Ο Γιάννης Φλωρινιώτης μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη

Μέρος Β΄
4.10.2014 | 10:55

 

Ωραίο είναι να νιώθουν έλξη και τα δύο φύλα για σένα. Εγώ τους μπέρδευα όλους. Έρχονταν γυναίκες στο μαγαζί, τις αγκάλιαζα, τις φιλούσα. Έρχονταν άντρες, τα ίδια! Με ρωτάγαν ''Καλά, φιλάς και άντρες και γυναίκες; Τελικά τι ρόλο βαράς;'' ''Μυστήριο'' απαντούσα ''λύστε το μόνοι σας''... Φωτογραφία του Τάσου Βρεττού από το project: YIANNIS FLORINIOTIS

 

Συνέχεια του Α' μέρους της συνέντευξης στον Αντώνη Μποσκοΐτη

 

Θέλω τώρα να μου πεις τι έγινε μετά την εκπομπή αυτή από τον Τύπο.
Άλλοι μας έθαβαν, άλλοι μας θεοποιούσαν. Κάποιοι συνάδελφοι βγήκαν και είπαν ''Κρίμα και τον συμπαθούσαμε τον Χατζιδάκι'', μας παρεξήγησαν και τους δύο, επειδή εκείνος δεν είχε μιλήσει ποτέ με τέτοια λόγια για κανέναν, ούτε για τον Βοσκόπουλο, τον Καζαντζίδη, κανέναν! Από αθλητικές μέχρι πολιτικές και κουλτουριάρικες εφημερίδες ασχολιόντουσαν μαζί μας! Επί δύο χρόνια φιλοξενούσαν τετρασέλιδες συνεντεύξεις μας, συνέχεια, σταματημό δεν είχαν!

 

Η σχέση σου με τον Χατζιδάκι είχε συνέχεια;
Κάποια στιγμή μου είπε ότι θέλει να κάνουμε δίσκο και ότι είχε γράψει ήδη μερικά τραγούδια. Η δική μου μικρή εταιρεία ήθελε να γινόταν εκεί ο δίσκος, του Χατζιδάκι πάλι η εταιρεία ήθελε εκεί. Δε μπορούσα να σπάσω το συμβόλαιο...Μια μέρα όμως άκου τι έγινε: Με φωνάζει σπίτι του και μου λέει ''Έχω μια πολύ ωραία ιδέα, θέλω να ξανανεβάσω την Οδό Ονείρων με σένα κεντρικό πρόσωπο''.

 

 

Τι λες; Πρώτη φορά τα ακούω αυτά!
Μα δεν τά'χω ξαναπεί. Μου λέει λοιπόν ''Θά'σαι εσύ το κεντρικό πρόσωπο και πολλοί ηθοποιοί – τραγουδιστές''. Τελικά δε δέχτηκε κανείς και ξέρω τα ονόματα τους. Μόνο η Μελίνα Μερκούρη είπε ''Εγώ είμαι μέσα με τρέλα γιατί τον πάω και τον γουστάρω τον Φλωρινιώτη''. Οι άλλοι άκουγαν Φλωρινιώτης κι έτρεχαν...''Με σένα μόνο, Μελίνα μου, και με τον Φλωρινιώτη δε στήνεται όλο αυτό'' της απάντησε ο Χατζιδάκις κι έτσι ναυάγησε το σχέδιο. Αυτός ήταν ο Χατζιδάκις! ''Δυστυχώς αυτή η εκπομπή εσένα θα σε κυνηγάει μια ζωή και μένα μου χάλασε το όνειρο μου'' μου είπε τόσο στενοχωρημένα...''Να ξέρεις'' μου είπε ''είσαι γεννημένος να κλέβεις την παράσταση και κανένας δε θα θέλει να συνεργαστεί μαζί σου''. Ίσχυε αυτό που είπε, μέχρι σήμερα θέλει κανείς να συνεργαστεί μαζί μου; Κανένας! Αργότερα τον ξανάδα στην Πλάκα σ' ένα πρόγραμμα δικό του πού'χε φτιάξει με τον Βασίλη τον Λέκκα και άλλους. Ήρθε, μ' αγκάλιασε, με φίλησε. Μετά χαθήκαμε.

