Θα ήταν μήπως καλύτερα τα πράγματα αν οι υποψήφιοι της Χ.Α. επιτρέπονταν στα κανάλια;

Ίσως ήρθε η ώρα για αλλαγή τακτικής
26.5.2014 | 15:41

 

Πόσο ωραιότερη θα ήταν η tv αν είχε περισσότερα γατάκια και (ακόμα) λιγότερη Χρυσή Αυγή.

 

 

Εγώ προσωπικά υποστηρίζω ότι είναι καλό που, μετά το περιστατικό Κασιδιάρη στη ζωντανή εκπομπή του Παπαδάκη, τα σημαντικότερα κανάλια απέκλεισαν τους υποψηφιους της Χ.Α. απ' τα πάνελ τους. 

 

Το πίστευα και τότε, και μάλλον το πιστεύω και τώρα. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν μια συζήτηση σε οποίοδήποτε δελτίο ή εκπομπή (αριστερής ή δεξιάς ή κεντρώας προέλευσης) αν στο πάνελ ήταν και ο Παναγιώταρος ή ο Κασιδιάρης. 

 

Από τη μία δηλαδή είναι για μένα θέμα δεοντολογίας. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που επίτηδες κάνουν bullying στους, φέρονται με αγένεια, δε σέβονται το βήμα που τους δίνεται. Για ποιο λόγο να συνεχίσουν να έχουν αυτό το βήμα; (Δεν αναφέρω καν ότι είναι υπόδικοι / ναζιστές.)

 

Από την άλλη είναι θέμα γενικότερου συμφέροντος. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, ναι μεν ο αποκλεισμός από κάποια κανάλια τους κάνει ήρωες για κάποιους, όμως η παρουσία τους εκεί, θα τους έκανε ακόμα πιο δημοφιλείς. 

 

Όπως κάθε καλός συνωμοσιολόγος, τα στελέχη της Χ.Α. λένε και πολλές αλήθειες ανάμεσα στα μηνύματα μίσους. Σχετικά με την οικονομική κατάσταση, τα συμφέροντα των επιχειρηματιών, των καναλιών κλπ. Και τα λένε με ύφος ψαρωτικό, αυθεντίας που πείθει. (Προσοχή: Δεν παραπλανά, δεν πείθει ότι δεν είναι ναζιστές ή φασίστες, απλώς το κάνει πιο εύκολο στον αφελή άνθρωπο να αποδεχτεί/παραβλέψει το ότι είναι ναζιστές/εγκληματίες, απ' τη στιγμή που λένε κι ένα σωρό σωστά.)

 

Χτες ο Χατζηνικολάου έβγαλε τον Κασιδιάρη, ο οποίος δεν θέλησε να απαρνηθεί ρητά ή κατηγορηματικά τον ναζισμό αλλά ήταν απόλυτος για το πώς η Χ.Α. θα διώξει όλο το σύστημα και θα σώσει την Ελλάδα.

 

Πιστεύετε ότι έχασε μονάδες τώρα; Εγώ όχι. Ο κόσμος είναι στα κάγκελα και θα πιαστεί απ' οποιονδήποτε δείξει αυτοπεποίθηση. Αν δείξεις ότι είσαι σίγουρος, αν είσαι απόλυτος, αν μοιάζεις αποφασιστικός είναι πιθανό ότι θα κερδίσεις και τους αφελείς και τους απελπισμένους. Και κανείς δεν έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, κανείς δεν είναι πιο απόλυτος και αποφασιστικός απ' τα στελέχη της Χρυσής Αυγής τώρα.  

 

Έτσι, πιστεύω ότι κάθε φορά που βγαίνουν στην τηλεόραση, προσελκύουν περισσότερο κόσμο. Μπορεί να κάνουν το 80% να καταλαβαίνει πόσο κάλπικοι και επικίνδυνοι είναι, όμως θεωρώ ότι όλο και κάτι τσιμπάνε απ' τους υπόλοιπους, όλο και πείθουν μερικούς ακόμα. 

