Τι έχει να πει αυτή η, εκλεγμένη με τη Χρυσή Αυγή, κυρία για το σχέδιο εξόντωσης αναπηρων;

Η έκπληξη και οι ανατροπές
19.4.2015 | 21:00

 

Βίντεο που δημοσιεύει το Έθνος της Κυριακής δείχνει τον πυρηνάρχη της οργάνωσης στη Σαλαμίνα να καλεί τους χρυσαυγίτες να εφαρμόσουν τακτικές του Χίτλερ σε ανάπηρους ή ψυχικά νοσούντες προτείνοντας ευθανασία και στείρωση. Πρόκειται σύμφωνα με το ντοκουμέντο, για τον Μιχάλη Παπαδημητρίου που παραληρεί ναζιστικά σε ομιλία του στην τοπική οργάνωση της Νίκαιας, τον Φεβρουάριο του 2013, μόλις λίγους μήνες πριν τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. 

 

Δεν είναι φυσικά μεμονωμένο περιστατικό, έτσι σκέφτονται οι περισσότεροι ναζιστές και νοσταλγοί του Χίτλερ. Η ευγονική ήταν το μεγάλο σουξέ του Χίτλερ - όχι γιατί πέτυχε ή έκανε τον κόσμο καλύτερο, αλλά επειδή έδωσε μια αίσθηση ανωτερότητας στους ρατσιστές που έστειλαν στο θάνατο πάνω από 270.000 ψυχές. Έτσι και ο πυρηνάρχης της Χ.Α. νιώθει τόσο ανώτερος από τους συμπολίτες του, που δεν θέλει να γεννηθεί ούτε ένας που δεν θα μπορεί να είναι οπλίτης-πολίτης.  

 

Η κυρία Κωνσταντίνα Ασλανίδου, δημοτική σύμβουλος Θεσσαλονίκης

 

Είχα πραγματικά χαρεί όταν στην Τελετή Ορκωμοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης είδα αυτήν την κυρία με τα κινητικά προβλήματα να ορκίζεται ως νέα Δημοτική Σύμβουλος. 

 

Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν έμαθα ότι ήταν της Χρυσής Αυγής. Μου είπαν πως είναι αξιόλογο άτομο με επιμονή και κουράγιο. Αναρωτήθηκα όμως αν γνώριζε τι πίστευαν άλλοι Χρυσαυγίτες για τους ανάπηρους και ποια ήταν τα κρυφά σχέδιά τους. 

 

Σήμερα που τα σχέδια μερικών δεν είναι πια και τόσο κρυφά, αναρωτιέμαι ακόμα περισσότερο: Πώς αισθάνεται που ο Χίτλερ στον οποίο βασίζεται η δομή και η ιδεολογία του κόμματός της ίσως την σκότωνε χωρίς δεύτερη σκέψη; Πώς νιώθει που ο πυρηνάρχης της Χ.Α. ζητά να εξοντώνονται οι διαφορετικοί, όπως αυτή - και οι χρυσαυγίτες από κάτω χειροκροτούν; Ακόμα κι αν έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι τα ΑμεΑ του κόμματος θα εξαιρούνται απ' το πρόγραμμα υποχρεωτικής ευθανασίας και άρα δε φοβάται για τη δική της ζωή, είμαι σίγουρος ότι πρέπει να συμπονά τους υπόλοιπους.

 

Και όπως μου έστειλε και με σχόλιο ο Χρήστος Πουλάκης: «Ο ευρωβουλευτής της Χρυσής Αυγής που είναι πατέρας κοριτσιού με σύνδρομο down τι να λέει;» Και συμπλήρωσε δηκτικά αλλά εύστοχα: «Κρίμα στον Γιώργο Φουντούλη που σκοτώθηκε υπερασπιζόμενος όσους θα ήθελαν ευθανασία για την αδερφούλα του.»

 

Η Κωνσταντίνα Ασλανίδου πλαισιωμένη από γνωστά στελέχη της Χ.Α.

 

Κι όσο για τη θανάτωση των ψυχικά ασθενών που προτείνει η ναζιστική σχολή, δεν συνέφερε ούτε καν τον εμπνευστή της: Αν τον εξέταζε ψυχίατρος, ίσως τελικά ο Χίτλερ θα αναγκαζόταν να κάνει ευθανασία πρώτα στον εαυτό του! 

 

Πέρα όμως απ' την κατάπτυστη Χρυσή Αυγή, πρέπει ως κοινωνία να καταδικάσουμε απερίφραστα κάθε επίθεση και κάθε απόπειρα εξόντωσης ανθρώπων που θεωρούνται "κατώτεροι" λόγω ψυχικού πόνου ή λόγω αναπηρίας.

 

Όλοι είμαστε ίσοι, όλοι έχουμε δικαίωμα στη ζωή. Να βρούμε τρόπους να γιατρέψουμε ανθρώπους, όχι να τους σκοτώσουμε.