 

Με φωνάζει o Χατζιδάκις σπίτι του και μου λέει ''Έχω μια πολύ ωραία ιδέα, θέλω να ξανανεβάσω την Οδό Ονείρων με σένα κεντρικό πρόσωπο''.

 

Δε μου λες τώρα, αποτέλεσμα της εκπομπής αυτής δεν ήταν και ο δίσκος που έκανες με μελοποιημένη ποίηση;
Μα, μου την πέσαν οι δημοσιογράφοι: ''Συνεργάστηκες με Χατζιδάκι, κάνε κάτι να αλλάξεις το στυλ σου, πιο ποιοτικό, να αποδείξεις ότι είσαι και ποιοτικός τραγουδιστής''. Στον Γεωργιάδη είχα πάει για φωνητική, για να βελτιώσω τη φωνή μου μετά τον Χατζιδάκι, αλλά μού'πε ''δε χρειάζεσαι εσύ μαθήματα, μη δίνεις τζάμπα λεφτά, ένα σου λέω, τρία καταλαβαίνεις''. Μετά μου είπε ότι έχει κάποια τραγούδια έτοιμα από μια τηλεοπτική εκπομπή του με τίτλο ''Ποίηση και Μελωδία'', που τα είχαν τραγουδήσει ο Νταλάρας και ο Πάριος, αλλά δε βγήκαν ποτέ. Κάναμε το δίσκο ''Δώδεκα τραγούδια – Ποίηση και Μελωδία'', όπου τραγουδάω μέσα Βάρναλη, Παλαμά, Ουράνη, Χατζόπουλο, πολλούς Έλληνες ποιητές. Βγαίνει ο δίσκος, ειδοποιώ δημοσιογράφους να έρθουν να ακούσουν τα τραγούδια που τα έλεγα σε έναν χώρο. Με σνομπάρανε απίστευτα! Δεν ήρθε κανένας, μόνο δύο φίλοι μου ήτανε!

 

Όντως, πήγε άπατος εκείνος ο δίσκος.
Μα μου λες ''τραγούδα κάτι ποιοτικό'' και μετά με σνομπάρεις

 

Ήταν όμως κάτι αυθεντικό εκ μέρους σου που πάντα ήσουν αυθεντικός; Εννοώ, με την ποίηση δε θά'χες και την πιο στενή σχέση.
Όχι, στο δημοτικό μόνο και στο σχολείο μετά (γέλια). Κοίτα, εμένα με ήθελε σ' άλλο στυλ ο κόσμος. Τα κομμάτια πάντως τα είπα πολύ ωραία με 30 άτομα χορωδία από την Εθνική Λυρική Σκηνή! Φανταστικός δίσκος, αλλά τον σνομπάρανε. Τέλος πάντων, εγώ τον έκανα, τον έχω στο αρχείο μου και τον θεωρώ από τους καλύτερους μου δίσκους ως τραγουδιστής. Δεν μου κόστισε τόσο που πήγε άπατος, όσο το ότι με σνομπάρανε.

 


 

