.2014 | 16:33
προφανώς και δεν έχω καμία σχέση με το λουνα παρκ ή με τον ανθρωπο που το έχει...

αλλά το να παίρνει ο καθένας μια κάμερα ή ένα μικρόφωνο ή να γράφει σε μια εφημερίδα και να δυσφημίζει (άθελα ή θελημμένα) όποιον θέλει απλά δεν είναι λογική...

δεν είναι λογική να κυκλοφορούμε με μία κάμερα και ότι εμάς μας φαίνεται περίεργο να το ανεβάζουμε στα ΜΜΕ.

Άλλωστε ως γνωστό ο ελληναράς είναι ταυτόχρονα μηχανικός, γιατρός, δικηγόρος, συνταγματολόγος, δάσκαλος, γενικά ρε παιδί μου γνωρίζει επί παντός επιστητού...

Προσωπικά, δεν μου φαίνεται λογικό μια ολόκληρη σιδηροκατασκευή σαν αυτή που απεικονίζεται στην φωτό να έχει 5-6 στηριγματάκια περιμετρικά αυτής... σίγουρα θα παίζουν κάποιο δευτερεύοντα ρόλο...

αλλά ακόμα αν είχα αμφιβολίες θα τραβούσα τις φωτό και θα πήγαινα στην αρμόδια υπηρεσία, στο δήμο, στη νομαρχία...κάπου.

Αν θεωρείτε ότι όλοι λαδώνονται, δεν ασχολούνται κτλ... οπότε δεν αξίζει το κόπο να ακολουθήσετε τη νόμιμη οδό απλά αλλάξτε χώρα.
avatar
Παναγιώτης 3.1.2014 | 16:48
Παρακάτω ειναι οι προδιαγραφές για την κατασκευή σκαλωσιών:

http://sate.gr/html/pdf/01-03-00-00.pdf

Στην παράγραφο 5 στη σελίδα 9 διαβάζουμε:

Όλοι οι ορθοστάτες θα φέρουν πλάκες έδρασης, εάν δε εδράζονται σε υπόβαθρο περιορισμένης αντοχής, θα παρεμβάλλονται υποθέματα, ξύλινα ή μεταλλικά (τακαρίες) για την βελτίωση της κατανομής των τάσεων.

Αυτά τα υποθέματα ειναι τα τουβλακια που βλέπετε. ΚΑι επιβάρεται να μπείνουν. Αν ειναι σωστά τοποθετημένα δεν μπορώ αν το πω βλπέποντας τις φωτογραφίες, αλλά σίγουρα να υπάρχουν τακοι δεν ειναι κατι επικίνδυνο. Αρκει αν εχουν τοποθετηθέι σωστά και σύμφωνα με τη μελέτη.
Lego Ninja 4.1.2014 | 08:17
Ευχαριστώ Παναγιώτη, πολύ κατατοπιστική η απάντησή σου.
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