Πώς θα μετατρέψετε γρήγορα την επιχείρησή σας σε online store

GOOD LIVING

Πώς θα μετατρέψετε γρήγορα την επιχείρησή σας σε online store

ADVERTORIAL

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει αναγκάσει πολλές επιχειρήσεις να παραμείνουν κλειστές μέχρι νεωτέρας, όμως αυτό δε σημαίνει πως οι εμπορικές συναλλαγές σταματούν. Εάν δεν παρείχατε, λοιπόν, μέχρι στιγμής δυνατότητα παραγγελιών εξ αποστάσεως, μπορείτε πλέον να ξεκινήσετε, με τον πιο απλό τρόπο: μετατρέποντας το φυσικό σας κατάστημα σε online store. Μάλιστα, υπάρχει μια έξυπνη υπηρεσία για να ξεκινήσετε να δέχεστε ηλεκτρονικές πληρωμές.


Η διαδικασία είναι εύκολη και χρειάζεται να αξιοποιήσετε την επιχειρηματική σας ευφυΐα προκειμένου να επιτύχετε και σε αυτόν τον τομέα αλλά όσοι διαθέτουν την εμπειρία, το εμπόρευμα και το πελατολόγιο από το φυσικό τους κατάστημα, μπορούν να διαπρέψουν και υπό αυτές τις συνθήκες.


Ξεκινώντας με απλά βήματα

Έχετε site αλλά όχι e-shop; Μπορείτε να ξεκινήσετε με απλά βήματα και αργότερα να κάνετε τις επιπλέον ενέργειες. Μέχρι να φτιάξετε ένα πλήρες διαδικτυακό κατάστημα, φροντίστε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας όπως φροντίζετε τη βιτρίνα του καταστήματός σας. Είναι πολύ σημαντικό, η πρώτη σελίδα του website σας που θα εμφανίζεται στον υποψήφιο πελάτη, να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να επικοινωνήσει κανείς μαζί σας και να καταλάβει τι προϊόντα ή υπηρεσίες μπορεί να παραγγείλει.
Από τα πιο σημαντικά στάδια μιας ηλεκτρονικής αγοράς είναι η ευκολία που παρέχεται στον καταναλωτή να παραγγέλνει τα προϊόντα που επιθυμεί με τον τρόπο που αισθάνεται πιο άνετα και να πληρώνει για τις αγορές του γρήγορα και με ασφάλεια. Δώστε στους επισκέπτες της σελίδας σας τη δυνατότητα να παραγγέλνουν τηλεφωνικά, με email ή με φόρμα παραγγελίας, είτε με κωδικούς προϊόντων είτε αναφέροντας την περιγραφή τους.

 


Εύκολες παραγγελίες και πληρωμές

Οι πληρωμές είναι το πλέον νευραλγικό σημείο της διαδικασίας, ειδικά τώρα που λόγω συνθηκών οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι αυξημένες. Ωστόσο, είναι λογικό να μην μπορείτε να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε ηλεκτρονική εν μία νυκτί. Η υπηρεσία Payment Link της Eurobank, η οποία υποστηρίζει την πληρωμή παραγγελιών όχι μόνο online αλλά και μέσω τηλεφώνου ή email, είναι η ιδανική λύση. Στην ουσία, επιτρέπει στον καταναλωτή να πληρώνει με την κάρτα του, αφού έχετε λάβει την παραγγελία τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, χωρίς να διαθέτει η επιχείρηση POS ή website.


Με το Eurobank Payment Link προωθείτε στον πελάτη ένα link μέσω email ή SMS η ακόμα και μέσα από τα social media. Το link αυτό περιέχει το αίτημα πληρωμής και ενεργοποιείται μέσα από την πλατφόρμα ePOS της Eurobank, συμπληρώνοντας τα στοιχεία του πελάτη και της συναλλαγής. Με την υπηρεσία αυτή, μπορείτε να δέχεστε όχι μόνο εφάπαξ πληρωμές αλλά και δόσεις που μπορεί να προσφέρετε για τις αγορές του ή επαναλαμβανόμενες πληρωμές (π.χ. μηνιαία συνδρομή). Έτσι, ο πελάτης αποθηκεύει το link και το ξαναχρησιμοποιεί για το επόμενο ποσό της δόσης. Αξίζει να σημειωθεί πως με το Eurobank Payment Link οι συναλλαγές πιστώνονται άμεσα στο λογαριασμό σας, ενώ η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δωρεάν και η επιχείρησή σας επιβαρύνεται μόνο με την προμήθεια για την εκκαθάριση της συναλλαγής. Για να διασφαλίσει τις online συναλλαγές με κάρτα, η υπηρεσία Eurobank Payment Link υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας 3D Secure και εφαρμόζει την ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication – SCA) που μειώνει τον κίνδυνο απάτης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.


Η υπηρεσία είναι ιδανική όχι μόνο για πώληση προϊόντων αλλά και για παροχή υπηρεσιών. Αν, για παράδειγμα, έχετε ένα γυμναστήριο και πλέον αποφασίσατε να προσφέρετε online μαθήματα στους πελάτες σας που αναζητούν τρόπο να γυμνάζονται και από το σπίτι, μπορείτε να δέχεστε πληρωμές με το Eurobank Payment Link.