Πάμε και στην ταινία του Σταμπουλόπουλου ''Και ξανά προς τη δόξα τραβά''. Ήταν η πρώτη σου εμπλοκή με τον κινηματογράφο;
Βασικά πρωτόπαιξα το ΄78 σε ταινία του Νίκου Αβραμέα, όπου έλεγα 10 – 12 τραγούδια κι είχα μερικές ατάκες. Έπαιζαν ακόμη ο Παπαναστασίου και η Γιούλη Σταμουλάκη. Έρχεται λοιπόν ένα βράδυ στο μαγαζί ο Σταμπουλοπουλος και μου λέει ''Θέλουμε να πρωταγωνιστήσεις σε μία ταινία που προορίζεται για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης''. ''Τι θέμα έχει;'' ''Ένας λαϊκός τραγουδιστής που έρχεται από την επαρχία και γίνεται είδωλο στην Αθήνα''. ''Α, ωραία'' λέω ''δε θα δυσκολευτώ να το παίξω αυτό''! Στο μεταξύ, άλλαξα τον τίτλο, μού'χε φανεί ειρωνικό το ''Είδωλο''. Και το σενάριο άλλαξα λίγο, γιατί έλεγα ''Παιδιά, αυτό θυμίζει πολύ εμένα''. Φαντάσου ότι είχαν παέι στο χωριό μου και μάθαν τα πάντα για μένα από τη γιαγιά μου μέχρι τους γείτονες! Μετά κάναν οντισιόν για το ποιος θα παίξει τον Φλωρινιώτη, αλλά κανένας δεν έκανε κι έτσι έπαιξα εγώ. Κάνανε το όνομα μου Ντίμης Φλεριανός και έγραψα στο συμβόλαιο μου ότι άμα δε μ' αρέσει κάτι ή και η ίδια η ταινία θά'χω κάθε δικαίωμα να τη σταματήσω. Έβλεπα ότι θέλανε να με σατιρίσουν. Τα πάντα θέλανε να σατιρίσουν σ' αυτή την ταινία. Ας πούμε, με βάζαν κι έπαιζα πιο γλυκά, πιο χαριτωμένα, κατάλαβες, για να βγάλουν κάτι άλλο που εμένα δε μ' άρεσε.

 

Ήσουν στη φεστιβαλική πρεμιέρα;
Ήμουν Αμερική. Έμαθα όμως πως παίχτηκε σε πολλά φεστιβάλ στο εξωτερικό και στη Ρωσία καταχειροκροτήθηκε. Εγώ την έχω σε βιντεοκασέτα και με υπότιτλους αμερικάνικους! Μάλιστα, ο Μίμης Πλέσσας βραβεύτηκε μ'αυτή την ταινία για τη μουσική του, ενώ είχε γράψει για τόσες πολλές ταινίες! Έπαιζαν μέσα η Βέρα Κρούσκα τη δημοσιογράφο και η Μιμή Ντενίση έκανε τη μητέρα μου (γέλια) Ήξερα ότι θά'παιζε και η Ζωή Λάσκαρη, αλλά τελικά μόνο σε κάποια γυρίσματα ήρθε. Σε μια σκηνή που ήμουν με τον αμπιγιέρ μου και που τον έπαιζε ο πραγματικός ο δικός μου, γιατί είχε πολύ χιούμορ, έβλεπε τη Λάσκαρη και της κάνει σε μια φάση: ''Φύγε, καλέ εσύ, κυρά μου, και σε βλέπω και κομπλάρω και την κάναμε 30 φορές τη σκηνή'' (γέλια) ''Συγνώμη, συγνώμη, φεύγω'' είπε η Ζωή κι έφυγε.

 

Ο πρώτος ποντιακός μου δίσκος αφιερώθηκε στον πατέρα μου. Ο δεύτερος έγινε χρυσός, πούλησε 50.000, εκεί που τα ποντιακά πούλαγαν το πολύ 2.000! Μετά από πολλά χρόνια έκανε κι ο Καζαντζίδης ποντιακό δίσκο... Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

 

Ενδιαφέρον έχει τώρα να πούμε για τις ποντιακές βιντεοκασέτες που γύρισες. Ήσουν ο πρώτος που εκμεταλλεύθηκες αυτή την μέχρι πρότινος ανεκμετάλλευτη κινηματογραφική πιάτσα.
Εμένα ο πατέρας μου έπαιζε καταπληκτική ποντιακή λύρα. Με κρατούσε στην αγκαλιά του, ήξερε ότι θα φύγει και έκλαιγε. Τραγουδούσε ''Ελάτε να με ξεπροβοδίσετε εκεί που θα πάω'', ένα παραδοσιακό, και τα δάκρυα του έτρεχαν στα δικά μου μάγουλα και μου τα σκούπιζε. Από τότε εγώ ήθελα να ασχοληθώ με το ποντιακό τραγούδι, απ' την πρώτη εταιρεία που ήμουν, αλλά αυτοί θέλαν λαϊκά. Ο πρώτος ποντιακός μου δίσκος αφιερώθηκε στον πατέρα μου. Ο δεύτερος έγινε χρυσός, πούλησε 50.000, εκεί που τα ποντιακά πούλαγαν το πολύ 2.000! Μετά από πολλά χρόνια έκανε κι ο Καζαντζίδης ποντιακό δίσκο. Όμως εμένα μ' έτρωγε, έλεγα ''Τι άλλο να κάνω με τα ποντιακά;'' Πήγα λοιπόν στα πιο ωραία μέρη της Μακεδονίας και με τη συμπαραγωγό μου, τη Ροζαλία Γαβριηλίδου, βρήκαμε ποντιακά συγκροτήματα και αφηγούμασταν την ιστορία του Πόντου και της Παναγίας Σουμελά.

