Για τις τροφικές δηλητηριάσεις και τη δυσπεψία, αποφύγετε ό,τι μοιάζει αλλοιωμένο, τα πιάτα που μαγειρεύονται με ψιλοκομμένο κρέας και τα τηγανητά.

WELL BEING

Το ταξίδι χρειάζεται γερό στομάχι!

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος, έγραψε ο Καβάφης εννοώντας ότι αυτό που αξίζει στο ταξίδι είναι η διαδρομή. Στη διάρκεια αυτής της διαδρομής, αλλά και της παραμονής στο προορισμό της επιλογής μας, πολλά απρόοπτα μπορούν να συμβούν και δεν εννοούμε ένα σκασμένο λάστιχο στο αυτοκίνητο. Η ναυτία του ταξιδιώτη, μια γαστρεντερίτιδα, μια τροφική δηλητηρίαση, η δυσκοιλιότητα λόγω αλλαγής ρουτίνας, φαγητού ή ποιότητας νερού, αποτελούν συχνούς «πονοκεφάλους».

 

Για την καταπολέμηση της ναυτίας υπάρχουν διάφορες λύσεις, από το να μασήσετε ένα κομμάτι ρίζας τζίντζερ, μέχρι τα ειδικά σκευάσματα – που όμως για να δράσουν πρέπει να τα πάρετε προκαταβολικά. Επίσης βοηθά το αιθέριο έλαιο τειόδεντρου – μπορείτε να στάξετε μερικές σταγόνες σε ένα βαμβάκι η μαντίλι και να παίρνετε βαθιές εισπνοές, όταν νιώθετε ζαλάδα. Αν ζαλίζεστε εύκολα, καθίστε μπροστά στο αυτοκίνητο, λεωφορείο ή πούλμαν κι αν το μεταφορικό μέσο είναι δικό σας, οδηγήστε. Ο οδηγός δεν παθαίνει ποτέ ναυτία, λόγω έκκρισης νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο του, για να είναι σε εγρήγορση.

 

Στη γαστρεντερίτιδα, μισό ποτηράκι αναψυκτικού τύπου κόλα βοηθά να υποχωρήσει ο κοιλιακός πόνος.

 

 

Για τη δυσκοιλιότητα μια φυσική συνταγή είναι δύο ακτινίδια ή δύο δαμάσκηνα κάθε πρωί με μισό ποτήρι χλιαρό νερό και μια κουταλιά του γλυκού μέλι. Επίσης βοηθάει να στάξετε στο νερό μερικές σταγόνες χυμό λεμονιού και να βάλετε περισσότερες ίνες στη διατροφή σας – μην το κάνετε όμως απότομα γιατί αντί να υποχωρήσει η δυσκοιλιότητα, θα επιδεινωθεί.

 

Τέλος για τις τροφικές δηλητηριάσεις και τη δυσπεψία, αποφύγετε ό,τι μοιάζει αλλοιωμένο, τα πιάτα που μαγειρεύονται με ψιλοκομμένο κρέας (μπιφτέκια), μακαρόνια με κιμά, παστίτσιο, μουσακά, και τα τηγανητά που, όπως εξηγεί ο κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης, μπορεί να έχουν μαγειρευτεί σε πολυχρησιμοποιημένα και βαριά οξειδωμένα λάδια. Ψάρι, θαλασσινά κι οστρακοειδή να τρώτε έξω μόνο εκεί που εμπιστεύεστε τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεύση

Πώς να φτιάξετε το τέλειο fitness πρωινό

Ψυχή&Σώμα

Εσείς για ποιον λόγο γυμνάζεστε;

Ψυχή&Σώμα

Πώς να υποστηρίξετε τον αγαπημένο σας αθλητή που τρέχει στον Αυθεντικό Μαραθώνιο

Well Being

Να τι συμβαίνει στον εγκέφαλο των γυναικών κατά τη διάρκεια του σεξ

Ψυχή&Σώμα

6 πράγματα που συμβαίνουν όταν σταματάς να κάνεις σεξ

Well Being

#PinkIsLife: Η Υamamay υποστηρίζει την πρόληψη του καρκίνου του μαστού με 20% έκπτωση σε όλα τα σουτιέν χωρίς μπανέλα

Well Being

Η πρώτη «έξυπνη» οδοντόβουρτσα για ένα υγιές χαμόγελο

Well Being

Από πού προέρχεται και πώς παρασκευάζεται η αυθεντική σάλτσα pesto;

Well Being

The Art Of Control: H αυθεντική μέθοδος Pilates διδάσκεται στο κέντρο της Αθήνας.

Well Being

Γιατί πρέπει να σταματήσετε να κυνηγάτε την ευτυχία στη δουλειά;