 

Tέλος κατανοώ απόλυτα τα κανάλια, κάθε απόχρωσης, τα οποία φυσικά και παίζουν τις μαγνητοσκοπημένες (ή και ζωντανές) δηλώσεις της Χ.Α. -έχω βαρεθεί να βλέπω τον Κασιδιάρη με το ίδιο επιθετικό μειδίαμα να μιλά έξω απ' τη Βουλή-, αλλά δεν θέλουν καλεσμένους στο στούντιο που μπορεί να απειλήσουν τη σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων ή των καλεσμένων. 

 

Αλλά: Πολλοί, μεταξύ των οποίων και ο φίλος μου ο ΧΘ, υποστηρίζουν με πάθος πως η έλλειψη εκπροσώπων της Χ.Α. απ' το πάνελ έχει εκτινάξει τα ποσοστά της. "Δες τους Ανεξάρτητους Έλληνες" μου είπε "που έχουν όλη την ώρα κάποιον στα πάνελ και ξεφτυλίζονται. Ο κόσμος που αλλιώς μπορεί να θεωρουσε διάνοια τη Ραχήλ Μακρή την βλέπει και γελάει/τρομάζει και οι ΑΝΕΛ παρά την τηλεοπτική τους προβολή -ή μάλλον ακριβώς εξαιτίας αυτής της προβολής- απομυθοποιήθηκαν και έπεσαν". 

 

Αν αυτό το 10% που ψηφίζει τη Χ.Α. έβλεπε συχνότερα, όλη την ώρα, κάποιο στέλεχος του κόμματος στην τηλεόραση, θα άλλαζε γνώμη; Θα καταλάβαινε ότι δεν έχουν κανένα σχέδιο, ότι είναι επικίνδυνοι, ότι πουλάνε απλώς τσαμπουκά και ξερολισμό;

 

Δεν έχω καταλήξει κάπου. Και θα ενδιαφερόμουν να ακούσω γνώμες. 

 

 

 

 

 

ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
BIO ΑΡΘΡΑ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
32 Σχόλια
123
JohnnyP 26.5.2014 | 16:00
Τους δίνουν δύναμη έτσι. Πάει κι ο κόσμος και τους βοηθάει γιατί τους βλέπει και καλά να αγωνίζονται και οι άλλοι να τους πάνε κόντρα και να τους φοβούνται. Πρέπει να τους αφήσουν να βγούνε στα κανάλια, να μιλήσουν κανονικά και με επιχειρήματα απέναντι στους άλλους. Τι θα πούνε? Σιγά μην έχουν σχέδιο οργανωμένο. Πόσο θα μπορέσουν να σταθούνε στο γυαλί? Ούτε να μιλήσουν δεν ξέρουν
avatar
mo1983 27.5.2014 | 15:32
Ξέρεις κάτι όμως; Δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ έχει οργανωμένο σχέδιο; Έχει διαβάσει πουθενά καμιά πρόταση του οικονομικά αξιολογημένη; ή μήπως το πρόγραμμα του Σαμαρά είναι άξιο λόγου; Πόσες φορές εφάρμοσαν τα κόμματα τα προγράμματα τους; όλο παραμύθια είναι. Με την ίδια λογική θα αντιμετωπιστεί και το πρόγραμμα της ΧΑ (που αν το διαβάσεις κυριολεκτικά κλαις από τα γέλια... Βέβαια κλαις και με τα προγράμματα των άλλων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα). Έχει ένα δίκιο ο αρθρογράφος που λέει ότι "Ο κόσμος είναι στα κάγκελα και θα πιαστεί απ' οποιονδήποτε δείξει αυτοπεποίθηση. Αν δείξεις ότι είσαι σίγουρος, αν είσαι απόλυτος, αν μοιάζεις αποφασιστικός είναι πιθανό ότι θα κερδίσεις και τους αφελείς και τους απελπισμένους. Και κανείς δεν έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, κανείς δεν είναι πιο απόλυτος και αποφασιστικός απ' τα στελέχη της Χρυσής Αυγής τώρα.". Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα! Δυστυχώς είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη του ΈΛληνα αυτή τη στιγμή για παραδειγματική τιμωρία κάποιων που δεν ξέρω κατά πόσο θα τον επηρεάσει η προβολή ή η απαγόρευση της ΧΑ στα ΜΜΕ.
avatar
καλλιστώ 26.5.2014 | 16:07
Εγώ νομίζω ότι η απουσία τους από την τηλεόραση ενισχύει το ψέμα τους ότι είναι εναντίον του συστήματος και αποκλεισμένοι από τους καναλάρχες επειδή μάχονται κατά της διαπλοκής. Πολλοί αμφιταλαντευόμενοι ή αφελείς ψηφοφόροι πιστεύουν ότι δεν τους καλούν γιατί φοβούνται την αλήθεια τους και έτσι ο μύθος τους διογκώνεται. Αν ήταν καλεσμένοι θα φαινόταν, πιστεύω, πόσο κούφιος είναι ο λόγος τους και πόσο άκυρα τα επιχειρήματα τους.
avatar
Ανώνυμος/η 26.5.2014 | 16:10
οχι Αρη δε θα αλλαζε γνωμη.. η μιση ηγεσια τους ειναι στη φυλακη με τεραστιο φακελο και σωρια εγκληματων, ως ποτε θα αναρωτιομαστε αν ειναι παραπλανημενοι ? Δεν υπαρχει ουτε δικαιολογια δεν ηξερα, ουτε τους ψηφισα απο αντιδραση. Αν θες να αντιδρασεις ψηφιζεις οτιδηποτε αλλο εκτος απο αυτους και τη συγκυβερνηση. Κομμενα αυτα τα χαιδεματα για να τελειωνουμε, οσοι τους στηριζουν ακομα το κανουν συνειδητα και ειναι εξισου επικινδυνοι.
LaodamasQuale 26.5.2014 | 16:11
Συμφωνώ μαζί σου για το ότι πρέπει να υπάρξει αλλαγή τακτικής. Το ότι προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε την ΧΑ με μη δημοκρατικούς τρόπους και να τους αφαιρούμε το δικαίωμα στο να εκφράζουν τη γνώμη τους στα κανάλια ενώ είναι 4ο κόμμα νομίζω πως τους ενδυναμώνει. Είμαι της άποψης αυτού που είπε ο Κος Καμίνης "Να τους ταράξουμε στην Δημοκρατία". Ας τους εκθέσουμε στον δημόσιο διάλογο όσο και τα άλλα κόμματα και ελπίζω πως θα τρομάξουν ακόμη και κάποιοι ψηφοφόροι τους. Εκτός αυτού, είναι ένα κόμμα με τόσο στενή ατζέντα που δεν θα μπορούν να πείσουν πολλούς σε θέματα οικονομίας, ασφάλειας, εσωτερικής πολιτικής κτλ. Από την άλλη βέβαια, υπάρχει ο κίνδυνος νομιμοποίησης της ρητορικής τους και των απόψεών τους, αλλά ο κος Σπηλιωτόπουλος και οι πρώην ΛΑΟΣ βουλευτές της ΝΔ νομίζω πως ήδη εν μέρει το έκαναν. Πέρα από την άρση του αποκλεισμού από τα ΜΜΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ & η ΝΔ πρέπει επειγόντως να κατεβάσουν τους τόνους και η ΝΔ να σταματήσει να στρέφεται όλο και πιο δεξιά για να "ψαρέψει" ψήφους όπως και όλα τα κόμματα της βουλής θα πρέπει τουλάχιστον να συμφωνήσουν σε μια κοινή γραμμή σε σχέση με την ΧΑ. Η νομική αντιμετώπιση δεν αρκεί όπως και οι μικρονοϊκές πολιτικές τακτικές (όπως η πρόσφατη προβολή του ΛΑΟΣ για να λειτουργήσει ως ανάχωμα μεταξύ δεξιάς και ακροδεξιάς). Έχω ακούσει άπειρες αναλύσεις για τη ΧΑ τους τελευταίους μήνες αλλά πρέπει να γίνει κάτι ΤΩΡΑ.