 

Ντοκιμαντέρ κάνατε δηλαδή.
Καλέ, τι ντοκιμαντέρ; Ταινία δύο ωρών κάναμε, πρόχειρη στην αρχή, μέχρι που από χέρι σε χέρι έφτασε σε Καναδά και Ρωσία. Είπαμε να την ξαναγυρίσουμε επίσημα κι όταν βγήκε σαρώσαμε. Στο μεταξύ όλοι οι καλοθελητές μου λέγανε ''Φύγε από κει, θα χαραμίσεις την καριέρα σου''...Έκατσα μετά κι έγραψα ένα σενάριο, ο ''Τσοπάνος'' λεγόταν, ένα ωραίο δημώδες. Έγραφα τα σενάρια, μουσική και στίχους, τραγουδούσα κι έπαιζα εγώ ο ίδιος στην ποντιακή διάλεκτο!

 

One man show σα να λέμε.
Ακριβώς (γέλια). Κι άμα δεν αντιγράφαν τότε τα βίντεο-κλαμπ τις κασέτες, θά'χε βγάλει η εταιρεία πολλά εκατομμύρια. Με βλέπαν στα βίντεο-κλαμπ και μου λέγανε: ''Γράφουμε συνέχεια απ' το πρωί ως το βράδυ και τα στέλνουμε στο εξωτερικό''. Στη Ρωσία, έμαθα, που απαγορευόταν το βίντεο, οι άνθρωποι μαζεύονταν κρυφά στα σπίτια κι έκλαιγαν με τον Φλωρινιώτη. Μετά ακολούθησε ένα πολύ δραματικό σενάριο, το ''Κρίμαν'', τα τετράωρα ''Αδέρφια'' σε δύο μέρη, η κωμωδία ''Ο Δέσκαλον'' και μια και απευθυνόμασταν στο εξωτερικό, ''Η Ξενιτεία''!

 


 

Πόσες μέρες κάνατε γύρισμα;
Πριν τα ποντιακά, είχα γυρίσει και με τη ΓΚΡΕΚΑ ΦΙΛΜ του Λεφάκη το ''Η αδερφή μου η τρελοπόντια''. Ο παραγωγός έλεγε ότι σε μια βδομάδα έπρεπε να έχουμε τελειώσει, καλώς ή κακώς. Προχειροδουλειά δηλαδή. Εμάς όμως, η παραγωγός εταιρεία ΒΑΣΙΠΑΠ, που αγαπούσε το ποντιακό τραγούδι και είχε εξελιχθεί στη VIP-VIDEO, μας έδινε δυο και τρεις μήνες για γυρίσματα, τους ενδιέφερε το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Σκηνοθέτης ήταν ο Βασίλης Παπαδόπουλος, ο παραγωγός της ΒΑΣΙΠΑΠ. Κουραζόμουν, αλλά έλεγα ''Αχ Παναγία μου, ας τελειώσει η ταινία και μετά ας πάθω ότι είναι να πάθω''.

 

Βλέπω εικόνες στο σπίτι σου. Πιστεύεις;
Ναι. Πιστεύω ότι υπάρχει μια ανωτέρα δύναμη που μ' αγκαλιάζει και όλα μού'ρχονται βολικά.