 


Κι αν δεν έχω site;

Μπορείτε και πάλι να αξιοποιήσετε την ευελιξία που σας δίνει το Eurobank Payment Link, αλλά θα πρέπει να κάνετε με κάποιο τρόπο γνωστό στους πελάτες σας τη νέα δυνατότητα που τους δίνετε για αποστολές κατ' οίκον με ηλεκτρονική πληρωμή. Εάν το φυσικό σας κατάστημα είναι γνωστό στην περιοχή σας, προσπαθήστε να διατηρήσετε τη δημοφιλία του, παρέχοντας μια συνέχεια στην επωνυμία σας. Ενημερώστε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες για την νέα ψηφιακή σας πρωτοβουλία και προωθήστε το μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τέτοιο τρόπο που να δείχνει την εμπειρία σας στον τομέα των προϊόντων που εμπορεύεστε, στην ποιότητα των υπηρεσιών αλλά και στην εξυπηρέτηση των πελατών. Δημιουργήστε κανάλια επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό, ξεκινώντας με τον βασικό «πυρήνα» του πελατολογίου σας και επεκτεινόμενοι σταδιακά προς μια μεγαλύτερη αγορά.


Αν διατηρούσατε μια βάση δεδομένων του πελατολογίου σας, όπου καταγράφατε και ηλεκτρονικές διευθύνσεις, δημιουργήστε έναν κατάλογο προϊόντων που μπορείτε να διαθέσετε, περιλαμβάνοντας φυσικά τις τιμές και τα στοιχεία επικοινωνίας, αναφέροντας οπωσδήποτε τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής. Τον κατάλογο αυτόν μπορείτε επίσης να τον αναρτήσετε και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που ενδεχομένως διατηρείτε για την επιχείρησή σας.


Μάθετε μέσα από την εμπειρία σας

Εάν γνωρίζετε ποια προϊόντα από το φυσικό σας κατάστημα είναι τα πιο ευπώλητα και συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον προωθήστε τα περισσότερο και στο ψηφιακό σας κατάστημα. Κρατήστε χώρο και αφιερώστε μεγαλύτερη προσπάθεια στην προβολή των ειδών που οι καταναλωτές ζητούν περισσότερο κάτω από τις συνθήκες παραμονής στο σπίτι (για παράδειγμα, πρώτες ύλες μαγειρικής, είδη χόμπι, εξοπλισμός γυμναστικής, είδη φαρμακείου). Δημιουργήστε μια ξεχωριστή κατηγορία γι' αυτά και βάλτε τα σε πρώτο πλάνο στην ιστοσελίδα σας. Αυτό θα σας βοηθήσει αφενός να αυξήσετε τις πωλήσεις και άρα τα κέρδη σας, και αφετέρου να προσελκύσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες.


Μια καλή στρατηγική είναι επίσης να προσθέσετε και μια επιλογή έκπτωσης σε προϊόντα που δεν έχουν ικανοποιητική ανταπόκριση, η οποία θα γίνεται μαζί με την αγορά κάποιου δημοφιλούς προϊόντος. Έτσι, προσφέρετε και τη δυνατότητα στον χρήστη να αποφύγει έξοδα αποστολής που συνήθως είναι μεγαλύτερα σε αγορές μικρότερου κόστους.

 


Καθορίστε έξοδα αποστολής

Προτού ξεκινήσετε να δέχεστε παραγγελίες από υποψήφιους πελάτες πρέπει να έχετε ήδη σχεδιάσει μια πολιτική αποστολής των προϊόντων σας. Κάντε πρώτα μια έρευνα αγοράς, μελετήστε τους πιθανούς ανταγωνιστές σας και δείτε τις πολιτικές που έχουν θέσει εκείνοι, καθώς τα έξοδα αποστολής και η ευκολία ή όχι επιστροφής μπορεί να σημαίνει τη μη αγορά από το κατάστημά σας. Απευθυνθείτε σε εταιρείες ταχυμεταφορών και πάρτε προσφορές, ενώ καθορίστε αν θα προσφέρετε δωρεάν αποστολές και από ποιο ποσό και άνω. Καθορίστε μαζί με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφοράς ποιες γεωγραφικές περιοχές εξυπηρετείτε και ποιο θα είναι το τελικό κόστος για τον πελάτη από την εκάστοτε περιοχή.


Το επόμενο βήμα

Από τη στιγμή που θα μπείτε στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, έστω και με το πολύ απλό αυτό πρώτο βήμα, η συνέχεια θα είναι πολύ καλύτερη. Στο μέλλον θα μπορέσετε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και πόρους για να δημιουργήσετε ένα πλήρες e-shop. Οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών θα έχουν αλλάξει κατά πολύ μετά από την περίοδο που διανύουμε και οι ηλεκτρονικές αγορές ήρθαν για να μείνουν. Δείτε το σαν μια ευκαιρία να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να την ενδυναμώσετε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Good Living

H Huawei φέρνει τρία premium laptops - Τα νέα μοντέλα θα είναι ασυναγώνιστα

Good Living

Ανανεώστε το σπίτι σε 3 απλά βήματα για να υποδεχτείτε ξανά τους φίλους σας

Good Living

6 μπαλκόνια εμπνευσμένα από το Instagram και πώς να διακοσμήσετε το δικό σας

Good Living

Waver: Το νέο app που δίνει τη δυνατότητα στους followers σας να ψηφίσουν τις στιλιστικές σας επιλογές

Good Living

Τρόποι για να φέρετε την άνοιξη στο σπίτι σας

Good Living

Οι κάρτες Alpha Bank στο Αpple Ρay, για εύκολες και ασφαλείς συναλλαγές

Good Living

Φτιάξτε έναν μικρό κήπο στο μπαλκόνι σας

Good Living

3 ιδέες για πρωτομαγιάτικο πικ νικ στο μπαλκόνι

Good Living

Η Hellmann᾽s μας προσκαλεί στο μεγαλύτερο online Πασχαλινό τραπέζι

Αγορά

Ιδέες για πασχαλινά δώρα από τα online shops των μεγάλων μουσείων και ιδρυμάτων