Δύο σχόλια:-Οι επιβάτες δεν μετριούνται μόνο με τα εισιτήρια. Κάτι τέτοιο θα ήταν και λάθος γιατί θα άφηνε έξω τους κατόχους των διαρκείας. Υπάρχουν συγκεκριμένα λεωφορεία με συστήματα μέτρησης που αλλάζουν γραμμές.-Το να λέει μια κυβέρνηση πως κόβει υπηρεσίες ΜΜΜ λόγω της λαθρεπιβίβασης είναι τεράστια απάτη. Παγκοσμίως τα ΜΜΜ των πόλεων επιδοτούνται. Στην Αμερική πχ, πρωτεύουσα του άσπλαχνου καπιταλισμού, τα περισσότερα δεν βγάζουν πάνω από το 50-60% των εξόδων λειτουργίας τους από εισιτήρια. Αντίθετα, στην Ελλάδα έχουμε την Αθήνα που ο ΟΣΥ παίρνει μια μικρή χρηματοδότηση, τη Θεσσαλονίκη με την πολύ πιο γενναιόδωρη στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ χάρη στην άθλια σύμβαση που του εγγυάται κέρδος και την υπόλοιπη χώρα που οι επιδοτήσεις είναι ελάχιστες και τα ΜΜΜ γενικά άθλια με ελάχιστες εξαιρέσεις. Με τη λογική της "αυτοχρηματοδότησης", δηλαδή της μετατόπισης όλου του κόστους λειτουργίας στους μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος τακτικούς επιβάτες των ΜΜΜ έχει μειωθεί σημαντικά η συχνότητα των λεωφορείων στην Αττική, για να έρχεται ο κατάπτυστος Χρυσοχοΐδης και να επαίρεται για το εκπληκτικό του κατόρθωμα να μειώσει το κόστος μιας υπηρεσίας μέσω της μείωσης της ποιότητα της.
Σχολιάζει ο/η