 

Σε κανέναν δεν πρέπει να γίνει ευθανασία με το ζόρι, τελεία και παύλα.-

 

 

 

ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
BIO ΑΡΘΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
16 Σχόλια
12
avatar
sogl 19.4.2015 | 23:07
ο γενικότερος νόμος έχει ως εξής: οι νεοναζί είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να φύγουν από τη μέση (ή εν πάση περιπτώσει να στελεχώνουν τις κατώτερες τάξεις) αν εφαρμόζονταν κατά γράμμα οι απόψεις τους. Αν είχαν το επίπεδο να το καταλάβουν, δε θα ήταν και νεοναζί.
avatar
ΜΠΟΣΚΟ 19.4.2015 | 23:37
Sorry, βρε Άρη, αλλά η φωτό της κυρίας με τα πρωτοκλασάτα στελέχη της ΧΑ, μόνο αξιόλογο άτομο δεν την κάνει. Κι έπειτα αναρωτιέμαι σε τι πράγμα ακριβώς μπορεί νά'χει επιμονή...Τέλος, δεν αποτελεί το μοναδικό δείγμα της τρικυμίας εν κρανίω της παρέας της. Και ο μαλλιάς ο Μπαρμπαρούσης, υπενθυμίζω, έχει σύζυγο Μεξικάνα. Για να μην πάμε στους Αλβανούς μαφιόζους της νύχτας που έχουν συχνά στενές επαφές με τη ΧΑ.
avatar
Ερυμανθιος κάφρος 19.4.2015 | 23:45
Είναι αλήθεια ότι στη φύση, άτομα (οποιουδήποτε είδους του ζωικού βασιλείου) που είναι πιο αδύναμα ή δεν έχουν δυνατότητα να επιβιώσουν ή να κάνουν δυνατούς απογόνους, απομονώνονται και αφήνονται να πεθάνουν. Εφαρμόζεται δηλαδή η βασική ιδέα της ευγονικής, για τη διατήρηση και εξέλιξη του είδους. Ως άνθρωποι όμως, υποτίθεται ότι έχουμε εξελιχθεί από τα ζώα και η η επιβίωση της κάθε ομάδας και του είδους γενικότερα, με τις παρούσες συνθήκες, είναι εξασφαλισμένη. Αν ο άνθρωπος θέλει να θεωρεί εαυτόν νοήμον και συναισθηματικό ζώο, θα πρέπει να φροντίσει για την επιβίωση κάθε ατόμου του είδους είτε έχει αναπηρία, είτε πεινάει, είτε είναι άρρωστο. Γι αυτό δημιουργήθηκαν οι κοινωνίες, για να βοηθούν όλα τα μέλη τους να επιβιώσουν. Για την ανθρώπινη νοημοσύνη όλοι έχουν ίσα δικαιώματα στη ζωή.
Νίκος Α. 20.4.2015 | 02:23
Δεν απομονώνονται προκειμένου να πεθάνουν αλλά επειδή δεν μπορούν να ακολουθήσουν ή αναρριχηθούν ιεραρχικά, έχει μια διαφορά (άλλο καιάδας άλλο να μην μπορεί να ακολουθήσει-ανταγωνιστεί για θέση στην ιεραρχία). Παρόλα αυτά είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο πχ. τα τελευταία και ασθενικά της γέννας να επιδείξουν μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα και επιμονή ώστε (εφόσον επιζήσουν) να εισάγουν νέες συμπεριφορές επιβίωσης που υιοθετούνται από το είδος.
dotty 20.4.2015 | 21:42
Και για να προσθέσω επ´αυτού αν απομονώναμε έτσι όποιον είναι αδύναμο θα χάναμε άτομα σαν τον Στήβεν Χώκινγκς. Είναι λίγο αυθαίρετο να βγάζουμε συμπεράσματα για την ανθρωπότητα με βάση κάποια περιορισμένα δεδομένα από άλλα είδη ζώων.
avatar
Ανώνυμος/η 21.4.2015 | 13:23
Δε χρειάζεται να μιλάμε για τον Hawking για να αποδείξουμε το αυτονόητο...Το μόνο που χωρίζει όλους μας τους "υγιείς" (από τους μέσους/μέτριους μέχρι τους Ολυμπιονίκες ή τους Νομπελίστες στο Princeton) από τους ανθρώπους με κινητικά ή διανοητικά προβλήματα είναι ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα, για παράδειγμα. Μια στιγμή μας χωρίζει από αυτούς τους ανθρώπους. Αλλά ακόμα και να μη μας χώριζε μόνο μια στιγμή, δεν έχουμε δικαίωμα να θεωρούμε μια ανθρώπινη ζωή λιγότερο πολύτιμη από μια άλλη. Δεν έχουμε δικαίωμα να τραβήξουμε διαχωριστικές γραμμές πουθενά, γιατί εκεί αρχίζει ο ναζισμός. Οποιαδήποτε άλλη ανάλυση για μένα είναι πάρα πολύ ύποπτη. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι νεοναζί ανάμεσά σας απ'ότι βαυκαλίζεστε να πιστεύετε...
dotty 21.4.2015 | 22:10
Καλά (βρε) theorem συμφωνώ μ´όλα αυτά που λες, αλλά γιατί πήρες φόρα και βαράς; Μίλησα για τον Χώκινγκ για να δείξω πόσο χαζή είναι η θεωρία τον ναζί που διαχωρίζουν τους ανθρώπους με τελείως ηλίθια κριτήρια. Ούτε ήθελα να προσβάλω κανέναν, ούτε είπα οτι μια ανθρώπινη ζωή είναι ανώτερη από την άλλη. Λίγο βαρύς ο χαρακτηρισμός σου, δεν νομίζεις;
avatar
Ανώνυμος/η 22.4.2015 | 01:45
Δεν αναφερομουν σε εσενα dotty και συμφωνω με το πνευμα του σχολιου σου. Απλα πατησα σε αυτο για να δωσω μια ισως πιο σφαιρικη εικονα. Οι χαρακτηρισμοι δεν ηταν για σενα ουτε για το σχολιο σου.
Renton 19.4.2015 | 23:55
η ιδεολογία της ΧΑ δεν βασιζεται στην εξόντωση των αναπήρων. η κυρία που προφανώς για να είναι και εκλεγμένη ΔΣ ενστερνίζεται όλη την νεοναζιστική ιδεολογία ή έστω επιμέρους κομμάτια της, όπως ο ρατσισμός, συνεπώς δεν δεν κατατάσσεται στην κατηγορία των ανθρώπων όπως εννοείται στο άρθρο, λόγω της αναπηρίας της ούτε είναι κάτι διαφορετικό από τον Κασσιδιάρη και Σία
Σαρδανάπαλος 20.4.2015 | 00:11
Όταν δεν επιλέγεις την ευθανασία,τότε δεν λέγεται και ευθανασία,λέγεται δολοφονία. Ας λέμε τα πράγματα με το όνομα τους και ας τους δίνουμε την κατάλληλη βαρύτητα
avatar
Ηροστρατος 20.4.2015 | 05:04
Ρε τον greek lover που καταντησε...
Μπαμπατζίμ 20.4.2015 | 08:49
Αν τον εξέταζε ψυχίατρος, ίσως τελικά ο Χίτλερ θα αναγκαζόταν να κάνει ευθανασία πρώτα στον εαυτό του!

