@ dim_m «[...]Αντιθέτως. Εντάσσεται σε ένα ερμηνευτικό σχήμα "εξ ορισμού Καλοί/Εμείς" vs "εξ ορισμού Κακοί/Άλλοι", στο πλαίσιο του οποίου οι δεύτεροι διαπράττουν εγκλήματα επειδή είναι στη φύση τους και οι πρώτοι δεν φέρουν καμία ευθύνη για το έγκλημα και έχουν το ιερό δικαίωμα να απαλλαγούν από το "τέρας" που τους χαλάει την "κοινωνία των αγγέλων" τιμωρώντας το χωρίς την παραμικρή ενοχή με τον οποιοδήποτε τρόπο (βλ. απόπειρα λυντσαρίσματος). [...]»Βρίσκω εξαιρετική την ανάλυσή σας για το συγκεκριμένο φαινόμενο. Θα προσέθετα και την (όχι και τόσο πλέον) υποδόρια *ηδονή* που ενέχει η (βίαια) πράξη του λιντσαρίσματος (και της αυτοδικίας) του όχλου, καθώς και την προσωπική μου πεποίθηση ότι μπορεί «τα εν λόγω κομμάτια της κοινωνίας να μην ‘επιτρέπουν επίτηδες’ τον βιασμό», αλλά όταν αυτός λαμβάνει χώρα, τον «χαίρονται» (για τους σκοπούς που αναφέρετε) εις το έπακρον. Είναι αηδία. Όλα είναι μία αηδία, δηλαδή.«Απλώς, θα ήταν προτιμότερο (για εμένα τουλάχιστον) αν, αντί για την πατριαρχία όπως εκδηλώνεται στη συμπεριφορά όλων μας, είχαν δώσει έμφαση στο πώς εκδηλώνεται στη συμπεριφορά των γυναικών ειδικά. Πρέπει να τον αποδομήσουν πρωτίστως οι γυναίκες στη δική τους σκέψη και συμπεριφορά για να φτάσουν να το κατανοήσουν οι άνδρες (χωρίς προφανώς αυτό να απαλλάσσει τους άνδρες στο μεταξύ).»Θα ήθελα να σταθώ λίγο σε αυτό το σημείο. Πράγματι οι γυναίκες μετέχουν στο «παιχνίδι» της πατριαρχίας, ορίζοντας τη συστημική αυτή καταπίεση (προς όλ@ς γενικότερα και τις γυναίκες ειδικότερα) λιγότερο διακριτή στους άνδρες ...αλλά και στις ίδιες! Είναι ένα ζήτημα ιδιαίτερης προβληματικής. Όμως μήπως και πάλι γίνεται μία ενδόμυχη μετακύλιση ευθυνών (προς τις γυναίκες); Απ’ την άλλη ναι, νομίζω πως η «συνειδητοποίηση» πρέπει να λειτουργεί και κυρίως να προχωρεί ταυτοχρόνως από όλες τις μπάντες.@ Vangelis1972 «Φαίνεται όμως ότι εξηγούν περίφημα και γιατί οι φεμινίστριες παραμένουν γραφικά αξιοθέατα.»To κείμενο είναι της συλλογικότητας terminal 119. Νομίζω πως άσχετα με το αν συμφωνεί ή διαφωνεί (εξ ολοκλήρου ή εν μέρει) ένα άτομο με το εν λόγω κείμενο, η παραπάνω πρότασή σας καταδεικνύει ότι ο κύριος σκοπός σας είναι να την «πείτε» στις φεμινίστριες (γενικώς και αορίστως, λες και οι απανταχού φεμινίστριες – φεμινιστές αποτελούν μία ομάδα με ένα ντεμέκ σετ ιδεών http://kamenasoutien.com/2013/02/28/oles-oi-feministries-exoun-tis-idies-apopseis/) και δευτερευόντως να ασκήσετε κριτική στις συγκεκριμένες σκέψεις.
Σχολιάζει ο/η