 

Έχεις δει κάποιο αντίστοιχο όραμα;
Ναι, τον Άγιο Νικόλαο. Είναι ο προστάτης μου, του έχω την εικόνα του στον τοίχο και τού'φτιαξα κι εκκλησάκι μινιατούρα στη βεράντα μου. Όταν ήμουν παιδάκι στο ορφανοτροφείο είχα προβλήματα, με διεκδικούσαν δικαστικά η μαμά και η γιαγιά μου, αλλά εγώ έκλαιγα κι ήθελα και τις δύο. Στο δικαστήριο που με ρώτησαν, είπα ''με τη γιαγιά'', γιατί με εκείνη είχα μεγαλώσει από μωρό και έξω μετά η μάνα μου μας είδε που με κρατούσε απ' το χεράκι κι έφυγε με κλάματα. Καθόμουν λοιπόν μόνος μου κι έκλαιγα, είχα ανοιχτά μάτια και ξαφνικά κάνω έτσι κι εμφανίζεται ένας παππούλης με άσπρα γένια! Κάθεται πάνω μου, με χαϊδεύει απαλά και αμέσως εξαφανίζεται. Λέω ''Τι ήταν αυτό τώρα;'' και την Κυριακή που πάμε εκκλησία – παπ – πέφτω πάνω στην εικόνα του Αγίου Νικολάου! Η ίδια μορφή! Δεύτερη φορά τον ξανάδα όταν περίμενα μια δικαστική απόφαση στη διαμάχη με τον ιδιοκτήτη των ''Δειλινών'' που πήγε να με σφάξει με ένα κομμάτι σπασμένο γυαλί. Ήθελε να μου πάρει όλη την περιουσία. Εμφανίζεται πάλι μπροστά μου ο Άγιος Νικόλαος, μου χαμογελάει και λέω ''Να δεις που θα κερδίσω το δικαστήριο''. Μου τηλεφωνούν μετά από δυο μέρες: ''Κέρδισες το δικαστήριο, δε σου παίρνει τίποτα''! Τον γιο μου τον έβγαλα Νικολάκη λόγω του Αγίου Νικολάου!

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

 

Θα πάμε και στα οικογενειακά σου. Θα ήθελα όμως να μου πεις πότε άρχισε να σημειώνει κάμψη η καριέρα σου;
Πολεμήθηκα πολύ κι από εταιρείες κι από συναδέλφους. Μια φορά πήγα στην ΕΡΤ με τραγούδι υποψήφιο για την Eurovision. Μπαίνω μέσα και μου μεταφέρουν ότι κάποιος τεχνικός είπε: ''Θαρθεί τώρα αυτός ο μαλάκας ο Φλωρινιώτης με τα λαμέ του''. Δεν λέω τίποτα, τραγουδάω το κομμάτι και φυσικά η κάμερα δεν έδειχνε εμένα αλλά τα μπούτια μιας χορεύτριας. Τους την έφερα όμως! Λέω έτσι είστε; Βγήκα με κανονικό κοστούμι και παπιόν. Πάω και πιάνω τον τότε Γενικό της ΕΡΤ, Χόνδρος λεγόταν νομίζω: ''Έχω παράπονο, δεν είμαι ικανοποιημένος, γιατί κάποιος αυτό κι αυτό''...Τον φωνάζει μπροστά μου και τον ξεφτίλισε. ''Μην ξαναμιλήσεις έτσι για τον κύριο Φλωρινιώτη και για κανέναν καλλιτέχνη''. Κατάλαβες; Καλά κάναν και την κλείσαν τώρα την ΕΡΤ. Να μην παρεξηγηθώ, δεν αναφέρομαι στους υπαλλήλους που έχασαν τις δουλειές τους οι άνθωποι, αλλά σ' αυτές τις κλίκες, τις παρεούλες.

 

Πότε παντρεύτηκες πρώτη φορά, Γιάννη;
Μία φορά παντρεύτηκα. Σχέσεις είχα πολλές πριν, αλλά μία παντρεύτηκα. Το 1974 σε νεαρή ηλικία.

