…Εντάξει, κι εγώ σ’ αγαπώ ثانوس :-)Λοιπόν επί της ουσίας:Ξεκίνησες εκφράζοντας πατροναριστική άποψη για την dotty (και την κάθε dotty), λέγοντας «απορρίπτει σχεδόν μετά βδελυγμίας (...) σαν να είναι προσβλητικό (...) την πιθανότητα να είναι απόγονος ανθρώπων που δημιούργησαν έναν τόσο μεγάλο πολιτισμό.» …και ότι, κατά την άποψή σου, το «πρόβλημα» δεν είναι αυτοί που πιστεύουν ότι ενσαρκώνουν την απόλυτη βιολογική συνέχεια των αρχαίων ελλήνων, αλλά αυτοί που δεν το πιστεύουν. Λοιπόν, το παραπάνω είναι προβληματικό γιατί υπονοείς ότι η dotty (και η κάθε dotty), δεν εκφράζεται έτσι λόγω μίας πραγματιστικής και κριτικής θεώρησης διάφορων σχετικών τομέων (ιστορίας, κοινωνιολογίας, ανθρωπογεωγραφίας, βιολογίας κ.λπ.) αλλά περισσότερο επειδή διακατέχεται από μία εμπαθή τάση απόρριψης κάθε τέτοιας πιθανότητας, που στην καλύτερη (;) των περιπτώσεων πυροδοτείται από την έγνοια της να στέκεται στον αντίθετο πόλο απ’ αυτό των χρυσαυγητών. Επίσης , αν δεν με απατά η μνήμη μου, η εν λόγω σχολιάστρια δεν εκφράστηκε για το αν θεωρεί την (βιολογική) Ασυνέχεια μεταξύ ημών και των «αρχαίων ημών» : 100% , 50% , 30% ή 20% (…για κάποιο λόγο, όμως, λαμβάνεται ως δεδομένο ότι πρέπει να είναι κοντά στο 100%). Επίσης (λέγοντάς τα στην νύφη για να τ΄ ακούσει και η πεθερά) υπάρχουν και άνθρωποι ενώ κρίνουν ότι, λογικό είναι να υπάρχει ποσοστό μεγαλύτερης ή μικρότερης «βιολογικής κληρονομιάς» δεν το θεωρούν καθόλου σημαντικό για οτιδήποτε αφορά τη ζωή τους, εν έτη 2014)....και αν τα προηγούμενα αποτελούν "ψιλά γράμματα" ή/και αποκυήματα της προβλέψιμής μου φαντασίας και γραφής, φτάνουμε στο σημείο που αναφέρεις -σαφώς- ότι η dotty (και η κάθε dotty) δυνητικά θεωρεί τον-ην patap (και τον-ην κάθε patap) "χρυσαυγήτη", χωρίς –φυσικά- η ίδια να έχει αναφέρει κάτι τέτοιο. Να σου θυμίσω ότι πρώτος είπες:"Χαλαρώστε, το να θέλει κάποιος να κατάγεται απ'αυτούς ή, παρ'ελπίδα, να το πιστεύει, δεν τον καθιστά αυτομάτως χρυσαυγίτη.. Χαλαρώστε λίγο." Και απάντησα:"Όποιο άτομο δεν αναπαράγει, σαν παπαγαλάκι, τους μύθους (και τα παραμύθια) του εθνικού μας φαντασιακού είναι «μισέλληνας-ίδα»". Επειδή μάλλον δεν το αντιλήφθηκες, προέβαλλα την εικόνα που έδωσες, αντεστραμμένη, μη υπονοώντας -απαραίτητα- ότι εσύ θα θεωρούσες την dotty (και την κάθε dotty) μισελληνίδα (αν και η κριτική περί ασπρόμαυρης οπτικής την οποία καταλογίζεις -μόνο- στην μία πλευρά, είναι προβληματική) αλλά ότι ο-η patap (και αν όχι συγκεκριμένα αυτή-ός, άτομα με παρόμοιες αφηγήσεις) θα μπορούσε κάλλιστα να το θεωρεί αυτό.και 'γω σε χαιρετώ
Σχολιάζει ο/η