Δεν ξέρω τι να πρώτο σχολιάσω και καλύτερα να αφήσω ασχολίαστο το κτητικό, δικός μου γιατί ταύτισες τον άνθρωπο ως αντικείμενο. Όποιος είναι αρσενικός, μέχρι εκεί διάβασα γιατί μετά με έπιασε κάτι, και καλύτερα να μην το γράψω. Μια φράση χίλια χαρακτηριστικά για το πρόσωπο σου. Ο τρόπος που μεγάλωσες, που γαλουχήθηκες με (υποτιθέμενες) αξίες και (υποτιθέμενο) σεβασμό (;). Η αντίληψη για το αρσενικό και το θηλυκό που έχεις, και κατ' επέκταση για τον άντρα και τη γυναίκα; Η πρόταση σου είναι τέρμα ρατσιστική, ομοφοβική, σεξιστική, είναι μια τυπική και επικίνδυνη αναπαραγωγή στερεοτυπικής κοινωνικής αντίληψης και προτύπων. Δεν θα μου έκανε εντύπωση, να κοροϊδεύεις ομοφυλόφιλους, άλλωστε βγαίνει και από αυτό, και από το πιο κάτω σχόλιο -το οποίο είναι πράγματι ασχολίαστο- και να θέλεις τον άντρα, άντρακλα, αλλά μετά ας κάνουμε και λίγο επανάσταση για την ισότητα των φύλων, και για το σεξισμό των αντρών, ας μιλήσουμε για το πως πρέπει να φέρεται ένας άντρας σε μια γυναίκα, να μην είναι άξεστος σατράπης και να μας έχει μόνο για σεξ και μετά να μας παρατάει χωρίς καν εξήγηση. Βέβαια μετά μπορούμε κάλλιστα να κοροϊδέψουμε τους όχι και τόσο άντρες, τους ομοφυλόφιλους, τις λεσβίες, αλλά για το σεξισμό που γεννάνε και αναπαράγουν οι γυναίκες ούτε λόγος. Δεν πιστεύω να είσαι εσύ που δηλώνεις ως μη στρέιτ;. Μια κοινωνία νεόπλουτων, ευτυχώς δε μπορεί -και να θέλει δε γίνεται- να αγοράσει αξίες, σεβασμό προς οποιονδήποτε και οτιδήποτε, και αυτό που θα τη χαρακτηρίζει πάντα είναι η χλιδή και το μπλαζέ ύφος των πολιτών της, γιατί είναι τα μόνα στοιχεία που λειτουργούν ως καμουφλάζ για να καλύψει το απόλυτο κενό, την έπαρση και την αγένεια που τη χαρακτηρίζει. Μερικοί άνθρωποι είναι πιο κενοί και από το κενό. Ο καθένας μας διαλέγει με ποια πλευρά θα πάει στην ιστορία. Όπως είπε και μια προσωπικότητα, "ε, δεν είμαστε σαν τα μούτρα σας". Όποια "προσωπικότητα" θιχτεί ξέρει πολύ καλά τι να κάνει.

Σχολιάζει ο/η