 

Ο έρωτας τι θέση είχε στη ζωή σου;
Όλα αυτά ήταν τα παρελκόμενα. Πάνω απ' όλα υπήρχε η καριέρα μου. Και ο έρωτας και το σεξ δεν με ενδιέφεραν τόσο, όσο η δουλειά και το νά'μαι κοντά με τον κόσμο.

 

Τη γυναίκα σου πως τη γνώρισες;
Ήρθε με τους γονείς της να μ' ακούσουν που τραγούδαγα με τη Ρίτα Σακελλαρίου. Μικρή ήταν, 15 ετών, μετά με φώναξαν στο τραπέζι τους γιατί τους άρεσα ως τραγουδιστής. Στην αρχή βγαίναμε φιλικά, με τις παρέες της, με τις παρέες μου, δεν έτρεχε τίποτα...Ε μετά που θά'φευγα Αμερική, μου λέει ''Να σε περιμένω;'', λέω ''Τι να με περιμένεις, τι θα το κάνουμε;''

 

Φωτογραφία του Τάσου Βρεττού από το project: YIANNIS FLORINIOTIS

 

Ήσουν άπειρος σε τέτοια θέματα;
Δεν ήθελα να παντρευτώ, δεν είχα καμία διάθεση. Μόλις είχα χωρίσει από μια σχέση που ήμουν τρελά ερωτευμένος, η μόνη που αγάπησα και αγαπήθηκα τόσο πολύ και μετά δε μού'κανε αίσθηση τίποτα άλλο. ''Να, σε θέλω'' μου λέει ''και θα σε περιμένω''. ''Καλά, περίμενε'' της λέω ''κάτσε να γυρίσω από Αμερική''. ''Θα μου γράφεις;'' με ρώτησε. ''Ου αμέ'' της κάνω...Πήγα, κάθισα τρεις μήνες, δεν της έγραψα ούτε γράμμα, ούτε τίποτα, γυρίζω. Με πιάνει η μάνα μου ''Το κορίτσι ερχόταν κάθε μέρα εδώ, ενδιαφερόταν για σένα, άντε παντρέψου''! Ξέρεις τώρα, κλασική μαμά, παντρέψου και τέτοια.

 

Άρα μου λες παντρεύτηκες παρά τη θέληση σου στην ουσία.
Γενικά, ήθελα να κάνω οικογένεια, να δώσω σε άλλους ότι έλειψε σε μένα. Έλεγα ''Εντάξει, θα την αγαπήσω, με τον τρόπο της θα με κάνει να την αγαπήσω''. Παντρευτήκαμε, αυτό ήταν!

 

Τα παιδιά πότε ήρθαν;
Μετά από ένα χρόνο γεννήθηκε ο γιος μου και μετά από τρία η κόρη μου. Τρελαινόμουν, ερχόμουν απ' τη δουλειά, τα ξύπναγα, εκείνη μου φώναζε ''Τι κάνεις; Θα χάσουν τη σειρά τους'', ''βρε άντε από δω, άσε με να τα χορτάσω'' της απαντούσα. Μέχρι σήμερα τα παιδιά μου τα έχω υπό τη σκέπη μου κι είναι κολλημένα απάνω μου!

 

Έκαναν δικές τους οικογένειες;
Ο γιος μου μου 'κανε δύο εγγονάκια, τον έναν τον έβγαλε Γιαννάκη, και την Ασπασία, κι η κόρη μου παντρεύτηκε, μού'κανε άλλο ένα, κοριτσάκι, και μετά πήρε διαζύγιο και χώρισε. Γάμος, παιδί και διαζύγιο μέσα σ' ένα χρόνο η κόρη μου!

 


 

Άντρες σίγουρα θα σε ερωτεύονταν, έτσι; Θα βοηθούσε και το ασυνήθιστο look σου.
Κοίταξε, η επιτυχία στη δουλειά μας είναι να σε ερωτεύονται και άντρες και γυναίκες.