avatar
vampy-ra 26.5.2014 | 16:17
Δεν ξερω ποση σημασια εχει ετσι ή αλλιως. Οι ψηφοφοροι της ΧΑ ειναι τοσο χαμηλης σταθμης που αμφιβαλλω οτι το να ακουσουν τι λενε οι χρυσαυγιτες μπορει να τους επηρεασει ειτε θετικα ειτε αρνητικα σε μεγαλο ποσοστο. Σε καθε περιπτωση δε μπορεις να περιμενεις οτι θα πεσουν τα ποσοστα τους λογω συνειδητοποιησης των υποστηρικτων τους. Καλα καλα αυτο δε γινεται με τη ΝΔ
avatar
D1M1TR1S 26.5.2014 | 16:27
εστιάζουμε στο δεντρο και όχι στο δάσος. Τα απίστευτα υψηλά ποσοστά της ΧΑ είναι αποτέλεσμα του πόσο "μικροί" και ανεπαρκείς στην αντιμετώπιση των φλεγόντων προβλημάτων είναι όλοι οι υπόλοιποι (διαφθορά, αναποτελεσματικότητα, ανεργία, κόστος ζωής κλπ). Είναι επίσης αποτέλεσμα ελλειψης παιδείας. Τώρα που έφτασε ο κόμπος στο χτένι είναι απλά πολύ αργά! Ούτε παιδεία μπορούμε να φτιάξουμε, ούτε να ξεφορτωθούμε τα λαμόγια από την κεντρική πολιτική σκηνή. Θα τους φάμε λοιπόν στην μάπα. Είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, ο τρόπος που η κοινωνία εξισορροπεί την αλλαζονία των "δημοκρατών" που κυβερνούν από την μεταπολίτευση και μετά.
Mr.Nobody 26.5.2014 | 16:29
Μπορεί να βοηθούσε, αλλα ελάχιστα καθώς κατα την γνώμη μου πλέον όσοι ψηφίζουν Χ.Α. ξέρουν πολύ καλά τι θέλουν, αυτό φάνηκε και με τα όλο και αυξανόμενα ποσοστά της Χ.Α. Μπορεί να μας φαίνεται παράξενο να υπάρχουν άνθρωποι με τέτοια ιδεολογία και συνεχώς να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε αυτούς που στηρίζουν τέτοια κόμματα, αλλά πιστεύω είναι καθαρά οι συγκυρίες που οδηγούν τους ανθρώπους σε ακραιες συμπεριφορές καποιοι άνθρωποι, αν όχι όλοι μας, όσο και ειρηνευτές να είναι σε περιόδους πολέμου λυγίζουν μπροστά στην δύναμη του όπλου.
avatar
EkStatiK 26.5.2014 | 16:29
Και γιατι δηλαδη να φταιει μονο η τηλεοραση για τα ποσοστα τους, αυτους τους 2-3 που ξερω που υποστηριζουν το ναζιστικο κομμα ενημερωνονται απο το αθλιο ελληνικο internet και θεωρουν οτι η αληθεια βρισκεται μονο μεσα σε αυτο.
Οταν εχεις απειρα site που σου κανουν το μυαλο κουρκουτι με τις βλακειες τους η τηλεοραση ειτε δειχνει ειτε οχι τους ναζιστες ειναι γατακι μπροστα τους.
avatar
Pigkoui 26.5.2014 | 16:31
´Εχω κουραστεί να διαβάζω άρθρα κατά της χρυσής αυγής. Νοσταλγώ τον καιρό που ηταν άσημοι, σου δίνανε στο δρόμο φυλλάδιο κ δεν τους ήξερες. Ποτέ δεν τους δίναμε τόση σημασία όση τώρα. ´Οσο γράφετε και εσείς στη lifo κ όλοι οι άλλοι, μια για τον ξυλοδαρμό έξω απ το εκλογικό τμήμα, μια πείτε τη γνώμη σας για το ενα και κ μια το άλλο, το μόνο που κάνετε, ειναι να τους υπενθυμιζετε συνέχεια στο κοινό τους και το κοινό τους να πιστεύει ότι το κόμμα τους παράγει έργο.
Γνώμη μου ειναι πως δεν πρέπει να υπάρχουν πουθενά, ούτε καν ως μίσος στην καρδιά μας. Δεν λέω ότι δεν πρέπει να καλυπτετε οι δημοσιογράφοι σημαντικά γεγονότα, αλλά πλέον νομίζω ότι έστω και αρνητικά καθημερινά προβάλλετε σε κάποιους το ´εργο ´ τους.
Πλέον και εγώ σε οποιοδήποτε θέμα σας βλέπω τη χρυσή αυγή δεν το διαβάζω καν. Σταματήστε να τους δίνετε καθημερινά βήμα.
Ήθελα από καιρό να σας τα γράψω αυτά. Ευχαριστώ.
avatar
tktk 26.5.2014 | 16:43
Είμαι πεπεισμένος ότι οι ψηφοφόροι της ΧΑ είναι οι χουντικοί ακροδεξιοί αυτής της χωρας. Δεν υπαρχει παραπλάνηση ή αντίδραση. Υπαρχουν ένα σωρο άλλα "αντιμνημονιακά" κόμματα απο αριστερά μέχρι δεξιά. Τα χείροτερα κατακάθια της κοινωνίας είναι με τη ΧΑ. Μορφωμένοι και αμόρφωτοι. (εχω συγγενεις και γνωστους διαφόρων επιπέδων, το κοινό τους σημειο ειναι το μίσος για τους αλλους ανθρώπους).

