Υπέρ της ιδέας του πεζοδρόμου γενικότερα, κατά των αυτοκινήτων στο κέντρο, η Αγίας Σοφίας και όλοι οι υπόλοιποι πεζόδρομοι θα μπορούσαν (αν φτιαχτούν σωστά) να ήταν όντως μία νησίδα γαλήνης. Μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις έχουν το κέντρο τους εντελώς αποκλεισμένο για τα αυτοκίνητα. Σούπερ. Γελάω, δε, εντελώς με τον πανικό των καταστηματαρχών ότι "θα κλείσουν τα μαγαζιά τους και θα γίνουν όλα καφέ" (λόγω κρίσης ίσως, αλλά λόγω του πεζόδρομου;;!!) διότι τώρα έχουν κίνηση από "κυρίες, που πετάγονται για ψώνια, ενώ ο άντρας τους κάνει γύρω γύρω βόλτες με το αυτοκίνητο", δλδ wtf!! Σε ποια δεκαετία έχουν ξεμείνει! Ωραία όλα αυτά...ΑΛΛΑ!!!! Οι ευρωπαϊκές πόλεις με τους πεζοδρόμους και το κέντρο-χωρίς-αυτοκίνητα έχουν ΜΜΜ!!!!!!!!!!! Τραμ, μετρο, τρόλει!! Έτσι ΝΑΙ, θα ήμουν κάφρος αν κατέβαινα με το γιωταχί στο κέντρο και διπλοπάρκαρα. Τώρα όμως, πώς να κατέβω; Με ταξί και να δώσω 7 ολόκληρα ευρώ; Ή με το πηγμένο από κόσμο λεωφορείο που περνάει κάθε 20 λεπτά, κάνει τον γύρο του κόσμου και φτάνεις στη δουλειά σου με καθυστέρηση; Που αν το χάσεις χάθηκες, το επόμενο στα 20 λεπτά; Έτσι όπως είναι τα λεωφορεία είναι μόνο για τους συνταξιούχους που έχουν άπλετο χρόνο.Ναι να κάνουμε το κέντρο "αφιλόξενο στα αυτοκίνητα", ίσως πάω κι εγώ να διαδηλώσω για τον πεζόδρομο, αλλά βρείτε μου μία λύση. Η παντοκρατορία του ΟΑΣΘ δεν έχει αφήσει τίποτα να εξελιχθεί στη Θεσσαλονίκη όσον αφορά στα ΜΜΜ. Η Αθήνα έχει μετρο, ΗΣΑΠ, μπλέ, πράσινα κίτρινα δενξερωγώ λεωφορεία, ένα σωρό. Εδώ από Καλαμαριά για να πάω Χαριλάου ή Τούμπα που είναι δίπλα, ή το πιάνω με το πόδι, ή πρέπει να κατέβω κέντρο και να αλλάξω 2 λεωφορεία. Το πρωί για να πάω στη δουλειά μου Καλαμαριά - Πλατεία Ελευθερίας (που είμαι και τυχερή που υπάρχει γραμμή, δεν ξέρω τι θα έκανα αν δούλευα δυτικά!) έτσι και χάσω το λεωφορείο έχω αργήσει οικτρά, πρέπει να πάρω το αυτοκίνητο, να κάνω 40 λεπτά στην Όλγας και να πληρώσω 12-13 ευρώ πάρκινγκ διότι δεν έχει πουθενά δωρεάν (όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις, δημοτικά πάρκινγκ περιφερειακά του κέντρου). Για πείτε μου λοιπόν;;
Σχολιάζει ο/η