Χιόνα θα συμφωνήσω πάρα πολύ μαζί σου για το σέρβις. Σαν πελάτης (και όχι μόνο σε εστιατόρια) έχει τύχει να αγοράσω πράματα γιατί μόνο και μόνο η πωλήτρια ήταν ευγενικότατη. Επίσης μου έχει τύχει σε εστιατόριο με εξαιρετικό φαγητό να μην ξαναπατήσω λόγω σέρβις! Είχα διαβάσει κάποτε (δεν ξέρω αν ισχύει) ότι ένας ευχαριστημένος πελάτης θα "φέρει" άλλους 8 στο μαγαζί, ενώ ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα "διώξει" 23!
Σχολιάζει ο/η