Δε θα προσφέρει τίποτα η προβολή τους στα κανάλια. Θα μας πάει πίσω και θα ενισχύσει τον "εμφύλιο" που πολλοι Ελληνες εχουν ακόμα στο μυαλό τους.

Ενα απλό παραδειγμα πρακτικα: στη χωρα μας που οι γκέι παλευουν ακομα να βρουν σοβαρή φωνή και ισχυρη εκπροσώπηση, όπου η ομοφοβία διαπερναει όλους τους πολιτικους χώρους, φανταστειτε τους ΧΑ να μιλάνε περι ανωμαλων, παιδεραστων, αγοριων που θα γινουν σαν την ανωμαλη Κοντσιτα, για τη "διαφθορα" των νέων της δύσης κλπ
Ο Έλληνας ισα που εχει αρχισει να αντιμετωπιζει το φαινόμενο λογικα και ρεαλιστικά....θα ακούει αυτη την προπαγανδα .....όλο και κάτι θα μείνει....
bagle 26.5.2014 | 17:20
Συμφωνώ και ήθελα να προσθέσω και φιλοβασιλικοί.
Για να πω τη μαύρη αλήθεια πάντως,πίστευα ότι αυτό το κομμάτι της κοινωνίας κατείχε μεγαλύτερο ποσοστό.Γύρω στο 20% το υπολόγιζα,τελείως αυθαίρετα φυσικά.Ηταν δύσκολο να το υπολογίσεις καθώς ψήφιζαν ν.δ.
Εχουν πέσει οι μάσκες εδώ και πολύ καιρό.
avatar
_Irene_ 26.5.2014 | 23:18
"...το κοινό τους σημειο ειναι το μίσος για τους αλλους ανθρώπους"

Τα ειπες ολα.. ΟΛΑ ομως..

Ο αποκλεισμος απο τα media εχει ενα και μονο οφελος: Να μη συνηθισουμε την ασχημια και το μισος.. Και οταν συμβαινει διπλα μας να μην ειμαστε ανετοι κι ωραιοι.

Αυτο!

Κατα τα αλλα, ειναι σα να σκουπιζεις και να μαζευεις τις ακαθαρσιες κατω απο το χαλί.
123
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