α) Δεν μπορεί να αποτελεί μια υποκειμενική κρίση 'ανακρίβεια'. Εγώ τόσο από την μελοποίηση όσο και από την ερμηνεία των τραγουδιών διακρίνω κατά βάθος κατανόηση και συμπάθεια. Εσύ φυσικά μπορείς να πιστεύεις το αντίθετο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρόκειται περί 'λάθους'.β) 'η χαρούμενη φασαρία' - 'οι χαρούμενοι φασαρία': Διάβασέ το, δεν ακούγεται το ίδιο; Και όταν το άκουσα να το λέει ο Κηλαηδόνης, το μυαλό μου φυσιολογικά πήγε στην ορθόγραφη έκφραση. Πριν δε την συναυλια ουτε τους ειχα ξανακουσει, ουτε και διαβασει το ονομα τους τυπωμενο. Εσυ που γνωριζεις κι επισημαινεις τη διαφορα θα πρεπει να τους γνωριζεις πολυ καλα, κι ετσι εξηγειται σε μεγαλο βαθμο το σχολιο σου.γ) πραγματι, οπως μπορεσαμε αμφοτεροι να διαπιστωσουμε απο το βιντεο που ανεβασε σημερα ο αρης, η βαγενα (δια στοματος Κηλαηδονη) δεν χρησιμοποιησε τη λεξη 'αγενεια', εγω ομως αυτο το νοημα εισεπραξα απο την παρεμβαση της - τη στιγμη μαλιστα που τα παιδακια δεν ειχαν ενοχλησει καθολου ουτε εμενα, αλλα ουτε και τον ιδιο τον Κηλαηδονη, όπως ειχε ξεκαθαρισει ο ανθρωπος, οταν πηγαν οι γονεις τους να τα μαζεψουν. Νομιζω μαλιστα οτι αυτος ειχε τον πρωτο και τελευταιο λογο στη συναυλια του και η σταση του προς τα παιδακια (προσκληση να χορεψουν μπροστα του-παρορτυνση να παραμεινουν στο χωρο) ηταν μια ωραια και ταιριαστη εκφραση της ευαισθησιας του και την επικροτω.
Σχολιάζει ο/η