 

Ο καλλιτένης είναι απ' τη φύση του και λίγο άφυλο πλάσμα;
Ωραίο είναι να νιώθουν έλξη και τα δύο φύλα για σένα. Εγώ τους μπέρδευα όλους. Έρχονταν γυναίκες στο μαγαζί, τις αγκάλιαζα, τις φιλούσα. Έρχονταν άντρες, τα ίδια! Με ρωτάγαν ''Καλά, φιλάς και άντρες και γυναίκες; Τελικά τι ρόλο βαράς;'' ''Μυστήριο'' απαντούσα ''λύστε το μόνοι σας''.

 

Ωστόσο, μίλησες για την έλξη των άλλων. Εσύ τι έκανες;
Επιβαλλόταν απ' τη δουλειά, σου είπα. Οι άλλοι με ερωτεύονταν. Δεν τους έκοβα, αλλά ούτε και ελπίδες έδινα. Όταν παντρεύτηκα, εκεί πάθανε όλοι αυτοί το μεγάλο χτύπημα! Λέγανε ''Τι έγινε τώρα αυτός, μια με τα λαμέ και μια με τη γυναικάρα;'' Γιατί, ξέρεις, η γυναίκα μου ήταν και απ' τις πιο όμορφες μεσ'στην Αθήνα, βγαίναμε και παθαίναν πλάκα όλοι. Κούκλα, πανέμορφη! Η πιο όμορφη γυναίκα καλλιτέχνη λέγανε όλοι. Τη γνώρισα όταν ήταν 15, την παντρεύτηκα στα 16. Της είπα ''Φαίνεσαι καλό παιδί, εγώ δεν είμαι για γάμους, αλλά μου κάνεις γιατί θέλω να κάνω οικογένεια. Με τον τρόπο σου κάνε με να σ'αγαπήσω, αλλά να, ξέρεις, εγώ έχω κάνει αυτό, έχω κάνει εκείνο και σ'τα λέω καλύτερα από τώρα για να μην τα μάθεις μετά από άλλους''...

 

Πάντως, η πρώτη σου ερωτική εμπειρία με μία γυναίκα ήταν σχεδόν τραυματική. Τά'χες πει μια φορά παλιότερα.
Από τη Φλώρινα με πήρε μια τραγουδίστρια, μεγάλη κυρία σήμερα, και με πήγε στο σπίτι της. Λέει ''να κάνουμε ένα μπάνιο''. Βγάζει τη σκάφη, ζεσταίνει νερό, με γδύνει, εγώ μένω με το σλιπάκι. Κάνω ''Όχι εγώ δεν...'' ''Χαζός είσαι;'' μου κάνει. Μου το βγάζει το σλιπάκι, με κάνει μπανιο, πάμε για ύπνο. Είχε δύο κρεβάτια. ''Έλα δω να κοιμηθείς με τη μαμά'' μου λέει, 13 - 14 ήμουν.

 

Πιστεύω ότι υπάρχει μια ανωτέρα δύναμη που μ' αγκαλιάζει και όλα μού'ρχονται βολικά... Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

 

Ακούγεται πολύ kinky ιστορία.
Ναι. Πάω να κοιμηθώ, αρχίζει να με χαϊδεύει, τούμπανο μ' έκανε. Μ' ανεβάζει πάνω της, αρχίζω εγώ να κουνιέμαι...''Τι κάνεις, ρε, τη μάνα σου;'' και μου χώνει ένα χαστούκι! Με πετάει απ' το κρεβάτι, τα μαζεύω εγώ, κάνω να φύγω, Τρέχει από πίσω μου ''Συγνώμη, άντε έλα πάλι''. Ξαναπάω, αρχίζει πάλι να με χαϊδεύει, κάναμε την πράξη και μετά με βουτάει απ' το λαιμό: ''Τι έκανες, κωλόπαιδο; Τελείωσες μέσα μου; Άμα έχω μείνει έγκυος θα σε σκοτώσω'' κι άρχισε να με κυνηγάει να με δείρει.

