Ολυμπιακός - Φιορεντίνα

Που βασίζεται που; Διαβάστε πως καταρρέει το πρώτο σημείο της κριτικής του.http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/georgakas/search.html?lq=%22%CE%B1%CE%BC%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%82%2C+-%CE%B7%2C+-%CE%BF%22&dq=Στο λεξικό του Γεώργακα το αμφιλεγόμενο έχει καθαρά την έννοια του αμφισβητούμενου. Σημειωτέον πως στο λεξικό Μπαμπινιώτη υπάρχει και η ετυμολογία Τριαντφυλίδη αλλά και η ετυμολογία γεωργακά. Ο Σαραντάκος όμως είδε και παρέθεσε μόνο την μία! Σε άλλα σημεία αναφέρεται σχολιαστής του blog (σχόλιο 79)“ο κ. Κωτούλας χαρακτηρίζει ο ίδιος «επανάσταση» τον ναζισμό.”Θυμάμαι σε εγχειρίδιο της Παντείου στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης τον ίδιο χαρακτηρισμό. Φυσικά και ήταν επανάσταση, πραξικόπημα πάντως δεν ήταν. Η Ιρανική δεν ήταν Επανάσταση ας πούμε επειδή δεν μας αρέσουν οι αγιατολάδες; Είχε τον λαό μαζί της, άρα ήταν επανάσταση.“χρησιμοποιεί τον όρο «αντιεβραϊσμός» αντί του «καταχρηστικού», όπως τον λέει, όρου «αντισημιτισμός», ”Το ίδιο κάνω και εγώ, εγώ μάλιστα, επειδή είμαι πιο ιδιότροπος, γράφω “ανθεβραϊσμός”. Γιατί πρέπει να δείχνη κάτι αυτό σώνει και καλά;“Επίσης χρησιμοποιεί τον όρο «εθνικοσοσιαλισμός» αντί του «ναζισμός» και το «Δημοκρατία» (σκέτο) αντί του «Δημοκρατία της Βαϊμάρης».”Τι είδους μομφή είναι πάλι αυτή; Ο δοκιμώτερος πολιτικός όρος είναι πράγματι εθνικοσοσιαλιστικός, ο άλλος είναι σύντμηση. Πειράζει ίσως που αποκαλύπτεται η σοσιαλιστική συνιστώσα;Και η Δημοκρατία βέβαια δεν αυτοαποκαλείτο “της Βαϊμάρης”!Σχετικά με τα Πρωτόκολλα της Σιών, μήπως το “αμφιλεγόμενο” αναφέρεται στην εποχή τους; Γιατί τότε, υποθέτω, δεν ήταν ούτε αποδεδειγμένη ούτε, εάν αποδεδειγμένη, ευρέως γνωστή η πλαστογραφία.“«αναλογικά υψηλής συμμετοχής Εβραίων στον Τύπο της Αριστεράς» (χωρίς να το τεκμηριώνει φυσικά) και επειδή στις κομμουνιστικές εξεγέρσεις «πρωταγωνιστούσαν πολιτικοί εβραϊκής καταγωγής».”Αν υπήρχε κάπου υψηλή συμμετοχή, πάντως είναι απίθανο να υπήρχε στην Δεξιά, σωστά; Στις κομμουνιστικές εξεγέρσεις ίσως να συναριθμή και τους μπολσεβίκους Εβραίους της ΕΣΣΔ.“όταν στις σελ. 120-121 αναφέρει τους αποκρουστικούς ευγονικούς νόμους και την απαγόρευση γάμου σε «επιβεβαρυμένα» άτομα (ορολογία του συγγρ.) προσθέτει ότι αυτά «αποτελούσαν καθιερωμένη πρακτική τόσο στον ευρωπαϊκό χώρο όσο και στις ΗΠΑ».”Αλήθεια είναι. Μεταξύ των υποστηρικτών ο αρχιδικαστής Χολμς στις ΗΠΑ και ο Μπ. Ράσελ. Και στην Σουηδία γίνονταν και και και. Ήταν λίγο μόδα της εποχής. Αυτή είναι η μισή αλήθεια που δεν είναι ευρέως γνωστή σήμερα.“ο κ. Κωτούλας, αναφερόμενος στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τα χαρακτήρισε πάγια τακτική των χωρών που εμπλέκονται σε πόλεμο. ”Στρατόπεδα αιχμαλώτων προφανώς και πάντα υπήρχαν. Στρατόπεδα συγκέντρωσης και του άμαχου πληθυσμού εισήγαγαν πρώτοι οι Άγγλοι στον πόλεμο των Μπόερ. Η τευτονική πρωτοτυπία ήταν τα στρατόπεδα εξόντωσης.“«έμφαση στη φυλετική υγιεινή»”Προφανώς μεταφράζει το Rassenhygiene, είναι ο νομικός όρος της εποχής, δες εδώ: http://de.wikipedia.org/wiki/Nationalsozialistische_Rassenhygiene“η ενότητα που αφηγείται την προσάρτηση της Αυστρίας και της Σουδητίας, στη σελ. 80, έχει τον τίτλο «Η ενοποίηση των γερμανικών εδαφών»!”Εντάξει, προς τι το θαυμαστικό; Αυστριακή εθνική συνείδηση είχαν στην Βιέννη δηλαδή; Ίδετε εδώ: http://de.wikipedia.org/wiki/Anschlussverbot.
Σχολιάζει ο/η