Σε πληροφορω οτι φοιτητες ιατρικης που δουλευουν και ταυτοχρονα παρακολουθουν υποχρεωτικες κλινικες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΠΕΡΝΟΥΝ μαθηματα, χωρις να αφηνουν χρωστουμενα να συσσωρευονται. Σιγουρα, θα ηταν ακομη καλυτερα τα πραγματα αν οι αλλαγες ξεκινουσαν απο τον επανασχεδιασμο προγραμματων σπουδων και αξιολογηση των καθηγηταραδων. Αλλα αν νομιζεις οτι πτυχιο σε ν+2 ετη εναι απιαστο ονειρο, κανεις λαθος.Το οτι η τριτοβαθμια εκπαιδευση ειναι δωρεαν για ολους δεν σημαινει οτι ολοι ειναι ικανοι για να μπουν σε αυτη, μην τα μπερδευουμε τα πραγματα. (Ας ακουγεται ρατσιστικο, ετσι ειναι η πραγματικοτητα)Επισης ποιος ειπε οτι η βαση καθοριζει το βαθμο δυσκολιας ενος τμηματος;Αν στο λυκειο με το ζορι επιασες τη βαση, πως ειναι δυνατον να καταφερεις να βγαλεις μια σχολη που συνηθως τυχαια τη δηλωσες μονο και μονο για να βρεις προφαση να ζησεις πιο ανεξαρτητος (δικο σου σπιτι, δικη σου δουλεια ταυτοχρονα με τις σπουδες). Ο λογος υπαρξης των ΕΠΑΛ (και των ΕΠΑΣ) ειναι να εισαγεται ο νεος στον επαγγελματικο χωρο μετα τη βθμια, οχι για να μπαινει στην τριτοβαθμια με μικροτερη βαση.Απλα θεωρουμε δεδομενο οτι ενας 18χρονος μαθητης θα παει πανεπιστημιο για να γινει ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ. κι ας μην εχει τα προσοντα για τη σχολη που διαλεξε.Για να μην παρεξηγηθω, σαφως και υπαρχουν εξαιρεσεις, που ατομα πραγματικα αξια, δεν εχουν στηριγμα να σπουδασουν. Οποτε το μεγαλυτερο προβλημα με τη διαγραφη των φοιτητων ειναι αυτο: πως θα γινει "ξεσκαρταρισμα" αυτων που σπουδαζουν απο χομπι απο αυτους που πραγματικα μπορουν και το αξιζουν (ωστε να μπορεσει να υπαρξει βοηθημα των οικονομικα ασθενεστερων)
Σχολιάζει ο/η