Αυτο ξαναπες το! και οχι μονο αυτος.. αλλα και μελη της Κου Κλουξ Κλαν και της Χρυσης Αυγης με παρομοια συμπτωματα..
avatar
Dion Kihote 20.4.2015 | 15:11
Η ευγονική δεν είναι ιδέα ούτε του Χίτλερ ούτε καν των ναζί. Η ευγονική αποτελεί κομμάτι της επιστήμης της βιολογίας στις αρχές του 20ου αιώνα, και το οποίο αναπτύχθηκε κυρίως στην Αμερική (με στόχο προφανώς τους μετανάστες) αλλά και στην Αγγλία. Η σύνδεση της ευγονικής με τους ναζί σήμανε το τέλος της ιδέας (ευτυχώς) μια και καλή.
Χιονάτη 20.4.2015 | 16:49
είμαι κατά κάθε είδους ρατσισμού και διάκρισης.στην αρχή με ενοχλούσε να αποκαλούν την ουρανία μιχαλολιάκου χοντρή.θα με ενοχλούσε και το όποιο σχόλιο για την γυναίκα της φωτο που είναι ενταγμένη στη ΧΑ .αλλά φασιστες φάτε το στο πετσί σας τώρα.κάτι που εννοείται εύχομαι να είναι ανέφικτο και παράνομο διότι παραπέμπει σε δρ μένγκελς και τα όσα ναζιστικά πρότυπα ασπάζονται οι χρυσαυγίτες.
θέλω όμως για δευτερόλεπτα μερικοί από αυτούς να νιώσουν τον τρόμο.να πολεμηθούν από μέσα με τα όπλα τους.για να δουν πως είναι να πολεμάς τη διαφορετικότητα.
(και την ευγονικη την εφαρμοζουμε ηδη στα εμβρυα ας μην κοροιδευομαστε.ποσοι απο μας κανοντας προγεννητικο ελεγχο θα επιλεγαμε να φερουμε στον κοσμο ενα παιδι με συνδρομο νταουν,αυτισμο,κινητικα προβληματα?το θεμα ειναι να μη φτασει τουλαχιστον να εφαρμοζεται και σε ολοκληρωμενους ανθρωπους.εστω)
avatar
Ανώνυμος/η 20.4.2015 | 22:31
Αρη, όταν διάβασα τις δύο τελευταίες παραγράφους του άρθρου, λυπήθηκα πολύ γιατί αυτά που γράφεις πρέπει να είναι προαπαιτούμενα σε μια κοινωνία του 2015, δεν θα έπρεπε καν να μπαίνουμε σε διαδικασία ανάλυσης για να καταλήξουμε σε αυτές τις θέσεις...
12
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