Γνωστά λογότυπα και ο έξυπνος επανασχεδιασμός τους.

Όλα αλλάζουν και όλα μένουν ίδια.
3.4.2012 | 21:52

 

via

 Hipsterbranding

Είναι το Hipsterbranding το  tumblr του 22χρονου γερμανού σχεδιαστή Dave Spengeler.

 Hipsterbranding

 

Γνωστά λογότυπα επανασχεδιάζονται, το χρώμα αφαιρείται, οι γραμματοσειρές το γλεντάνε, το  μυαλό του Dave Spengeler λειτουργεί  σαν πλαστελίνη.

 

 Hipsterbranding

 

Μπορείς να αναφωνήσεις: Πιο Hipster πεθαίνεις!

 

Hipsterbranding

 

Αναρωτιέμαι αν αυτό το παιχνίδι του επανασχεδιασμού, μπορεί να αλλάξει την γνώμη  που έχεις δημιουργήσει με τα χρόνια για το προϊόν.

 

Hipsterbranding

 

 

Γνώμη μου είναι πως δεν γίνεται.

 Hipsterbranding

 

Για παράδειγμα όπως και αν δω το παρακάτω, στο μυαλό μου θα είναι το γρήγορο φαγητό και τίποτα παραπάνω.

 

Hipsterbranding

Αν κόβεις καλά, κόβεις καλά ακόμα και αν στον επανασχεδιασμό σου σκεφτούν να βάλουν κάποιο στρουμφάκι δίπλα σου.

 Hipsterbranding

 

Ακόμα και αν δω αυτό  το λογότυπο βυθισμένο μέσα σε μια πισίνα με ροζ φούσκες, θα σκέφτομαι διαστημικά προγράμματα.

 

 

Hipsterbranding

 

 

Και όπως και αν δω το παρακάτω στο μυαλό μου θα είναι συνδεδεμένο με μερικές απ τις καλύτερες στιγμές τεμπελιάς και φοιτητικής πλάκας.

 

 

Hipsterbranding

 

 

Περισσότερο μετράει τελικά αν το όνομα του λογότυπου, έχει κάνει τα λόγια του πράξεις. Αν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο διαφημίζεται.

 

 Hipsterbranding

 

Να ισχύει άραγε το ίδιο για τους πολιτικούς; Θέλω να πω όσο και αν προσπαθούν να αλλάξουν την εικόνα τους αυτό που θα μετράει δεν θα είναι οι πράξεις τους; Το τι έκαναν για εμάς ως τώρα;

 

 Hipsterbranding

 

 

Αλλά ας μην συγκρίνουμε την αποτελεσματικότητα πολιτικών με την αποτελεσματικότητα των λεπίδων. Θα αδικήσουμε τις λεπίδες…

11 Σχόλια
avatar
Ανώνυμος/η 4.4.2012 | 01:28
κανεις τεραστιο λαθος που νομιζεις οτι θα ειχε την ιδια απηχηση ενα προιον η υπηρεσια με διαφορετικο λογοτυπο !.
Καταρψην αν αλλαζε απο την μια μερα στην αλλη ειδικα θα ειχε τεραστια ζημια στις πωλησεις !
avatar
Βαγγέλης Μακρής 4.4.2012 | 14:49
Το λάθος είναι δικός σου αν πιστεύεις ότι η αλλαγή ενος λογότυπου μπορεί να επηρεάσει την σχέση που έχει αναπτύξει ο καταναλωτης με το προιόν μέσα στο χρόνο. Μεγαλύτερη ή μικρότερη απήχηση μπορεί να έχει ένα προιον μετά την αλλαγή του λογότυπου, αν όμως πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες ο καταναλωτής θα σε τιμωρήσει με την πρώτη ευκαιρία. Επίσης, τα MCDonalds για παράδειγμα είναι αυτό που είναι. Ξέρω ότι θα φαω το γνωστό γρήγορο φαγητό. Είτε έχω μπροστά μου το γνωστό κίτρινο σήματακι είτε αυτό το μαχαίρι και το πηρούνι. Τα λογότυπα δεν μπορούν να αλλάξουν την ποιότητα ενος προιόντος.
avatar
Ανώνυμος/η 19.5.2013 | 14:11
Βαγγέλη, μάλλον αγνοείς τη βαρύτητα της οπτικής επικοινωνίας στο μάρκετινκ.

