Martijn Hagman: Ο CEO της Tommy Hilfiger μιλά για τη νέα στρατηγική βιωσιμότητας που έχει στόχο να αλλάξει τα δεδομένα στη μόδα

ΜΟΔΑ

Martijn Hagman: Ο CEO της Tommy Hilfiger μιλά για τη νέα στρατηγική βιωσιμότητας που έχει στόχο να αλλάξει τα δεδομένα στη μόδα

Καθώς η βιωσιμότητα αποτελεί πλέον μία από τις βασικότερες ανάγκες για το μέλλον του πλανήτη μας - ίσως τώρα περισσότερο από ποτέ - η προσπάθεια χρειάζεται να είναι συλλογική. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη βιομηχανία της μόδας, η αλλαγή πρέπει να είναι άμεση, σε περιβαλλοντικό και κοινωνικό επίπεδο.

 

Γι' αυτό, η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το πρόγραμμα Make it Possible, μία τολμηρή προσέγγιση στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιωσιμότητα που ενισχύει τη δέσμευση της εταιρείας να δημιουργεί μόδα που «Δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει τους πάντες». Με βάση τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και το inclusivity, η Tommy Hilfiger δεσμεύεται να επενδύσει στη βιώσιμη μόδα, τόσο σε επίπεδο design, όσο και στην προσπάθεια μείωσης των αρνητικών συνεπειών στο περιβάλλον. Επιπλέον, στοχεύει στο να καλωσορίζει πάντα όλους όσους αγαπούν το brand, προσφέροντας παράλληλα ίσες επαγγελματικές ευκαιρίες για όλους.

 

Ο Martijn Hagman, CEO της Tommy Hilfiger, μίλησε αποκλειστικά στο Lifo.gr για το πρόγραμμα Make it Possible, το όραμα, αλλά και όλα όσα δεσμεύεται να πραγματοποιήσει η εταιρεία μέσα στην επόμενη δεκαετία.

 

Ο Martijn Hagman, CEO της Tommy Hilfiger

 

 

—Γιατί το Make it Possible είναι απαραίτητο;
Ποτέ πριν δεν ήταν τόσο ξεκάθαρο ότι έχει έρθει η ώρα για πραγματική δράση. Τα πρόσφατα γεγονότα δείχνουν ότι είναι ευθύνη μας να αφήσουμε ένα θετικό αποτύπωμα στον κλάδο μας και ακόμα παραπέρα. Παρά τις πολλαπλές προκλήσεις, είμαστε δεσμευμένοι στην αξιοποίηση κάθε πλατφόρμας που διαθέτουμε για καλό. Η αλλαγή είναι συνώνυμη με την ταυτότητά του brand μας και εργαζόμαστε με σκοπό να δημιουργήσουμε έναν ουσιαστικό, μακροπρόθεσμο αντίκτυπο που πραγματοποιεί τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές μας δεσμεύσεις.

 


—Πώς το Make it Possible θα ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες στρατηγικές βιωσιμότητας που υπάρχουν εκεί έξω;
Η δέσμευσή μας να δημιουργήσουμε μόδα που «Δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει τους πάντες» είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον τρόπο που διοικείται το brand και τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι πάνω από 16.000 συνεργάτες μας κάθε μέρα. Συνεχίζουμε να προκαλούμε ο ένας τον άλλο για να βρούμε περισσότερους τρόπους για το πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την κυκλική ροή αλλά και το inclusivity σε κάθε βήμα της επιχείρησης, από τον σχεδιασμό μέχρι το marketing, την παραγωγή και τις πωλήσεις. Το Make It Possible είναι η συνέχεια αυτού του ταξιδιού που έχει ξεκινήσει εδώ και 35 χρόνια και αποτελεί άλλον έναν τρόπο να δουλέψουμε όλοι μαζί προκειμένου να συνεισφέρουμε ουσιαστικά και μακροπρόθεσμα για μία καλύτερη βιομηχανία της μόδας.

