Vangelis1972οπως γραφεις εσυ ,οτι συχνα ενα συνοθυλευμα αντιδραστικων (για την αντιδραση και μονο) αποψεων , ειναι μαλλον ψευτο-κουλτουριαρικο ή καλυτερα θολο-κουλτουριαρικο ,οπως θα γνωριζεις οτι συνηθως χαρακτηριζεται απο μερος του "διαδικτυου", ετσι και καποιος αλλος θα μπορουσε να καταταξει αυτοματα και εσενα σε μια ορισμενη κατηγορια συμφωνα με τα παραδειγματα που ανεφερες: κριτικη στην αστυνομια, απαξιωση του 1821 και φυσικα ολιγον απο Ρεπουση....Οπως πολυ σωστα εγραψαν και αλλοι, σε ενα ευρωπαικο κρατος ολα ειναι συζητησιμα και ολα ειναι υπο κριση και κριτικη. Χωρις ομαδοποιηση , γιατι τοτε εμπλεκομαστε σε συρραξη με τον "αντιπαλο" και δεν αποσκοπουμε σε σοβαρη αναλυση και εν τελει αποφαση.Σε εμενα προσωπικα (γνωμη μου) φαινεσαι να υιοθετεις σταθερα , αν και με κριτικο πνευμα, ολες τις "πατριωτικες" (σε πολλα εισαγωγικα, γιατι στην ουσια ελαχιστες ειναι οντως υπερ της πατριδας )ιδεες και αποψεις που εχουν κυκλοφορησει στο παρελθον και επανερχονται και σημερα. Εγω (παλι γνωμη μου) αυτα που ανεφερες ως παραδειγματα τα εξεταζω οσο γινεται κριτικα...με αλλα συμφωνω με αλλα οχι. Πχ την κριτικη στο αστυνομικο εργο στην ελλαδα τη θεωρω απαραιτητη, την απαξιωση του 1821 αστοχη (ετσι οπως την περιγραφεις, γιατι και εκει υπαρχουν μελανα σημεια) και την "τακτικη" Ρεπουση , συζητησιμη χωρις ευκολες απαντησεις. Οσο για την ομοιομορφια στη σχολικη ενδυση, ειμαι καθετα αντιθετος, ως ισοπεδωση μιας βασικης ελευθεριας εκφρασης του ατομου , ποσο μαλλον παιδιων σε "αναπτυξη" χαρακτηρα και πνευματος.Η κατηγορια που εσυ λοιπον απευθυνεις, και η οποια επαναλαμβανω δεν ειναι αβασιμη, μπορει πολυ ευκολα να αντιστραφει και να καταταξει εσενα σε ενα αλλο "στειρο" στρατοπεδο....ή ασπρο ή μαυρο δηλαδη και μαλιστα αυστηρα ιδεολογικα!
Σχολιάζει ο/η