 

Ποιους συναδέλφους σου αγαπάς σήμερα;
Την Έφη Θώδη. Έχουμε δεθεί πάρα πολύ σα φίλοι κι έχουμε κάνει δύο τραγούδια μαζί. ''Η βλάχα και ο Πόντιος'' σκίζει στο youtube! Γυρίσαμε μαγαζιά και πανηγύρια και τα γεμίσαμε. Κάνω εγώ σόου λαϊκό και μετά βγαίνει κι εκείνη με τα δημοτικά της.

 

Κι η Έφη Θώδη έζησε μια Κόλαση δια της τηλεοράσεως.
Είναι γλυκύτατη και όλοι με ρωτάνε ''Είναι καλά αυτή;'' Καλά είναι, μια χαρά, έναν κλονισμό νευρικό είχε πάθει η γυναίκα...

 


 

Θα μπορούσες να υποστείς κι εσύ έναν ανάλογο νευρικό κλονισμό;
Όχι, γιατί έχω πολλή υπομονή και ούτε ειδήσεις δε βλέπω να μη στενοχωριέμαι.

 

Με τι θα έκλαιγες;
Με τα τουρκικά σήριαλ ή με τις δικές μου τις ποντιακές ταινίες.

 

Κλαις με τις ερμηνείες σου, όπως έπαιζες;
Ναι, ναι, και με τα σενάρια. Αφού όταν τά'γραφα, βρεχόταν το χαρτί απ' τα δάκρυα και τό'σκιζα γιατί λερωνότανε! Σκεφτόμουν ''Για να κλαίω εγώ, φαντάσου οι άλλοι τι θα πάθουν''...

 

Προτιμάς δηλαδή να κλαις με πιο ψεύτικες καταστάσεις, πιο φτιαχτές.
Όχι, και με πραγματικές. Παλιότερα έκλαιγα πολύ, τελευταία έχω σκληρύνει. Κλαίω για τους άλλους, όχι για μένα.

 

Λες για τους άλλους, άρα να φανταστώ ότι υπήρξες ελεήμων στη ζωή σου.
Γι' αυτό δεν έχω λεφτά. Στη ''Νέα Αθηναία'' είχα δώσει λεφτά σε ζητιάνους και την επόμενη περίμεναν ουρές, ο ιδιοκτήτης με έβγαζε απ' την πίσω πόρτα. Παντού όπου πήγαινα βοηθούσα χωρίς λεφτά, σε θέατρα, σε αναψυκτήρια, σ' όποιον με είχε ανάγκη. Ήμουν και σπάταλος, αλλά ευτυχώς κράτησα κάποια λεφτά για τα παιδιά μου.

 

Είσαι 67 ετών. Αισθάνεσαι πιο κοντά στο θάνατο, μεγαλώνοντας κι άλλο;
Όταν ήμουν παιδάκι υπήρχαν κάτι πουλάκια σε κλουβί που τους έριχνες μια δεκάρα και σου βγάζαν χαρτάκι με τα μελλούμενα. Μια μέρα σε μένα έτυχε το εξής χαρτάκι: Θα πολεμηθείς πολύ, θα γίνεις Μέγας μια μέρα και θα πεθάνεις 84 ετών. Όλα τα άλλα γίναν, γιατί να μη γίνει και τ' αλλο; Άρα δεν έχω να ανησυχώ, την αράζω, δουλεύω και περιμένω (γέλια)

 

Γιάννη Φλωρινιώτη, τελικά πειράζει πού'σαι μεγάλη φίρμα;
Γιατί να πειράζει; Φασολάδα είναι; Και σε όσους με πολέμησαν, πες τους τα εσύ καλύτερα μ' αυτή τη συνέντευξη. Σου περιέγραψα τη ζωή μου ολόκληρη.

 

Σ' ευχαριστώ πολύ.
Εγώ σ' ευχαριστώ

 

Kλαίω με τα τουρκικά σήριαλ ή με τις δικές μου τις ποντιακές ταινίες.Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪΤΗΣ
BIO ΑΡΘΡΑ
1 Σχόλια
avatar
Σ. ΜΑΡΙΝΑΤΟΣ 4.10.2014 | 18:51
Γιώργος Σταμπουλόπουλος ο σκηνοθέτης του Ξανά προς τη Δόξα Τραβά.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