Διάσημα εξώφυλλα δίσκων αποκαλύπτουν το φόντο τους

8 εικόνες από το απίθανο προτζεκτ της Aptitude
11.11.2014 | 10:00

Adele “19″ (2008)

 

Οκτώ εικόνες από το προτζεκτ που δημιούργησε η εταιρεία  design Aptitude. Γνωστά εξώφυλλα αγαπημένων δίσκων γίνονται η βάση για μια καινούρια εικόνα. «Τι θα μπορούσε να  υπάρχει πίσω από τα εξώφυλλα αυτών των δίσκων;» αναρωτήθηκαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας και το αποτέλεσμα είναι αυτές οι μοναδικές δημιουργίες.

 

«Το εξώφυλλο του άλμπουμ συνηθίζεται να χρησιμοποιείται διεξοδικά ώστε να σκιαγραφεί το μήνυμα το οποίο ο καλλιτέχνης ή η μπάντα θέλουν να περάσουν στο κοινό. Την ψηφιακή εποχή το να αγοράζεις ένα άλμπουμ έχει λιγότερο να κάνει με το να αγοράζεις ένα πραγματικό προϊόν και περισσότερο με μια ψηφιακή εκδοχή του.» λένε οι υπεύθυνοι της εταιρείας. –Β.Μ


Nirvana “Nevermind” (1991)

 

Michael Jackson “Off The Wall” (1979)

 

Justin Bieber “My World” (2010)

 

Blur “Parklife” (1994)

 

Bruce Springsteen “Born in the U.S.A.” (1984)

 

Fatboy Slim “Why Try Harder” (2006)

 

The Beatles “Abbey Road” (1969)

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
4 Σχόλια
avatar
Ανώνυμος/η 11.11.2014 | 12:11
fail
Mourmouritsa 11.11.2014 | 21:35
οχι fail ! εξυπνο θα ελεγα
Eirini S 11.11.2014 | 20:26
ουαου!!! τελεια!!!
Dimos Mitel 17.8.2015 | 10:17
Η πρώτη φώτο (ADELE19), θα μπορούσε να έχει τίτλο: με και χωρίς make up
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