 


—Το Make it Possible περιλαμβάνει κάποιους πολύ φιλόδοξους στόχους, πώς θα τους επιτύχει το brand;
Το Make It Possible δημιουργήθηκε από συνεργάτες μας σε όλο τον κόσμο. Ως ειδικοί στον κλάδο μας, έχουμε συμβάλλει στη δημιουργία μιας ισχυρής βάσης που θα συνεισφέρει στην επιτυχία αυτού του προγράμματος. Αναγνωρίζουμε επίσης ότι προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους μας, πρέπει να συνεργαστούμε με ανθρώπους εντός κι εκτός του κλάδου της μόδας. Γνωρίζουμε ότι δε θα είναι εύκολο, και ότι η καινοτομία, η ευελιξία και η συνεργασία αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας. Θα επανεξετάζουμε διαρκώς τη θέση και την πρόοδό μας, κάνοντας απαραίτητες αλλαγές και ό,τι περνάει από το χέρι μας προκειμένου να δημιουργήσουμε μόδα που «Δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει τους πάντες».

 

To digital showroom


—Πώς έχει επηρεάσει η πανδημία του COVID-19 το όραμα της Tommy Hilfiger και την προτεραιότητα της βιωσιμότητας;
Είμαστε πιο βιώσιμοι και ευέλικτοι από ποτέ. Ο ιός του COVID-19 έχει απλά επιταχύνει τον τρόπο που σκεφτόμαστε για τη βιωσιμότητα, από τα προϊόντα μας μέχρι τον τρόπο που δουλεύουμε και τους ανθρώπους μας. Η πανδημία μας ανάγκασε να σκεφτούμε διαφορετικά – να αφήσουμε τους παραδοσιακούς τρόπους εργασίας και να αναζητήσουμε την καινοτομία που θα προωθήσει το όραμά μας στο πλαίσιο αυτού του νέου κόσμου. Τώρα περισσότερο από ποτέ μοιραζόμαστε την ευθύνη να βρούμε λύσεις που θα διατηρήσουν τους πόρους του πλανήτη, θα ενθαρρύνουν την ένταξη και θα χτίσουν ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

 


—Πώς το πρόσφατο Black Lives Matter κίνημα έχει επηρεάσει τις δράσεις της εταιρείας;
Η κοινωνική βιωσιμότητα αντιπροσωπεύει το ήμισυ του προγράμματος Make it Possible. Ως εταιρεία, δεν έχουμε κάνει αρκετά, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να γίνουμε καλύτεροι. Ξεκινήσαμε πρόσφατα το People's Place Program για την προώθηση της εκπροσώπησης των μειονοτήτων στην μόδα και στις δημιουργικές βιομηχανίες. Κάνουμε επίσης άμεσα εσωτερικά βήματα για να γίνουμε μια πιο ενημερωμένη, αμερόληπτη οργάνωση με ισχυρή αίσθηση του ανήκειν. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως σημείο εκκίνησης στο ταξίδι για την περαιτέρω αντιμετώπιση των διακρίσεων, της αδικίας, της ανισότητας και του ρατσισμού. Με τους πόρους και την αποφασιστικότητα να πιέσουμε για θετική αλλαγή, είμαστε αποφασισμένοι να συμβάλουμε σε μια καλύτερη βιομηχανία της μόδας.

 

 

Οι συλλογές Tommy Hilfiger & Tommy Jeans είναι διαθέσιμες στα καταστήματα Tommy Hilfiger, στο tommy.com και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μόδα

5 τζάκετς για τα πρώτα κρύα του φθινοπώρου

Μόδα

Melissinos Art: Tα διεθνώς διάσημα σανδάλια στην Ακρόπολη

Μόδα

Dr. Martens: Τα μποτάκια που όλοι αγαπήσαμε γιορτάζουν τα 60 χρόνια τους

Μόδα

5 must-have items από τη νέα συλλογή της attrattivo για τη φετινή σεζόν

Μόδα

Μείνε fit και με στιλ φορώντας τα νέα έξυπνα ρολόγια της Huawei

Μόδα

Η Bodytalk μας καλεί να κάνουμε «restart» και να ανακαλύψουμε όλα όσα μας δίνουν ευχαρίστηση

Μόδα

Επανακυκλοφορούν τα συλλεκτικά vintage sneakers «Ralph Sampson» από την Puma και τη Replay

Μόδα

Havaianas x Eastpak: Μία νέα συλλογή με έμπνευση τα εμβληματικά σχέδια των εταιρειών

Μόδα

H Vans παρουσιάζει τη νέα της συλλογή με έργα των Salvador Dalí, Vasily Kandinsky και Claude Monet

Μόδα

Φαρδιά τζιν: Το denim trend του φετινού φθινοπώρου