Ο συμψηφισμος της φρικης που επιχειρειται με την αιτιολόγηση και δικαιολογηση φρικαλεοτήτων, αγριοτήτων δολοφονιών κλπ με ενα καλα οργανωμένο και εκτελεσμε΄νο σχεδιο γενοκτονιας με αφήνει αναυδο σοκαρισμενο και θλιμμένο.Δεν προκαλεί μονο ερωτηματικα ως προς το επίπεδο ανάλυσης αλλά και καταλαμβανει το moral low ground.Με την ιδια λογικη μπορουν να διαψευσουν και μια σειρα αλλων "μύθων" (που ειμαι σιγουρος οτι οι περισσοτεροι δεν τους εχετε καν ακουσει) Οι μύθοι της Κανδάνου των Καλαβρύτων εεε και αν το παμε παραπέρα και οτιδηποτε βολευει οποιοαδήποτε αναθεωρητη της ιστοριας (θα φτασουμε και στην γενοκτονια των Εβραιων, αν και Δημου εφτασε ηδη στην ουσιαστικη γενοκτονια-εξοντωση του πληθυσμου της Μικρας Ασιας, οταν στα πλοια για την ελλαδα εφτανε το 75% γυναικοπαιδα...)Στον Κανδανο λοιπον εγιναν αγριοτητες απο τους Κρητικους επειδη βρεθηκαν ακρωτηριασμενοι (δεν σας λεω που - αφηνω να μαντεψετε) Γερμανοι αιχμαλωτοι. Σα Καλαβρυτα εκτελεστηκαν, μαντεψτε ποιοι: γερμανοι αιχμαλωτοι απο τους αντάρτες, πριν την σφαγη.Επομενως και αυτά τα αντιποινα αιτιολογει ο κ. Δήμου;;; Τοσο χαμηλά εχουμε φτάσει;;;; Αυτοι ειναι οι "μύθοι" που ειναι επόμενοι;;;Για τους Αρμενιους, και εκει οι αγριοτητες των ελληνων φταινε και γαι την γενοκτονια τους;;;; 3000 χλμ μακρια και 4 χρόνια νωρίτερα;;;; Η μήπως και αυτοι αιτιολογησαν το χαμο τους εξεγειρομενοι απεναντι στον δυνάστη τους; Μήπως φταινει οι Εβραιοι του γκέτο της Βαρσοβιας με την εξεγερσή τους για την εξοντωσή τους;Η με το οι σουλιωτισες ηταν αρβανιιτες τοσο προχωραει στον φυλετισμο;;;; Αυτο το οποιο αποστρεφόμαστε το υιοθετούμε;; Εμενα ειναι τιμμή μου η ταυτιση με οποιοδήποτε ανθρωπο αγωνιστηκε για την ατομμικη και κοινοτικη του ελευθερια. Εκτος αν υιοθετουμε μια γλωσσα για καταγωγες και "αιματα" οι οποιες δυσωδουν λανθανοντα φυλετισμο. Η διαφορά αναμεσα στο μύθο το παραμύθι και τον βολικο αναθεωρητισμο ειναι λεπτή αλλά υπαρκτή. Ο μύθος συχνά απλα΄μεταφέρει μια πιο ποιητική καιζώσα εικόνα της πραγματικότητα. Ο αναθεωρητισμ΄ςο με σκοπό την ισοπέδωση εχει σκοπ΄΄ο την κατάργηση της πραγματικοτητας και την αντικατάσταση της από ενα μη υπαρκτο και κατα δύναμει διαμορφούμενο simulacrum.
Σχολιάζει ο/η