Θα ήθελα πολύ να μου παραθέσεις τα σημεία εκείνα που βρήκες "περίπλοκα", γιατί εγώ το μοναδικό που έκανα ήταν να παραθέσω ιστορικά γεγονότα και -καθώς δεν είμαι ιστορικός άρα έχω όλη την ελευθερία να το κάνω- κατέληξα με την άποψή μου ότι τα παιδιά οφείλουν να γνωρίζουν όλες τις αιτίες πίσω από ένα τέτοιο καταστροφικό για ολόκληρο τον πλανήτη γεγονός.Όσο για την ερώτησή σου, ο Κέυνς αναφέρει ότι η συνθήκη των Βερσαλλιών οδήγησε σε οικονομική εξαθλίωση τους Γερμανούς οι οποίοι μπροστά στην κοινωνική και πολιτική τους εξαθλίωση ήταν διατεθειμένοι να στηριχθούν στα λόγια οποιουδήποτε (που αυτός έμελλε να λέγεται Χίτλερ) και να καταστρέψουν οποιαδήποτε δημοκρατική οργάνωση διαθέτουν για να νιώσουν και πάλι ασφαλείς και δυνατοί. Εγώ σου έγραψα ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια, ζητώντας απλά ΑΥΤΑ να αναφέρονται στα σχολεία και εσύ μου λες ότι δεν κατάλαβες αν συμφωνώ ή όχι. Μάλλον δεν πρέπει να διάβασες το μήνυμά μου, έτσι;Ας το κάνω λοιπόν όσο πιο ξεκάθαρο γίνεται:Εσένα σε καλύπτει ένα βιβλίο που λέειΣυνθήκη των Βερσαλλιών -> Β' Παγκόσμιος Πόλεμος.Εμένα θα με κάλυπτε ένα βιβλίο που θα έλεγεΣυνθήκη των Βερσαλλιών -> Οικονομική και Κοινωνική Εξαθλίωση Γερμανών -> Εμφάνιση και Άνοδος του Ναζισμού (και τι είναι ο ναζισμός, έστω και επιγραμματικά) -> Β' Παγκόσμιος Πόλεμος.Είναι πιο ξεκάθαρη η άποψή μου τώρα;Όταν λοιπόν λέω να γνωρίζουν, δεν εννοώ φυσικά να χρησιμοποιείται το επίθετο "ναζιστικός" χωρίς καμία εξήγηση του τι είναι ο ναζισμός και γιατί οι άνθρωποι οδηγήθηκαν σε αυτόν.Αν το username σου αντιστοιχεί στην ηλικία σου, τότε είσαι 40 ετών. Θέλεις να μου πεις ότι στα 11 σου γνώριζες τι σημαίνει "ναζισμός" ώστε το επίθετο "ναζιστικός" να καλύπτει όλες τις γνώσεις που χρειάζεται να έχεις για να κρίνεις αν είναι σωστός ή λάθος και να διαμορφώσεις την άποψή σου για την παγκόσμια ιστορία;
Σχολιάζει ο/η