Τα επανασχεδιασμένα λογότυπα παρουσιάζουν ένα ενδιαφέρον, καθαρά από άποψη design, αλλά μέχρι εκεί. Δεν πιστεύω ότι κάποια εταιρία θα τολμούσε να αλλάξει το λογότυπό της τόσο δραστικά, κυρίως επειδή η τόσο μεγάλη αλλαγή σημαίνει και αλλαγή στο προϊόν ή την εταιρεία. Η Coca Cola δεν είναι μαλάκας που τόσα χρόνια έχει το ίδιο λογότυπο.
avatar
myarmyoflovers 19.5.2013 | 14:14
Κυριε Μακρη εσεις κανετε λαθος και τεραστιο μαλιστα,ρωτηστε και κανεναν διαφημιστη.μια φορα η Κοκα Κολα προσπαθησε να αλλαξει σχημα μπουκαλιου,κι αυτο ελαφρος και λογοτυπο κ εφαγε τα μουτρα της.επανηλθε ταχυστα στα γνωστα.Ο εγκεφαλος του καταναλωτη λειτουργει κα αυτο τον τροπο......ταυτιζει την εικονα με το προιον....αν αλλαξεις την εικονα θ αργησει να το ταυτοποιησει εκ νεου με ασχημες συνεπειες στις πωλησεις.....και φυσικα δε μιλαμε για μεμονομενες περιπτωσεις καταναλωτων μια απ τις οποιες ισως ειστε εσεις αλλα για το συνολο του κοσμου....
avatar
Ανώνυμος/η 4.4.2012 | 14:14
Τα 'λογότυπα' είναι αισχρά και ο τύπος δεν εχει καμια σχεση με design. Ειδικα αυτο της apple είναι laughable
avatar
Ανώνυμος/η 4.4.2012 | 14:35
says who?
avatar
Ανώνυμος/η 19.5.2013 | 14:18
Says οποιοσδήποτε έχει σχέση με branding & marketing. Στο νέο λογότυπο έχει αφαιρεθεί το σημαντικότερο στοιχείο της apple, που είναι το χρωματικό τόξο, ενώ αναφέρεται μια άχρηστη πληροφορία -ότι τα προϊόντα σχεδιάζονται στην Καλιφόρνια (τι μας λες).

Για λογότυπο τη δεκαετία του 30 θα ήταν ωραίο. Για λογότυπο σήμερα είναι αναποτελεσματικό.
avatar
Βαγγέλης Μακρής 4.4.2012 | 14:42
Tα λογότυπα δεν είναι αισχρά είναι έξυπνα. Κάποια είναι αρκετά πρωτότυπα
avatar
Ανώνυμος/η 9.4.2012 | 17:25
prototipa den ta les kai toso, apla ine pio konta sti simerini tasi , pio minimal .
Eleanna Michael 9.4.2012 | 17:30
kala apesia den ta les, min ginomaste kai ipervoliki . exi kani kali doulia , ti vrisko pio konta stis simerines tasis , pio minimal.
G.Goo 19.5.2013 | 14:31
Δεν είναι έξυπνος επανασχεδιασμός, είναι εντελώς τυπικός. Εντελώς επιφανειακός. Τα λογότυπα κουβαλάνε μια ιστορία και τις περισσότερες φορές έχουν λόγους να έχουν την τάδε γραμματοσειρά ή να έχουν το ταδε σήμα, και φυσικά τα πατενταρισμένα χρώματα (που δε μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς άλλος).
Και έρχεται κάποιος ισοπεδωτικός να πετάξει ένα μαχαιροπήρουνο στα mc donalds ή μια άγκυρα στη μερσεντέ και να το θεωρεί και πρωτότυπα (λολ)
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